ik vond em ook niet echt spectaculair toen ik em ergens neerdropte, Ion Cannon is veeeel tofferquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:54 schreef ElmarO het volgende:
Heb daarnet maar eens de NOD-mcv overgenomen, maar de atoombom valt me toch wel tegen. Ik gooide dat ding op een gebouw waar nog NOD inzat en ze kwamen er nog levend uit.
Had ik dus ook. Dus ik heb die mannetjes uiteindelijk nog maar geroosterd met mijn Ion Cannon.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond em ook niet echt spectaculair toen ik em ergens neerdropte, Ion Cannon is veeeel toffer
Wel erg vreemd, ik heb net een gloednieuwe pc met o.a. een dual core CPU en een 8800GTS videokaart. Dat in combo met 2gb geheugen moet toch genoeg zijn om HD filmpjes af te spelenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er ook last van.
aangezien het HD filmpjes schijnen te zijn, wist ik dat het zou kunnen gebeuren bij mij aangezien ik met andere HD (x264 encoded) filmpjes dit ook soms heb
vreemd idd..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:21 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Wel erg vreemd, ik heb net een gloednieuwe pc met o.a. een dual core CPU en een 8800GTS videokaart. Dat in combo met 2gb geheugen moet toch genoeg zijn om HD filmpjes af te spelen
Ion bomb?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:50 schreef _GdR_ het volgende:
Die chinees met die kleine rare tietjes acteert echt sleeeecccht![]()
voor de rest speelt t spel wel goed. ziet er mooi uit en de actie is koel
Tot nu toe nog redelijk realistisch. op die ION bom nazag er wel spectaculair uit
dont diss the hot ladyquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:50 schreef _GdR_ het volgende:
Die chinees met die kleine rare tietjes acteert echt sleeeecccht![]()
Die's wel geilquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:29 schreef Fir3fly het volgende:
Die chick die je objectives doorgeeft in de tutorial, is dat dezelfde die dokter Cameron speelt in House![]()
?
She sure isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:29 schreef Fir3fly het volgende:
Die chick die je objectives doorgeeft in de tutorial, is dat dezelfde die dokter Cameron speelt in House![]()
?
Dacht ik alquote:
Ik hoop dat ze dit spel ooit naar de Wii brengen, de controls zijn er perfect voor, en grafisch zou dit ook nog wel moeten lukken.... (desnoods wat effecten weg).quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:40 schreef rakotto het volgende:
[..]
Wat moet je met een 360 versie, dit is echt niet te spelen op een console.![]()
Jij bent er ook zo een die denkt dat RTS werkt op de DS?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:22 schreef RefleXion het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dit spel ooit naar de Wii brengen, de controls zijn er perfect voor, en grafisch zou dit ook nog wel moeten lukken.... (desnoods wat effecten weg).
Hoe zie je dit dan voor je?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:22 schreef RefleXion het volgende:
Ik hoop dat ze dit spel ooit naar de Wii brengen, de controls zijn er perfect voor, en grafisch zou dit ook nog wel moeten lukken.... (desnoods wat effecten weg).
Hij staat ook op FTD.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:07 schreef King_of_cubes het volgende:
Tering geen enkele van de mirrors die lekker snel loopt.
Torrent ben ik nu ook mee bezig maar dat gaat nog trager dan mn gewone download.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:21 schreef Beaver het volgende:
Torrentje al geprobeerd? staat hierboven ergens...
* Beaver blij met fileplanet sub, gedownload met 700kb/s![]()
Dat gebruik ik niet.quote:
Wil ik ook weten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:53 schreef wipes66 het volgende:
bij generals kon je ook een gebied bewaken door op guard te klikken. is dat ook mogelijk in c&c3? want als ik nu op guard klik kan ik geen gebied selecteren en de units laten de vijand gewoon voor hun neus voorbij gaan.![]()
Klopt niet helemaal. Het is dezelfde engine maar wel zwaar verbeterd. Je kunt het beter vergelijken met de engine van BFME2 omdat EALA constant heeft door zitten ontwikkelen op dezelfde engine.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:55 schreef Beaver het volgende:
Let wel op je power, bouw wat turbines op je powerplants
@Johny: zelfde engine als Generals, als die draait, draait dit ook.
@wessie: ja
email me heb wel wat liggen waar je ouwe kaart bij kan inruilenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:16 schreef Prowl het volgende:
Iemand een betere vervanger voor mijn PCI-E 7300 GT 256mb?
Max 100 euro![]()
Spel loopt niet echt soepel met veel units
Ik ben het alleen eens met je commentaar over het uitzoomen, dat had van mij ook wel wat meer gemogen. Voor de rest vind ik dat je niet moet klagen, dingen zoals silo's en powerplants horen erbij en dragen ook bij aan het management.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:28 schreef pberends het volgende:
Oei, dat viel tegen. Het is opzich wel aardig, maar grafisch gezien is het ook matigjes. Maar goed, het spel draait zeer redelijk. Minpuntjes:
- Wederom silo-gezeik
- Wederom power plant needed-gezeik
- Wederom is de sidebar veel te groot. Die moet echt veel kleiner, want het ding is zo groot dat je overzicht mist
- Je kan te weinig uitzoomen, je hebt wederom weinig overzicht
- Teveel units, teveel gebouwen, mocht wel iets minder
- Gebouwen lijken erg op elkaar
- Soldaten zien er wederom niet uit
- Je kan niet alles verrot schieten (zoals de stroompalen en containers)
- Sidebar is te ingewikkeld en je moet te vaak klikken
Wat is dat nou weer voor opmerkingquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben het alleen eens met je commentaar over het uitzoomen, dat had van mij ook wel wat meer gemogen. Voor de rest vind ik dat je niet moet klagen, dingen zoals silo's en powerplants horen erbij en dragen ook bij aan het management.
Je kunt het irritant vinden, maar ik vind dat het erbij hoort. Het moet natuurlijk niet al te makkelijk worden en er moet nog een schijn van realisme zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor opmerking!
Het is gewoon irritant en vergalt het speelplezier. Sim-pel.
Wat heeft dat nou met schijn van realisme te makenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je kunt het irritant vinden, maar ik vind dat het erbij hoort. Het moet natuurlijk niet al te makkelijk worden en er moet nog een schijn van realisme zijn.
Powerplants vergallen de boel omdat ze te weinig stroom leveren. Stuk of 2 of 3 van die dingen voor een hele basis zou meer dan genoeg moeten zijn. Maar nee hoor, je moet ze nog upgraden en nog veel meer maken. Dat verneukt het spelplezier.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:48 schreef Richardfun het volgende:
Het hoort bij C&C pberends, dat is SIM-pel. Ik zie niet in hoe powerplants de boel vergallen. Je hebt in C&C bv. maar 1 resource om je zorgen over te maken, andere games een stuk meer vaak. Ik vind power plants een vrij logische gameplay mechanic. Jij bouwt high tech gebouwen, die hebben stroom nodig. Sim-pel
Silo's zijn misschien wel irri af en toe, maar het is voor mij te klein om me er aan te irriteren.
Silo gezeik vind ik niet zo erg, moet je maar units blijven bouwen en niet zo sloom zijn, dan heb je er geen last van! Of je neem in het hele spel dat nieuwe ras, volgens mij hebben die geen silo's nodig.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:28 schreef pberends het volgende:
Oei, dat viel tegen. Het is opzich wel aardig, maar grafisch gezien is het ook matigjes. Maar goed, het spel draait zeer redelijk. Minpuntjes:
- Wederom silo-gezeik
- Wederom power plant needed-gezeik
- Wederom is de sidebar veel te groot. Die moet echt veel kleiner, want het ding is zo groot dat je overzicht mist
- Je kan te weinig uitzoomen, je hebt wederom weinig overzicht
- Teveel units, teveel gebouwen, mocht wel iets minder
- Gebouwen lijken erg op elkaar
- Soldaten zien er wederom niet uit
- Je kan niet alles verrot schieten (zoals de stroompalen en containers)
- Sidebar is te ingewikkeld en je moet te vaak klikken
Gebouwen hebben stroom nodig, net als in het echte leven.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met schijn van realisme te maken.
Dat is echt ouderwets. Over 50 jaar heeft iedereen een eigen stroomvoorziening, middel zonne-energie of iets anders. Elk gebouw had gewoon een integrated power system moeten hebben zodat je never nooit meer die teringdingen hoefde te bouwen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gebouwen hebben stroom nodig, net als in het echte leven.
Silo gezeik niet erg? Ik wil m'n behaalde credits op kunnen sparen en in kunnen zetten wanneer ik wil. Ik wil niet afhankelijk zijn van zeikerige silo's. Heel logisch.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:58 schreef McGilles het volgende:
[..]
Silo gezeik vind ik niet zo erg, moet je maar units blijven bouwen en niet zo sloom zijn, dan heb je er geen last van! Of je neem in het hele spel dat nieuwe ras, volgens mij hebben die geen silo's nodig.
Teveel units?!? C&C staat toch bekend om het beperkte aantal units. Dit stelt echt niks voor vind ik, persoonlijk hadden het er wel dubbel zoveel mogen zikm.
Sidebar ingewikkeld? Weet niet wat er ingewikkeld aan is, je klikt op construction en klikt het desbetreffende gebouw aan, klaar.
Dat kan natuurlijk. Maar dat is gewoon te makkelijk. Die stroomgebouwen zijn er gewoon om het verder wat moeilijker te maken, net als die silo's. Dat kun je irritant vinden, maar ik kan me er niet echt aan ergeren.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat is echt ouderwets. Over 50 jaar heeft iedereen een eigen stroomvoorziening, middel zonne-energie of iets anders. Elk gebouw had gewoon een integrated power system moeten hebben zodat je never nooit meer die teringdingen hoefde te bouwen.
C&C gaat toch niet om stroomgebouwen te maken? Dat gaat om units en tactics, niet om irritante gebouwen die je de hele tijd moet maken. Ze hadden het RSI-gehalte wat moeten beperken bij dit spel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk. Maar dat is gewoon te makkelijk. Die stroomgebouwen zijn er gewoon om het verder wat moeilijker te maken, net als die silo's. Dat kun je irritant vinden, maar ik kan me er niet echt aan ergeren.
Dat kan, maar reuze-irritant.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:04 schreef Fir3fly het volgende:
Die stroomgebouwen zijn dus onderdeel van de tactiek.
Ik wel. Altijd al irritant geweest. Dat is gewoon logica.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:08 schreef pomtiedom het volgende:
Euhm....mensen, ze willen natuurlijk wel de spelstijl van de eerste C&C een beetje behouden he. Volgens mij zijn de klagerts van Silo's en powerplants mensen die niet de echte C&C hebben gespeeld tentijde van toen het uit kwam.
Ik vond Generals altijd vele malen leuker dan welk ander C&C spel dan ook. Maar ik denk dat ik deze leuker ga vindenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:08 schreef pomtiedom het volgende:
Euhm....mensen, ze willen natuurlijk wel de spelstijl van de eerste C&C een beetje behouden he. Volgens mij zijn de klagerts van Silo's en powerplants mensen die niet de echte C&C hebben gespeeld tentijde van toen het uit kwam.
Er werd immers ge-emmert dat C&C Generals een compleet ander spel was gemaakt door EA om geld te melken van de fans.
Tja, je moet die zooi gewoon ergens in opslaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik wel. Altijd al irritant geweest. Dat is gewoon logica.
Ja zeker daar lijkt het sterk op.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:33 schreef Defiant het volgende:
Trouwens de scene waarin de Philadelphia kapot geschoten wordt doet me echt denken aan 11 september
Jullie ook?
Mjah sfeer heb ik niet gelijk waarschijnlijk komt dat wel terug in de uiteindelijke versie. Ik denk ook dat het een beetje een chaos wordt als je met twee grote legers op elkaar knalt. De explosies zijn mooi enzo en eht geluid ook, maar ik ben benieuwd hoe het met de controle zit, when the shit hits the fan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:59 schreef pberends het volgende:
Ik vond het laser-beam effect veel te groot. Die mammouth tanks bijvoorbeeld, gaan ze met lasers knallen :S. Ziet er niet uit. De sfeer is juist geweldig als het met elke kanonsslagen gaat.
Jewel. 1024, medium, geen AA moet wel lukken denk ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
ga ik dit trekken op een AMD 64 1GB en Radeon 9700pro?
Je kan het altijd proberen natuurlijk. Je verneukt hoogstens 1gb bandbreedte.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
ga ik dit trekken op een AMD 64 1GB en Radeon 9700pro?
Die lasers zijn juist geweldigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:59 schreef pberends het volgende:
Ik vond het laser-beam effect veel te groot. Die mammouth tanks bijvoorbeeld, gaan ze met lasers knallen :S. Ziet er niet uit. De sfeer is juist geweldig als het met elke kanonsslagen gaat.
Die railgun is inderdaad heerlijk. Je slacht er zo lekker makkelijk infantry mee af.quote:
Vista wordt gewoon ondersteund. Ze ondersteunen alleen de 64-bit versie van Vista niet officieel,, maar ik heb gelezen dat het daar ook gewoon op werkt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:23 schreef suijkerbuijk het volgende:
Maar de game zelf is wel vermakelijk word vermoedelijk wel aangeschaft
Trouwens mensen problemen met vista? ze zeggen dat ze dat niet ondersteunen??
Inderdaad, volgens mij gaat die mammoth-tank echt te goed wordenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die railgun is inderdaad heerlijk. Je slacht er zo lekker makkelijk infantry mee af.
Die is inderdaad behoorlijk machtig. Al zijn die Zone Troopers ook wel leuk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mij gaat die mammoth-tank echt te goed worden.
hij moet op 1280quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jewel. 1024, medium, geen AA moet wel lukken denk ik
Hij staat uiteraard te downloaden, maar ik heb eigenlijk geen zin om straks mijn PC te moeten upgraden als de officiele release er isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:18 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen natuurlijk. Je verneukt hoogstens 1gb bandbreedte.
Lovely troopers inderdaadquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die is inderdaad behoorlijk machtig. Al zijn die Zone Troopers ook wel leuk.
Gewoon ftp verbinding opzetten naar ftp.quicknet.nl dan bladeren en vind je m, heb m er met max snelheid vanaf kunnen halen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij mij wil de demo maar net binnen komenzit nu op 1.166 MB
Met deze punten ben ik het wel met je eens. Ik heb 2 potjes gespeeld vandaag en in de 2e potje had ik een half zo grote leger als in Generals online en nog kon ik niet alles selecteren (1024*768).quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:28 schreef pberends het volgende:
- Je kan te weinig uitzoomen, je hebt wederom weinig overzicht
- Teveel units, teveel gebouwen, mocht wel iets minder
- Gebouwen lijken erg op elkaar
Goh, toch nog iemand. Dat inzoomen is wel leuk, maar ik denk dat de meesten meer behoefte hebben aan inzoomen... tis een strategiegame toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:08 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Met deze punten ben ik het wel met je eens. Ik heb 2 potjes gespeeld vandaag en in de 2e potje had ik een half zo grote leger als in Generals online en nog kon ik niet alles selecteren (1024*768).
Gebouwen lijken ook erg veel op elkaar, veel klikken voor je iets hebt gevonden. Maar dit is denk ik ook maar een kwestie van wennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |