Het was wel lekker, maar ook best wel vet. Het is niet een gerecht om weekelijks te ten dus.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ziet er IMHO niet echt lekker uitlaat je wel ff weten hoe het smaakt?
Heb jij niet een half uur eerder al 2 broodjes op? Waar laat je het...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:47 schreef Qwea het volgende:
momenteel weer allbran met yoghurt
Dat vraag ik mij serieus enorm vaak af. Ik moet gewoon regelmatig wat eten, anders heb ik honger en word ik chagarijnig. Ik eet maar veel brood,all-bran en wat fruit ipv de snoepjes,koekjes en andere stuff die ik normaal eet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heb jij niet een half uur eerder al 2 broodjes op? Waar laat je het...
Ontopic: Evening Breeze-thee. Het is wel geen avond, maar hij is zo lekker.
ik ook! granny smithquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
een (zure) appel
ga naar de dokterquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij serieus enorm vaak af. Ik moet gewoon regelmatig wat eten, anders heb ik honger en word ik chagarijnig. Ik eet maar veel brood,all-bran en wat fruit ipv de snoepjes,koekjes en andere stuff die ik normaal eet.
Na het eten heb ik 30 min later altijd weer hongerALTIJD. toch eens naar de dokter ermee binnenkort want het is best erg
quote:
Klinkt smakelijkquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:09 schreef PizzaSalami het volgende:
Alles wat los en vast zat uit de wok.
Uien, champignons, taugee, boontjes, kipfilet, rundlveesreepjes, noodles erbij.
Ja, smaakt super, net wat van geprobeerd. Ook nog cashewnoten erdoorquote:
Ik trapte er ook steeds in, in die biefstukken van de AH. Laatst biefstukken van de Dekamarkt meegenomen en die waren super!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:41 schreef Stereotomy het volgende:
Biefstuk van de AH. Ik zeg steeds dat ik dat nooit meer doe maar toch doe ik het steeds. Waanzinnig taai, echt niet goed. Minstens kogelbiefstuk om het niet zo taai te laten zijn.
Daarnaast 2 roggebroden met roomkaas, bieslook en ham
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |