fiesta is heeeerlijk, ik heb de mijne net ingeleverdquote:Op donderdag 1 maart 2007 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
Nu kijken voor een Ford Fiesta, Opel Corsa of Citroen C3. Die eerste lijkt me wel leuk.
Beetje wigger spelend daar ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[quote]Op donderdag 1 maart 2007 08:24 schreef kepler het volgende:
later als ik groot ben ga ik ook naar een auto kijken
[/quoteDat doe ik bijna jaarlijks op een of andere autobeurs in de BrabantHallen. Lachen man, beetje rondlopen en doen of je veel geld heb
Het word proppen in de Kia zie ikquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup, en zeggen dat je van 'paps' voor 25.000 iets uit mag zoeken (was een 2e hands beurs). Ik had een Audi TT van 2 jaar oud voor dat geld mee mogen nemen![]()
Ja? Gelukkigquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:17 schreef kepler het volgende:
[..]
lekker
van het weekend ook Jupiler natuurlijk
Ik mis carsquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:20 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik neem Open season, over the hedge en happy feet mee oke ! En de DVD van Marco B Rood !
op mn vereniging zijn ze overgestapt naar Jupilerquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja? Gelukkig
Kutstudenten huilen normaal dat ze alleen maar Heineken willen
Jasmijn paste er alleen de eerste maand inquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:22 schreef Magneet het volgende:Merlijn zoiu ik daar echt in moeten vouwen
Tis wel een schitterend mooi kindje hoor Gijs... zo lekker lachenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:14 schreef -Struikrover- het volgende:
Waterballet
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank je gijsquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis wel een schitterend mooi kindje hoor Gijs... zo lekker lachen
Merlijn vind het grote bad nu net groot genoeg geloof ikquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dank je gijs
foto` s zijn van vorige week, ze is nu snotverkouwen![]()
Die tummytubs hebben ze in allerlei maten hey, dit is geloof ik de grootste die er is
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:28 schreef kepler het volgende:
[..]
op mn vereniging zijn ze overgestapt naar Jupiler
taart met kaasquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Eindelijk weg met dat kutte Oranjeboom
En Struik. Jupiler is prima hoor, dat doen we dit weekend gewoon. Ik moet trouwens wel mee boodschappen doen aangezien ik een taart ga kopen omdat ik volgende week jarig ben
Dat gaat echt nergens over Gijs.. ze draait gewoon dr dag en nacht ritme omquote:Op vrijdag 2 maart 2007 06:10 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Zoooooooooooooo, Tessje is sinds 1 uur wakker, niet meer geslapne. Tis de hele week al slecht maar dit is wel het hoogtepunt zeg
Kweet ook niet gijs, tot 3 weken geleden ging het goed. 21.00 uur op bed en om 8uur weer wakkerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat gaat echt nergens over Gijs.. ze draait gewoon dr dag en nacht ritme om![]()
Ga je op den duur zelf ook aan onderdoor...
Amber slaapt nu steeds beter, sinds we dr bedje bij ons op de kamer hebben gezet, haar ook op tijd naar bed doen, en haar gewoon laten janken..
Ik wil dezequote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:59 schreef gijsje79 het volgende:
Mijn nieuwe telefoon.
Sony Ericsson K800i
[afbeelding]
Wat een foto's komen daar uit beter dan me digcamara.
MIsschien heeft ze meer honger snachts? Savonds meer eten geven ofzo?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:55 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Kweet ook niet gijs, tot 3 weken geleden ging het goed. 21.00 uur op bed en om 8uur weer wakker
Praat dingetjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:59 schreef gijsje79 het volgende:
Mijn nieuwe telefoon.
Sony Ericsson K800i
[afbeelding]
Wat een foto's komen daar uit beter dan me digcamara.
Neuh, ze geeft zelf duidelijk aan wanneer ze niet meer hoeft. Draait der hoofd weg en slaat de fles uit je handenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
MIsschien heeft ze meer honger snachts? Savonds meer eten geven ofzo?
Ja maar ja misschien ze na een half uurtje dan wel weer ofzo?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:44 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Neuh, ze geeft zelf duidelijk aan wanneer ze niet meer hoeft. Draait der hoofd weg en slaat de fles uit je handen![]()
Ja neem dr mee naar je werkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
Overdag meer bezighouden zodat ze 's nachts moe is? Of is ze daar nog te klein voor?
Je zal jezelf zo terugzien op internetquote:
Jawel, je helpt door er te zijn met begrip.. door wel goed te slapen en goed gehumeurd te blijven.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:49 schreef Magneet het volgende:
merlijn is ook al 2 nachten aan het spoken sinds hij koorts heeft gehad. Hij wil alleen maar de hele nacht bij mama aan de borst. Bij mij wordt hij ook niet rustig dus echt helpen kan ik ook al niet
Ja, via de open MSN berichten hier heb ik begrepen dat jullie een leuk weekend voor de boeg hebben, veel plezier Gijs(jes) en geniet er even van!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:03 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Luitjes, ik ga naar huis. Eens ff checken hoe het daar is. Ik wens jullie een prettig weekend en tot volgende week
Klopt maar ik baal er gewoon van dat ik niet echt iets kan doen. Tis superzwaar zo voor Miranda. En die kleine aan de borst? waarom niet, tis toch gratisquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jawel, je helpt door er te zijn met begrip.. door wel goed te slapen en goed gehumeurd te blijven.
Goed dat Merlijn nog aan de borst is zeg! Hoor je niet vaak van kids boven de 1
Merlijn heeft woensdag ( terwijl ik dus had willen spelen met de nieuwe auto ) de hele dag bij mij geslapen, wegleggen pikte hij ook niet.quote:Jasmijn had laatst ook een dag of 2 zonder rede koorts.. paracetamol suppjes gegeven dan zakt het wel, en kan ze weer goed slapen. Anders is ze de hele dag vervelend en hangerig. Nou vind ik dat hangerig niet zo erg hoor, lekker hele dag bij papa op schoot kroelen
Borstenquote:
idemquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:06 schreef Bastard het volgende:
Ja, via de open MSN berichten hier heb ik begrepen dat jullie een leuk weekend voor de boeg hebben, veel plezier Gijs(jes) en geniet er even van!
Ja waarom niet.. nou ja zijn diverse redenen te bedenken om te stoppen met borstvoeding natuurlijk.. Tamara stopte na een half jaar omdat ze ziek werd, en toen stopte ook meteen de voeding toen.. nou ja klaar dan, en voornemen was een half jaar te doen voor een goede start.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
Klopt maar ik baal er gewoon van dat ik niet echt iets kan doen. Tis superzwaar zo voor Miranda. En die kleine aan de borst? waarom niet, tis toch gratisWHO zegt ook dat eigenlijk ieder kind tot tot zijn of haar 2de aan de borst zou moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |