Mogen ze toch niet zienquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:25 schreef Yollie het volgende:
Filmpje van zdngmw en Wilgo moet op Youtube komen dan kunnen Jaap en Huub zien wat er aan de hand is...
idd, ik las net de officiele waarschuwing van Amanda, dat wist ik niet...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, want dan ligt Huub er uit. Hij heeft al een waarschuwing hè.
De titel kan zijn Natasia gaat toch voor de winst?quote:
Ze kijken zo vaak Joe Tjoep, laatst Eric een hele tijd en Bart en Huub ook regelmatig.quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:23 schreef raggende_annie het volgende:
even tussendoor trouwens. ik was dus vannochtend op school alwaar in een les een leraar opeens het woord bewerkstelligen in de mond nam. op zich niks aan de hand want dat is nou eenmaal een nederlands woord en dat wordt wel eens gebruikt. ik begon echter van binnen al een beetje te glunderen en nog geen halve minuut later zei hij het nog een keer. heb me werkelijk dood gelachen en ondertussen snapte niemand wat er aan de hand was.
dus...
Ze mogen slechts kijken met beperkte zoekopdrachten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kijken zo vaak Joe Tjoep, laatst Eric een hele tijd en Bart en Huub ook regelmatig.
Meen je dat nou? Stond er echt 'mogelijk' bijquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:25 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja die wel. Maar Amanda vliegt er mogelijk uit bij een herhaling van gisteren volgens de brief.
ja, of een para sister mixquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:27 schreef blomst het volgende:
[..]
De titel kan zijn Natasia gaat toch voor de winst?
Of even een voiceover filmpje van maken.
ja maar ze mogen geen fragmenten zien van dgk. alleen als ze toestemming hebben voor bijvoorbeeld die voiceoverquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kijken zo vaak Joe Tjoep, laatst Eric een hele tijd en Bart en Huub ook regelmatig.
Zal steeds minder worden, naar gelang hij afvaltquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:29 schreef Zus_konijn het volgende:
blijven we dat gehijg van Jaap zo hard horen?
ja hij is spiegies geen uitblinker lijkt mequote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:30 schreef demins het volgende:
Ik vind Jaap echt iemand die voortdurend de hulp en assistentie van anderen gaat inroepen, tot ze er horendol van worden! En niet om strategische redenen, maar om redenen van psychiatrische oorsprong!
vreemd he voor iemand die 200 kilo weegtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:29 schreef 2live het volgende:
jaap hijgt wel snel zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |