Het was niet m'n bedoeling er echt 'n discussie stelling van te maken, ik kan me alleen voorstellen dat mannen als Jaap players als Brian niet mogen, that's all.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stel je nou dat aantrekkelijke mannen Brian niet verschrikkelijk vinden omdat die zich niet "bedreigd" voelen door Brian's uiterlijk terwijl een onaantrekkelijke man daar jaloers op zou zijn??
Jaap denkt alleen nog maar aan Coraquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:41 schreef havefun het volgende:
Jezus die Jaap laat zich gewoon ompraten , neem geoon een standpunt in voor dat je het huis ingaat man! Doe je huiswerk!
Maar ik vindt Jaap echt een van de straat gegrepen student. Hij heeft zich totaal niet goed voorbereid volgens mij. Hij moet gewoon zijn huiswerk doen en een duidelijk standpunt innemen voordat hij het huis ingaat!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:41 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Jaap denkt alleen nog maar aan Cora
Ik kan me voorstellen dat een man met een IQ van boven de 100 Brian niet mag. Period.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:40 schreef Taurus het volgende:
Het was niet m'n bedoeling er echt 'n discussie stelling van te maken, ik kan me alleen voorstellen dat mannen als Jaap players als Brian niet mogen, that's all.
Ik viel ook van mijn stoel, hij weet echt niets keek alleen af en toe de tv uitzendingquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:42 schreef scanman01 het volgende:
Jaap weet niet wie Hedda is.
Als er toch een kans is dat je in het programma komt, dan volg je het toch echt 24 uur per dag. Of ben ik nou raar aan het lullen?
Bel je vaak?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:44 schreef Loserkid het volgende:
Brian zegt huub te mogen..
En ik heb het gsm nummer van de paus.
amen, mensen maken zich echt (te) drukquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:45 schreef Leandra het volgende:
Waarom neemt iedereen ieder woord van iedere bewoner serieus?
Wordt iets alleen nog maar als humor of bluf aangezien als Huub het doet (en dan het liefst zwaar overdreven want anders wordt dat ook nog serieus genomen)
Jaap is niet zomaar een van de straat gegrepen student. Jaap is een beetje zielig. Hij zit in de kooi omdat ie sowieso geen leven heeft.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:43 schreef havefun het volgende:
[..]
Maar ik vindt Jaap echt een van de straat gegrepen student. Hij heeft zich totaal niet goed voorbereid volgens mij. Hij moet gewoon zijn huiswerk doen en een duidelijk standpunt innemen voordat hij het huis ingaat!
O Ik zet de stream aan en word weer zo boos.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:46 schreef scanman01 het volgende:
Als Jaap de CP aanneemt dan is het dus een verloren zaak voor Huub en Sylvia.
Staat stukken beter man!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:47 schreef obezzi het volgende:
huub is echt lelijk met dat kapsel
Ja daar is hij dol op, dat woord. Hij gebruikte het gisteravond ook zomaar ineens, en niet op zijn plaats. Het is Jaap's versie van "bewerkstelligen".quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:40 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap zegt: Uiteindelijk is het toch allemaal perceptie.
Brian wil hem omkopen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:47 schreef Taurus het volgende:
Wat heeft dit nou met Cora laten komen te maken?![]()
Hier ookquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:47 schreef itsme het volgende:
[..]
O Ik zet de stream aan en word weer zo boos.![]()
Dan zou ik 't sowieso al niet doen. Het gaat om 't spel niet om 'n paar contactpunten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:48 schreef itsme het volgende:
[..]
Brian wil hem omkopen.
Ben je bereid om vooraf de punten te geven. nee doet brian niet
Brian tekent contract met Jaap dat wil hij wel doen.
Brain zorgt wel dat hij kilo's verliest. dan maakt hij brian blij.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:49 schreef Lynn-Live het volgende:
ik krijg moordneigingen!!!!!!!!!!!!!
Ik zie het aan je avatarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:49 schreef Lynn-Live het volgende:
ik krijg moordneigingen!!!!!!!!!!!!!
heeeeee, defaitist, neem eens een wijze raad van tante syl aan en maak je niet druk.....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:46 schreef scanman01 het volgende:
Hahaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:51 schreef Lieve het volgende:
Ach... als Jaap hierin meegaat dan was dat op voorhand al een supereikel. Dan zakt hij zowiezo wel door het ijs. Want Brian en Natasja gaan hem niet dragen hoor! Daar heb je karakter voor nodig.
Wat een looser als hij hier in traptquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
Jezus, gaat ie nou alweer huilen????????![]()
of hij neemt ze aan en geeft dan toch nog unnanimiteit aan Brain zal helemaal leuk zijn tochquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:46 schreef scanman01 het volgende:
Precies. Ze beseffen niet dat als Brian en Natasia aan de winnende hand komen te staan heel veel kijkers afhaken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:52 schreef rooie3 het volgende:
Wat een slap gelul zeg.
waarom zetten ze er geen echte spelers in.
wat doelen,flikker op man.
gaat om veel geld en een villa.
Het is helemaal geen gedane zaak voor Syl en Huub, Erik stemt een van hen er echt niet uit, dat geloof ik niet. Erik weet ook wel dat ie met alleen Amanda niet sterk staat, Amanda zou hem er ook wel uit stemmen want Natasia en Brian krijgen haar zo om. Dus hij moet 't echt van Huub en Syl hebben en níet van Brian en Natasia, dat ziet ie ech twel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:53 schreef a_leeuwtje het volgende:
[..]
of hij neemt ze aan en geeft dan toch nog unnanimiteit aan Brain zal helemaal leuk zijn toch![]()
![]()
![]()
Human resource management aan de Erasmus universiteitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:53 schreef kybe het volgende:
Weer iemand wat voor een studie die Jaap doet?
Zit toch hetzelfde als Eric Godverdomme wat zeik je nou. Zit toch tien keer zo goed nu!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:53 schreef obezzi het volgende:
ahahahha huub dat kapsel is gewoon lachwekkend die pony helemaal omhoog , geen gezicht
Of hij speelt het heel goed, of hij heeft echt zijn huiswerk niet gedaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:53 schreef Gert het volgende:
Jaap zei gisteren nog, dat iedereen om hem heen er bij hem op had aangedrongen om Natasia aan te pakken.
Je zou toch zeggen dat hij ervan op de hoogte moet zijn dat Natasia en Brian twee in- en in-verrotte mensen zijn, die niet alleen uit de villa maar ook van deze planeet zouden moeten worden verbannen.
Nee Hij is zo labiel. Afvallen is voor hem het belangrijkste.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:54 schreef scanman01 het volgende:
Hij dacht bij de Huub groep te komen, maar nu niet meer
Tuurlijk is hij wel op de hoogte maar hij is, in tegenstelling tot wat sommige mensen hier schijnen te denken, niet gek. De jongen kan schaken, hij is wel dik maar niet dom, laat maar lekker zijn spel spelen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:53 schreef Gert het volgende:
Jaap zei gisteren nog, dat iedereen om hem heen er bij hem op had aangedrongen om Natasia aan te pakken.
Je zou toch zeggen dat hij ervan op de hoogte moet zijn dat Natasia en Brian twee in- en in-verrotte mensen zijn, die niet alleen uit de villa maar ook van deze planeet zouden moeten worden verbannen.
Wat zei Eric Peter?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:55 schreef Peter6000 het volgende:
Als Eric dit meent, ziet het er somber uit voor Huub en Sylvia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |