sorry?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:58 schreef itsme het volgende:
eikel
Nou Ik vrees met grote vreze.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:58 schreef anno-i-mus het volgende:
nothing is like it seems
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:59 schreef itsme het volgende:
Brian is helemaal hyper. jaap heeft net toegezegd Sylvia immuniteit te geven.
Ja toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk is hij wel op de hoogte maar hij is, in tegenstelling tot wat sommige mensen hier schijnen te denken, niet gek. De jongen kan schaken, hij is wel dik maar niet dom, laat maar lekker zijn spel spelen.
Dan is het dus aan Eric, of hij Huub erin wil houden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:59 schreef itsme het volgende:
Brian is helemaal hyper. jaap heeft net toegezegd Sylvia immuniteit te geven.
dat weet jaap ook wel...maar ik zou het ook doen..dan heb je lekker 100 puntenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:59 schreef Taurus het volgende:
Wat helpt 't nou om Syl immuniteit te geven?? Erik stemt Huub er niet uit![]()
Eric stemt hem wel weg, want die mag Huub niet meer zo sinds die paar dronken dagen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:59 schreef Brici het volgende:
Neeee gaat hij het echt aan syl geven
Dat betekent exit huub als erik hem wegstemd
Hij zit net weer een traantje weg te pinken dus labiel is hij sowieso.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:00 schreef n1ek het volgende:
die jonge heeft nog geen keuze gemaakt en hij wordt al voor vanalles en nog wat uitgemaakt
Dat is waar. Eikel was voor brian.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:00 schreef n1ek het volgende:
die jonge heeft nog geen keuze gemaakt en hij wordt al voor vanalles en nog wat uitgemaakt
Erics dekking is Amanda. Daar zou ik ook niet vrolijk van worden. Weet niet of Eric daarom Huub zomaar eruit stemtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:59 schreef scanman01 het volgende:
Onvoorstelbaar. Huub gaat er misschien uitvliegen.
Jaap gaat toch wel even weerwoord halen bij Huub en Sylvia? Of is hij zo gestoord dat hij automatisch de oprechtheid van Brian aanneemt?
Ik vind jaap niets aanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eric stemt hem wel weg, want die mag Huub niet meer zo sinds die paar dronken dagen.
Jaap heeft inmiddels mondeling al toegezegd dat Brian en hij een deal hebben.
Slaat nergens op, want Jaap weet dat het heel nadelig is voor het maatje van degene die hij kiest. Dus een motivatie valt nooit goed te praten richting Sylvia. Jaap praat dus poepquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:00 schreef itsme het volgende:
Jaap weet al zijn motivatie om Sylvia immuniteit te geven.
Volgens mij willen ze Eric eruit.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:00 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
dat weet jaap ook wel...maar ik zou het ook doen..dan heb je lekker 100 punten
Hij is toch een schaker?quote:
Volgende week donderdagquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:01 schreef obezzi het volgende:
wanneer is de stemronde dan??
goeie motivatiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:58 schreef itsme het volgende:
eikel
Krijgt ie die honderd punten alleen als ie Syl immuniteit geeft?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:00 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
dat weet jaap ook wel...maar ik zou het ook doen..dan heb je lekker 100 punten
Dat zei brian ook. Hij wilde Huub testen, kijken of die eric wel weg zou stemmenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze Eric eruit.
Dus nu testen of Huub echt Eric backt.
ik geloof nooit dat de redactie dit laat gebeuren; huub eruitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eric stemt hem wel weg, want die mag Huub niet meer zo sinds die paar dronken dagen.
Dat is wel erg voorbarig, ik geloof nooit dat hij over een nacht ijs gaat (is sowieso niet verstandig voor Billie)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
het kamp waaruit hij iemand kiest veroordeeld hem zowiezo tot vijand en het andere kamp tot beste vriend dus dat maakt niet zoveel uit als hij nog gaat switchenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Hij is toch een schaker?
Nu dan heeft hij een foute zet gedaan. Door toe te zeggen dat hij syl gaat kiezen.
Stel dat hij dat niet doet, dan heeft hij onnodige vijanden gemaakt.
Damn it zeg, Jaap zei het vannacht zelf nog in het gesprek met Sylvia en Huub: op internet gaat het zo snel met DGK, een half uur later is alles anders.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:02 schreef robert2006 het volgende:
huub's groepje stort in elkaar
In dat geval zou ik gewoon alles doorbrieven aan Huub zodat die kan bepalen of ie Eric dekt of niet, van te voren al.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze Eric eruit.
Dus nu testen of Huub echt Eric backt.
Hij noemde dingen op dat ze zich zo ver van het spel houd. op de oppervlakte of zoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Slaat nergens op, want Jaap weet dat het heel nadelig is voor het maatje van degene die hij kiest. Dus een motivatie valt nooit goed te praten richting Sylvia. Jaap praat dus poep
Hij weet gewoon niet beter, Huub en Co geeft niet aan hem te helpen, Natas en Bri likken zijn ass. Hij is niet gewend om aardig gevonden te worden volgens mij en is een makkelijke prooi.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:04 schreef scanman01 het volgende:
Als Jaap dit echt gaat doen (en dat gaat gebeuren want hij heeft het al toegezegd) dan is het een heel, heel vies mannetje.
Hoezo? Als hij die 100 punten van Huub zou krijgen om Brian of Natasia weg te krijgen zou je het wel een goede zaak vinden?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:04 schreef scanman01 het volgende:
Als Jaap dit echt gaat doen (en dat gaat gebeuren want hij heeft het al toegezegd) dan is het een heel, heel vies mannetje.
misschien weet hij al precies wie hij gaat kiezen en heeft hij daar een goede reden voor maar speelt hij nu gewoon een spel. in dat geval gaan mijn handen op elkaar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:00 schreef n1ek het volgende:
scanman, ik heb sterk het idee dat jij een beetje olie op het vuur zit te gooien hierquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn it zeg, Jaap zei het vannacht zelf nog in het gesprek met Sylvia en Huub: op internet gaat het zo snel met DGK, een half uur later is alles anders.
Hij had het er ook over dat hij wellicht nog geen vertrek zou forceren zodat hij zijn positie (bij iedereen) nog wat zou verstevigen.
Maarre....... heeft hij zijn besluit nu al officieel gemaakt of zegt hij gewoon aan iedereen toe dat diens voorkeur het zal worden?
Als je het mij vraagt, kan het nog alle kanten op gaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn it zeg, Jaap zei het vannacht zelf nog in het gesprek met Sylvia en Huub: op internet gaat het zo snel met DGK, een half uur later is alles anders.
Hij had het er ook over dat hij wellicht nog geen vertrek zou forceren zodat hij zijn positie (bij iedereen) nog wat zou verstevigen.
Maarre....... heeft hij zijn besluit nu al officieel gemaakt of zegt hij gewoon aan iedereen toe dat diens voorkeur het zal worden?
Vind je het gek, met die lelijke vatsige rotkop van 'm. Instabiele dikke padquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:00 schreef _Boo_ het volgende:
Jaap is niet gewend dat mensen aardig tegen hem zijn.
Heb je de streams gevolgd het afgelopen half uur? Hij wilde Natasia kiezen ja, maar Brian heeft hem omgeluld en omgekocht.quote:
Precies. Op de universiteit liep 'ie volgens mij ook altijd in z'n eentje.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij weet gewoon niet beter, Huub en Co geeft niet aan hem te helpen, Natas en Bri likken zijn ass. Hij is niet gewend om aardig gevonden te worden volgens mij en is een makkelijke prooi.
had gisteren al gemerkt dat dit een mannetje is die niet is te vertrouwen, of eigenlijk gewoon wat labiel is, hij heeft gewoon ook een mama-figuur als nastasia nodig, dat heeft ze slim gedaan, lolquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:04 schreef scanman01 het volgende:
nee eerst eric dan huub.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:06 schreef Peter6000 het volgende:
Nou ja, dat wordt dan eerst Huub, en dan Sylvia eruit.
Alhoewel Eric natuurlijk ook nog kan denken, dat het aanblijven van Huub extra dekking betekent.
Hij constateert nu wel dat hij tegen iedereen wat anders zegt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:07 schreef scanman01 het volgende:
Snapt Huub eigenlijk niet hoeveel er van afhangt? Want ik zie Huub zich ook helemaal niet druk maken over wat Jaap gaat kiezen.
Maar dan kan Brian toch gewoon een ontslagronde voor Huub aanvragen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:09 schreef itsme het volgende:
[..]
nee eerst eric dan huub.
Hij geeft syl immuniteit. plan is om dan een ontslagronde voor eric aan te vragen. Ook om Huub te testen.
(huub gaat niet mee)
Ligt eraan welke kant het programma op wilt gaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:06 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
scanman, ik heb sterk het idee dat jij een beetje olie op het vuur zit te gooien hier![]()
Als dgk_r de imuniteits regel heeft bedacht, zullen ze dan niet nagedacht hebben over de gevolgen hiervan en welke pionnetjes ze er in willen houden, en welke niet? Kunnen ze toch simpel via jaapie's stem regelen?
En volgens mij hebben ze het liefst dat ze allemaal blijven, anders vallen de streams zo dood![]()
Hij heeft nu een officiele mondelinge deal met Brian om 100 CP, dus hij zal Sylvia immuniteit geven.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:04 schreef Leandra het volgende:
moet eerst iemand immuniteit krijgen voordat er een stemming aangevraagd kan worden. in principe heeft jaapijooooh nu de unieke kans om het verdere verloop van het spel de komende weken/maanden (eventueel) te bepalenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:09 schreef obezzi het volgende:
voor wie is er stemming aangevraagd?
Dat hoop ik dan maar, maar dan blijf ik het niet slim vinden om iets toe te zeggen. Doe je dan niet wat je gezegd hebt, maak je alleen vijanden mee. (dus ik vrees dat brian niet voor niets zo hyper blij is op dit momentquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:07 schreef the_undertaker het volgende:
Beste Jaap kan het spel natuurlijk ook gewoon spelen en is ie helemaal niet zo dom als we nu denken dat hij is (althans dat hoop ik dan maar)
ik denk dat jij die bolle iets te hoog inschatquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik schat Japio in als iemand die heel goed kan acteren...volgens mij is hij een solist die uiteindelijk niemand vd groep nodig zal hebben voor het afvallen...de man weet dondersgoed dat anderen hem niet kunnen helpen en dat hij het alleen zal moeten doen
De lulpraatjes van oa Brian zullen uitvoerig over tafel gaan op het moment dat Japio zijn keuze moet maken en moet toelichten![]()
Waarschijnlijk willen ze Natasja en Brian ook niet kwijt, slechterikken heb je nu eenmaal nodig in een soap. Op dit moment vind ik dat Erik het minst toevoegt aan het programma.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ligt eraan welke kant het programma op wilt gaan.
Willen ze gauw stoppen of niet.
Willen ze van Syl af.
En balen ze dat huub zoveel fans heeft.
Allemaal dingen die meespelen.
O ja. En dan is Huub afhankelijk van Sylviaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar dan kan Brian toch gewoon een ontslagronde voor Huub aanvragen?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je de streams gevolgd het afgelopen half uur? Hij wilde Natasia kiezen ja, maar Brian heeft hem omgeluld en omgekocht.
Dan wel ja. Maar hij weet dat Brian en Natasia 'minder aardige mensen' zijn (heeft hij gezien op tv en gehoord van anderen) en dan toch laat hij zich door die twee omkopen. Dan ben je in mijn ogen heel erg ja.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:06 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Hoezo? Als hij die 100 punten van Huub zou krijgen om Brian of Natasia weg te krijgen zou je het wel een goede zaak vinden?
daarna is hij omgeluld. (lijkt)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:12 schreef Borga het volgende:
In het begin van het gesprek gaf Jaap zelf aan dat hij van plan was/is om Natasia te kiezen, omdat Amanda dan Breenless steunt zou er niemand uitgaan
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |