Hmm.. even over nadenken... misschien wel fijn..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
De werchter-pendel-bus vanaf station Leuven. Rijdt de hele tijd heen en weer.
Nee. Andere periode van het jaar, ander land, ander terrein, andere mensen, ander bier, andere prijzen, andere artiesten, drukker, enz. enz. enz.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:38 schreef MischaDeGrote het volgende:
tvp en tevens een vraag.
Hoe is werchter te vergelijken met pinkpop?
Kwa drukte, kwa campings, (eet)voorzieningen (op de camping), etc etc...
Vorig jaar eerste grote festival, en dat was pinkpop. Mezelf geweldig vermaakt. Geweldig weer gehad natuurlijk ook. Maar ook de feesttent op de camping (B) was dope, die schijnt er dus niet te zijn op werchter?
Praat me bij...
hoger.. 160 euquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zijn de prijzen hoger of lager dan op Lowlands?
Naar ik me kan herinneren van 2 jaar geleden was de bierprijs wel lager dan die in Nederland wordt gehandeerd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zijn de prijzen hoger of lager dan op Lowlands?
Ik doelde meer op het eten en drinkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:34 schreef faculty het volgende:
[..]
hoger.. 160 eu
en dan moet je ook nog service kosten en kosten voor camping erbij rekenen..
maar het is wel een dag langer dan lowlands
hier heb ik dus geen reet aan...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee. Andere periode van het jaar, ander land, ander terrein, andere mensen, ander bier, andere prijzen, andere artiesten, drukker, enz. enz. enz.
Werchter is veel intenser dan Pinkpop. Je bent ook in het buitenland, de acts zijn groter, Minder commercieel dan pinkpop. Het publiek is minder "popmeisje van 15 die schreeuwt op 1e rij", het is een dag langer en het belangrijkste is nog wel dat alle dagen even belangrijk en druk zijn. Bij pinkpop is het toch vooral de maandag. Door de meerdere dagen krijg je veel meer een vakantie gevoel, en ga je veel sneller gewoon lekker in het gras liggen voor een paar uur en is een act missen niet gelijk een doodzonde voor het festival. Er zijn daarnaast gewoon meer acts, dus als er 1 tegenvalt boeit het ook niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:38 schreef MischaDeGrote het volgende:
Hoe is werchter te vergelijken met pinkpop?
Het is drukker op Werchter, ongeveer 15.000 mensen meer op de max. Dat is op zich niet zo heel veel, maar je moet je voorstellen dat dit dus 4 dagen lang is. Bij pinkpop is dat eigenlijk alleen maandagmiddag en avond het geval. Daarnaast is iedereen na 4 dagen gewoon brak/moe en relax geworden, iedereen zit in hetzelfde schuitje, en is er niet de scheve verhouding tussen de verse nieuwe mensen en de mensen die er tijdje zitten zoals bij pinkpop het geval is.quote:Kwa drukte?
de campings bij werchter zijn primitiever. Zeg gerust: veel primitiever. Douchen heb ik er nog nooit gedaan, er was wel een douche maar het was er 1 voor camping van 2000 man waar ik op stond. Eten en drinken etc. wordt allemaal op het festivalterrein geregeld. Een campingwinkel of een croissanterie zoals op pinkpop zul je hier niet vinden (Dat is namelijk echt typisch voor nederlandse festivals).quote:kwa campings?
zie bovenstaand antwoord. Als ze er zijn is het in ieder geval op kleinere schaal dan in nederland.quote:(eet)voorzieningen (op de camping)?
De avonden duren langer dan de avonden op pinkpop. Het programma van de 1e avond bijvoorbeeld loopt gerust door tot een uur of 2 snachts, vaak met een goede danceact. Ik vermoed dat het chemical brothers (weer) zullen zijn. Pinkpop moet om 23 uur stoppen ofzo. Voor de overige avonden duurt het vaak tot 1 uur ofzo. Die feesttent heb ik nooit gezocht/gevonden hierdoor, maar hij zou er best kunnen zijn trouwens.quote:feesttent?
Bij deze.quote:Praat me bij...
yep, al 3 jaar op rij iedere morgen "spek mee aijer !" Heerlijk om de dag mee te beginnen !quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:07 schreef Acathla het volgende:
Op A3 was er toch een tent die gebakken eieren met spek verkocht. Vorig jaar.
Kan wel zijn, maar het zijn totaal verschillende festivals om diverse redenen. Daarom doe je al heel snel 1 van de 2 tekort. Werchter vergelijken met Roskilde is eerlijker, want o.a. in de zelfde periode van het jaar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:58 schreef MischaDeGrote het volgende:
[..]
hier heb ik dus geen reet aan...
Ik heb uitleg nodig bij het dikgedrukte...quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:57 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Werchter is veel intenser dan Pinkpop. Je bent ook in het buitenland, de acts zijn groter, Minder commercieel dan pinkpop. Het publiek is minder "popmeisje van 15 die schreeuwt op 1e rij", het is een dag langer en het belangrijkste is nog wel dat alle dagen even belangrijk en druk zijn. Bij pinkpop is het toch vooral de maandag. Door de meerdere dagen krijg je veel meer een vakantie gevoel, en ga je veel sneller gewoon lekker in het gras liggen voor een paar uur en is een act missen niet gelijk een doodzonde voor het festival. Er zijn daarnaast gewoon meer acts, dus als er 1 tegenvalt boeit het ook niet.
Nou dat is niet helemaal juist, aangezien er op Werchter voor elke dag dagkaarten zijn en er dus elke dag een scheve verhouding kan zijnquote:[..]
Het is drukker op Werchter, ongeveer 15.000 mensen meer op de max. Dat is op zich niet zo heel veel, maar je moet je voorstellen dat dit dus 4 dagen lang is. Bij pinkpop is dat eigenlijk alleen maandagmiddag en avond het geval. Daarnaast is iedereen na 4 dagen gewoon brak/moe en relax geworden, iedereen zit in hetzelfde schuitje, en is er niet de scheve verhouding tussen de verse nieuwe mensen en de mensen die er tijdje zitten zoals bij pinkpop het geval is.
Hebben ze dat ook niet op andere Europese festivals dan?quote:[..]
de campings bij werchter zijn primitiever. Zeg gerust: veel primitiever. Douchen heb ik er nog nooit gedaan, er was wel een douche maar het was er 1 voor camping van 2000 man waar ik op stond. Eten en drinken etc. wordt allemaal op het festivalterrein geregeld. Een campingwinkel of een croissanterie zoals op pinkpop zul je hier niet vinden (Dat is namelijk echt typisch voor nederlandse festivals).
Aan de andere kant heeft PP de open lucht bioscoop en er is meer vertier op de campings.quote:[..]
zie bovenstaand antwoord. Als ze er zijn is het in ieder geval op kleinere schaal dan in nederland.
[..]
De avonden duren langer dan de avonden op pinkpop. Het programma van de 1e avond bijvoorbeeld loopt gerust door tot een uur of 2 snachts, vaak met een goede danceact. Ik vermoed dat het chemical brothers (weer) zullen zijn. Pinkpop moet om 23 uur stoppen ofzo. Voor de overige avonden duurt het vaak tot 1 uur ofzo. Die feesttent heb ik nooit gezocht/gevonden hierdoor, maar hij zou er best kunnen zijn trouwens.
Logisch, want alles is ook groter/langer... het terrein, de bands, het gat op je bankrekening na afloop, het aantal dagen....enz.quote:[..]
Bij deze.
De beleving van Werchter vond ik groter en intenser dan Pinkpop,
quote:wat toch een beetje een een 'het schattige kleine zusje'-festival is.
Ja, is wat suggestief inderdaad. Ik bedoel hiermee dat ik werchter qua reclame en marketing iets minder schreeuwerig aan me opgelegd en overgekomen is, maar dit is natuurlijk persoonlijk. Daarnaast kunnen mensen dit natuurlijk juist fijn vinden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb uitleg nodig bij het dikgedrukte...
[..]
klopt, alleen is elke dag uitverkocht. Bij pinkpop is het maximaal aantal bezoekers de eerste twee dagen lager.quote:Nou dat is niet helemaal juist, aangezien er op Werchter voor elke dag dagkaarten zijn en er dus elke dag een scheve verhouding kan zijn
[..]
vast wel. Alleen de festivals waar ik ben geweest waren gewoon iets primitiever op dit gebied, en werchter ook. Daarnaast lees ik altijd in de Oor en andere bladen dat het zo is, en daarop baseer ik mun kennis. Kan fout zitten natuurlijk, maar het zal ook niet uit de lucht gegrepen zijn denk ik.quote:Hebben ze dat ook niet op andere Europese festivals dan?
[..]
Klopt.quote:Aan de andere kant heeft PP de open lucht bioscoop en er is meer vertier op de campings.
Dat is dus precies wat ik bedoel als je het over verschillen hebt.quote:Logisch, want alles is ook groter/langer... het terrein, de bands, het gat op je bankrekening na afloop, het aantal dagen....enz.
[..]
Maakt ouderdom van een festival uit om de sfeer ervan te omschrijven? Dat laatste probeerde ik namelijk.quote:Pinkpop bestaat al bijna 38 jaar, dus dan is het eerder de moeder
Mja... ik woon niet in Belgie, dus ik kan niet beoordelen of dit idd zo is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:32 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ja, is wat suggestief inderdaad. Ik bedoel hiermee dat ik werchter qua reclame en marketing iets minder schreeuwerig aan me opgelegd en overgekomen is, maar dit is natuurlijk persoonlijk. Daarnaast kunnen mensen dit natuurlijk juist fijn vinden.
[..]
Heerlijk is dat he?!quote:klopt, alleen is elke dag uitverkocht. Bij pinkpop is het maximaal aantal bezoekers de eerste twee dagen lager.
[..]
Ja, oke, maar PP als kleine zusje omschrijven gaat me wat ver als je bedenkt dat het het oudste festival in Europa is en ik geloof zelfs van de wereld.quote:Maakt ouderdom van een festival uit om de sfeer ervan te omschrijven? Dat laatste probeerde ik namelijk.
Die zijn legio. Daarom zeg ik ook dat de 2 niet te vergelijken zijn.quote:En als laatst:
Pinkpop is ook leuk, alleen de vraag was: wat zijn de verschillen.
je kunt het wel vergelijken met roskilde, maar daar ben ik nog nooit geweest. dus aan die vergelijking zou ik niks hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar het zijn totaal verschillende festivals om diverse redenen. Daarom doe je al heel snel 1 van de 2 tekort. Werchter vergelijken met Roskilde is eerlijker, want o.a. in de zelfde periode van het jaar.
Pinkpop vergelijken met Werchter is bijna als pinkstervakantie vergelijken met zomervakantie.
Oke... dan heb je je antwoord wel gehad inmiddels. Maar op zich zijn ze niet te vergelijken...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:16 schreef MischaDeGrote het volgende:
[..]
je kunt het wel vergelijken met roskilde, maar daar ben ik nog nooit geweest. dus aan die vergelijking zou ik niks hebben.
ging mij vooral om de verschillen kwa terrein, en campings. niet kwa sfeer of acts.
tijdens PP hebben mijn maten examens en ben ik jarigquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oke... dan heb je je antwoord wel gehad inmiddels. Maar op zich zijn ze niet te vergelijken...![]()
Maar ga gewoon naar beide joh... Of nog beter ga gewoon naar PP en LL...
eigen festivals eerst..![]()
Jammer en alvast gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:33 schreef MischaDeGrote het volgende:
[..]
tijdens PP hebben mijn maten examens en ben ik jarig.
vind je? Ik vind m wel leuk, maar ik geef ook minder om de echt grote namenquote:En de line-up is ook niet geweldig.
Ook geen LL?quote:dus: Werchter, of niks
Tja het heeft geen zin om te zeggen dat je ze niet moet vergelijken he?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:44 schreef ruud.nl het volgende:
Ik wordt ook niet echt warm van de line-up op pinkpop.![]()
Werchter is nu al beter, met pas een paar namen die bekend zijn.
Is ook zo, maar ook in vergelijking tot de laatste paar jaar (dat ene rampjaar uitgesloten) vind ik het vrij mager wat pinkpop presenteert.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja het heeft geen zin om te zeggen dat je ze niet moet vergelijken he?![]()
je vraagt je bijna af wat je hier dan in het werchter-topic doetquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja het heeft geen zin om te zeggen dat je ze niet moet vergelijken he?![]()
Ben altijd geinteresseerd in wat ik mis he?! Ben 3 jaar op rij geweest...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je vraagt je bijna af wat je hier dan in het werchter-topic doet
Hoezo staat de Marquee verkeerd?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben altijd geinteresseerd in wat ik mis he?! Ben 3 jaar op rij geweest...
Maar ik word vaak moe van al die vergelijkingen die ten onrechte gemaakt worden: LL - RW, LL- PP, PP- RW, enz. enz. Dus ik klep gewoon mee
Vorig jaar was ik overigens wel jaloers dat Depeche Mode er was, zeker omdat wij door omstandigheden niet naar het concert in Ahoy konden (we hadden wel kaartjes)
Overigens vind ik het meest zonde van RW dat de Marquee al jaren verkeerd opgesteld staat. (ivm geluid)
Meest geweldige zijn de broodjes gezond bij dat ene kleine caravannetje aan de kant van de weg![]()
In de Marquee heb je last van het geluid van het hoofdpodium. Daarom zouden ze de Marquee een kwartslag moeten draaien.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:37 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Hoezo staat de Marquee verkeerd?
Laatste keer dat ik er was, was in 2004 en toen was het in elk geval wel zo en de 2 jaar ervoor ook.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:50 schreef ruud.nl het volgende:
zoals hij een paar jaar geleden stond?
ben voor het laatste 2005 geweest, toen stond de marquee eigenlijk evenwijdig aan het hoofdpodium ipv haaks erop. Heb wel van verschbillende mensen gehoord dat er nog steeds geluidsoverlast van het hoofdpodium is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was, was in 2004 en toen was het in elk geval wel zo en de 2 jaar ervoor ook.
Maar als ze dat inmiddels veranderd hebben is het natuurlijk![]()
hij staat idd evenwijdig, en klopt inderdaad wat jullie zeggen. Maar zoals die nu staat kunnen er meer mensen omheen staan lijkt me. Dus zullen ze wel zo houden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:57 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
ben voor het laatste 2005 geweest, toen stond de marquee eigenlijk evenwijdig aan het hoofdpodium ipv haaks erop. Heb wel van verschbillende mensen gehoord dat er nog steeds geluidsoverlast van het hoofdpodium is.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Na Metallica, Pearl Jam & Beastie Boys vallen deze nieuwe namen nogal tegen
Nee zijn niet te vergelijken, maar ik vind de line up super tot nu toe. Ben benieuwd wat er nog gaat komenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou sorry hoor maar dat heeft toch bij lange na niet de klasse van Metallica & Pearl Jam. Zijn ook niet echt te vergelijken maar toch....
Vetquote:Op zondag 4 maart 2007 15:13 schreef tarzan1 het volgende:
Festivalnoise.be bevestigd Air.
"Op 28 maart stelt Air hun nieuwe album "Pocket Symphony" voor in de AB te Brussel. Helaas, dit concert is reeds uitverkocht. Niet getreurd echter, want tussen 28 juni en 1 juli komen ze opnieuw naar Vlaanderen om het feestje in de AB even over te doen tijdens Rock Werchter! "
Air, Interpol en Klaxons idd!!quote:Op zondag 4 maart 2007 23:21 schreef TheArowana het volgende:
Bij deze wil ik m'n frustratie uiten over het feit dat ik niet naar Werchter kan terwijl er fantastische namen op de affiche staan. Ik zat erover te denken om de eerste dag te gaan voor de Beastie Boys, Muse, Björk en Marilyn Manson, maar nu zie ik dat op de laatste dag Interpol komt! Oh ik ben ook zo gek op Interpol! En het is nog maar de vraag of ik nog veel kansen ga krijgen ze te zien. Ik ga zometeen even checken waar ze nog optreden.
Ook LCD soundsystem komt. En ik lees hier net boven dat fucking AIR komt. Damn, straks boeken ze nog Daft Punk en MOET ik wel komen..
Maar enfin, ik kan dus niet omdat ik geen geld heb (en ik 170 euro (ofzo) voor een kaartje gewoon erg veel vind terwijl eten en drinken op zo'n festival ookal zo duur is). Ik heb geen geld omdat ik naar Hongarije op vakantie ga met vier maten, alwaar we naar Sziget zullen gaan. Ook zeer zéér gaaf. Maarja, dan mis je wel al die superacts..
[edit] vergeef me aub deze loze post, maar het moest er gewoon uit..
Mja ik zou het nu wel kunnen betalen, maar ik weet niet of ik dan nog genoeg geld bij elkaar krijg voor die reis naar Hongarije, we hebben namelijk nog niet echt een idee hoeveel dat tripje gaat kosten maar ik gok ergens tussen de 400 en 600 euro. En dat tover ik als student niet zomaar tevoorschijn; zelfs al heb ik een bescheiden bijbaantje naast m'n studie, zal het grootste deel in de hongarije-pot verdwijnen, en van de rest wil ik nog wel eens iets leuks gaan doen of eens nieuwe kleren kopen enzo.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:26 schreef bloodymary het volgende:
TheArrowana, kun je dan niet een manier verzinnen om snel wat te verdienen?![]()
Ik zou dat toch echt niet laten lopen dit programma. Daar krijg je spijt van!
Kaarten worden altijd pas paar weken voor het festival opgestuurd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heeft iemand z'n kaartjes al ontvangen? Ik heb het geld vorige week maandag overgemaakt.
heb ze 20 febr besteld en ook nog niet gehad, zal wel normaal zijn dus.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heeft iemand z'n kaartjes al ontvangen? Ik heb het geld vorige week maandag overgemaakt.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:40 schreef Afunados het volgende:
The Killers komen ook naar Werchter. Zeiden ze net op Stubru, en staat ook al op de site![]()
Op het festival zelf merk je er niks van. Meestal lees je alleen na afloop op internet wat klaagverhalen. Zolang je je niet teveel opstelt als een typische ollander is er niks aan de hand iig. Prima sfeer.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:40 schreef Maja het volgende:
Kaarten zijn besteld![]()
Line-up is nu al geweldig!
1e keer dat ik naar Werchter ga... Hoor wel eens geluiden dat de Belgen niet op al die 'Ollanders' zitten te wachten... Of valt dat wel mee...?
Zo werd er vorig jaar een jongen verrot gescholden door Ollanders omdat hij in een shirt van Portugal rondliep.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Zolang je je niet teveel opstelt als een typische ollander is er niks aan de hand iig. Prima sfeer.
Inderdaad. Maar dat is ook precies het probleem van een deel van de Nederlanders die naar Werchter gaat...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:43 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zolang je je niet teveel opstelt als een typische ollander is er niks aan de hand iig. Prima sfeer.
Niet goed natuurlijk, maar die jongen lokt zoiets wel uit zo. Dat kun je gewoon verwachten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:45 schreef Acathla het volgende:
[..]
Zo werd er vorig jaar een jongen verrot gescholden door Ollanders omdat hij in een shirt van Portugal rondliep.
Nederlanders zijn denk ik gewoon wat baloriger dan de Belgen, en hebben een wat grotere bek, zijn minder bescheiden misschien. Maar dat zijn geen tekenen van kwade wil, zo zijn de Hollanders gewoon. Ik denk niet dat ze daar een soort van superioriteit mee willen aangeven, maar ze willen laten horen dat ze er zijn, dat Nederland vertegenwoordigd is. En wees nou eerlijk, de gemiddelde Nederlander is niet enorm nationalistisch of chauvinistisch, maar Belgen zijn dat nog veel minder, en dat geeft natuurlijk een contrast wanneer die groepen elkaar in het buitenland ontmoeten.quote:Inderdaad. Maar dat is ook precies het probleem van een deel van de Nederlanders die naar Werchter gaat...
De 3 keer dat ik er was, kon ik elke keer de groepjes Nederlanders met 95% zekerheid eruit pikken. De uitstraling die die groep heeft is er 1 van superieuriteit tov de Belgen. Ze lijken ook meestal geirriteerd door die vermaledeide Belgen die zomaar op hun eigen festival durven te komen en daar te gaan feesten
Op zichzelf zou je verhaal kunnen kloppen, maar het is niet mijn ervaring. Ik heb juist gezien dat groepjes Nederlanders elke Belg met minachting aankijken en vooral ook het gestoord opkijken valt erg op. Buiten dat vind ik de Nederlanders over het algemeen dus helemaal niet zo aanwezig op Werchter, fysiek wel, maar minder uitbundig en blijkbaar dus helaas meer geergerd.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:44 schreef TheArowana het volgende:
[..]
Nederlanders zijn denk ik gewoon wat baloriger dan de Belgen, en hebben een wat grotere bek, zijn minder bescheiden misschien. Maar dat zijn geen tekenen van kwade wil, zo zijn de Hollanders gewoon. Ik denk niet dat ze daar een soort van superioriteit mee willen aangeven, maar ze willen laten horen dat ze er zijn, dat Nederland vertegenwoordigd is. En wees nou eerlijk, de gemiddelde Nederlander is niet enorm nationalistisch of chauvinistisch, maar Belgen zijn dat nog veel minder, en dat geeft natuurlijk een contrast wanneer die groepen elkaar in het buitenland ontmoeten.
Wat dat betreft lijken Hollanders wel wat op Britten. Ook zo nadrukkelijk aanwezig. Maar die twee groepen kunnen wel een fantastisch feestje bouwen samen..
Is verschillend. Ik gok dat deze acts wel ieder een uur zullen spelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:54 schreef Damzkieee het volgende:
Hoelang duurt zo'n act ongeveer? Killers/SnowPatrol/Keane leek me wel wat namelijk. Dag 3. Maar om nou voor 3x 45min naar België te rijden
Lijkt me niet dat het ineens is uitverkocht. Ik wacht nog eerst op de volle line up van alle festivals voor ik kies.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:39 schreef _dirkjan_ het volgende:
Gaat het snel uitverkcoht raken? Ik ga morgen of overmorgen bestellen namelijk, dat gaat nog wel lukken toch?
En hoe lang is het rijden ernaartoe?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:02 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Is verschillend. Ik gok dat deze acts wel ieder een uur zullen spelen.![]()
Reken er maar op dat Werchter deze week nog gaat uitverkopen. 't Zou me zelfs niet verbazen als het vandaag al uitverkoopt. Als je gaat wachten op de volledige line-ups ben je te laat....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat het ineens is uitverkocht. Ik wacht nog eerst op de volle line up van alle festivals voor ik kies.![]()
Typ routeplanner in op google. Kies de eerste. Typ Enschede in en typ Werchter in. Klik op plan routequote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En hoe lang is het rijden ernaartoe?, Zeg maar vanaf Enschede.
dat is zo'n 300 km, dus 3 tot 3,5 uur.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jamaar dadelijk is de line up van Lowlands veel beter..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Reken er maar op dat Werchter deze week nog gaat uitverkopen. 't Zou me zelfs niet verbazen als het vandaag al uitverkoopt. Als je gaat wachten op de volledige line-ups ben je te laat....
Ik ga iig straks maar kaartjes bestellen. Die sukkelvrienden van me willen dit jaar niet naar Roskilde![]()
Dan koop je toch ook een kaartje voor Lowlands?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jamaar dadelijk is de line up van Lowlands veel beter..![]()
![]()
Ik ga naar beidequote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jamaar dadelijk is de line up van Lowlands veel beter..![]()
![]()
Ligt eraan wat precies je eindbestemming is. Vorig jaar hebben wij er een kleine 2 uur over gedaan om tot 9 km van Werchter te komen (vanuit Utrecht). Maar daar begon de festivalgangers-file en hebben we er 2 uur over gedaan om bij de parkeerplaats/camping te komen!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Neede-Werchter 3 uur... Dan sluit je aan in de file. Weet je voor Enschede-Werchter ook wel genoeg denk ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
quote:Rock Werchter beste festival ter wereld
Op de International Live Music Conference (ILMC), waar jaarlijks de Arthur Awards worden uitgereikt aan professionals uit de live muziekindustrie, is Rock Werchter afgelopen weekend uitgeroepen tot beste festival. Muziekorganisator Herman Schueremans kreeg een Arthur Award voor beste promotor. De Vlaamse podiumbouwer Stageco, die de podia van onder meer Rock Werchter en Metallica opzet, werd uitgeroepen tot beste dienstverlenend bedrijf uit de live muziekindustrie.
Meer dan 3.500 professionals uit de muziekindustrie brachten hun stem uit. De prijzen zelf werden zaterdagavond in Londen uitgereikt. Voor Rock Werchter is het al de derde Arthur Award in vier jaar. Herman Schueremans kreeg in 1997 al eens de prijs van beste promotor van concerten en festivals op de International Live Music Conference.
De conferentie vond voor het eerst plaats in 1988 en is sindsdien uitgegroeid tot een van de belangrijkste bijeenkomsten van promotors, agenten, managers en festivalorganisatoren uit meer dan veertig landen.
Andere prijswinnaars zaterdagavond waren Robbie Williams, die de Arthur Award voor beste tournee kreeg, en Wembley Arena, die tot beste concertzaal werd verkozen. lvb
De Standaard
Datzelfde probleem hadden wij ook. Knap waardeloos, ook nog wat bands gemistquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:03 schreef Hammer06 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat precies je eindbestemming is. Vorig jaar hebben wij er een kleine 2 uur over gedaan om tot 9 km van Werchter te komen (vanuit Utrecht). Maar daar begon de festivalgangers-file en hebben we er 2 uur over gedaan om bij de parkeerplaats/camping te komen!!![]()
Dat is wel een gerenomeerde (cover)band, dus het lijkt me vrij serieus. Bovendien is er nog amper iets bekend gemaakt voor de Marquee op die dag....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:03 schreef tarzan1 het volgende:
www.aussiefloyd.com
en dan bij tour dates:
"29th June Belgium Werchter Festival"
weet niet of ik dit nou als serieus moet opvatten.
Bovendien is het optreden op Arrow de dag later officieel bevestigd....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is wel een gerenomeerde (cover)band, dus het lijkt me vrij serieus. Bovendien is er nog amper iets bekend gemaakt voor de Marquee op die dag....
Ai ai, dat wordt genieten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:03 schreef tarzan1 het volgende:
www.aussiefloyd.com
en dan bij tour dates:
"29th June Belgium Werchter Festival"
weet niet of ik dit nou als serieus moet opvatten.
QOTSA en the White Stripes denk ik niet, volgens mij moeten er vooral nog middagacts bekend worden gemaakt voor de main stage, daar lijken die 2 mij te groot voor. Die anderen zouden inderdaad wel eens langs kunnen komen inderdaadquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:37 schreef ruud.nl het volgende:
Welke acts verwachten jullie nog allemaal voor dit jaar?
Ik gok dat onder andere
Queens of the Stone Age
the White Stripes
James Morrison
The Fratellis
the Arcade Fire
nog wel aan de line-up worden toegevoegd.![]()
Voor Pearl Jam op vrijdag en voor de Chemical Brothers op zaterdag is nog wel ruimte voor een grote naam, daar lijken me deze twee bands uitermate geschikt voor, aangezien ze toch in de buurt zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
QOTSA en the White Stripes denk ik niet, volgens mij moeten er vooral nog middagacts bekend worden gemaakt voor de main stage, daar lijken die 2 mij te groot voor. Die anderen zouden inderdaad wel eens langs kunnen komen inderdaad
Vrijdag zou kunnen inderdaad. Zaterdag denk ik dat de Killers (mijns inziens volkomen onterecht) heel erg hoog gezet gaan wordenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:51 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Voor Pearl Jam op vrijdag en voor de Chemical Brothers op zaterdag is nog wel ruimte voor een grote naam, daar lijken me deze twee bands uitermate geschikt voor, aangezien ze toch in de buurt zijn.![]()
Dan zie ik je hopelijk dit jaar vast wel...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:17 schreef Retro het volgende:
Zes uur ('s ochtends, ja) door vanuit Zeeuws-Vlaanderen. Plaatsen voor het uitkiezen!
Of Dour?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:43 schreef Retro het volgende:
In Cadzand, op vrijdagavond laatst. Afin, terug on topic. Ik hoop toch echt op nog wat minder bekende alternatieve rockbandjes. Ik ben nooit zo voor de "echt" grote namen.
Dan moet je naar pukkelpop gaan, zeg je dan. Klopt, ga ik ook
mmmm ik heb wel een bevestiging van m'n reservering maar ik heb geen mail gehad dat m'n betaling binnen is (en het geld is al een paar dagen terug afgeschreven)....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:14 schreef -Sum- het volgende:
Ik heb iig mail gehad dat mn betaling is ontvangen
Dat smaken verschillen komt in deze post perfect tot uiting!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
De Heideroosjes!!!! Eindelijk een band die een feestje bouwt
Nu nog Flogging Molly...please.
Tijdens QOTSA ben ik in slaap gevallen op Lowlands, wat saai![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:59 schreef Grumpey het volgende:
vind ze alle 3 niks.
(pas in deze post komt smaakverschil pas echt boven)
ik heb gister gestort en vandaag mail gehad ter bevestiging van de betaling.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:47 schreef Hammer06 het volgende:
[..]
mmmm ik heb wel een bevestiging van m'n reservering maar ik heb geen mail gehad dat m'n betaling binnen is (en het geld is al een paar dagen terug afgeschreven)....![]()
dan had je 3 jaar geleden niet moeten gaan..quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:56 schreef Retro het volgende:
Frank Black alsin de frontman van The Pixies? Da's wel héél okay. De rest doet me niet zo heel veel, Qotsa al gezien, Heideroosjes zijn het ook niet écht meer. En Razorlight, ik dacht dat het ROCK Werchter was?
De prijzen voor RW kon ik niet vinden, maar bij een ander festival zag ik deze prijzen staan:quote:What is a 'podpad'?
Designed and developed for Glastonbury Festival 2005, the 'podpad' will stand up to the most severe of weather conditions, offering you a very real and stylish alternative to camping in a tent.They are very comfortable, weatherproof, cool, more soundproof, secure, and safe with optional extras available to increase your comfort.They are also the perfect solution to a group base camp, on-site storage, as well as their primary use as live-in accommodation.
Podpad living
Escape the hassles of finding camp space, erecting tents, flapping canvas, leaks and, the inevitable take-down and trying to repack into a bag seemingly designed only to ever fit your tent at the point of leaving the factory. We will deliver, build, breakdown and store for you, so that your accommodation is ready for you when you arrive and, is packed away after you leave site.
Tucked up, as snug as a bug in a 'podpad', you will be the Jones's that next year, your less comfortable neighbours will be vowing to "keep up with..."
Podpad specification
The 'podpad' measures approx 8'x6' (2.300x1.800mm) and is primarily of a wooden construction. The 'podpad' can stand alone, detached, or form part of a terrace of up to six accommodation units, space permitting.The 'podpad' is available as a 'basic' model, with no beds fitted or, it can be built with your choice of bed configuration, either single twin or a double bed (see pics above). These beds come with mattresses (but please BYO bedding). They are are raised off the floor providing for increased comfort and valuable underbed storage space.The basic 'podpad' comes pre-decorated and with groundsheet, fitted carpet, interior light, shelving with a mirror and a lock on the front door. Three sliding tinted acrylic windows (+ curtains) provide for ventilation and natural light, allowing you to look out, whilst restricting others' vision in.
Welke cd bedoel je?quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:53 schreef Grumpey het volgende:
Ja, de cd van Razorlight is die van een stereotype rockbandje, met rustig nummertje hier, iets sneller daar, een solo hier, etc.
Het is eigenlijk een schande dat ze er niet vorig jaar gewoon stonden na het uitbrengen van de CD, zoals op Lowlands wel het geval was.
Festivals horen hip te zijn*quote:Op zondag 18 maart 2007 00:34 schreef TheArowana het volgende:
Podpads zijn te hip voor een festival.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:47 schreef StunningCunt het volgende:
Dat past precies bij die Barbie's die ieder jaar weer met een volle koffer kleding op het festival aankomen. Ik erger me daar kapot aan. Mooie kleertjes aan, 's ochtends een uur je make-up verzorgen en dan even een paar Muesli repen verorberen om lekker fris naar het terrein te gaan. Daar vervolgens een lekker dekentje neerleggen en lekker zonnebaden. Komop zeg, 4 dagen overal schijt aan hebben en gaan. Dat is een festival.
Lol die barbies heb ik vorig jaar op RaR niet gezien. Zou ze wel op pinkpop verwachten ofzoquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:47 schreef StunningCunt het volgende:
Dat past precies bij die Barbie's die ieder jaar weer met een volle koffer kleding op het festival aankomen. Ik erger me daar kapot aan. Mooie kleertjes aan, 's ochtends een uur je make-up verzorgen en dan even een paar Muesli repen verorberen om lekker fris naar het terrein te gaan. Daar vervolgens een lekker dekentje neerleggen en lekker zonnebaden. Komop zeg, 4 dagen overal schijt aan hebben en gaan. Dat is een festival.
idem hier. Incl. slaapplek bij een Hongaarse vriend van ons thuis....over financieel fijner gesprokenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:09 schreef denka het volgende:
Zie zojuist pas de prijzen voor WerchterTof festival gezien het programma maar qua prijs te duur voor mij aangezien ik ook naar andere festivals ga..Ik d8 voor een 130 euro klaar te zijn maar dat valt toch vies tegen. Dan komt er ook nog de hele zooi uitgaven bij en dan ben toch al gauw een 300-400 euro kwijt
![]()
Dan zit ik liever voor dat geld 7 dagen in hongarije bij Sziget met reis en al..
Jammer..
Ok, verkeerde woordkeus wellicht. 'modieus' dan ofzo? Ik vind het echt iets voor mensen op de top van de trendy/lifestyle/glamour-golf...quote:Festivals horen hip te zijn*
Precies, laat iedereen gewoon op zijn/haar eigen manier het festival beleven.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Haha wat een ergernissen hier zeg. Ik vind het juist wel leuk dat er niet alleen maar ongewassen alto's met Metallica shirts uit 1993 rondlopen. Laten we wel wezen, Werchter is gewoon een ontzettend mainstream festival, waar ook dit soort meisjes op afkomen. Ik zie niet in wat daar mis mee is, of waarom je je daar uberhaupt aan ergert.
Ik heb dat douchen op festivals ook nooit zo begrepen hoor, daar hoef je helemaal geen stinkende alto voor te zijn volgens mij. Ik vind het onhandige, oncomfortabele douches en ga er niet graag onder staan. Niet douchen is ook geenszins ongezond en een beetje stinken wel zo charmant na een festival. Daarbij heb ik helemaal geen vervelende lijflucht. Nouja, eigenlijk heb ik gewoon geen zin in de rij te staan voor de douche en nat/klam van het water terug naar de tent te sjokken. Bovendien zou ik niet weten wanneer ik moet douchen. Als je niet slaapt ben je toch op het festivalterrein? Alsof ik daar wat van zou willen missenquote:Haha wat een ergernissen hier zeg. Ik vind het juist wel leuk dat er niet alleen maar ongewassen alto's met Metallica shirts uit 1993 rondlopen. Laten we wel wezen, Werchter is gewoon een ontzettend mainstream festival, waar ook dit soort meisjes op afkomen. Ik zie niet in wat daar mis mee is, of waarom je je daar uberhaupt aan ergert.
Mja, ik ben zelf na die 4 dagen ook een stinkende ongeschoren zwerver, maar als mensen er op hun paasbest bij willen lopen heb ik daar weinig problemen mee. Pluspuntje voor het uitzicht.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:22 schreef TheArowana het volgende:
[..]
Ik heb dat douchen op festivals ook nooit zo begrepen hoor, daar hoef je helemaal geen stinkende alto voor te zijn volgens mij. Ik vind het onhandige, oncomfortabele douches en ga er niet graag onder staan. Niet douchen is ook geenszins ongezond en een beetje stinken wel zo charmant na een festival. Daarbij heb ik helemaal geen vervelende lijflucht. Nouja, eigenlijk heb ik gewoon geen zin in de rij te staan voor de douche en nat/klam van het water terug naar de tent te sjokken. Bovendien zou ik niet weten wanneer ik moet douchen. Als je niet slaapt ben je toch op het festivalterrein? Alsof ik daar wat van zou willen missen
Maar toch, die ongewassen alto's hebben heel het festivalgebeuren gemaakt tot wat het is toch? En nu komen er van die festivalpods om het van ze af te pakken![]()
Dit heb ik ook al vaak meegemaakt. Vooral jonge kids die nietsvermoedend helemaal vooraan gaan staan en geen idee hebben op wat komen gaat..Meestal spreek ik ze wel ff aan als ze weten hoe en wat maar 9 van de 10 keer denken ze dat ze daar rustig naar de muziek kunnen luisteren.. Geef de tip dat ze beter een behoorlijk stuk naar achteren moeten lopen willen ze er zonder kleerscheuren vanaf komen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:55 schreef StunningCunt het volgende:
Maar die meisjes waar ik het over heb, zijn dus die figuren die dan bij hun favoriete bandje even naar de railing denken te kunnen lopen. Daar dan met veel moeite aangekomen, blijven ze er even hangen. Vervolgens komt Metallica, Rammstein etc. op en moeten ze een voor een weggedragen worden. "wat een lomperds !" tja, die weten gewoon niet waar ze aan beginnen.
Heb persoonlijk meer een hekel aan die kleine 15 jarige meisjes die, wanneer jij je uiterste best hebt gedaan rechtmatig een goed plekje te zoeken, in je rug komen staan porren en zich met hun ellebogen naar voren werken. Daar ga ik steevast gewoon zo hard mogelijk bij op de tenen staan en tegenaan springenquote:Maar die meisjes waar ik het over heb, zijn dus die figuren die dan bij hun favoriete bandje even naar de railing denken te kunnen lopen. Daar dan met veel moeite aangekomen, blijven ze er even hangen. Vervolgens komt Metallica, Rammstein etc. op en moeten ze een voor een weggedragen worden. "wat een lomperds !" tja, die weten gewoon niet waar ze aan beginnen.
Precies!quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Haha wat een ergernissen hier zeg. Ik vind het juist wel leuk dat er niet alleen maar ongewassen alto's met Metallica shirts uit 1993 rondlopen. Laten we wel wezen, Werchter is gewoon een ontzettend mainstream festival, waar ook dit soort meisjes op afkomen. Ik zie niet in wat daar mis mee is, of waarom je je daar uberhaupt aan ergert.
en bevlek vier dagen lang alle onbevlekte belgische bonbons en zo nu en dan een hollandse tompoes..quote:Op zondag 25 maart 2007 15:58 schreef kastanova het volgende:
Vanmorgen er over wakker gebeld en ik ga er ook naar toe!.
Nee man, naar Werchter ga ik om in een stronken roes in het gras te liggen met het zonnetje op m'n smoel terwijl ik geniet van m'n favo muziek, niet om te neukenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:55 schreef denka het volgende:
[..]
en bevlek vier dagen lang alle onbevlekte belgische bonbons en zo nu en dan een hollandse tompoes..
Ik hoor een diepe zucht bij het vrouwelijk schoon..quote:Op maandag 26 maart 2007 16:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee man, naar Werchter ga ik om in een stronken roes in het gras te liggen met het zonnetje op m'n smoel terwijl ik geniet van m'n favo muziek, niet om te neuken.
Dude, je maakt me niet wijs dat er festivals zijn met een betere line up dan Werchterquote:Op maandag 26 maart 2007 16:27 schreef denka het volgende:
Maar indeed een tof festival met een retegoed programma dit jaar. Helaas doe ik al andere festivals aan en zit werchter er dit jaar niet in![]()
Maar dat maak ik wel mezelf wijs..quote:Op maandag 26 maart 2007 16:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, je maakt me niet wijs dat er festivals zijn met een betere line up dan Werchter.
Je vergeet het neuken!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:48 schreef denka het volgende:
Maargoed.., amuseer je die 4 dagen, blijf bij de les en geniet natuurlijk van de muzikale strelingen op het festival![]()
Mochten de onbevlekte belgische bonbons en hollandse tompoezen nog in je strakke tijdschema passen en je hebt echt niks anders te doen! dan kun je natuurlijk nog altijd de overweging maken om voor die keer wat water bij de wijn te doen..quote:Op maandag 26 maart 2007 21:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je vergeet het neuken!
Oh wait....
je vergeet !!! (chk chk chk), die waren toch ook nog niet bekend? (en zijn wel heel tofquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:38 schreef ruud.nl het volgende:
Nieuwe namen:
[afbeelding]
Air
Billy Talent
Lily Allen
Enter Shikari
Amy Winehouse
![]()
Die zijn op 19 februari al bekend gemaakt hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:48 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je vergeet !!! (chk chk chk), die waren toch ook nog niet bekend? (en zijn wel heel tof)
dat zijn echt de enige namen waarbij ik denk: "been there done that, history is history"....quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weer niks boeiends voor mij. Na de bekendkaming van Metallica / Pearl Jam / Beastie Boys weinig boeiends meer gezienGelukkig was er al genoeg leuks bevestigd
Waa! Komen die dan, nee toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:20 schreef TheArowana het volgende:
(waarschijnlijk omdat je nog van de vorige generatie festivalgangers bent)
Enter Shikarihaha
quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:38 schreef ruud.nl het volgende:
Nieuwe namen:
Air
Billy Talent
Lily Allen
Enter Shikari
Amy Winehouse
![]()
Staat nu ook op Grazquote:
nice gedaanquote:
DM?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:04 schreef Basp1 het volgende:
Ik ben blij dat ik weer kaartjes heb, maar metallica had wat mij betreft niet weer opnieuw hoeven te komen.
Staat er trouwens als suprise act hier ook geen DM?
Zouden de dolly dots dan ook TW aandoen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:55 schreef TheArowana het volgende:
Nee man, dat is toch geen verrassing meer? Het gaat om Doe Maar!
Meer iets voot TW Classic?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:48 schreef tarzan1 het volgende:
Peter Gabriel werd bevestigd op teletekst en het stond ook op de site van "de morgen" een belgse krant. maar nu is het blijkbaar weer weg gehaald
Dat zou ook tof zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:48 schreef tarzan1 het volgende:
Peter Gabriel werd bevestigd op teletekst en het stond ook op de site van "de morgen" een belgse krant. maar nu is het blijkbaar weer weg gehaald
Nu ook door de organisatie zelf bevestigd!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:48 schreef tarzan1 het volgende:
idd, en de prijs voor de kaartjes van zaterdag is ook gelijk weer omhoog (nu ook 75 euro)quote:Op maandag 2 april 2007 19:11 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Nu ook door de organisatie zelf bevestigd!![]()
Goeiequote:Op maandag 2 april 2007 19:25 schreef Quannum het volgende:
Cool, de allereerste CD die ik zelf kocht was "Shaking the tree".![]()
Ik ga trouwens een weekje voor de start van het festival een update geven over de wegenwerken en flitscameras op de invalswegen naar Werchter toe. Elke seconde extra op onze crappy wegen is een te veel (laat staan dat je er nog boetes moet voor betalen).
quote:Op maandag 2 april 2007 19:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De zaterdag kan ik volgens mij gewoon de hele dag bijna voor de Marquee blijven hangen. Wat een saaie slaapverwekkende line-up op de main stage zeg.![]()
Goose, Klaxons, LCD Soundsystemquote:Op maandag 2 april 2007 19:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De zaterdag kan ik volgens mij gewoon de hele dag bijna voor de Marquee blijven hangen. Wat een saaie slaapverwekkende line-up op de main stage zeg.![]()
Idd ik vraag me echt af wat peter gabriel op TW doet, als hij op classic had gestaan had dat het wel begrepen, maar dit.quote:Op maandag 2 april 2007 20:50 schreef Nielsch het volgende:
Hmm Peter Gabriel. Sorry hoor maar dat zou je toch echt verwachten op TW Classics. Anyway, het zal wel.
Ook een prima alternatief inderdaad.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:50 schreef Basp1 het volgende:
wat mij betreft bowie dan , die 2 jaar gelden op het laatst moest afzeggen, die heb ik nog steeds niet gezien.
Ja als ik de werchter website mag geloven was hij fantastisch in 1983. Dat is wel bijna 25 jaar geleden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:10 schreef Stofje het volgende:
Peter Gabriel is fantastisch live. Daar zullen heel veel Werchter-gangers versteld van staan.
Ik zie best veel acts staan die meer dance maken, of pop. Er zijn maar weinig grote festivals die alleen rock aanbieden. Dance, hiphop, singer-songwriter etc zijn genres die je, gelukkig, ook regelmatig voorbij ziet komen. Ik vind Peter Gabriel absoluut niet misstaan op dit festival. Peter Gabriel is bovendien geen rocker die fysiek flink aan de slag moet, maar hij is wél innoverend en zorgt juist met behulp van diverse technieken voor spektakel. Bij bands als Rolling Stones en Roger Waters zie je overigens erg veel jongeren rondlopen, die deze muziek apprecieren. Ik denk dat dit op RW niet anders zal zijn. Echt een geweldige act.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja als ik de werchter website mag geloven was hij fantastisch in 1983. Dat is wel bijna 25 jaar geleden.![]()
Het festival heet toch rock werchter, en als ik 1 persoon weinig met rock vind te maken hebben is dat peter gabriel wel.
Maar ik ben benieuwd wat hij ervan gaat maken.
Aangezien de meeste fokkers uit nederland komen zullen velen die hier reageren wel op de camping zitten. (of ze zouden natuurlijk voor 1 dag gaan.)quote:Op donderdag 5 april 2007 16:16 schreef MrFl0ppY het volgende:
Zo de tickets zijn besteld en onderweg (hoop ik iig). Dat wordt 4 dagen relaxen en feesten.
Trouwens veel fokkers op de camping?
onderweg betwijfel ik, heb 3 weken geleden besteld en wacht nog steeds op kaartenquote:Op donderdag 5 april 2007 16:16 schreef MrFl0ppY het volgende:
Zo de tickets zijn besteld en onderweg (hoop ik iig). Dat wordt 4 dagen relaxen en feesten.
Trouwens veel fokkers op de camping?
Die kaarten krijg je ook pas een paar weken voor Werchter... Weinig om over te twijfelen lijkt me.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:43 schreef -Sum- het volgende:
[..]
onderweg betwijfel ik, heb 3 weken geleden besteld en wacht nog steeds op kaarten(en ik niet alleen)
ik zei ook dat ik BEtwijfelde dat zijn kaarten onderweg warenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:54 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die kaarten krijg je ook pas een paar weken voor Werchter... Weinig om over te twijfelen lijkt me.
wat er na dat optreden van hem in de krant stondquote:Op woensdag 11 april 2007 19:40 schreef ruud.nl het volgende:
En dit jaar geen foute R&B/hiphop acts ala Black-Eyed Peas, Kelis, Sean Paul, the Game en dergelijke, hulde!![]()
quote:Sean Paul is een mietje
Dat valt niet de belopen. Dan sta je de hele avond kut.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:24 schreef ruud.nl het volgende:
Ik vind de indeling juist ideaal, alleen Björk ga ik missen die ik op voorhand best had willen zien.![]()
mijn ideale scenario:
do
Air Traffic
Zornik
Air
Marilyn Manson
Beastie Boys
Muse
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:08 schreef XL het volgende:
[..]
Dat valt niet de belopen. Dan sta je de hele avond kut.
Ik ga om 15:00 naar de tent. Ga van voor staan en ga er niet meer weg![]()
![]()
Wat een Marquee-avond!!!
Echt geniaal. Het is 3 jaar geleden dat er zo'n Marquee programma was.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]geniaal die 1e avond he, maakte ook net die opmerking. Denk dat het heel druk zal zijn in de tent
Je kunt beter 3 weken van tevoren je kaartje verkopen.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik weet pas 3 weken van tevoren of ik kan.Hopelijk zijn ze dan nog niet uitverkocht..
De afgelopen 5 jaren waren stijf uitverkocht.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vorig jaar was het toch ook niet uitverkocht?
Hey, maar dat lijstje is ook maar theoretisch he!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:08 schreef XL het volgende:
[..]
Dat valt niet de belopen. Dan sta je de hele avond kut.
Ik ga om 15:00 naar de tent. Ga van voor staan en ga er niet meer weg![]()
![]()
Wat een Marquee-avond!!!
2 meter zijn is zoooooo tofquote:Op woensdag 11 april 2007 20:38 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hey, maar dat lijstje is ook maar theoretisch he!![]()
Daarentegen hoef ik niet per sé overal vooraan te staan, ik kijk met m'n 2 meter toch wel over bijna iedereen heen.![]()
Volgens de site zijn de laatste 5000 combikaarten nu in de verkoop, zal eind april dus wel uitverkocht zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vorig jaar was het toch ook niet uitverkocht?
en die nieuwe liveshow van hemquote:Op woensdag 11 april 2007 21:00 schreef Grumpey het volgende:
admiral freebee heeft ook echt een geweldig nieuwe plaat uitgebracht, echt de beste van dit jaar tot nu toe in mijn ogen (misschien kaiser chiefs die nog in de buurt komen)
je hebt gelijk, November vorig jaar dusquote:Op woensdag 11 april 2007 21:25 schreef XL het volgende:
[..]
en die nieuwe liveshow van hem![]()
![]()
![]()
maar de plaat is al van vorig jaar denk ik.
Geeft niks. Ik sta er toch zodra het terrein open gaatquote:Op woensdag 11 april 2007 23:14 schreef tarzan1 het volgende:
ow nee he, bjork met beastie boys gelijk. had gehoopt dat beastie boys samen waren met muse...
nu word het helemaal stampes druk in marquee bij beastie boysaangezien veel mensen bjork niet eens kenne
Ja dat is idd heel jammer, ik kan muse missen als kiespijn, maar zou graag zowel bjork als wel de beastie boys gezien willen hebben.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:14 schreef tarzan1 het volgende:
ow nee he, bjork met beastie boys gelijk. had gehoopt dat beastie boys samen waren met muse...
nu word het helemaal stampes druk in marquee bij beastie boysaangezien veel mensen bjork niet eens kenne
echt gruwelijkquote:Op woensdag 11 april 2007 23:18 schreef tarzan1 het volgende:
2 uur en 20 min metallicawas 2 jaar geleden ookal zo. d8 dat het gewoon gigantisch uit liep.
Jawel hoor..............Lily Allenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:40 schreef ruud.nl het volgende:
En dit jaar geen foute R&B/hiphop acts ala Black-Eyed Peas, Kelis, Sean Paul, the Game en dergelijke, hulde!![]()
en wat dacht je van John Legend?quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:23 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Jawel hoor..............Lily Allen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |