Heb je geen contact met de buurt?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:02 schreef dvdk het volgende:
zou ik wel willen maar ik weet niet van wie de haan is, ik zie hem niet maar hoor hem alleen...
Lenen zonder terugbrengen is beter bedoel je?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waarom zou je een haan kopen?.
hoezo gelukkig?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:03 schreef Klonk het volgende:
zolang je niet in een flatje woont kun je er volgens mij (gelukkig) niets aan doen.
Neequote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lenen zonder terugbrengen is beter bedoel je?
Als je een goede slaper bent dan, als ik eenmaal wakker ben val ik heel moeilijk weer in slaap. Lijkt me echt geen pretje als je om 5uur dat gekraai hoort en de wekker gaat om 7uurquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:05 schreef denka het volgende:
Dat beest zal niet de hele dag door kraaien, dus enkele keren maar. Dan wordt je ff wakker om vervolgens weer verder te slapen..en dan kun je nog tot het oneindige in bed liggen..
Je kan ze heel tam maken. En dan heb je dus een tamme haan. Blijheid alomquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee. Wat is het nut van een haan
.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:13 schreef Foo_niks het volgende:
Goh,een stukje natuur in jou nabijheid.![]()
Bah,daar moet je niks van hebben.![]()
Dat achtelijke gerag in die Golf II drijft de buurt eerder tot waanzin dan een haantje,wanneer de eigenaar slim is houd hij het hok gewoon verduisterd tot 8 uur sóchtends.
Je ken dat beest natuurlijk niet binnen laten zitten totdat jij om drie uur je nest uitrolt met een drugshoofd.![]()
kerstquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waarom zou je een haan kopen?.
Sommige fokkers staan altijd met hun dikke kop vooraan te pleiten voor allerlei burgervrijheden zolang het maar vooral anderen het zijn die er last van hebben. Ik wens de bovenstaande blauwe user dan ook van harte 20 in de tuin schijtende buurthonden, jankende katten, poepende duiven en kraaiende hanen toe. Kijken of ie dan nog zo principieel is.quote:
Misschien hadden ze al kippen en willen ze graag kuikentjes.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee. Wat is het nut van een haan
.
gaaf. dat kuiken bleef nog best lang doorpiepen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:17 schreef vinnieboy het volgende:
Wat dacht je van dit
http://www.youtube.com/watch?v=aFJoTmmYXuw
Waarschuwing niet voor de zwakke maag, dierenliefhebbers en kinderen
omdat als je je stoort aan het kraaien van een haan wat niet de hele dag doorgaat een zielige kneus bentquote:
Dat ook, natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
omdat als je je stoort aan het kraaien van een haan wat niet de hele dag doorgaat een zielige kneus bent![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:22 schreef Pompsnol het volgende:
[..]
Sommige fokkers staan altijd met hun dikke kop vooraan te pleiten voor allerlei burgervrijheden zolang het maar vooral anderen het zijn die er last van hebben. Ik wens de bovenstaande blauwe user dan ook van harte 20 in de tuin schijtende buurthonden, jankende katten, poepende duiven en kraaiende hanen toe. Kijken of ie dan nog zo principieel is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |