Das het rare van DWDD. Je lacht je er de tering, terwijl het eigenlijk geen humoristisch programma is. Maar als je een keer Koppensnellers kijkt dan lijkt het wel een drama qua humor, terwijl het toch echt een humoristisch programma is. Misschien dat spontane humor gewoon beter werkt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:48 schreef Hankster het volgende:
[..]
het is ook gewoon een van de weinige leuke programma's van het moment
het is denk ik gewoon de frishies van DWDD, hoewel dat natuurlijk ook al wel weer eventjes meegaat. Maar bij Koppensnellers willen ze het succes van Kopspijkers (wat ik zowiezo de laatste jaren bij de Vara ook al minder vond worden) evenaeren met een minder goed team.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Das het rare van DWDD. Je lacht je er de tering, terwijl het eigenlijk geen humoristisch programma is. Maar als je een keer Koppensnellers kijkt dan lijkt het wel een drama qua humor, terwijl het toch echt een humoristisch programma is. Misschien dat spontane humor gewoon beter werkt.
Ik had het over spontane humor, dat komt veel echter en natuurlijker over dan geforceerde humor zoals bij Spijkerman. Alles ingestudeerd enzo. Dat merken mensen gewoon op.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:02 schreef Hankster het volgende:
[..]
het is denk ik gewoon de frishies van DWDD, hoewel dat natuurlijk ook al wel weer eventjes meegaat. Maar bij Koppensnellers willen ze het succes van Kopspijkers (wat ik zowiezo de laatste jaren bij de Vara ook al minder vond worden) evenaeren met een minder goed team.
En DWDD is ook nog eens interessant
Hier ben ik t mee eens.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik had het over spontane humor, dat komt veel echter en natuurlijker over dan geforceerde humor zoals bij Spijkerman. Alles ingestudeerd enzo. Dat merken mensen gewoon op.
Ja, hij wilde het ook, dat ontkende hij ook niet. Hij zegt achteraf alleen "dat het niet verstandig was dat hij Kopspijkers wilde imiteren". Volgens mij heeft hij daar ook gewoon gelijk in.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk wilde hij wel een exacte kopie maken. Waarom zou je een uiterst succesvol format totaal wijzigen, totaal onzin natuurlijk.
Hij zei dat enkel en alleen als excuses voor de slechte kijkcijfers. Alsof hij bij een totaal ander format veel meer kijkers trok.
Bullshit. Hij zei puur en alleen dat het niet verstandig was om Kopspijkers te imiteren, achteraf gezien omdat de kijkcijfers tegenvielen. Alsof dat bij een ander format niet het geval zou zijn. Het was gewoon een bullshit-excuus van Spijkerman voor de slechte kijkcijfers. Die slechte kijkcijfers had hij ook bij een ander format.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, hij wilde het ook, dat ontkende hij ook niet. Hij zegt achteraf alleen "dat het niet verstandig was dat hij Kopspijkers wilde imiteren". Volgens mij heeft hij daar ook gewoon gelijk in.
alsof men dat dan accepteerd, dan wordt er alleen nog een bak zei ik toch tegen aan gegooid en gaat het afzeiken door.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zou helemaal niks tegen Jack hebben als hij gewoon eens een beetje kritisch was, maar hij zit altijd maar 'mooi weer' te spelen alsof er niks aan de hand is. Zelfkritiek kent hij niet, altijd maar weer het geneuzel over 'hoeveel plezier hij heeft aan het maken van het programma'.
Bij hem is t echt 100% mogen of 100% niet mogen. En ik neig naar het 2de.quote:
Ik moet altijd erg om hem lachen.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:29 schreef arneaux het volgende:
Bij hem is t echt 100% mogen of 100% niet mogen. En ik neig naar het 2de.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |