quote:
Afgelopen winter hadden we zelfs nog een dierentuinmeet. Voor mij was deze winter zeker het een en ander fotografisch te beleven, zowel binnen als buiten. Ik heb iig het weer niet als belemmering gezien voor m'n fotograferen. Beschikbare tijd vanwege werk en andere bezigheden was eerder een belemmering. Fotografie is zeker niet iets wat je moet beperken tot tijden van mooi weer en goed licht, ook met druilerig weer kun je wel wat doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:21 schreef freud het volgende:
[..]
Wel gek ja dat met een zeiknatte herfstachtige winter er weinig landschappen, evennement of dierentuin showcases zijn ja. Er is in deze periode toch gewoon weinig te beleven fotografisch gezien buiten?
Ik ben onschuldig. Ik weet alleen wat van CF-kaartjesquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:18 schreef Ynske het volgende:
*niemand die iets weet over die kaartjes in OP?
Conrad heeft er een, geen idee of dat is wat je zoekt...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:18 schreef Ynske het volgende:
*niemand die iets weet over die kaartjes in OP?
dat zijn ze iddquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:24 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Conrad heeft er een, geen idee of dat is wat je zoekt...
Daar zitten alleen maar uien inquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:41 schreef Vliegvrager het volgende:
Uitdaging: pak allemaal je macro-lens of lens die daar het dichtst in de buurt komt en fotografeer de inhoud van je groentela. En niet gewoon point-en-shoot, maar showcase waardig. Ik wil binnen 24 uur tenminste 4 groentela-showcases zien
een beetje fotograaf laat zich toch niet kisten door een drupje regen.
geloof me die van mijn huisgenooit wil je niet zienquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:41 schreef Vliegvrager het volgende:
Uitdaging: pak allemaal je macro-lens of lens die daar het dichtst in de buurt komt en fotografeer de inhoud van je groentela. En niet gewoon point-en-shoot, maar showcase waardig. Ik wil binnen 24 uur tenminste 4 groentela-showcases zien
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof me die van mijn huisgenooit wil je niet zien
iets met derrie enzo
Okequote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
![]()
![]()
read my lips: S U P E R M A R K T
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:48 schreef Puckzzz het volgende:
Greontne..Rgoetnen...groe.......
hoe spel je dat?
juist, dus daar is geen plaats voor gezond groen spulquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:49 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Die la onderin je koelkast, waar het bier ligt.
Die van mij is leegquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:41 schreef Vliegvrager het volgende:
ik zal mijn best doenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:52 schreef Ymke het volgende:
Van bier kan je best een mooie foto maken , lukt je van water ook
Been there done that?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:41 schreef Vliegvrager het volgende:
oh wacht ik heb ook nog van die dingen liggenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Been there done that?
[afbeelding]
Ik heb nieuwe nodig-ik heb mijn foto opgegeten....
hoeft ook geen foto van gezond groen spul te zijn. De inhoud van je groentela, wat het ook is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
juist, dus daar is geen plaats voor gezond groen spul
Die heeft Nederland nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:01 schreef Vliegvrager het volgende:
Ga dan ook eens in een fatsoenlijke stad wonen.![]()
Mooie groente haal je bij de groenteboer. En die van mij is deze week op vakantiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
![]()
![]()
read my lips: S U P E R M A R K T
![]()
Kom maar wat halen bij mij , ik heb genoegquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:16 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Mooie groente haal je bij de groenteboer. En die van mij is deze week op vakantie.
oeps, aangepast.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:11 schreef Yoni het volgende:
Ik was niet van de schimmelkweek! Ik heb geen huisgenootIk heb gewoon een lege groentenla
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:05 schreef Vliegvrager het volgende:
Aanmeldingen so far:
MB: is nu aan het sjoppen in de supermarkt
-Marjo-: rode uien
Ynske: schimmelkweek van huisgenoot
PdeHoog: voorraadje fruit
Puckzz: bier
Ymke: best veel groenten en fruit
Da's toch alweer zes niet-schaats-niet-modelshowcases
Klinkt als een uitdagingquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:17 schreef Ymke het volgende:
[..]
Kom maar wat halen bij mij , ik heb genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |