quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Na Metallica, Pearl Jam & Beastie Boys vallen deze nieuwe namen nogal tegen
Nee zijn niet te vergelijken, maar ik vind de line up super tot nu toe. Ben benieuwd wat er nog gaat komenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou sorry hoor maar dat heeft toch bij lange na niet de klasse van Metallica & Pearl Jam. Zijn ook niet echt te vergelijken maar toch....
Vetquote:Op zondag 4 maart 2007 15:13 schreef tarzan1 het volgende:
Festivalnoise.be bevestigd Air.
"Op 28 maart stelt Air hun nieuwe album "Pocket Symphony" voor in de AB te Brussel. Helaas, dit concert is reeds uitverkocht. Niet getreurd echter, want tussen 28 juni en 1 juli komen ze opnieuw naar Vlaanderen om het feestje in de AB even over te doen tijdens Rock Werchter! "
Air, Interpol en Klaxons idd!!quote:Op zondag 4 maart 2007 23:21 schreef TheArowana het volgende:
Bij deze wil ik m'n frustratie uiten over het feit dat ik niet naar Werchter kan terwijl er fantastische namen op de affiche staan. Ik zat erover te denken om de eerste dag te gaan voor de Beastie Boys, Muse, Björk en Marilyn Manson, maar nu zie ik dat op de laatste dag Interpol komt! Oh ik ben ook zo gek op Interpol! En het is nog maar de vraag of ik nog veel kansen ga krijgen ze te zien. Ik ga zometeen even checken waar ze nog optreden.
Ook LCD soundsystem komt. En ik lees hier net boven dat fucking AIR komt. Damn, straks boeken ze nog Daft Punk en MOET ik wel komen..
Maar enfin, ik kan dus niet omdat ik geen geld heb (en ik 170 euro (ofzo) voor een kaartje gewoon erg veel vind terwijl eten en drinken op zo'n festival ookal zo duur is). Ik heb geen geld omdat ik naar Hongarije op vakantie ga met vier maten, alwaar we naar Sziget zullen gaan. Ook zeer zéér gaaf. Maarja, dan mis je wel al die superacts..
[edit] vergeef me aub deze loze post, maar het moest er gewoon uit..
Mja ik zou het nu wel kunnen betalen, maar ik weet niet of ik dan nog genoeg geld bij elkaar krijg voor die reis naar Hongarije, we hebben namelijk nog niet echt een idee hoeveel dat tripje gaat kosten maar ik gok ergens tussen de 400 en 600 euro. En dat tover ik als student niet zomaar tevoorschijn; zelfs al heb ik een bescheiden bijbaantje naast m'n studie, zal het grootste deel in de hongarije-pot verdwijnen, en van de rest wil ik nog wel eens iets leuks gaan doen of eens nieuwe kleren kopen enzo.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:26 schreef bloodymary het volgende:
TheArrowana, kun je dan niet een manier verzinnen om snel wat te verdienen?![]()
Ik zou dat toch echt niet laten lopen dit programma. Daar krijg je spijt van!
Kaarten worden altijd pas paar weken voor het festival opgestuurd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heeft iemand z'n kaartjes al ontvangen? Ik heb het geld vorige week maandag overgemaakt.
heb ze 20 febr besteld en ook nog niet gehad, zal wel normaal zijn dus.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heeft iemand z'n kaartjes al ontvangen? Ik heb het geld vorige week maandag overgemaakt.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:40 schreef Afunados het volgende:
The Killers komen ook naar Werchter. Zeiden ze net op Stubru, en staat ook al op de site![]()
Op het festival zelf merk je er niks van. Meestal lees je alleen na afloop op internet wat klaagverhalen. Zolang je je niet teveel opstelt als een typische ollander is er niks aan de hand iig. Prima sfeer.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:40 schreef Maja het volgende:
Kaarten zijn besteld![]()
Line-up is nu al geweldig!
1e keer dat ik naar Werchter ga... Hoor wel eens geluiden dat de Belgen niet op al die 'Ollanders' zitten te wachten... Of valt dat wel mee...?
Zo werd er vorig jaar een jongen verrot gescholden door Ollanders omdat hij in een shirt van Portugal rondliep.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Zolang je je niet teveel opstelt als een typische ollander is er niks aan de hand iig. Prima sfeer.
Inderdaad. Maar dat is ook precies het probleem van een deel van de Nederlanders die naar Werchter gaat...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:43 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zolang je je niet teveel opstelt als een typische ollander is er niks aan de hand iig. Prima sfeer.
Niet goed natuurlijk, maar die jongen lokt zoiets wel uit zo. Dat kun je gewoon verwachten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:45 schreef Acathla het volgende:
[..]
Zo werd er vorig jaar een jongen verrot gescholden door Ollanders omdat hij in een shirt van Portugal rondliep.
Nederlanders zijn denk ik gewoon wat baloriger dan de Belgen, en hebben een wat grotere bek, zijn minder bescheiden misschien. Maar dat zijn geen tekenen van kwade wil, zo zijn de Hollanders gewoon. Ik denk niet dat ze daar een soort van superioriteit mee willen aangeven, maar ze willen laten horen dat ze er zijn, dat Nederland vertegenwoordigd is. En wees nou eerlijk, de gemiddelde Nederlander is niet enorm nationalistisch of chauvinistisch, maar Belgen zijn dat nog veel minder, en dat geeft natuurlijk een contrast wanneer die groepen elkaar in het buitenland ontmoeten.quote:Inderdaad. Maar dat is ook precies het probleem van een deel van de Nederlanders die naar Werchter gaat...
De 3 keer dat ik er was, kon ik elke keer de groepjes Nederlanders met 95% zekerheid eruit pikken. De uitstraling die die groep heeft is er 1 van superieuriteit tov de Belgen. Ze lijken ook meestal geirriteerd door die vermaledeide Belgen die zomaar op hun eigen festival durven te komen en daar te gaan feesten
Op zichzelf zou je verhaal kunnen kloppen, maar het is niet mijn ervaring. Ik heb juist gezien dat groepjes Nederlanders elke Belg met minachting aankijken en vooral ook het gestoord opkijken valt erg op. Buiten dat vind ik de Nederlanders over het algemeen dus helemaal niet zo aanwezig op Werchter, fysiek wel, maar minder uitbundig en blijkbaar dus helaas meer geergerd.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:44 schreef TheArowana het volgende:
[..]
Nederlanders zijn denk ik gewoon wat baloriger dan de Belgen, en hebben een wat grotere bek, zijn minder bescheiden misschien. Maar dat zijn geen tekenen van kwade wil, zo zijn de Hollanders gewoon. Ik denk niet dat ze daar een soort van superioriteit mee willen aangeven, maar ze willen laten horen dat ze er zijn, dat Nederland vertegenwoordigd is. En wees nou eerlijk, de gemiddelde Nederlander is niet enorm nationalistisch of chauvinistisch, maar Belgen zijn dat nog veel minder, en dat geeft natuurlijk een contrast wanneer die groepen elkaar in het buitenland ontmoeten.
Wat dat betreft lijken Hollanders wel wat op Britten. Ook zo nadrukkelijk aanwezig. Maar die twee groepen kunnen wel een fantastisch feestje bouwen samen..
Is verschillend. Ik gok dat deze acts wel ieder een uur zullen spelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:54 schreef Damzkieee het volgende:
Hoelang duurt zo'n act ongeveer? Killers/SnowPatrol/Keane leek me wel wat namelijk. Dag 3. Maar om nou voor 3x 45min naar België te rijden
Lijkt me niet dat het ineens is uitverkocht. Ik wacht nog eerst op de volle line up van alle festivals voor ik kies.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:39 schreef _dirkjan_ het volgende:
Gaat het snel uitverkcoht raken? Ik ga morgen of overmorgen bestellen namelijk, dat gaat nog wel lukken toch?
En hoe lang is het rijden ernaartoe?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:02 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Is verschillend. Ik gok dat deze acts wel ieder een uur zullen spelen.![]()
Reken er maar op dat Werchter deze week nog gaat uitverkopen. 't Zou me zelfs niet verbazen als het vandaag al uitverkoopt. Als je gaat wachten op de volledige line-ups ben je te laat....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat het ineens is uitverkocht. Ik wacht nog eerst op de volle line up van alle festivals voor ik kies.![]()
Typ routeplanner in op google. Kies de eerste. Typ Enschede in en typ Werchter in. Klik op plan routequote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En hoe lang is het rijden ernaartoe?, Zeg maar vanaf Enschede.
dat is zo'n 300 km, dus 3 tot 3,5 uur.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En hoe lang is het rijden ernaartoe?, Zeg maar vanaf Enschede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |