goeie motivatiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:58 schreef itsme het volgende:
eikel
Krijgt ie die honderd punten alleen als ie Syl immuniteit geeft?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:00 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
dat weet jaap ook wel...maar ik zou het ook doen..dan heb je lekker 100 punten
Dat zei brian ook. Hij wilde Huub testen, kijken of die eric wel weg zou stemmenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze Eric eruit.
Dus nu testen of Huub echt Eric backt.
ik geloof nooit dat de redactie dit laat gebeuren; huub eruitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eric stemt hem wel weg, want die mag Huub niet meer zo sinds die paar dronken dagen.
Jaap heeft inmiddels mondeling al toegezegd dat Brian en hij een deal hebben.
Dat is wel erg voorbarig, ik geloof nooit dat hij over een nacht ijs gaat (is sowieso niet verstandig voor Billie)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eric stemt hem wel weg, want die mag Huub niet meer zo sinds die paar dronken dagen.
Jaap heeft inmiddels mondeling al toegezegd dat Brian en hij een deal hebben.
het kamp waaruit hij iemand kiest veroordeeld hem zowiezo tot vijand en het andere kamp tot beste vriend dus dat maakt niet zoveel uit als hij nog gaat switchenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Hij is toch een schaker?
Nu dan heeft hij een foute zet gedaan. Door toe te zeggen dat hij syl gaat kiezen.
Stel dat hij dat niet doet, dan heeft hij onnodige vijanden gemaakt.
Damn it zeg, Jaap zei het vannacht zelf nog in het gesprek met Sylvia en Huub: op internet gaat het zo snel met DGK, een half uur later is alles anders.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:02 schreef robert2006 het volgende:
huub's groepje stort in elkaar
In dat geval zou ik gewoon alles doorbrieven aan Huub zodat die kan bepalen of ie Eric dekt of niet, van te voren al.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze Eric eruit.
Dus nu testen of Huub echt Eric backt.
Hij noemde dingen op dat ze zich zo ver van het spel houd. op de oppervlakte of zoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Slaat nergens op, want Jaap weet dat het heel nadelig is voor het maatje van degene die hij kiest. Dus een motivatie valt nooit goed te praten richting Sylvia. Jaap praat dus poep
Hij weet gewoon niet beter, Huub en Co geeft niet aan hem te helpen, Natas en Bri likken zijn ass. Hij is niet gewend om aardig gevonden te worden volgens mij en is een makkelijke prooi.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:04 schreef scanman01 het volgende:
Als Jaap dit echt gaat doen (en dat gaat gebeuren want hij heeft het al toegezegd) dan is het een heel, heel vies mannetje.
Hoezo? Als hij die 100 punten van Huub zou krijgen om Brian of Natasia weg te krijgen zou je het wel een goede zaak vinden?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:04 schreef scanman01 het volgende:
Als Jaap dit echt gaat doen (en dat gaat gebeuren want hij heeft het al toegezegd) dan is het een heel, heel vies mannetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |