Is dat nou leuk, eigenlijk? Het lijkt me zo'n enorm "we gaan hier heen want dan mag je lekker veel eten" - gehalte hebben. Het feit dat je zelf moet opscheppen trekt me eigenlijk ook niet, je wilt toch lekker bediend worden als je uit eten gaat?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:54 schreef Patries86 het volgende:
Was een all in buffet,dus ook drinken erbij!
Ik reageer ook ffquote:Op zondag 4 maart 2007 20:02 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Is dat nou leuk, eigenlijk? Het lijkt me zo'n enorm "we gaan hier heen want dan mag je lekker veel eten" - gehalte hebben. Het feit dat je zelf moet opscheppen trekt me eigenlijk ook niet, je wilt toch lekker bediend worden als je uit eten gaat?
Nouja, dat dus.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik reageer ook ff
Ik vind het persoonlijk minder. Ik heb altijd zoiets dat je naar zulke dingen gaat omdat het minder duur is/lijkt. Ik vind het idd fijner om bedient te worden dan zelf te moeten opscheppen. Ooit eens naar een all in buffet geweest. Tis niet mijn ding. Zelf dingen opscheppen,de helft is niet warm, de andere helft is taai ect ect.
Ik ga persoonlijk voor de kaart![]()
We wisten niet dat er een all in buffet was! En omdat de andere kant van de kaart vol was... hebben we voor dit gekozen! Waren onderweg naar vrienden,dus ffies snel ergens etenquote:Op zondag 4 maart 2007 20:02 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Is dat nou leuk, eigenlijk? Het lijkt me zo'n enorm "we gaan hier heen want dan mag je lekker veel eten" - gehalte hebben. Het feit dat je zelf moet opscheppen trekt me eigenlijk ook niet, je wilt toch lekker bediend worden als je uit eten gaat?
Dat ziet er IMHO niet echt lekker uitquote:Op maandag 5 maart 2007 11:22 schreef E.G.J. het volgende:
[afbeelding]
holzfällersteak mit Bratkartoffeln und gemüse.
Dat ga ik proberen vanavond.![]()
Het schaaltje met gebakken aardappelen staat net naast de foto.
quote:Op maandag 5 maart 2007 17:51 schreef Innocence het volgende:
In een vlaag van verstandsverbijstering courgette gekocht, dus nu kruidige tagliatelle met tomatenprut en gegrilde courgette. Maar dan zonder gegrilde courgette, want die vind ik toch echt nog steeds zo vies als altijd...
Kleine blokjes snijden en dan door je tomatenprut?quote:Op maandag 5 maart 2007 17:51 schreef Innocence het volgende:
In een vlaag van verstandsverbijstering courgette gekocht, dus nu kruidige tagliatelle met tomatenprut en gegrilde courgette. Maar dan zonder gegrilde courgette, want die vind ik toch echt nog steeds zo vies als altijd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |