quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:30 schreef demins het volgende:
Ik vind Jaap echt iemand die voortdurend de hulp en assistentie van anderen gaat inroepen, tot ze er horendol van worden! En niet om strategische redenen, maar om redenen van psychiatrische oorsprong!
yepquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Stond er echt 'mogelijk' bij
Nee, dat boeit niet. Er mag niet met drank worden gegooid. Dus heet of niet heet maakt dan niet uit. Iemand met drank gooien staat gelijk aan fysiek geweld, volgens DGK_REDACTIE zelf. Dus officieel had Amanda buiten moeten staan. Helaas kunnen ze blijkbaar niet zonder haar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:22 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Plus dat de koffie niet heet was. Maar blijft toch een beetje oneerlijk.
Daar zitten die bewoners allemaal tot aan hun enkels in.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
200 kilo en bijna alles zit in zijn reet![]()
Ik krijg het er spaans benauwd van.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:29 schreef 2live het volgende:
jaap hijgt wel snel zeg!
Zal ik mijn quote er even bijpakken, van toen Nasty wijn gooide ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat boeit niet. Er mag niet met drank worden gegooid. Dus heet of niet heet maakt dan niet uit. Iemand met drank gooien staat gelijk aan fysiek geweld, volgens DGK_REDACTIE zelf. Dus officieel had Amanda buiten moeten staan. Helaas kunnen ze blijkbaar niet zonder haar.
Ze passen er in ieder geval makkelijk in allemaalquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:31 schreef havefun het volgende:
[..]
Daar zitten die bewoners allemaal tot aan hun enkels in.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:31 schreef havefun het volgende:
[..]
Daar zitten die bewoners allemaal tot aan hun enkels in.
ze had het met dezelfde vaart naar huub gegooid als het nog kokend heet was.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat boeit niet. Er mag niet met drank worden gegooid. Dus heet of niet heet maakt dan niet uit. Iemand met drank gooien staat gelijk aan fysiek geweld, volgens DGK_REDACTIE zelf. Dus officieel had Amanda buiten moeten staan. Helaas kunnen ze blijkbaar niet zonder haar.
Graagquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zal ik mijn quote er even bijpakken, van toen Nasty wijn gooide ?
Jaap komt op mij over als dat verwende vette jochie die gaat stamvoeten en een 'agressie aanval' krijgt als hij z'n zin niet krijgt...quote:
ik heb anders al de nodige wijn en andere uit vloebare substantie bestaande versnaperingen niet geheel per ongemuk uit een glas zien ontsnappen om vervolgens al dan blijvende schade cq vlekken aan te richten op de kledij waar de wederpartij op dat moment in gehuld ging.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In zijn nakie bij het zwembad met een klein handdoekje om voor zijn geslacht te houden! En dan 50 keer over.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:34 schreef 2live het volgende:
ik ben benieuwd wat je moet doen, zegt Syl over Jaap.
Ja ik ook , zegt natasia met een blik van ' wat moeten ze met jou in godsnaam beginnen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |