Tja, jammer. Mijn pc loopt steeds vast als ie Nasty moet verwerken. Echt heeeel raarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:21 schreef 2live het volgende:
[..]
tijd voor een filmpje, ik geloofde mijn oren niet!!!
hij had gewoon keihard moeten schreeuwen alsof ie derdegraads brandwonden over z'n hele lichaam opliep door de koffiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:22 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Plus dat de koffie niet heet was. Maar blijft toch een beetje oneerlijk.
Stropdas is ook al zo moeilijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:24 schreef Sonique het volgende:
Zit ik nu werkelijk te kijken naar twee mensen die niet weten hoe ze schoenen moeten veteren?
Kom op zeg...
Hij had meteen onder een koude douche moeten gaan staan, om brandwonden te voorkomenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:24 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
hij had gewoon keihard moeten schreeuwen alsof ie derdegraads brandwonden over z'n hele lichaam opliep door de koffie
Ja die wel. Maar Amanda vliegt er mogelijk uit bij een herhaling van gisteren volgens de brief.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, want dan ligt Huub er uit. Hij heeft al een waarschuwing hè.
juistquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:24 schreef Sonique het volgende:
Zit ik nu werkelijk te kijken naar twee mensen die niet weten hoe ze schoenen moeten veteren?
Kom op zeg...
Mogen ze toch niet zienquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:25 schreef Yollie het volgende:
Filmpje van zdngmw en Wilgo moet op Youtube komen dan kunnen Jaap en Huub zien wat er aan de hand is...
idd, ik las net de officiele waarschuwing van Amanda, dat wist ik niet...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, want dan ligt Huub er uit. Hij heeft al een waarschuwing hè.
De titel kan zijn Natasia gaat toch voor de winst?quote:
Ze kijken zo vaak Joe Tjoep, laatst Eric een hele tijd en Bart en Huub ook regelmatig.quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:23 schreef raggende_annie het volgende:
even tussendoor trouwens. ik was dus vannochtend op school alwaar in een les een leraar opeens het woord bewerkstelligen in de mond nam. op zich niks aan de hand want dat is nou eenmaal een nederlands woord en dat wordt wel eens gebruikt. ik begon echter van binnen al een beetje te glunderen en nog geen halve minuut later zei hij het nog een keer. heb me werkelijk dood gelachen en ondertussen snapte niemand wat er aan de hand was.
dus...
Ze mogen slechts kijken met beperkte zoekopdrachten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kijken zo vaak Joe Tjoep, laatst Eric een hele tijd en Bart en Huub ook regelmatig.
Meen je dat nou? Stond er echt 'mogelijk' bijquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:25 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja die wel. Maar Amanda vliegt er mogelijk uit bij een herhaling van gisteren volgens de brief.
ja, of een para sister mixquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:27 schreef blomst het volgende:
[..]
De titel kan zijn Natasia gaat toch voor de winst?
Of even een voiceover filmpje van maken.
ja maar ze mogen geen fragmenten zien van dgk. alleen als ze toestemming hebben voor bijvoorbeeld die voiceoverquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kijken zo vaak Joe Tjoep, laatst Eric een hele tijd en Bart en Huub ook regelmatig.
Zal steeds minder worden, naar gelang hij afvaltquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:29 schreef Zus_konijn het volgende:
blijven we dat gehijg van Jaap zo hard horen?
ja hij is spiegies geen uitblinker lijkt mequote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:30 schreef demins het volgende:
Ik vind Jaap echt iemand die voortdurend de hulp en assistentie van anderen gaat inroepen, tot ze er horendol van worden! En niet om strategische redenen, maar om redenen van psychiatrische oorsprong!
vreemd he voor iemand die 200 kilo weegtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:29 schreef 2live het volgende:
jaap hijgt wel snel zeg!
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:30 schreef demins het volgende:
Ik vind Jaap echt iemand die voortdurend de hulp en assistentie van anderen gaat inroepen, tot ze er horendol van worden! En niet om strategische redenen, maar om redenen van psychiatrische oorsprong!
yepquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Stond er echt 'mogelijk' bij
Nee, dat boeit niet. Er mag niet met drank worden gegooid. Dus heet of niet heet maakt dan niet uit. Iemand met drank gooien staat gelijk aan fysiek geweld, volgens DGK_REDACTIE zelf. Dus officieel had Amanda buiten moeten staan. Helaas kunnen ze blijkbaar niet zonder haar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:22 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Plus dat de koffie niet heet was. Maar blijft toch een beetje oneerlijk.
Daar zitten die bewoners allemaal tot aan hun enkels in.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
200 kilo en bijna alles zit in zijn reet![]()
Ik krijg het er spaans benauwd van.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:29 schreef 2live het volgende:
jaap hijgt wel snel zeg!
Zal ik mijn quote er even bijpakken, van toen Nasty wijn gooide ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat boeit niet. Er mag niet met drank worden gegooid. Dus heet of niet heet maakt dan niet uit. Iemand met drank gooien staat gelijk aan fysiek geweld, volgens DGK_REDACTIE zelf. Dus officieel had Amanda buiten moeten staan. Helaas kunnen ze blijkbaar niet zonder haar.
Ze passen er in ieder geval makkelijk in allemaalquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:31 schreef havefun het volgende:
[..]
Daar zitten die bewoners allemaal tot aan hun enkels in.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:31 schreef havefun het volgende:
[..]
Daar zitten die bewoners allemaal tot aan hun enkels in.
ze had het met dezelfde vaart naar huub gegooid als het nog kokend heet was.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat boeit niet. Er mag niet met drank worden gegooid. Dus heet of niet heet maakt dan niet uit. Iemand met drank gooien staat gelijk aan fysiek geweld, volgens DGK_REDACTIE zelf. Dus officieel had Amanda buiten moeten staan. Helaas kunnen ze blijkbaar niet zonder haar.
Graagquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zal ik mijn quote er even bijpakken, van toen Nasty wijn gooide ?
Jaap komt op mij over als dat verwende vette jochie die gaat stamvoeten en een 'agressie aanval' krijgt als hij z'n zin niet krijgt...quote:
ik heb anders al de nodige wijn en andere uit vloebare substantie bestaande versnaperingen niet geheel per ongemuk uit een glas zien ontsnappen om vervolgens al dan blijvende schade cq vlekken aan te richten op de kledij waar de wederpartij op dat moment in gehuld ging.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In zijn nakie bij het zwembad met een klein handdoekje om voor zijn geslacht te houden! En dan 50 keer over.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:34 schreef 2live het volgende:
ik ben benieuwd wat je moet doen, zegt Syl over Jaap.
Ja ik ook , zegt natasia met een blik van ' wat moeten ze met jou in godsnaam beginnen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |