Welke uitvoering had je? Zit je er een beetje lekker in? Jij bent tenslotte ook een grote man.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:13 schreef Magneet het volgende:
ik had een fiesta ja, sinds een week een fusion. Fiesta is gewoon een heerlijke auto, strakke wegligging en in de uitvoering die ik had een behoorlijke uitrusting. In 4 jaar tijd 130.000km mee gereden en eigenlijk nooit echt klachten gehad. Alleen in het begin sloeg hij wel eens spontaan af maar dat was met een softwareupdate verholpen.
Testrapport op diezelfde pagina ook gelezen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Welke uitvoering had je? Zit je er een beetje lekker in? Jij bent tenslotte ook een grote man.
Ik heb deze op het oog.
http://zoek.autotrader.nl/www/cars_advert?modelexact=1&make=Ford&model=Fiesta&keywords=&min_pr=10000&max_pr=11000&transmissionid=1&fuel=Benzine&colour=&body=Hatchback&min_year=&max_year=&min_mileage=&max_mileage=&distance=20&postcode=2153&sort=18&dealertypeid=g&dealertypeid=f&dealertypeid=m&id=200710279816976
Ja, en nog wat andere test, en de ervaringen bij myreviews op www.autoweek.nlquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:19 schreef Bastard het volgende:
Testrapport op diezelfde pagina ook gelezen?
ik had de 5-deurs 1.4tdci first edition uitvoering. Deze lag qua uitrusting zo te zien op hetzelfde niveau als de futura ( Ford Fusion die ik nu heb is ook futura ) Qua zitten zijn de stoelen misschien net iets te vlak, je mist dus de steun aan de zijkanten een beetje. Waar je wel op moet letten is of jeje niet helemaal de tandjes gaat ergeren aan de middenconsole want daar kom je met je been tegenaan. Ik was er vrij snel aan gewend en mistte het soms zelfs in andere auto's maar ik heb ook gelezen dat er mensen zijn die het niet fijn vinden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Welke uitvoering had je? Zit je er een beetje lekker in? Jij bent tenslotte ook een grote man.
Ik heb deze op het oog.
http://zoek.autotrader.nl/www/cars_advert?modelexact=1&make=Ford&model=Fiesta&keywords=&min_pr=10000&max_pr=11000&transmissionid=1&fuel=Benzine&colour=&body=Hatchback&min_year=&max_year=&min_mileage=&max_mileage=&distance=20&postcode=2153&sort=18&dealertypeid=g&dealertypeid=f&dealertypeid=m&id=200710279816976
Dat vond ik nou ook.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo das wel heel toevallig met de release van GRAW2
Post es wat foto'squote:Op donderdag 8 maart 2007 08:36 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
slotje.
Helemaal nietsquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat is jou bijdrage eigenlijk aan deze reeks?
Het blijft UWVquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:25 schreef Strolie75 het volgende:
Woeiii
Ik had gesolliciteerd naar een andere functie binnen UWV. En aangenomenIk mag nu deelneme aan een vrij belangrijk project.
Carriere +10
7 weken vrij in het jaar, 13e maand, vakantiegeld, flexibele arbeidstijden, zoveel thuiswerken als ik wil, dienstreizen volledig vergoed en 1e klas, opleidingen...mwaaa, ik blijf nog wel even.quote:
9 weken vrij in het jaar, 13de maand, vakantiegeld ( duh ), flexibele arbeidstijden, thuiswerken ben ik niet voor geschikt dan doe ik niets, dikke auto van de zaak onder m`n kont, opleidingen......quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
7 weken vrij in het jaar, 13e maand, vakantiegeld, flexibele arbeidstijden, zoveel thuiswerken als ik wil, dienstreizen volledig vergoed en 1e klas, opleidingen...mwaaa, ik blijf nog wel even.
Ik heb er niet zoveel moeite mee hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:11 schreef Magneet het volgende:
ik zou niet weten wta ik zou moeten met zoveel vrije dagenik krijg de 26 nu niet eens fatsoenlijk op laat staan 45 oid
zo, en maar zeuren over studentenquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
7 weken vrij in het jaar, 13e maand, vakantiegeld, flexibele arbeidstijden, zoveel thuiswerken als ik wil, dienstreizen volledig vergoed en 1e klas, opleidingen...mwaaa, ik blijf nog wel even.
Fiesta is goed genoeg.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:44 schreef Bastard het volgende:
Klinkt goed Strol
Zou ik wel een bijpassende auto kopen dan
Behalve op casual friday zekerquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Fiesta is goed genoeg.
Ik moet wel 4 dagen in de week in pak nu.
Ja.quote:
Nee, andere toren. Wel dezelfde verdieping.quote:
Gelukkig heb ik elke maand nog een hondertje of 3 aan onregelmatigheidstoeslag omdat ik rond 6 uur begin ipv 7 uurquote:
Ach al ben je stratenmaker, als je maar plezier hebt in je werk vind ik.quote:
Precies.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:34 schreef Bastard het volgende:
Ach al ben je stratenmaker, als je maar plezier hebt in je werk vind ik.
Dubbeltje Gijsquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies.
Maar het is ook wel lekker als je niet elke euro hoeft om te draaien.
ow jah, hoe hoger je verdieping, hoe hoger de functie toch?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, andere toren. Wel dezelfde verdieping.
Ik zit nu wel in de hoogste toren, telt dat ook?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:45 schreef kepler het volgende:
ow jah, hoe hoger je verdieping, hoe hoger de functie toch?
ja duh die marmeren schijthuizen zijn te zwaar voor de bovenste verdiepingquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zit nu wel in de hoogste toren, telt dat ook?
Lafaards in de Raad van Bestuur hier zitten op de begane grond.
Contrast is de belangrijkste, die bepaalt hoe "zwart" zwart is. Verder de resolutie. Wil je 720p of 1080p? En de ingangen lijkt me?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:56 schreef Bastard het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/(...)C12571A10050915F.htm
Contrast, helderheid, waar moet je nou eigenlijk op letten, wat is belangrijk zeg maar/
- wat is een goed contract nummer dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Contrast is de belangrijkste, die bepaalt hoe "zwart" zwart is. Verder de resolutie. Wil je 720p of 1080p? En de ingangen lijkt me?
Die van mij ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:34 schreef Magneet het volgende:
ik heb geen idee, mijn oude tv-tje doet het nog goed genoeg
Ah ok, thanks dan weet ik datquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:32 schreef Bastard het volgende:
Die 720 zie ik niet genoemd staan overisg..
Maar stel 3000:1 contrast, 500cd/m helderheid, dat lijkt me wel ok?
1080P heeft pas zin vanaf een 37/40 inch scherm. Daaronder is het scherm te klein om verschil te zien. Daarom maken ze van 32 inch ook ( bijna ) geen 1080Pquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
- wat is een goed contract nummer dan?
- 720 of 1080 .. wtf maakt mij het uit?
- Hoezo ingang.. ik wil gewoon lekker kunnen gamen en tv kijken.. scart volstaat niet meer zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |