SArcasmequote:Op donderdag 8 maart 2007 22:16 schreef Malahide het volgende:
[..]
Een baby met cellulitis... hoe verzin je het. Het moet toch niet veel gekker worden.
Bahquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Check de cellulitis van de baby van Tobey Maguire![]()
[afbeelding]
ohja wauw! een celeb die iets uit een tas (ofzo) pakt en dan moet bukken...het zou verboden moeten wordenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Daar GAAT het toch niet om in dit topic? Hoe zie jij eruit als je een Big Mac tegelijk met 4 kipnuggets naar binnen propt terwijl de Joppiesaus over je kin drupt en je tegelijkertijd per ongeluk in je broek poept? Wil dat zeggen dat een foto van *noem maar een celeb* er niet grappig uitziet als hij of zij dat doet? Wat een onzin zeg, ga dan naar een ander topic![]()
Iemand die voorovergebukt met zand op zn reet op de foto staat, staat NIET flatteus op de foto. Check de topictitel nog eens zou ik zeggen.
Dat is toch niet het punt?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ohja wauw! een celeb die iets uit een tas (ofzo) pakt en dan moet bukken...het zou verboden moeten worden
ik vind dit juist een leuk topic hoor. de meeste zijn idd ook erg onflatteus, maar vind die van NK wel meevallen, maar dat mag dus niet gezegd worden?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat is toch niet het punt?
Het punt is dat er net op dat moment een foto is gemaakt. Die plaatsen we dan hier. Want dat vinden we (nou ja, de meesten) dan geinig, want onflatteus. Gewoon onschuldig vermaak, meer niet.
Tobey's arm lijkt best gespierd op deze foto, ik dacht altijd dat hij zo'n mager scharminkel was.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:54 schreef Spees_Eend het volgende:
[afbeelding]
Nee, voor Spiderman heeft ie flink wat spieren gekweekt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:23 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Tobey's arm lijkt best gespierd op deze foto, ik dacht altijd dat hij zo'n mager scharminkel was.
Meid, kom je zelf net van de kleuterschool ofzo? kom op zegquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:54 schreef Spees_Eend het volgende:
[afbeelding]
Ja, ik zit net in groep 3. De juf vindt het al zo knap dat ik plaatjes posten kan!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:13 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Meid, kom je zelf net van de kleuterschool ofzo? kom op zeg![]()
Maar aan die ogen zie ik dat ie onder invloed is van het een of ander.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:28 schreef Marvellous het volgende:
Ik vind hem er eigenlijk wel goed uitzien![]()
Volgens mij hadden ze daar de mogelijkheid om onder een zonnebank te gaanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:56 schreef Thelonious het volgende:
[afbeelding]
Wat kijkt hij nuchter uit z'n ogen na z'n rehab.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |