sorry?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:58 schreef itsme het volgende:
eikel
Nou Ik vrees met grote vreze.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:58 schreef anno-i-mus het volgende:
nothing is like it seems
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:59 schreef itsme het volgende:
Brian is helemaal hyper. jaap heeft net toegezegd Sylvia immuniteit te geven.
Ja toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk is hij wel op de hoogte maar hij is, in tegenstelling tot wat sommige mensen hier schijnen te denken, niet gek. De jongen kan schaken, hij is wel dik maar niet dom, laat maar lekker zijn spel spelen.
Dan is het dus aan Eric, of hij Huub erin wil houden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:59 schreef itsme het volgende:
Brian is helemaal hyper. jaap heeft net toegezegd Sylvia immuniteit te geven.
dat weet jaap ook wel...maar ik zou het ook doen..dan heb je lekker 100 puntenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:59 schreef Taurus het volgende:
Wat helpt 't nou om Syl immuniteit te geven?? Erik stemt Huub er niet uit![]()
Eric stemt hem wel weg, want die mag Huub niet meer zo sinds die paar dronken dagen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:59 schreef Brici het volgende:
Neeee gaat hij het echt aan syl geven
Dat betekent exit huub als erik hem wegstemd
Hij zit net weer een traantje weg te pinken dus labiel is hij sowieso.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:00 schreef n1ek het volgende:
die jonge heeft nog geen keuze gemaakt en hij wordt al voor vanalles en nog wat uitgemaakt
Dat is waar. Eikel was voor brian.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:00 schreef n1ek het volgende:
die jonge heeft nog geen keuze gemaakt en hij wordt al voor vanalles en nog wat uitgemaakt
Erics dekking is Amanda. Daar zou ik ook niet vrolijk van worden. Weet niet of Eric daarom Huub zomaar eruit stemtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:59 schreef scanman01 het volgende:
Onvoorstelbaar. Huub gaat er misschien uitvliegen.
Jaap gaat toch wel even weerwoord halen bij Huub en Sylvia? Of is hij zo gestoord dat hij automatisch de oprechtheid van Brian aanneemt?
Ik vind jaap niets aanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eric stemt hem wel weg, want die mag Huub niet meer zo sinds die paar dronken dagen.
Jaap heeft inmiddels mondeling al toegezegd dat Brian en hij een deal hebben.
Slaat nergens op, want Jaap weet dat het heel nadelig is voor het maatje van degene die hij kiest. Dus een motivatie valt nooit goed te praten richting Sylvia. Jaap praat dus poepquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:00 schreef itsme het volgende:
Jaap weet al zijn motivatie om Sylvia immuniteit te geven.
Volgens mij willen ze Eric eruit.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:00 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
dat weet jaap ook wel...maar ik zou het ook doen..dan heb je lekker 100 punten
Hij is toch een schaker?quote:
Volgende week donderdagquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:01 schreef obezzi het volgende:
wanneer is de stemronde dan??
goeie motivatiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:58 schreef itsme het volgende:
eikel
Krijgt ie die honderd punten alleen als ie Syl immuniteit geeft?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:00 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
dat weet jaap ook wel...maar ik zou het ook doen..dan heb je lekker 100 punten
Dat zei brian ook. Hij wilde Huub testen, kijken of die eric wel weg zou stemmenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze Eric eruit.
Dus nu testen of Huub echt Eric backt.
ik geloof nooit dat de redactie dit laat gebeuren; huub eruitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eric stemt hem wel weg, want die mag Huub niet meer zo sinds die paar dronken dagen.
Dat is wel erg voorbarig, ik geloof nooit dat hij over een nacht ijs gaat (is sowieso niet verstandig voor Billie)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |