gaaf. dat kuiken bleef nog best lang doorpiepen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:17 schreef vinnieboy het volgende:
Wat dacht je van dit
http://www.youtube.com/watch?v=aFJoTmmYXuw
Waarschuwing niet voor de zwakke maag, dierenliefhebbers en kinderen
omdat als je je stoort aan het kraaien van een haan wat niet de hele dag doorgaat een zielige kneus bentquote:
Dat ook, natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
omdat als je je stoort aan het kraaien van een haan wat niet de hele dag doorgaat een zielige kneus bent![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:22 schreef Pompsnol het volgende:
[..]
Sommige fokkers staan altijd met hun dikke kop vooraan te pleiten voor allerlei burgervrijheden zolang het maar vooral anderen het zijn die er last van hebben. Ik wens de bovenstaande blauwe user dan ook van harte 20 in de tuin schijtende buurthonden, jankende katten, poepende duiven en kraaiende hanen toe. Kijken of ie dan nog zo principieel is.
Een jankende kat van de buren heeft van mij anders een snoepje gekregen en nu issie doodquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
omdat als je je stoort aan het kraaien van een haan wat niet de hele dag doorgaat een zielige kneus bent![]()
Op één van die sites die ik gepost heb staat dat een haan 's nachts in een verduisterd nachthok kan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:35 schreef MrTorture het volgende:
Gooi een boek "1000 recepten met gevogelte" door de brievenbus
(en idd: die beesten gaan aan zodra ze licht zien en stoppen niet voor het donker is. Mijn oude buren hebben er ook een)
Oké, da's dan lastig aanklagen hè.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:02 schreef dvdk het volgende:
zou ik wel willen maar ik weet niet van wie de haan is, ik zie hem niet maar hoor hem alleen...
Of je leest het topic even:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:39 schreef PekingDuck het volgende:
Gewoon even met die man praten, misschien?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:02 schreef dvdk het volgende:
zou ik wel willen maar ik weet niet van wie de haan is, ik zie hem niet maar hoor hem alleen...
Dan nog, kan TS er wel wat moeite voor doen om te achterhalen van wie die haan is, bij buren na te vragen of die er ook last van hebben, eventueel handtekeningen inzamelen en daarmee bij de eigenaar aandringen op actie om de overlast te beperken tot schappelijke uren, bijvoorbeeld door een verduisterd nachthok.quote:
Wat een sick fuck om dat te filmen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:17 schreef vinnieboy het volgende:
Wat dacht je van dit
http://www.youtube.com/watch?v=aFJoTmmYXuw
Waarschuwing niet voor de zwakke maag, dierenliefhebbers en kinderen
Ach valt wel mee. Dat is gewoon de natuur. Een python heeft nu eenmaal geen mogelijkheden om een dier eerst te doden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:31 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Wat een sick fuck om dat te filmen.
De cameraman wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Een python heeft nu eenmaal geen mogelijkheden om een dier eerst te doden.
Tja, dat is ook wel zo. Maar voor de python is het natuurlijk geen fun om een dood dier te eten. Misschien eten ze die ook wel niet. Ben daar niet zo in thuis.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:11 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
De cameraman wel.
En dan vind ik professionele natuurfilmers nog wat anders dan youtube-amateurs.
Tuurlijk wel. Grotere beesten wurgen ze dood. Alleen is zo'n klein kuikentje te klein om te wurgen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, dat is ook wel zo. Maar voor de python is het natuurlijk geen fun om een dood dier te eten. Misschien eten ze die ook wel niet. Ben daar niet zo in thuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |