kolven doet Randa al een tijdje niet meer. Sinds hij zelf kan eten is dat niet nodig. Tamara had nog kunnen proberen de bv op gang te brengen nadat ze ziek is geweest maar goed ook dat is een keuzequote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja waarom niet.. nou ja zijn diverse redenen te bedenken om te stoppen met borstvoeding natuurlijk.. Tamara stopte na een half jaar omdat ze ziek werd, en toen stopte ook meteen de voeding toen.. nou ja klaar dan, en voornemen was een half jaar te doen voor een goede start.
Amber krijgt ook de borst, we zien wel hoe dat verder gaat of hoe lang dat kan.. kijk het vergt toch ook veel van een vrouw denk ik.. steeds de tijd en de plaats kunnen vinden er voor, afkolven zonodig, gedoe, lekken, pijnlijk etcetc.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:30 schreef Bastard het volgende:
Ja drukke dag weer man
Ongekend voor mij.. die bellen, afspraak maken voor installatie, dan daar de installatie voor bouwen, import voor die met een 40.000 contact records, even daar de database backuppen, plannen, mensen die bellen met vragen.. echt.... serieus.. een werkdag van 8 uur is te weinig
Maar geetf wel een voldaan gevoel aan het einde van de dag als je alles hebt kunnen doen.
Ben in Best, Son en Breugel en in Veldhoven daaro... en dan weer lekker terug naar huis in de file op de ringquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:37 schreef Magneet het volgende:
Veldhoven, bijna de gekste't zijn dan ook net-niet Eindhovenaren daaro.
Son en Breugel wil je niet smorgens vroeg als eerste doen. Schijtdruk dan om daar te komen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben in Best, Son en Breugel en in Veldhoven daaro... en dan weer lekker terug naar huis in de file op de ring
Half negen in Best zijn.. en dan door naar Son en Breugel... tis allemaal uurtarief.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
Son en Breugel wil je niet smorgens vroeg als eerste doen. Schijtdruk dan om daar te komen.
Druk leven.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:36 schreef Bastard het volgende:
Maarrr vanavond.. weer lekker aan het bier.. en/of wijn.. chillen.. gamen.
Morgen vroeg op, spelen met de kinderen, boodschappen met het gezin (wat ook een heel karwei is geworden) de tuin doen, snoeien.
Zondag vroeg op, met de kinderen spelen, ontbijt maken, en naar mn vaders verjaardag..
En dan Maandag weer aan het werk.. weg weekend
Dinsdag naar Veldhoven en omgeving
Ja zal es kijkenquote:Op maandag 5 maart 2007 08:25 schreef gijsje79 het volgende:
Vanavond ff act 5 doen B?
Ja is goed.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:28 schreef Magneet het volgende:
wat een dooie boel zeg, zullen we de Gijsjes maar opdoeken dan?
Zal ik jou eens opdoeken dan ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:28 schreef Magneet het volgende:
oh je bent iemand die maar gelijk opgeeftquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:28 schreef Magneet het volgende:
Kheb serieus OVERAL spierpijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:11 schreef kepler het volgende:
[..]
oh je bent iemand die maar gelijk opgeeft
Weekend was tof![]()
Had een rondje Eindhoven vandaagquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:28 schreef Magneet het volgende:
whehequote:
zit in Maastricht tot eind aprilquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Had een rondje Eindhoven vandaag
*PLOP*
quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
F1 Manager... Zo kan ik me toch niet inlezen
afweging makenquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, hij moet snel komen, dan weet ik hoe duur alles is en dan kan ik kijken en een afweging maken... Jij begrijp?
alvast de prijzen, kan je gaan puzzelenquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, hij moet snel komen, dan weet ik hoe duur alles is en dan kan ik kijken en een afweging maken... Jij begrijp?
Je was toch ziek ? ...quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:06 schreef gijsje79 het volgende:
Zo toch maar ff naar dimplus zie dat ze GRAW2 al hebben.
ik had een fiesta ja, sinds een week een fusion. Fiesta is gewoon een heerlijke auto, strakke wegligging en in de uitvoering die ik had een behoorlijke uitrusting. In 4 jaar tijd 130.000km mee gereden en eigenlijk nooit echt klachten gehad. Alleen in het begin sloeg hij wel eens spontaan af maar dat was met een softwareupdate verholpen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:11 schreef Strolie75 het volgende:
Magneet, had jij nu een Fiesta? Vertel er eens wat meer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |