Hmm.. even over nadenken... misschien wel fijn..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
De werchter-pendel-bus vanaf station Leuven. Rijdt de hele tijd heen en weer.
Nee. Andere periode van het jaar, ander land, ander terrein, andere mensen, ander bier, andere prijzen, andere artiesten, drukker, enz. enz. enz.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:38 schreef MischaDeGrote het volgende:
tvp en tevens een vraag.
Hoe is werchter te vergelijken met pinkpop?
Kwa drukte, kwa campings, (eet)voorzieningen (op de camping), etc etc...
Vorig jaar eerste grote festival, en dat was pinkpop. Mezelf geweldig vermaakt. Geweldig weer gehad natuurlijk ook. Maar ook de feesttent op de camping (B) was dope, die schijnt er dus niet te zijn op werchter?
Praat me bij...
hoger.. 160 euquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zijn de prijzen hoger of lager dan op Lowlands?
Naar ik me kan herinneren van 2 jaar geleden was de bierprijs wel lager dan die in Nederland wordt gehandeerd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zijn de prijzen hoger of lager dan op Lowlands?
Ik doelde meer op het eten en drinkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:34 schreef faculty het volgende:
[..]
hoger.. 160 eu
en dan moet je ook nog service kosten en kosten voor camping erbij rekenen..
maar het is wel een dag langer dan lowlands
hier heb ik dus geen reet aan...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee. Andere periode van het jaar, ander land, ander terrein, andere mensen, ander bier, andere prijzen, andere artiesten, drukker, enz. enz. enz.
Werchter is veel intenser dan Pinkpop. Je bent ook in het buitenland, de acts zijn groter, Minder commercieel dan pinkpop. Het publiek is minder "popmeisje van 15 die schreeuwt op 1e rij", het is een dag langer en het belangrijkste is nog wel dat alle dagen even belangrijk en druk zijn. Bij pinkpop is het toch vooral de maandag. Door de meerdere dagen krijg je veel meer een vakantie gevoel, en ga je veel sneller gewoon lekker in het gras liggen voor een paar uur en is een act missen niet gelijk een doodzonde voor het festival. Er zijn daarnaast gewoon meer acts, dus als er 1 tegenvalt boeit het ook niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:38 schreef MischaDeGrote het volgende:
Hoe is werchter te vergelijken met pinkpop?
Het is drukker op Werchter, ongeveer 15.000 mensen meer op de max. Dat is op zich niet zo heel veel, maar je moet je voorstellen dat dit dus 4 dagen lang is. Bij pinkpop is dat eigenlijk alleen maandagmiddag en avond het geval. Daarnaast is iedereen na 4 dagen gewoon brak/moe en relax geworden, iedereen zit in hetzelfde schuitje, en is er niet de scheve verhouding tussen de verse nieuwe mensen en de mensen die er tijdje zitten zoals bij pinkpop het geval is.quote:Kwa drukte?
de campings bij werchter zijn primitiever. Zeg gerust: veel primitiever. Douchen heb ik er nog nooit gedaan, er was wel een douche maar het was er 1 voor camping van 2000 man waar ik op stond. Eten en drinken etc. wordt allemaal op het festivalterrein geregeld. Een campingwinkel of een croissanterie zoals op pinkpop zul je hier niet vinden (Dat is namelijk echt typisch voor nederlandse festivals).quote:kwa campings?
zie bovenstaand antwoord. Als ze er zijn is het in ieder geval op kleinere schaal dan in nederland.quote:(eet)voorzieningen (op de camping)?
De avonden duren langer dan de avonden op pinkpop. Het programma van de 1e avond bijvoorbeeld loopt gerust door tot een uur of 2 snachts, vaak met een goede danceact. Ik vermoed dat het chemical brothers (weer) zullen zijn. Pinkpop moet om 23 uur stoppen ofzo. Voor de overige avonden duurt het vaak tot 1 uur ofzo. Die feesttent heb ik nooit gezocht/gevonden hierdoor, maar hij zou er best kunnen zijn trouwens.quote:feesttent?
Bij deze.quote:Praat me bij...
yep, al 3 jaar op rij iedere morgen "spek mee aijer !" Heerlijk om de dag mee te beginnen !quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:07 schreef Acathla het volgende:
Op A3 was er toch een tent die gebakken eieren met spek verkocht. Vorig jaar.
Kan wel zijn, maar het zijn totaal verschillende festivals om diverse redenen. Daarom doe je al heel snel 1 van de 2 tekort. Werchter vergelijken met Roskilde is eerlijker, want o.a. in de zelfde periode van het jaar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:58 schreef MischaDeGrote het volgende:
[..]
hier heb ik dus geen reet aan...
Ik heb uitleg nodig bij het dikgedrukte...quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:57 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Werchter is veel intenser dan Pinkpop. Je bent ook in het buitenland, de acts zijn groter, Minder commercieel dan pinkpop. Het publiek is minder "popmeisje van 15 die schreeuwt op 1e rij", het is een dag langer en het belangrijkste is nog wel dat alle dagen even belangrijk en druk zijn. Bij pinkpop is het toch vooral de maandag. Door de meerdere dagen krijg je veel meer een vakantie gevoel, en ga je veel sneller gewoon lekker in het gras liggen voor een paar uur en is een act missen niet gelijk een doodzonde voor het festival. Er zijn daarnaast gewoon meer acts, dus als er 1 tegenvalt boeit het ook niet.
Nou dat is niet helemaal juist, aangezien er op Werchter voor elke dag dagkaarten zijn en er dus elke dag een scheve verhouding kan zijnquote:[..]
Het is drukker op Werchter, ongeveer 15.000 mensen meer op de max. Dat is op zich niet zo heel veel, maar je moet je voorstellen dat dit dus 4 dagen lang is. Bij pinkpop is dat eigenlijk alleen maandagmiddag en avond het geval. Daarnaast is iedereen na 4 dagen gewoon brak/moe en relax geworden, iedereen zit in hetzelfde schuitje, en is er niet de scheve verhouding tussen de verse nieuwe mensen en de mensen die er tijdje zitten zoals bij pinkpop het geval is.
Hebben ze dat ook niet op andere Europese festivals dan?quote:[..]
de campings bij werchter zijn primitiever. Zeg gerust: veel primitiever. Douchen heb ik er nog nooit gedaan, er was wel een douche maar het was er 1 voor camping van 2000 man waar ik op stond. Eten en drinken etc. wordt allemaal op het festivalterrein geregeld. Een campingwinkel of een croissanterie zoals op pinkpop zul je hier niet vinden (Dat is namelijk echt typisch voor nederlandse festivals).
Aan de andere kant heeft PP de open lucht bioscoop en er is meer vertier op de campings.quote:[..]
zie bovenstaand antwoord. Als ze er zijn is het in ieder geval op kleinere schaal dan in nederland.
[..]
De avonden duren langer dan de avonden op pinkpop. Het programma van de 1e avond bijvoorbeeld loopt gerust door tot een uur of 2 snachts, vaak met een goede danceact. Ik vermoed dat het chemical brothers (weer) zullen zijn. Pinkpop moet om 23 uur stoppen ofzo. Voor de overige avonden duurt het vaak tot 1 uur ofzo. Die feesttent heb ik nooit gezocht/gevonden hierdoor, maar hij zou er best kunnen zijn trouwens.
Logisch, want alles is ook groter/langer... het terrein, de bands, het gat op je bankrekening na afloop, het aantal dagen....enz.quote:[..]
Bij deze.
De beleving van Werchter vond ik groter en intenser dan Pinkpop,
quote:wat toch een beetje een een 'het schattige kleine zusje'-festival is.
Ja, is wat suggestief inderdaad. Ik bedoel hiermee dat ik werchter qua reclame en marketing iets minder schreeuwerig aan me opgelegd en overgekomen is, maar dit is natuurlijk persoonlijk. Daarnaast kunnen mensen dit natuurlijk juist fijn vinden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb uitleg nodig bij het dikgedrukte...
[..]
klopt, alleen is elke dag uitverkocht. Bij pinkpop is het maximaal aantal bezoekers de eerste twee dagen lager.quote:Nou dat is niet helemaal juist, aangezien er op Werchter voor elke dag dagkaarten zijn en er dus elke dag een scheve verhouding kan zijn
[..]
vast wel. Alleen de festivals waar ik ben geweest waren gewoon iets primitiever op dit gebied, en werchter ook. Daarnaast lees ik altijd in de Oor en andere bladen dat het zo is, en daarop baseer ik mun kennis. Kan fout zitten natuurlijk, maar het zal ook niet uit de lucht gegrepen zijn denk ik.quote:Hebben ze dat ook niet op andere Europese festivals dan?
[..]
Klopt.quote:Aan de andere kant heeft PP de open lucht bioscoop en er is meer vertier op de campings.
Dat is dus precies wat ik bedoel als je het over verschillen hebt.quote:Logisch, want alles is ook groter/langer... het terrein, de bands, het gat op je bankrekening na afloop, het aantal dagen....enz.
[..]
Maakt ouderdom van een festival uit om de sfeer ervan te omschrijven? Dat laatste probeerde ik namelijk.quote:Pinkpop bestaat al bijna 38 jaar, dus dan is het eerder de moeder
Mja... ik woon niet in Belgie, dus ik kan niet beoordelen of dit idd zo is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:32 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ja, is wat suggestief inderdaad. Ik bedoel hiermee dat ik werchter qua reclame en marketing iets minder schreeuwerig aan me opgelegd en overgekomen is, maar dit is natuurlijk persoonlijk. Daarnaast kunnen mensen dit natuurlijk juist fijn vinden.
[..]
Heerlijk is dat he?!quote:klopt, alleen is elke dag uitverkocht. Bij pinkpop is het maximaal aantal bezoekers de eerste twee dagen lager.
[..]
Ja, oke, maar PP als kleine zusje omschrijven gaat me wat ver als je bedenkt dat het het oudste festival in Europa is en ik geloof zelfs van de wereld.quote:Maakt ouderdom van een festival uit om de sfeer ervan te omschrijven? Dat laatste probeerde ik namelijk.
Die zijn legio. Daarom zeg ik ook dat de 2 niet te vergelijken zijn.quote:En als laatst:
Pinkpop is ook leuk, alleen de vraag was: wat zijn de verschillen.
je kunt het wel vergelijken met roskilde, maar daar ben ik nog nooit geweest. dus aan die vergelijking zou ik niks hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar het zijn totaal verschillende festivals om diverse redenen. Daarom doe je al heel snel 1 van de 2 tekort. Werchter vergelijken met Roskilde is eerlijker, want o.a. in de zelfde periode van het jaar.
Pinkpop vergelijken met Werchter is bijna als pinkstervakantie vergelijken met zomervakantie.
Oke... dan heb je je antwoord wel gehad inmiddels. Maar op zich zijn ze niet te vergelijken...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:16 schreef MischaDeGrote het volgende:
[..]
je kunt het wel vergelijken met roskilde, maar daar ben ik nog nooit geweest. dus aan die vergelijking zou ik niks hebben.
ging mij vooral om de verschillen kwa terrein, en campings. niet kwa sfeer of acts.
tijdens PP hebben mijn maten examens en ben ik jarigquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oke... dan heb je je antwoord wel gehad inmiddels. Maar op zich zijn ze niet te vergelijken...![]()
Maar ga gewoon naar beide joh... Of nog beter ga gewoon naar PP en LL...
eigen festivals eerst..![]()
Jammer en alvast gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:33 schreef MischaDeGrote het volgende:
[..]
tijdens PP hebben mijn maten examens en ben ik jarig.
vind je? Ik vind m wel leuk, maar ik geef ook minder om de echt grote namenquote:En de line-up is ook niet geweldig.
Ook geen LL?quote:dus: Werchter, of niks
Tja het heeft geen zin om te zeggen dat je ze niet moet vergelijken he?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:44 schreef ruud.nl het volgende:
Ik wordt ook niet echt warm van de line-up op pinkpop.![]()
Werchter is nu al beter, met pas een paar namen die bekend zijn.
Is ook zo, maar ook in vergelijking tot de laatste paar jaar (dat ene rampjaar uitgesloten) vind ik het vrij mager wat pinkpop presenteert.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja het heeft geen zin om te zeggen dat je ze niet moet vergelijken he?![]()
je vraagt je bijna af wat je hier dan in het werchter-topic doetquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja het heeft geen zin om te zeggen dat je ze niet moet vergelijken he?![]()
Ben altijd geinteresseerd in wat ik mis he?! Ben 3 jaar op rij geweest...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je vraagt je bijna af wat je hier dan in het werchter-topic doet
Hoezo staat de Marquee verkeerd?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben altijd geinteresseerd in wat ik mis he?! Ben 3 jaar op rij geweest...
Maar ik word vaak moe van al die vergelijkingen die ten onrechte gemaakt worden: LL - RW, LL- PP, PP- RW, enz. enz. Dus ik klep gewoon mee
Vorig jaar was ik overigens wel jaloers dat Depeche Mode er was, zeker omdat wij door omstandigheden niet naar het concert in Ahoy konden (we hadden wel kaartjes)
Overigens vind ik het meest zonde van RW dat de Marquee al jaren verkeerd opgesteld staat. (ivm geluid)
Meest geweldige zijn de broodjes gezond bij dat ene kleine caravannetje aan de kant van de weg![]()
In de Marquee heb je last van het geluid van het hoofdpodium. Daarom zouden ze de Marquee een kwartslag moeten draaien.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:37 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Hoezo staat de Marquee verkeerd?
Laatste keer dat ik er was, was in 2004 en toen was het in elk geval wel zo en de 2 jaar ervoor ook.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:50 schreef ruud.nl het volgende:
zoals hij een paar jaar geleden stond?
ben voor het laatste 2005 geweest, toen stond de marquee eigenlijk evenwijdig aan het hoofdpodium ipv haaks erop. Heb wel van verschbillende mensen gehoord dat er nog steeds geluidsoverlast van het hoofdpodium is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was, was in 2004 en toen was het in elk geval wel zo en de 2 jaar ervoor ook.
Maar als ze dat inmiddels veranderd hebben is het natuurlijk![]()
hij staat idd evenwijdig, en klopt inderdaad wat jullie zeggen. Maar zoals die nu staat kunnen er meer mensen omheen staan lijkt me. Dus zullen ze wel zo houden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:57 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
ben voor het laatste 2005 geweest, toen stond de marquee eigenlijk evenwijdig aan het hoofdpodium ipv haaks erop. Heb wel van verschbillende mensen gehoord dat er nog steeds geluidsoverlast van het hoofdpodium is.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Na Metallica, Pearl Jam & Beastie Boys vallen deze nieuwe namen nogal tegen
Nee zijn niet te vergelijken, maar ik vind de line up super tot nu toe. Ben benieuwd wat er nog gaat komenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou sorry hoor maar dat heeft toch bij lange na niet de klasse van Metallica & Pearl Jam. Zijn ook niet echt te vergelijken maar toch....
Vetquote:Op zondag 4 maart 2007 15:13 schreef tarzan1 het volgende:
Festivalnoise.be bevestigd Air.
"Op 28 maart stelt Air hun nieuwe album "Pocket Symphony" voor in de AB te Brussel. Helaas, dit concert is reeds uitverkocht. Niet getreurd echter, want tussen 28 juni en 1 juli komen ze opnieuw naar Vlaanderen om het feestje in de AB even over te doen tijdens Rock Werchter! "
Air, Interpol en Klaxons idd!!quote:Op zondag 4 maart 2007 23:21 schreef TheArowana het volgende:
Bij deze wil ik m'n frustratie uiten over het feit dat ik niet naar Werchter kan terwijl er fantastische namen op de affiche staan. Ik zat erover te denken om de eerste dag te gaan voor de Beastie Boys, Muse, Björk en Marilyn Manson, maar nu zie ik dat op de laatste dag Interpol komt! Oh ik ben ook zo gek op Interpol! En het is nog maar de vraag of ik nog veel kansen ga krijgen ze te zien. Ik ga zometeen even checken waar ze nog optreden.
Ook LCD soundsystem komt. En ik lees hier net boven dat fucking AIR komt. Damn, straks boeken ze nog Daft Punk en MOET ik wel komen..
Maar enfin, ik kan dus niet omdat ik geen geld heb (en ik 170 euro (ofzo) voor een kaartje gewoon erg veel vind terwijl eten en drinken op zo'n festival ookal zo duur is). Ik heb geen geld omdat ik naar Hongarije op vakantie ga met vier maten, alwaar we naar Sziget zullen gaan. Ook zeer zéér gaaf. Maarja, dan mis je wel al die superacts..
[edit] vergeef me aub deze loze post, maar het moest er gewoon uit..
Mja ik zou het nu wel kunnen betalen, maar ik weet niet of ik dan nog genoeg geld bij elkaar krijg voor die reis naar Hongarije, we hebben namelijk nog niet echt een idee hoeveel dat tripje gaat kosten maar ik gok ergens tussen de 400 en 600 euro. En dat tover ik als student niet zomaar tevoorschijn; zelfs al heb ik een bescheiden bijbaantje naast m'n studie, zal het grootste deel in de hongarije-pot verdwijnen, en van de rest wil ik nog wel eens iets leuks gaan doen of eens nieuwe kleren kopen enzo.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:26 schreef bloodymary het volgende:
TheArrowana, kun je dan niet een manier verzinnen om snel wat te verdienen?![]()
Ik zou dat toch echt niet laten lopen dit programma. Daar krijg je spijt van!
Kaarten worden altijd pas paar weken voor het festival opgestuurd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heeft iemand z'n kaartjes al ontvangen? Ik heb het geld vorige week maandag overgemaakt.
heb ze 20 febr besteld en ook nog niet gehad, zal wel normaal zijn dus.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heeft iemand z'n kaartjes al ontvangen? Ik heb het geld vorige week maandag overgemaakt.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:40 schreef Afunados het volgende:
The Killers komen ook naar Werchter. Zeiden ze net op Stubru, en staat ook al op de site![]()
Op het festival zelf merk je er niks van. Meestal lees je alleen na afloop op internet wat klaagverhalen. Zolang je je niet teveel opstelt als een typische ollander is er niks aan de hand iig. Prima sfeer.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:40 schreef Maja het volgende:
Kaarten zijn besteld![]()
Line-up is nu al geweldig!
1e keer dat ik naar Werchter ga... Hoor wel eens geluiden dat de Belgen niet op al die 'Ollanders' zitten te wachten... Of valt dat wel mee...?
Zo werd er vorig jaar een jongen verrot gescholden door Ollanders omdat hij in een shirt van Portugal rondliep.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Zolang je je niet teveel opstelt als een typische ollander is er niks aan de hand iig. Prima sfeer.
Inderdaad. Maar dat is ook precies het probleem van een deel van de Nederlanders die naar Werchter gaat...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:43 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zolang je je niet teveel opstelt als een typische ollander is er niks aan de hand iig. Prima sfeer.
Niet goed natuurlijk, maar die jongen lokt zoiets wel uit zo. Dat kun je gewoon verwachten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:45 schreef Acathla het volgende:
[..]
Zo werd er vorig jaar een jongen verrot gescholden door Ollanders omdat hij in een shirt van Portugal rondliep.
Nederlanders zijn denk ik gewoon wat baloriger dan de Belgen, en hebben een wat grotere bek, zijn minder bescheiden misschien. Maar dat zijn geen tekenen van kwade wil, zo zijn de Hollanders gewoon. Ik denk niet dat ze daar een soort van superioriteit mee willen aangeven, maar ze willen laten horen dat ze er zijn, dat Nederland vertegenwoordigd is. En wees nou eerlijk, de gemiddelde Nederlander is niet enorm nationalistisch of chauvinistisch, maar Belgen zijn dat nog veel minder, en dat geeft natuurlijk een contrast wanneer die groepen elkaar in het buitenland ontmoeten.quote:Inderdaad. Maar dat is ook precies het probleem van een deel van de Nederlanders die naar Werchter gaat...
De 3 keer dat ik er was, kon ik elke keer de groepjes Nederlanders met 95% zekerheid eruit pikken. De uitstraling die die groep heeft is er 1 van superieuriteit tov de Belgen. Ze lijken ook meestal geirriteerd door die vermaledeide Belgen die zomaar op hun eigen festival durven te komen en daar te gaan feesten
Op zichzelf zou je verhaal kunnen kloppen, maar het is niet mijn ervaring. Ik heb juist gezien dat groepjes Nederlanders elke Belg met minachting aankijken en vooral ook het gestoord opkijken valt erg op. Buiten dat vind ik de Nederlanders over het algemeen dus helemaal niet zo aanwezig op Werchter, fysiek wel, maar minder uitbundig en blijkbaar dus helaas meer geergerd.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:44 schreef TheArowana het volgende:
[..]
Nederlanders zijn denk ik gewoon wat baloriger dan de Belgen, en hebben een wat grotere bek, zijn minder bescheiden misschien. Maar dat zijn geen tekenen van kwade wil, zo zijn de Hollanders gewoon. Ik denk niet dat ze daar een soort van superioriteit mee willen aangeven, maar ze willen laten horen dat ze er zijn, dat Nederland vertegenwoordigd is. En wees nou eerlijk, de gemiddelde Nederlander is niet enorm nationalistisch of chauvinistisch, maar Belgen zijn dat nog veel minder, en dat geeft natuurlijk een contrast wanneer die groepen elkaar in het buitenland ontmoeten.
Wat dat betreft lijken Hollanders wel wat op Britten. Ook zo nadrukkelijk aanwezig. Maar die twee groepen kunnen wel een fantastisch feestje bouwen samen..
Is verschillend. Ik gok dat deze acts wel ieder een uur zullen spelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:54 schreef Damzkieee het volgende:
Hoelang duurt zo'n act ongeveer? Killers/SnowPatrol/Keane leek me wel wat namelijk. Dag 3. Maar om nou voor 3x 45min naar België te rijden
Lijkt me niet dat het ineens is uitverkocht. Ik wacht nog eerst op de volle line up van alle festivals voor ik kies.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:39 schreef _dirkjan_ het volgende:
Gaat het snel uitverkcoht raken? Ik ga morgen of overmorgen bestellen namelijk, dat gaat nog wel lukken toch?
En hoe lang is het rijden ernaartoe?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:02 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Is verschillend. Ik gok dat deze acts wel ieder een uur zullen spelen.![]()
Reken er maar op dat Werchter deze week nog gaat uitverkopen. 't Zou me zelfs niet verbazen als het vandaag al uitverkoopt. Als je gaat wachten op de volledige line-ups ben je te laat....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat het ineens is uitverkocht. Ik wacht nog eerst op de volle line up van alle festivals voor ik kies.![]()
Typ routeplanner in op google. Kies de eerste. Typ Enschede in en typ Werchter in. Klik op plan routequote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En hoe lang is het rijden ernaartoe?, Zeg maar vanaf Enschede.
dat is zo'n 300 km, dus 3 tot 3,5 uur.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En hoe lang is het rijden ernaartoe?, Zeg maar vanaf Enschede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |