fiesta is heeeerlijk, ik heb de mijne net ingeleverdquote:Op donderdag 1 maart 2007 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
Nu kijken voor een Ford Fiesta, Opel Corsa of Citroen C3. Die eerste lijkt me wel leuk.
Beetje wigger spelend daar ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[quote]Op donderdag 1 maart 2007 08:24 schreef kepler het volgende:
later als ik groot ben ga ik ook naar een auto kijken
[/quoteDat doe ik bijna jaarlijks op een of andere autobeurs in de BrabantHallen. Lachen man, beetje rondlopen en doen of je veel geld heb
Het word proppen in de Kia zie ikquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup, en zeggen dat je van 'paps' voor 25.000 iets uit mag zoeken (was een 2e hands beurs). Ik had een Audi TT van 2 jaar oud voor dat geld mee mogen nemen![]()
Ja? Gelukkigquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:17 schreef kepler het volgende:
[..]
lekker
van het weekend ook Jupiler natuurlijk
Ik mis carsquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:20 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik neem Open season, over the hedge en happy feet mee oke ! En de DVD van Marco B Rood !
op mn vereniging zijn ze overgestapt naar Jupilerquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja? Gelukkig
Kutstudenten huilen normaal dat ze alleen maar Heineken willen
Jasmijn paste er alleen de eerste maand inquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:22 schreef Magneet het volgende:Merlijn zoiu ik daar echt in moeten vouwen
Tis wel een schitterend mooi kindje hoor Gijs... zo lekker lachenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:14 schreef -Struikrover- het volgende:
Waterballet
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank je gijsquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis wel een schitterend mooi kindje hoor Gijs... zo lekker lachen
Merlijn vind het grote bad nu net groot genoeg geloof ikquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dank je gijs
foto` s zijn van vorige week, ze is nu snotverkouwen![]()
Die tummytubs hebben ze in allerlei maten hey, dit is geloof ik de grootste die er is
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:28 schreef kepler het volgende:
[..]
op mn vereniging zijn ze overgestapt naar Jupiler
taart met kaasquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Eindelijk weg met dat kutte Oranjeboom
En Struik. Jupiler is prima hoor, dat doen we dit weekend gewoon. Ik moet trouwens wel mee boodschappen doen aangezien ik een taart ga kopen omdat ik volgende week jarig ben
Dat gaat echt nergens over Gijs.. ze draait gewoon dr dag en nacht ritme omquote:Op vrijdag 2 maart 2007 06:10 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Zoooooooooooooo, Tessje is sinds 1 uur wakker, niet meer geslapne. Tis de hele week al slecht maar dit is wel het hoogtepunt zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |