Albers.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:48 schreef Bastard het volgende:
Ben benieuwd naar het team Spyker.. toch Nederlands hoe fucking cool is datWil zien wat Alonso gaat doen, hoe Raikkonen het gaat doen.
En hoop dat we op een of andere manier die symphatieke nederlander nog zullen zien, god hoe heet ie ook alweer.Die blonde gast.
lijkt me coolquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:09 schreef gijsje79 het volgende:
Het gerucht gaat dat de maart editie van het Official Xbox 360 Magazine aanwijzingen zou bevatten over enkele exclusieve songs voor Guitar Hero II. Een van deze songs zou de Mjolnir Mix Halo 2 theme mix worden. De Mjolnir Mix staat bekend om zijn unieke gitaargeluid gespeeld door Steve Vai. Of de Mjolnir Mix standaard bij Guitar Hero II zit of dat hij wordt aangeboden als een download is helaas nog niet bekend.
Halo 2 Song
Steve Vaiéén van de betere gitaristen.
Wii?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:16 schreef ChOas het volgende:
F-watte ??
racenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:16 schreef ChOas het volgende:
F-watte ??
quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan je wel ieder grappig bedoeld plaatje van internet gaan posten
Ik vind hem in RBS niet zuiver schieten, dus nee das niksquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:30 schreef Magneet het volgende:
[..]
[afbeelding]
niks voor jouw? ak47 wigga style
Oh dan krijg ik m ook weer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:50 schreef kepler het volgende:
godverdomme
belasting-aanslag van de gemeente delft gekregen, 325 euro
voor zo'n kleine kamer
ja dat kan, maar aangezien ik op bijstandsniveau zit qua inkomen kan ik ook kwijtschelding aanvragen. Ik ga iig alles proberenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dan krijg ik m ook weer.Maar betaal maandelijks dat bedrag af geloof ik, kan jij dat niet?
Gisteren de 2de steengril voor cp op gehaald bij m`n schoonzusje !quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:22 schreef kepler het volgende:
[..]
ja dat kan, maar aangezien ik op bijstandsniveau zit qua inkomen kan ik ook kwijtschelding aanvragen. Ik ga iig alles proberen
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:51 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Gisteren de 2de steengril voor cp op gehaald bij m`n schoonzusje !
Pak die doos op flikkert zo die steen eruit, via mijn scheenbeen op de laminaatvloergat midden in de vloer
HHAHHAHAHA DATquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:51 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Pak die doos op flikkert zo die steen eruit, via mijn scheenbeen op de laminaatvloergat midden in de vloer
beter dan een gat in je scheenbeenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:51 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
vijf flessenquote:Een 29-jarige Wit-Rus is opgenomen in het ziekenhuis nadat hij vermoedelijk vijf flessen wodka had weggewerkt. Hij bleef twee dagen bewusteloos en werd wakker met een enorme hoofdpijn. De artsen zijn verbijsterd dat de man nog leeft. Hij had immers twee keer het promilage in zijn bloed waar een normaal persoon aan dood zou gaan.
Hee, mr Pinkquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:16 schreef Strolie75 het volgende:
God, ik heb bij de lunch 3 biertjes op en ben al de hele middag brak.
Volgens mij wel ok.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoest met Ani en dr vader dan? ?
Mooooiii... komt ws door deze TT natuurlijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:47 schreef gijsje79 het volgende:
Over de F1manager
Komt vooruit gang in.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mooooiii... komt ws door deze TT natuurlijk
Twingo is leuk voor een stadsauto, voor de snelwegen is ie te licht.quote:Op donderdag 1 maart 2007 07:59 schreef Strolie75 het volgende:
Gister proefrit gemaakt in een Twingo. Dat is dus echt helemaal niks.Zwabberende wegligging en de pedalen zitten veels te dicht bij elkaar. Ik kon mijn voeten echt niet kwijt.
Terug bij naf dus, en wat groter gaan kijken. Dan de beurs maar wat meer opentrekken.
Dat had ik toch al verteldquote:Op donderdag 1 maart 2007 07:59 schreef Strolie75 het volgende:
Gister proefrit gemaakt in een Twingo. Dat is dus echt helemaal niks.Zwabberende wegligging en de pedalen zitten veels te dicht bij elkaar. Ik kon mijn voeten echt niet kwijt.
Terug bij naf dus, en wat groter gaan kijken. Dan de beurs maar wat meer opentrekken.
fiesta is heeeerlijk, ik heb de mijne net ingeleverdquote:Op donderdag 1 maart 2007 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
Nu kijken voor een Ford Fiesta, Opel Corsa of Citroen C3. Die eerste lijkt me wel leuk.
Beetje wigger spelend daar ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[quote]Op donderdag 1 maart 2007 08:24 schreef kepler het volgende:
later als ik groot ben ga ik ook naar een auto kijken
[/quoteDat doe ik bijna jaarlijks op een of andere autobeurs in de BrabantHallen. Lachen man, beetje rondlopen en doen of je veel geld heb
Het word proppen in de Kia zie ikquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup, en zeggen dat je van 'paps' voor 25.000 iets uit mag zoeken (was een 2e hands beurs). Ik had een Audi TT van 2 jaar oud voor dat geld mee mogen nemen![]()
Ja? Gelukkigquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:17 schreef kepler het volgende:
[..]
lekker
van het weekend ook Jupiler natuurlijk
Ik mis carsquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:20 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik neem Open season, over the hedge en happy feet mee oke ! En de DVD van Marco B Rood !
op mn vereniging zijn ze overgestapt naar Jupilerquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja? Gelukkig
Kutstudenten huilen normaal dat ze alleen maar Heineken willen
Jasmijn paste er alleen de eerste maand inquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:22 schreef Magneet het volgende:Merlijn zoiu ik daar echt in moeten vouwen
Tis wel een schitterend mooi kindje hoor Gijs... zo lekker lachenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:14 schreef -Struikrover- het volgende:
Waterballet
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank je gijsquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis wel een schitterend mooi kindje hoor Gijs... zo lekker lachen
Merlijn vind het grote bad nu net groot genoeg geloof ikquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dank je gijs
foto` s zijn van vorige week, ze is nu snotverkouwen![]()
Die tummytubs hebben ze in allerlei maten hey, dit is geloof ik de grootste die er is
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:28 schreef kepler het volgende:
[..]
op mn vereniging zijn ze overgestapt naar Jupiler
taart met kaasquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Eindelijk weg met dat kutte Oranjeboom
En Struik. Jupiler is prima hoor, dat doen we dit weekend gewoon. Ik moet trouwens wel mee boodschappen doen aangezien ik een taart ga kopen omdat ik volgende week jarig ben
Dat gaat echt nergens over Gijs.. ze draait gewoon dr dag en nacht ritme omquote:Op vrijdag 2 maart 2007 06:10 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Zoooooooooooooo, Tessje is sinds 1 uur wakker, niet meer geslapne. Tis de hele week al slecht maar dit is wel het hoogtepunt zeg
Kweet ook niet gijs, tot 3 weken geleden ging het goed. 21.00 uur op bed en om 8uur weer wakkerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat gaat echt nergens over Gijs.. ze draait gewoon dr dag en nacht ritme om![]()
Ga je op den duur zelf ook aan onderdoor...
Amber slaapt nu steeds beter, sinds we dr bedje bij ons op de kamer hebben gezet, haar ook op tijd naar bed doen, en haar gewoon laten janken..
Ik wil dezequote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:59 schreef gijsje79 het volgende:
Mijn nieuwe telefoon.
Sony Ericsson K800i
[afbeelding]
Wat een foto's komen daar uit beter dan me digcamara.
MIsschien heeft ze meer honger snachts? Savonds meer eten geven ofzo?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:55 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Kweet ook niet gijs, tot 3 weken geleden ging het goed. 21.00 uur op bed en om 8uur weer wakker
Praat dingetjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:59 schreef gijsje79 het volgende:
Mijn nieuwe telefoon.
Sony Ericsson K800i
[afbeelding]
Wat een foto's komen daar uit beter dan me digcamara.
Neuh, ze geeft zelf duidelijk aan wanneer ze niet meer hoeft. Draait der hoofd weg en slaat de fles uit je handenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
MIsschien heeft ze meer honger snachts? Savonds meer eten geven ofzo?
Ja maar ja misschien ze na een half uurtje dan wel weer ofzo?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:44 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Neuh, ze geeft zelf duidelijk aan wanneer ze niet meer hoeft. Draait der hoofd weg en slaat de fles uit je handen![]()
Ja neem dr mee naar je werkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
Overdag meer bezighouden zodat ze 's nachts moe is? Of is ze daar nog te klein voor?
Je zal jezelf zo terugzien op internetquote:
Jawel, je helpt door er te zijn met begrip.. door wel goed te slapen en goed gehumeurd te blijven.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:49 schreef Magneet het volgende:
merlijn is ook al 2 nachten aan het spoken sinds hij koorts heeft gehad. Hij wil alleen maar de hele nacht bij mama aan de borst. Bij mij wordt hij ook niet rustig dus echt helpen kan ik ook al niet
Ja, via de open MSN berichten hier heb ik begrepen dat jullie een leuk weekend voor de boeg hebben, veel plezier Gijs(jes) en geniet er even van!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:03 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Luitjes, ik ga naar huis. Eens ff checken hoe het daar is. Ik wens jullie een prettig weekend en tot volgende week
Klopt maar ik baal er gewoon van dat ik niet echt iets kan doen. Tis superzwaar zo voor Miranda. En die kleine aan de borst? waarom niet, tis toch gratisquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jawel, je helpt door er te zijn met begrip.. door wel goed te slapen en goed gehumeurd te blijven.
Goed dat Merlijn nog aan de borst is zeg! Hoor je niet vaak van kids boven de 1
Merlijn heeft woensdag ( terwijl ik dus had willen spelen met de nieuwe auto ) de hele dag bij mij geslapen, wegleggen pikte hij ook niet.quote:Jasmijn had laatst ook een dag of 2 zonder rede koorts.. paracetamol suppjes gegeven dan zakt het wel, en kan ze weer goed slapen. Anders is ze de hele dag vervelend en hangerig. Nou vind ik dat hangerig niet zo erg hoor, lekker hele dag bij papa op schoot kroelen
Borstenquote:
idemquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:06 schreef Bastard het volgende:
Ja, via de open MSN berichten hier heb ik begrepen dat jullie een leuk weekend voor de boeg hebben, veel plezier Gijs(jes) en geniet er even van!
Ja waarom niet.. nou ja zijn diverse redenen te bedenken om te stoppen met borstvoeding natuurlijk.. Tamara stopte na een half jaar omdat ze ziek werd, en toen stopte ook meteen de voeding toen.. nou ja klaar dan, en voornemen was een half jaar te doen voor een goede start.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
Klopt maar ik baal er gewoon van dat ik niet echt iets kan doen. Tis superzwaar zo voor Miranda. En die kleine aan de borst? waarom niet, tis toch gratisWHO zegt ook dat eigenlijk ieder kind tot tot zijn of haar 2de aan de borst zou moeten.
kolven doet Randa al een tijdje niet meer. Sinds hij zelf kan eten is dat niet nodig. Tamara had nog kunnen proberen de bv op gang te brengen nadat ze ziek is geweest maar goed ook dat is een keuzequote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja waarom niet.. nou ja zijn diverse redenen te bedenken om te stoppen met borstvoeding natuurlijk.. Tamara stopte na een half jaar omdat ze ziek werd, en toen stopte ook meteen de voeding toen.. nou ja klaar dan, en voornemen was een half jaar te doen voor een goede start.
Amber krijgt ook de borst, we zien wel hoe dat verder gaat of hoe lang dat kan.. kijk het vergt toch ook veel van een vrouw denk ik.. steeds de tijd en de plaats kunnen vinden er voor, afkolven zonodig, gedoe, lekken, pijnlijk etcetc.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:30 schreef Bastard het volgende:
Ja drukke dag weer man
Ongekend voor mij.. die bellen, afspraak maken voor installatie, dan daar de installatie voor bouwen, import voor die met een 40.000 contact records, even daar de database backuppen, plannen, mensen die bellen met vragen.. echt.... serieus.. een werkdag van 8 uur is te weinig
Maar geetf wel een voldaan gevoel aan het einde van de dag als je alles hebt kunnen doen.
Ben in Best, Son en Breugel en in Veldhoven daaro... en dan weer lekker terug naar huis in de file op de ringquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:37 schreef Magneet het volgende:
Veldhoven, bijna de gekste't zijn dan ook net-niet Eindhovenaren daaro.
Son en Breugel wil je niet smorgens vroeg als eerste doen. Schijtdruk dan om daar te komen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben in Best, Son en Breugel en in Veldhoven daaro... en dan weer lekker terug naar huis in de file op de ring
Half negen in Best zijn.. en dan door naar Son en Breugel... tis allemaal uurtarief.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
Son en Breugel wil je niet smorgens vroeg als eerste doen. Schijtdruk dan om daar te komen.
Druk leven.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:36 schreef Bastard het volgende:
Maarrr vanavond.. weer lekker aan het bier.. en/of wijn.. chillen.. gamen.
Morgen vroeg op, spelen met de kinderen, boodschappen met het gezin (wat ook een heel karwei is geworden) de tuin doen, snoeien.
Zondag vroeg op, met de kinderen spelen, ontbijt maken, en naar mn vaders verjaardag..
En dan Maandag weer aan het werk.. weg weekend
Dinsdag naar Veldhoven en omgeving
Ja zal es kijkenquote:Op maandag 5 maart 2007 08:25 schreef gijsje79 het volgende:
Vanavond ff act 5 doen B?
Ja is goed.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:28 schreef Magneet het volgende:
wat een dooie boel zeg, zullen we de Gijsjes maar opdoeken dan?
Zal ik jou eens opdoeken dan ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:28 schreef Magneet het volgende:
oh je bent iemand die maar gelijk opgeeftquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:28 schreef Magneet het volgende:
Kheb serieus OVERAL spierpijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:11 schreef kepler het volgende:
[..]
oh je bent iemand die maar gelijk opgeeft
Weekend was tof![]()
Had een rondje Eindhoven vandaagquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:28 schreef Magneet het volgende:
whehequote:
zit in Maastricht tot eind aprilquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Had een rondje Eindhoven vandaag
*PLOP*
quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
F1 Manager... Zo kan ik me toch niet inlezen
afweging makenquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, hij moet snel komen, dan weet ik hoe duur alles is en dan kan ik kijken en een afweging maken... Jij begrijp?
alvast de prijzen, kan je gaan puzzelenquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, hij moet snel komen, dan weet ik hoe duur alles is en dan kan ik kijken en een afweging maken... Jij begrijp?
Je was toch ziek ? ...quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:06 schreef gijsje79 het volgende:
Zo toch maar ff naar dimplus zie dat ze GRAW2 al hebben.
ik had een fiesta ja, sinds een week een fusion. Fiesta is gewoon een heerlijke auto, strakke wegligging en in de uitvoering die ik had een behoorlijke uitrusting. In 4 jaar tijd 130.000km mee gereden en eigenlijk nooit echt klachten gehad. Alleen in het begin sloeg hij wel eens spontaan af maar dat was met een softwareupdate verholpen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:11 schreef Strolie75 het volgende:
Magneet, had jij nu een Fiesta? Vertel er eens wat meer over.
Welke uitvoering had je? Zit je er een beetje lekker in? Jij bent tenslotte ook een grote man.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:13 schreef Magneet het volgende:
ik had een fiesta ja, sinds een week een fusion. Fiesta is gewoon een heerlijke auto, strakke wegligging en in de uitvoering die ik had een behoorlijke uitrusting. In 4 jaar tijd 130.000km mee gereden en eigenlijk nooit echt klachten gehad. Alleen in het begin sloeg hij wel eens spontaan af maar dat was met een softwareupdate verholpen.
Testrapport op diezelfde pagina ook gelezen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Welke uitvoering had je? Zit je er een beetje lekker in? Jij bent tenslotte ook een grote man.
Ik heb deze op het oog.
http://zoek.autotrader.nl/www/cars_advert?modelexact=1&make=Ford&model=Fiesta&keywords=&min_pr=10000&max_pr=11000&transmissionid=1&fuel=Benzine&colour=&body=Hatchback&min_year=&max_year=&min_mileage=&max_mileage=&distance=20&postcode=2153&sort=18&dealertypeid=g&dealertypeid=f&dealertypeid=m&id=200710279816976
Ja, en nog wat andere test, en de ervaringen bij myreviews op www.autoweek.nlquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:19 schreef Bastard het volgende:
Testrapport op diezelfde pagina ook gelezen?
ik had de 5-deurs 1.4tdci first edition uitvoering. Deze lag qua uitrusting zo te zien op hetzelfde niveau als de futura ( Ford Fusion die ik nu heb is ook futura ) Qua zitten zijn de stoelen misschien net iets te vlak, je mist dus de steun aan de zijkanten een beetje. Waar je wel op moet letten is of jeje niet helemaal de tandjes gaat ergeren aan de middenconsole want daar kom je met je been tegenaan. Ik was er vrij snel aan gewend en mistte het soms zelfs in andere auto's maar ik heb ook gelezen dat er mensen zijn die het niet fijn vinden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Welke uitvoering had je? Zit je er een beetje lekker in? Jij bent tenslotte ook een grote man.
Ik heb deze op het oog.
http://zoek.autotrader.nl/www/cars_advert?modelexact=1&make=Ford&model=Fiesta&keywords=&min_pr=10000&max_pr=11000&transmissionid=1&fuel=Benzine&colour=&body=Hatchback&min_year=&max_year=&min_mileage=&max_mileage=&distance=20&postcode=2153&sort=18&dealertypeid=g&dealertypeid=f&dealertypeid=m&id=200710279816976
Dat vond ik nou ook.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo das wel heel toevallig met de release van GRAW2
Post es wat foto'squote:Op donderdag 8 maart 2007 08:36 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
slotje.
Helemaal nietsquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat is jou bijdrage eigenlijk aan deze reeks?
Het blijft UWVquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:25 schreef Strolie75 het volgende:
Woeiii
Ik had gesolliciteerd naar een andere functie binnen UWV. En aangenomenIk mag nu deelneme aan een vrij belangrijk project.
Carriere +10
7 weken vrij in het jaar, 13e maand, vakantiegeld, flexibele arbeidstijden, zoveel thuiswerken als ik wil, dienstreizen volledig vergoed en 1e klas, opleidingen...mwaaa, ik blijf nog wel even.quote:
9 weken vrij in het jaar, 13de maand, vakantiegeld ( duh ), flexibele arbeidstijden, thuiswerken ben ik niet voor geschikt dan doe ik niets, dikke auto van de zaak onder m`n kont, opleidingen......quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
7 weken vrij in het jaar, 13e maand, vakantiegeld, flexibele arbeidstijden, zoveel thuiswerken als ik wil, dienstreizen volledig vergoed en 1e klas, opleidingen...mwaaa, ik blijf nog wel even.
Ik heb er niet zoveel moeite mee hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:11 schreef Magneet het volgende:
ik zou niet weten wta ik zou moeten met zoveel vrije dagenik krijg de 26 nu niet eens fatsoenlijk op laat staan 45 oid
zo, en maar zeuren over studentenquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
7 weken vrij in het jaar, 13e maand, vakantiegeld, flexibele arbeidstijden, zoveel thuiswerken als ik wil, dienstreizen volledig vergoed en 1e klas, opleidingen...mwaaa, ik blijf nog wel even.
Fiesta is goed genoeg.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:44 schreef Bastard het volgende:
Klinkt goed Strol
Zou ik wel een bijpassende auto kopen dan
Behalve op casual friday zekerquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Fiesta is goed genoeg.
Ik moet wel 4 dagen in de week in pak nu.
Ja.quote:
Nee, andere toren. Wel dezelfde verdieping.quote:
Gelukkig heb ik elke maand nog een hondertje of 3 aan onregelmatigheidstoeslag omdat ik rond 6 uur begin ipv 7 uurquote:
Ach al ben je stratenmaker, als je maar plezier hebt in je werk vind ik.quote:
Precies.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:34 schreef Bastard het volgende:
Ach al ben je stratenmaker, als je maar plezier hebt in je werk vind ik.
Dubbeltje Gijsquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies.
Maar het is ook wel lekker als je niet elke euro hoeft om te draaien.
ow jah, hoe hoger je verdieping, hoe hoger de functie toch?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, andere toren. Wel dezelfde verdieping.
Ik zit nu wel in de hoogste toren, telt dat ook?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:45 schreef kepler het volgende:
ow jah, hoe hoger je verdieping, hoe hoger de functie toch?
ja duh die marmeren schijthuizen zijn te zwaar voor de bovenste verdiepingquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zit nu wel in de hoogste toren, telt dat ook?
Lafaards in de Raad van Bestuur hier zitten op de begane grond.
Contrast is de belangrijkste, die bepaalt hoe "zwart" zwart is. Verder de resolutie. Wil je 720p of 1080p? En de ingangen lijkt me?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:56 schreef Bastard het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/(...)C12571A10050915F.htm
Contrast, helderheid, waar moet je nou eigenlijk op letten, wat is belangrijk zeg maar/
- wat is een goed contract nummer dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Contrast is de belangrijkste, die bepaalt hoe "zwart" zwart is. Verder de resolutie. Wil je 720p of 1080p? En de ingangen lijkt me?
Die van mij ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:34 schreef Magneet het volgende:
ik heb geen idee, mijn oude tv-tje doet het nog goed genoeg
Ah ok, thanks dan weet ik datquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:32 schreef Bastard het volgende:
Die 720 zie ik niet genoemd staan overisg..
Maar stel 3000:1 contrast, 500cd/m helderheid, dat lijkt me wel ok?
1080P heeft pas zin vanaf een 37/40 inch scherm. Daaronder is het scherm te klein om verschil te zien. Daarom maken ze van 32 inch ook ( bijna ) geen 1080Pquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
- wat is een goed contract nummer dan?
- 720 of 1080 .. wtf maakt mij het uit?
- Hoezo ingang.. ik wil gewoon lekker kunnen gamen en tv kijken.. scart volstaat niet meer zeker
Precies.. 720 32" .. dat word m.. Tuurlijk is 102 cm leuker maar wat je zegt 2x zo duur.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 07:08 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb een 32" 720p en dat bevalt prima.
Groter scherm en je ziet dat het TV-signaal wel erg kut is. En 720p is voor de 360 prima, of ga je een PS3 erbij kopen?
Een 42" 1080p is ook nog eens 2x zo duur.
Je hebt 720 P / 1080I HD Ready ( 32 inch en kleiner )quote:Op vrijdag 9 maart 2007 06:58 schreef Bastard het volgende:
Fullhd is 1080 dus.. 720 is zeker hd ready
Ach die onzin.. ik wil gewoon een 82 cm met een mooi beeld en een aansluiting voor mn 360.
16:30 uurquote:
quote:NEW YORK - Microsoft-medeoprichter Bill Gates is nog steeds de rijkste mens ter wereld, met een geschat vermogen van 56 miljard dollar.
Het is meer een #1 op Xbox live leaderboard dan een achievement Gijs.quote:
Nog maar net, nummer twee ligt nog maar 8 miljard achter hemquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is meer een #1 op Xbox live leaderboard dan een achievement Gijs.
Hij is al enkele jaren de rijkste man ter wereld.
werken hé werkenquote:
Je kan ook gewoon naar de verkoper hoor, dat je je recht als consument. Wij proberen ook altijd iedereen het gewoon zelf te laten regelen met de fabrikant, maar als de klant erop staat gaat het gewoon via ons.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 06:53 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Verder scheelt het buitengewoon veel om er gewoon 1 via internet te bestellen. Bij klachten moet je je toch richten aan de fabrikant en niet de verkoper
Zijn de opbrengsten van Vista al meegeteld?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:19 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Nog maar net, nummer twee ligt nog maar 8 miljard achter hem
foto's!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:37 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Klaar zegt Strol !!
Ik zal jou eens klaarmaken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:37 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Klaar zegt Strol !!
Heerlijk met een beetje Griekse marinade van Silvoquote:
Ik ga hem gewoon via het internet bestellen, scheelt honderden euros heb ik al gezien.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb mijn HDTV gewoon bij de BCC gehaald. Zaterdag gekocht, maandag bezorgd. Klaar.
Executieverkoop scheelt je nog meer.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga hem gewoon via het internet bestellen, scheelt honderden euros heb ik al gezien.
Nee dat is zieligquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Executieverkoop scheelt je nog meer.
Staan meestal wel advertenties in de krant.
Zielig ook.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:55 schreef -Struikrover- het volgende:
15.00 uur * -Struikrover-] heeft weekend[/me]
15.01 uur [me=-Struikrover-] zit in de auto[/me]
15.02 uur [me=-Struikrover-] wordt gebeld door z`n vrouw voor nog wat boodschappen voor het weekend[/me]
15.03 uur [me=-Struikrover- heeft een bekeuring van 130 euro voor niet handsfree bellen................![]()
![]()
![]()
:
weekend
http://www.telegraaf.nl/b(...)rijdende_beller.htmlquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:55 schreef -Struikrover- het volgende:
15.02 uur [me=-Struikrover-] wordt gebeld door z`n vrouw voor nog wat boodschappen voor het weekend[/me]
15.03 uur [me=-Struikrover- heeft een bekeuring van 130 euro voor niet handsfree bellen................![]()
![]()
![]()
:
weekend
Moet je deze maand nu om 5 uur beginnen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:55 schreef -Struikrover- het volgende:
![]()
![]()
:
weekend
hahahhaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet je deze maand nu om 5 uur beginnen?
guntquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:55 schreef -Struikrover- het volgende:
![]()
![]()
:
weekend
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 07:56 schreef Magneet het volgende:
wat is het wachtwoord?
ja, bellen in de auto mag niet, dat weet jij, dat weet ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The line is a dot to you!
Whahaha wat een flut teamquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo. Mijn winning team doet ook weer mee
Welkom in de wereld van F1quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb m alweer veranderd, na het lezen van dit:
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/35104
Ik had Toyota en Trulli
Mooi bakkie Gijs.. cruisecontrol ookquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:08 schreef Strolie75 het volgende:
Auto gekocht
http://zoek.autotrader.nl/www/cars_advert?modelexact=1&make=Opel&model=Corsa&keywords=&min_pr=10000&max_pr=11000&transmissionid=&fuel=&colour=&body=&min_year=&max_year=&min_mileage=&max_mileage=&distance=20&postcode=2153&sort=18&dealertypeid=m&id=200710280356097
Geen airco .........?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:08 schreef Strolie75 het volgende:
Auto gekocht
http://zoek.autotrader.nl/www/cars_advert?modelexact=1&make=Opel&model=Corsa&keywords=&min_pr=10000&max_pr=11000&transmissionid=&fuel=&colour=&body=&min_year=&max_year=&min_mileage=&max_mileage=&distance=20&postcode=2153&sort=18&dealertypeid=m&id=200710280356097
Leuk bakkie.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:08 schreef Strolie75 het volgende:
Auto gekocht
Jaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van F1
Denk je nou echt dat hij het meent?
Krijg ik koppijn van. Ik doe het raam wel openquote:
Hij voelde degelijker aan dan die Fiesta...die vond ik wat blikkerig.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:46 schreef Magneet het volgende:
die strol ook, koopt niet eens een auto maar een slopel
Krijg er last van me nek ervan.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Krijg ik koppijn van. Ik doe het raam wel open
Airco sucked inderdaad... altijd keelpijn en verkouden er van.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:46 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Krijg er last van me nek ervan.
Ook minder snel verkouden.
Teamkillerquote:Op zondag 11 maart 2007 10:39 schreef gijsje79 het volgende:
Indiase politieman schiet vijf collega's dood
Was gistermiddag, ze was van de week op consoltatieburo geweest, 2 jetsers van prikken gehad waar ze ziek van kunnen worden (wat gelukkig niet zo is geweest) .. en ze was maar 110 (!) gram aangekomen sinds November.quote:
Die wortels mag je houdenquote:Op zondag 11 maart 2007 18:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
gebakken aardappels, sausijzen en gestoomde wortels
Is dat Roy rechtsboven? Stoere tattoo.quote:
...quote:Op maandag 12 maart 2007 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is dat Roy rechtsboven? Stoere tattoo.
coole foto'squote:Op maandag 12 maart 2007 09:26 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[afbeelding]
WTF, waar zetten ze me nu weer in:
[afbeelding]
Beetje zwemmen enzo![]()
![]()
[afbeelding]
You talking to me ?....................
Sjemigquote:Op maandag 12 maart 2007 10:58 schreef Magneet het volgende:
Merlijn gaat iedere week zwemmen. Binnenkort mag hij op voor zijn eerste diplomaOok gaat hij sinds kort naar muziek op schoot, beetje herrie maken en zingen
geloof me, voor Miranda is het rustiger dat te gaan doen dan thuiszitten met hem. Thuis is het of een stuiterbal die 100.000 dingen tegelijk wil doen of hij wil alleen bij mama hangen.quote:
nu al een diplomaquote:Op maandag 12 maart 2007 10:58 schreef Magneet het volgende:
Merlijn gaat iedere week zwemmen. Binnenkort mag hij op voor zijn eerste diplomaOok gaat hij sinds kort naar muziek op schoot, beetje herrie maken en zingen
quote:Op maandag 12 maart 2007 11:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
geloof me, voor Miranda is het rustiger dat te gaan doen dan thuiszitten met hem. Thuis is het of een stuiterbal die 100.000 dingen tegelijk wil doen of hij wil alleen bij mama hangen.
eg wel. Hij wil nu echt overal lopen. Zwaar irritant is dat want het schiet voor geen meter op. Zeker als je iemand bent die standaard vrij snel loopt zoals ik. Gelukkig vind hij winkelkarretjes nog redelijk leuk om in te zitten maar daar wil hij meestal bij de kassa weer uit.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wacht maar tot die van jou kan gaan lopen Gijs
Die zit er echt al bijna 5 jaarquote:Op maandag 12 maart 2007 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is dat Roy rechtsboven? Stoere tattoo.
gewoon op de lopende band zettenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
eg wel. Hij wil nu echt overal lopen. Zwaar irritant is dat want het schiet voor geen meter op. Zeker als je iemand bent die standaard vrij snel loopt zoals ik. Gelukkig vind hij winkelkarretjes nog redelijk leuk om in te zitten maar daar wil hij meestal bij de kassa weer uit.
Lul.quote:
Vond het knap dat hij jou spotte daar....quote:Op maandag 12 maart 2007 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die zit er echt al bijna 5 jaar
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vond het knap dat hij jou spotte daar....
Hij was zeker op zoek naar tieten.
Die heeft tie dan gevondenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vond het knap dat hij jou spotte daar....
Hij was zeker op zoek naar tieten.
kan je al die foto's mailen? Of op een andere manier doorsturen?quote:
msn vanaaf ?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:45 schreef kepler het volgende:
[..]
kan je al die foto's mailen? Of op een andere manier doorsturen?Ik wil ze wel zien
Tjonge zeg, wat val jij in een gat als je geen 360 meer hebtquote:Op maandag 12 maart 2007 12:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Lul.
Black ook al uitgespeeld.![]()
Gisteren nog ff Ghost Recon 2 gedaan is ook weinig aan.
Moet maar iets verzinnen wat ik kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |