Heb je geen contact met de buurt?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:02 schreef dvdk het volgende:
zou ik wel willen maar ik weet niet van wie de haan is, ik zie hem niet maar hoor hem alleen...
Lenen zonder terugbrengen is beter bedoel je?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waarom zou je een haan kopen?.
hoezo gelukkig?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:03 schreef Klonk het volgende:
zolang je niet in een flatje woont kun je er volgens mij (gelukkig) niets aan doen.
Neequote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lenen zonder terugbrengen is beter bedoel je?
Als je een goede slaper bent dan, als ik eenmaal wakker ben val ik heel moeilijk weer in slaap. Lijkt me echt geen pretje als je om 5uur dat gekraai hoort en de wekker gaat om 7uurquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:05 schreef denka het volgende:
Dat beest zal niet de hele dag door kraaien, dus enkele keren maar. Dan wordt je ff wakker om vervolgens weer verder te slapen..en dan kun je nog tot het oneindige in bed liggen..
Je kan ze heel tam maken. En dan heb je dus een tamme haan. Blijheid alomquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee. Wat is het nut van een haan
.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:13 schreef Foo_niks het volgende:
Goh,een stukje natuur in jou nabijheid.![]()
Bah,daar moet je niks van hebben.![]()
Dat achtelijke gerag in die Golf II drijft de buurt eerder tot waanzin dan een haantje,wanneer de eigenaar slim is houd hij het hok gewoon verduisterd tot 8 uur sóchtends.
Je ken dat beest natuurlijk niet binnen laten zitten totdat jij om drie uur je nest uitrolt met een drugshoofd.![]()
kerstquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waarom zou je een haan kopen?.
Sommige fokkers staan altijd met hun dikke kop vooraan te pleiten voor allerlei burgervrijheden zolang het maar vooral anderen het zijn die er last van hebben. Ik wens de bovenstaande blauwe user dan ook van harte 20 in de tuin schijtende buurthonden, jankende katten, poepende duiven en kraaiende hanen toe. Kijken of ie dan nog zo principieel is.quote:
Misschien hadden ze al kippen en willen ze graag kuikentjes.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee. Wat is het nut van een haan
.
gaaf. dat kuiken bleef nog best lang doorpiepen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:17 schreef vinnieboy het volgende:
Wat dacht je van dit
http://www.youtube.com/watch?v=aFJoTmmYXuw
Waarschuwing niet voor de zwakke maag, dierenliefhebbers en kinderen
omdat als je je stoort aan het kraaien van een haan wat niet de hele dag doorgaat een zielige kneus bentquote:
Dat ook, natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
omdat als je je stoort aan het kraaien van een haan wat niet de hele dag doorgaat een zielige kneus bent![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:22 schreef Pompsnol het volgende:
[..]
Sommige fokkers staan altijd met hun dikke kop vooraan te pleiten voor allerlei burgervrijheden zolang het maar vooral anderen het zijn die er last van hebben. Ik wens de bovenstaande blauwe user dan ook van harte 20 in de tuin schijtende buurthonden, jankende katten, poepende duiven en kraaiende hanen toe. Kijken of ie dan nog zo principieel is.
Een jankende kat van de buren heeft van mij anders een snoepje gekregen en nu issie doodquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
omdat als je je stoort aan het kraaien van een haan wat niet de hele dag doorgaat een zielige kneus bent![]()
Op één van die sites die ik gepost heb staat dat een haan 's nachts in een verduisterd nachthok kan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:35 schreef MrTorture het volgende:
Gooi een boek "1000 recepten met gevogelte" door de brievenbus
(en idd: die beesten gaan aan zodra ze licht zien en stoppen niet voor het donker is. Mijn oude buren hebben er ook een)
Oké, da's dan lastig aanklagen hè.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:02 schreef dvdk het volgende:
zou ik wel willen maar ik weet niet van wie de haan is, ik zie hem niet maar hoor hem alleen...
Of je leest het topic even:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:39 schreef PekingDuck het volgende:
Gewoon even met die man praten, misschien?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:02 schreef dvdk het volgende:
Dan nog, kan TS er wel wat moeite voor doen om te achterhalen van wie die haan is, bij buren na te vragen of die er ook last van hebben, eventueel handtekeningen inzamelen en daarmee bij de eigenaar aandringen op actie om de overlast te beperken tot schappelijke uren, bijvoorbeeld door een verduisterd nachthok.quote:
Wat een sick fuck om dat te filmen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:17 schreef vinnieboy het volgende:
Wat dacht je van dit
http://www.youtube.com/watch?v=aFJoTmmYXuw
Waarschuwing niet voor de zwakke maag, dierenliefhebbers en kinderen
Ach valt wel mee. Dat is gewoon de natuur. Een python heeft nu eenmaal geen mogelijkheden om een dier eerst te doden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:31 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Wat een sick fuck om dat te filmen.
De cameraman wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Een python heeft nu eenmaal geen mogelijkheden om een dier eerst te doden.
Tja, dat is ook wel zo. Maar voor de python is het natuurlijk geen fun om een dood dier te eten. Misschien eten ze die ook wel niet. Ben daar niet zo in thuis.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:11 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
De cameraman wel.
En dan vind ik professionele natuurfilmers nog wat anders dan youtube-amateurs.
Tuurlijk wel. Grotere beesten wurgen ze dood. Alleen is zo'n klein kuikentje te klein om te wurgen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, dat is ook wel zo. Maar voor de python is het natuurlijk geen fun om een dood dier te eten. Misschien eten ze die ook wel niet. Ben daar niet zo in thuis.
Sommige hanen kunnen het om zes uur 's ochtends wel een half uur volhouden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:11 schreef thaleia het volgende:
Misschien ben ik niet goed genoeg ingevoerd in het verschijnsel 'haan' maar ik zie echt het probleem niet. Geluidsoverlast is vervelend, maar geluid heb je overal. Als jij werkelijk zo slecht slaapt dat je van een passerende vuilniswagen of een krolse kat al wakker wordt en vervolgens met geen mogelijkheid meer in slaap komt, lijkt het mij handiger om DAAR wat aan te doen, want dan kun je nergens prettig wonen behalve in een hutje op de hei.
Sprak gisteren nog iemand die klaagde dat ze om 4 uur 's ochtends wakker werd van de vogeltjes.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:52 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Sommige hanen kunnen het om zes uur 's ochtends wel een half uur volhouden.
Dus jij zou het niet er zijn om in de zomer om 5 uur uit bed te worden gekraait door zo'n pokke beestquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
Precies. De meeste mensen denken dat een haai maar een paar keer kraait of zo. Maar soms gaat het heel lang door. Dan zit je steeds in je bed te wachten op de volgende 'kukelekuuu'quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:24 schreef Apache4U het volgende:
Volgens mij hebben mensen die hier de moraalridders uithangen nog nooit naast een haan gewoond. Ik wel en ben een echte dierenvriend maar kan je zeggen dat het geen pretje is, en ik ben geen lichte slaper. Er komt heel veel geluid uit zo'n beest. Ietsje anders dan een auto die voorbij rijdt. Ik kan me de frustratie van de topicstarter dan ook goed voorstellen. En een moderator op fok die insinueert dat iemand "een zielige kneus" is als ie zich ergert aan een kraaiende haan in de ochtend vind ik op de man en a-sociaal.
Ik heb zelf hanen gehad, en ik weet ook watvoor geluid ze kunnen producerenquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:24 schreef Apache4U het volgende:
Volgens mij hebben mensen die hier de moraalridders uithangen nog nooit naast een haan gewoond. Ik wel en ben een echte dierenvriend maar kan je zeggen dat het geen pretje is, en ik ben geen lichte slaper. Er komt heel veel geluid uit zo'n beest. Ietsje anders dan een auto die voorbij rijdt. Ik kan me de frustratie van de topicstarter dan ook goed voorstellen. En een moderator op fok die insinueert dat iemand "een zielige kneus" is als ie zich ergert aan een kraaiende haan in de ochtend vind ik op de man en a-sociaal.
ik reageer wel maar had niks te zeggen, ik las de reacties.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:07 schreef Gia het volgende:
ja maar, TS spuit hier zijn gal om vervolgens niet meer te reageren.
Wat had hij verwacht? Dat we voor hem een wetsartikel opsnorden, waarmee hij naar de eigenaar van de haan kon stappen? Of dat iedereen ach en wee roept?
Er zijn oplossingen aangedragen waarmee hij wat kan.
Hoezo ? Je hoeft toch niet gelijk beginnen te schreeuwen en schelden ? Jijzelf zou het toch ook fijner vinden als mensen eerst naar jou toekomen ipv gelijk de politie te bellen oid ? daardoor krijg je sneller een naam dan door gewoon vriendelijk te vragen of hij het beestje smorgens wat langer wil laten zitten of zowizo op wil sluitenquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:32 schreef dvdk het volgende:
[..]
ik reageer wel maar had niks te zeggen, ik las de reacties.
De haan opsporen blijft nog een probleem.
En als ik briefjes in alle bussen ga stoppen of met de buren ga praten dan loop ik het risico dat ik weer wordt gezien als 'de kwaaie pier' of een 'zeur'
niet dat ik ooit zeur over dingen, maar toch, je krijgt dan meteen een naam en voor je het weet zit je auto ondergekliedert.
En toch zal je dat moeten doen, want je moet toch weten wie je hierover moet benaderen? Ik bedoel, wat wilde je dan doen, naar de politie gaan met: ' iemand in de buurt heeft een haan?' Ze lachen je vierkant uit man. Spoor de eigenaar op en begin een goed gesprek.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:32 schreef dvdk het volgende:
[..]
ik reageer wel maar had niks te zeggen, ik las de reacties.
De haan opsporen blijft nog een probleem.
En als ik briefjes in alle bussen ga stoppen of met de buren ga praten dan loop ik het risico dat ik weer wordt gezien als 'de kwaaie pier' of een 'zeur'
niet dat ik ooit zeur over dingen, maar toch, je krijgt dan meteen een naam en voor je het weet zit je auto ondergekliedert.
Saté is ook lekkerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:23 schreef badboynova het volgende:
zorgen dat je genoeg chicken tonight zoetzuur in huis heb ghe ghe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |