SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I ♥ PB
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
thnx, wat een promoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I ♥ PB
Nee hij heet oorspronkelijk Owen Kravecki, net als toen hij ge-erased werd uit het geheugen van de Secret Service. Bill Kim zei: "You're now good old Owen Kravecki again" of zoiets.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:02 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook ... maar volgens mij is het dus net andersom![]()
Ik denk eerder het touw breekt dan de nek van c-notequote:Op woensdag 28 februari 2007 12:10 schreef pinen het volgende:
dat stukje dat cnote moest springen was wel erg laag.. of je nek dan breekt betwijfel ik... misschien blijft hij nog een tijdje hangen om te stikken ofzo
OMG JIJ HEBT ECHT NIET OPGELET HE @: @: @: @: @:quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:21 schreef Staafje het volgende:
Ik denk dat C-Note volgende week dead meat is.
Als T-Bag daadwerkelijk in Thailand aankomt zal hij daar ook wel gepakt of vermoord worden door een kindhoertje ofzo.
Sucre wordt vermoord door zijn neef, omdat hij Maricruz had afgepakt.
En tot slot de broertjes; die worden omgelegd door John Abruzzi die was ingehuurd door Mahone.
Sara krijgt een relatie met Bellick en maken kindjes.
Paul Kellerman schiet de president en Bill Kim dood, en toen leefde iedereen nog lang en gelukkig.
En dat in nog 4 afleveringen. Mooi einde toch?
Kijk jij PB terwijl je nog half slaapt ofzo?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:21 schreef Staafje het volgende:
Ik denk dat C-Note volgende week dead meat is.
Als T-Bag daadwerkelijk in Thailand aankomt zal hij daar ook wel gepakt of vermoord worden door een kindhoertje ofzo.
Sucre wordt vermoord door zijn neef, omdat hij Maricruz had afgepakt.
En tot slot de broertjes; die worden omgelegd door John Abruzzi die was ingehuurd door Mahone.
Sara krijgt een relatie met Bellick en maken kindjes.
Paul Kellerman schiet de president en Bill Kim dood, en toen leefde iedereen nog lang en gelukkig.
En dat in nog 4 afleveringen. Mooi einde toch?
thnx. Maar er komt dus geen seizoen 3?quote:
Holly Valancequote:Op woensdag 28 februari 2007 15:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wanneer komt die paaldanseres terug
Snel hopelijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wanneer komt die paaldanseres terug
dat is juist erg binkquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:06 schreef seto het volgende:
Ik begin me echt dood te ergeren aan die stem van Scofield, kan hij nou nooit eens op een andere toon praten?
Altijd dat domme gefluister van hem wat in het echt niemand zou verstaan, zelfs toen Steadman zelfmoord wou plegen praatte hij nog op die irritante manier
Het was idd een echte cliffhangerquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:27 schreef Hagelkaas het volgende:
Wooow, goeie aflevering2 zieke cliffhangers tegelijkertijd
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:51 schreef miss-scofield het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:14 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Topaflevering, goed vermaaktIk ben benieuwd of Kellerman echt gaat schieten en of C-Note echt hangt ... als ik dat touw goed bekeken heb, volgens mij had ie nog wel een stuk over en was het bed niet zover van de grond, but we'll see.
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:29 schreef RainofDeath het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crossquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:48 schreef miss-scofield het volgende:
Mooie quote van Kellerman (bij z'n zus) trouwens:
'Just because someone spits you out of there cross, doesn't meant they're your mother'
luister en spelfouten voorbehouden![]()
Het is crotchquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:30 schreef -Menn0- het volgende:
Ik denk groin
'Just because someone spits you out of their groin, doesn't meant they're your mother'
Kruis is beetje nederlands
Wel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar er komt wel of geen seizoen 3 ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 wordt een herhaling van seizoen 1, zal overigens denk ik de cliffhanger van ep22 worden denk ik.
[ Bericht 1% gewijzigd door magnifor op 01-03-2007 00:13:20 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |