tijd voor een filmpje, ik geloofde mijn oren niet!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:19 schreef HiDiHo het volgende:
Alleen maar positief ??????
nee J.aapquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:19 schreef Sonique het volgende:
Zegt hij nou dat Natasia Huub naar haar kant moet trekken?
haha J.aap mooie bijnaamquote:
Plus dat de koffie niet heet was. Maar blijft toch een beetje oneerlijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:17 schreef akveor het volgende:
[..]
De redactie verschuilt zich waarschijnlijk achter deze extra uitspraak en dat Amanda hier niet van op de hoogte was
Nee, want dan ligt Huub er uit. Hij heeft al een waarschuwing hè.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:10 schreef Sonique het volgende:
[..]
TRouwens, Huub hoeft alleen maar hete koffie met kop en al naar
Amanda te gooien om nog wat extra opties open te zetten...
Tja, jammer. Mijn pc loopt steeds vast als ie Nasty moet verwerken. Echt heeeel raarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:21 schreef 2live het volgende:
[..]
tijd voor een filmpje, ik geloofde mijn oren niet!!!
hij had gewoon keihard moeten schreeuwen alsof ie derdegraads brandwonden over z'n hele lichaam opliep door de koffiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:22 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Plus dat de koffie niet heet was. Maar blijft toch een beetje oneerlijk.
Stropdas is ook al zo moeilijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:24 schreef Sonique het volgende:
Zit ik nu werkelijk te kijken naar twee mensen die niet weten hoe ze schoenen moeten veteren?
Kom op zeg...
Hij had meteen onder een koude douche moeten gaan staan, om brandwonden te voorkomenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:24 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
hij had gewoon keihard moeten schreeuwen alsof ie derdegraads brandwonden over z'n hele lichaam opliep door de koffie
Ja die wel. Maar Amanda vliegt er mogelijk uit bij een herhaling van gisteren volgens de brief.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, want dan ligt Huub er uit. Hij heeft al een waarschuwing hè.
juistquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:24 schreef Sonique het volgende:
Zit ik nu werkelijk te kijken naar twee mensen die niet weten hoe ze schoenen moeten veteren?
Kom op zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |