Dat zou ook tof zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:48 schreef tarzan1 het volgende:
Peter Gabriel werd bevestigd op teletekst en het stond ook op de site van "de morgen" een belgse krant. maar nu is het blijkbaar weer weg gehaald
Nu ook door de organisatie zelf bevestigd!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:48 schreef tarzan1 het volgende:
Peter Gabriel werd bevestigd op teletekst en het stond ook op de site van "de morgen" een belgse krant. maar nu is het blijkbaar weer weg gehaald
idd, en de prijs voor de kaartjes van zaterdag is ook gelijk weer omhoog (nu ook 75 euro)quote:Op maandag 2 april 2007 19:11 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Nu ook door de organisatie zelf bevestigd!![]()
Goeiequote:Op maandag 2 april 2007 19:25 schreef Quannum het volgende:
Cool, de allereerste CD die ik zelf kocht was "Shaking the tree".![]()
Ik ga trouwens een weekje voor de start van het festival een update geven over de wegenwerken en flitscameras op de invalswegen naar Werchter toe. Elke seconde extra op onze crappy wegen is een te veel (laat staan dat je er nog boetes moet voor betalen).
quote:Op maandag 2 april 2007 19:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De zaterdag kan ik volgens mij gewoon de hele dag bijna voor de Marquee blijven hangen. Wat een saaie slaapverwekkende line-up op de main stage zeg.![]()
Goose, Klaxons, LCD Soundsystemquote:Op maandag 2 april 2007 19:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De zaterdag kan ik volgens mij gewoon de hele dag bijna voor de Marquee blijven hangen. Wat een saaie slaapverwekkende line-up op de main stage zeg.![]()
Idd ik vraag me echt af wat peter gabriel op TW doet, als hij op classic had gestaan had dat het wel begrepen, maar dit.quote:Op maandag 2 april 2007 20:50 schreef Nielsch het volgende:
Hmm Peter Gabriel. Sorry hoor maar dat zou je toch echt verwachten op TW Classics. Anyway, het zal wel.
Ook een prima alternatief inderdaad.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:50 schreef Basp1 het volgende:
wat mij betreft bowie dan , die 2 jaar gelden op het laatst moest afzeggen, die heb ik nog steeds niet gezien.
Ja als ik de werchter website mag geloven was hij fantastisch in 1983. Dat is wel bijna 25 jaar geleden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:10 schreef Stofje het volgende:
Peter Gabriel is fantastisch live. Daar zullen heel veel Werchter-gangers versteld van staan.
Ik zie best veel acts staan die meer dance maken, of pop. Er zijn maar weinig grote festivals die alleen rock aanbieden. Dance, hiphop, singer-songwriter etc zijn genres die je, gelukkig, ook regelmatig voorbij ziet komen. Ik vind Peter Gabriel absoluut niet misstaan op dit festival. Peter Gabriel is bovendien geen rocker die fysiek flink aan de slag moet, maar hij is wél innoverend en zorgt juist met behulp van diverse technieken voor spektakel. Bij bands als Rolling Stones en Roger Waters zie je overigens erg veel jongeren rondlopen, die deze muziek apprecieren. Ik denk dat dit op RW niet anders zal zijn. Echt een geweldige act.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja als ik de werchter website mag geloven was hij fantastisch in 1983. Dat is wel bijna 25 jaar geleden.![]()
Het festival heet toch rock werchter, en als ik 1 persoon weinig met rock vind te maken hebben is dat peter gabriel wel.
Maar ik ben benieuwd wat hij ervan gaat maken.
Aangezien de meeste fokkers uit nederland komen zullen velen die hier reageren wel op de camping zitten. (of ze zouden natuurlijk voor 1 dag gaan.)quote:Op donderdag 5 april 2007 16:16 schreef MrFl0ppY het volgende:
Zo de tickets zijn besteld en onderweg (hoop ik iig). Dat wordt 4 dagen relaxen en feesten.
Trouwens veel fokkers op de camping?
onderweg betwijfel ik, heb 3 weken geleden besteld en wacht nog steeds op kaartenquote:Op donderdag 5 april 2007 16:16 schreef MrFl0ppY het volgende:
Zo de tickets zijn besteld en onderweg (hoop ik iig). Dat wordt 4 dagen relaxen en feesten.
Trouwens veel fokkers op de camping?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |