SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I ♥ PB
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
thnx, wat een promoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I ♥ PB
Nee hij heet oorspronkelijk Owen Kravecki, net als toen hij ge-erased werd uit het geheugen van de Secret Service. Bill Kim zei: "You're now good old Owen Kravecki again" of zoiets.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:02 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook ... maar volgens mij is het dus net andersom![]()
Ik denk eerder het touw breekt dan de nek van c-notequote:Op woensdag 28 februari 2007 12:10 schreef pinen het volgende:
dat stukje dat cnote moest springen was wel erg laag.. of je nek dan breekt betwijfel ik... misschien blijft hij nog een tijdje hangen om te stikken ofzo
OMG JIJ HEBT ECHT NIET OPGELET HE @: @: @: @: @:quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:21 schreef Staafje het volgende:
Ik denk dat C-Note volgende week dead meat is.
Als T-Bag daadwerkelijk in Thailand aankomt zal hij daar ook wel gepakt of vermoord worden door een kindhoertje ofzo.
Sucre wordt vermoord door zijn neef, omdat hij Maricruz had afgepakt.
En tot slot de broertjes; die worden omgelegd door John Abruzzi die was ingehuurd door Mahone.
Sara krijgt een relatie met Bellick en maken kindjes.
Paul Kellerman schiet de president en Bill Kim dood, en toen leefde iedereen nog lang en gelukkig.
En dat in nog 4 afleveringen. Mooi einde toch?
Kijk jij PB terwijl je nog half slaapt ofzo?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:21 schreef Staafje het volgende:
Ik denk dat C-Note volgende week dead meat is.
Als T-Bag daadwerkelijk in Thailand aankomt zal hij daar ook wel gepakt of vermoord worden door een kindhoertje ofzo.
Sucre wordt vermoord door zijn neef, omdat hij Maricruz had afgepakt.
En tot slot de broertjes; die worden omgelegd door John Abruzzi die was ingehuurd door Mahone.
Sara krijgt een relatie met Bellick en maken kindjes.
Paul Kellerman schiet de president en Bill Kim dood, en toen leefde iedereen nog lang en gelukkig.
En dat in nog 4 afleveringen. Mooi einde toch?
thnx. Maar er komt dus geen seizoen 3?quote:
Holly Valancequote:Op woensdag 28 februari 2007 15:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wanneer komt die paaldanseres terug
Snel hopelijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wanneer komt die paaldanseres terug
dat is juist erg binkquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:06 schreef seto het volgende:
Ik begin me echt dood te ergeren aan die stem van Scofield, kan hij nou nooit eens op een andere toon praten?
Altijd dat domme gefluister van hem wat in het echt niemand zou verstaan, zelfs toen Steadman zelfmoord wou plegen praatte hij nog op die irritante manier
Het was idd een echte cliffhangerquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:27 schreef Hagelkaas het volgende:
Wooow, goeie aflevering2 zieke cliffhangers tegelijkertijd
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:51 schreef miss-scofield het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:14 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Topaflevering, goed vermaaktIk ben benieuwd of Kellerman echt gaat schieten en of C-Note echt hangt ... als ik dat touw goed bekeken heb, volgens mij had ie nog wel een stuk over en was het bed niet zover van de grond, but we'll see.
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:29 schreef RainofDeath het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crossquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:48 schreef miss-scofield het volgende:
Mooie quote van Kellerman (bij z'n zus) trouwens:
'Just because someone spits you out of there cross, doesn't meant they're your mother'
luister en spelfouten voorbehouden![]()
Het is crotchquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:30 schreef -Menn0- het volgende:
Ik denk groin
'Just because someone spits you out of their groin, doesn't meant they're your mother'
Kruis is beetje nederlands
Wel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar er komt wel of geen seizoen 3 ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 wordt een herhaling van seizoen 1, zal overigens denk ik de cliffhanger van ep22 worden denk ik.
[ Bericht 1% gewijzigd door magnifor op 01-03-2007 00:13:20 ]
Er waren geen rechtstreekse vluchten meer, alleen nog een omweg met tussenstops waaronder een in chicago en die heeft die toen genomenquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:04 schreef Scylla het volgende:
Ballick gaat naar Mexico, vanuit Chicago. T-Bag gaat aar Thailand, via Chicago, er dus naar toe. En ze zitten in hetzelfde vliegtuig? Rrrrright.
Als je dan ook het goede woord geeft, ipv iemand uitlachenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Cross!
Leuke ep verder, begint spannend naar een einde toe te werken
Hehe, die vertaling had ik er voor gevondenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:30 schreef -Menn0- het volgende:
Ik denk groin
'Just because someone spits you out of their groin, doesn't meant they're your mother'
Kruis is beetje nederlands
Dit verstond ik wel, maar geen idee hoe ik het moest schrijven! Thanks!quote:
Ja, dat snap ik: T-Bag gaat dus naar Chicago toe, en Ballick vanuit Chicago naar Mexico. Hoe kan het dan dat ze in hetzelfde vliegtuig zitten?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Er waren geen rechtstreekse vluchten meer, alleen nog een omweg met tussenstops waaronder een in chicago en die heeft die toen genomen
Hij ging met een tussenvlucht...quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:33 schreef Scylla het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik: T-Bag gaat dus naar Chicago toe, en Ballick vanuit Chicago naar Mexico. Hoe kan het dan dat ze in hetzelfde vliegtuig zitten?
vliegtuig zou via chicago, nog 1 international tussenstop, dan naar thailand... die international tussenstop is dus mexicoquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:04 schreef Scylla het volgende:
Ballick gaat naar Mexico, vanuit Chicago. T-Bag gaat aar Thailand, via Chicago, er dus naar toe. En ze zitten in hetzelfde vliegtuig? Rrrrright.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:01 schreef magnifor het volgende:Lijkt me een kut einde eigelijk.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 wordt een herhaling van seizoen 1, zal overigens denk ik de cliffhanger van ep22 worden denk ik.,,/
Nee dus nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:07 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Nee hij heet oorspronkelijk Owen Kravecki, net als toen hij ge-erased werd uit het geheugen van de Secret Service. Bill Kim zei: "You're now good old Owen Kravecki again" of zoiets.
Dus gewoon een fout van de makers
Nee, hij zag de foto van diegene op een bus en hij leek best wel op hem. Dus was ie er heen gegaan en had hem gemolt, en nu gebruikt hij zijn identiteit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:54 schreef waht het volgende:
Leuke aflevering weer![]()
Maar ff een vraagje, wie was nou die dokter/psycholoog die T-Bag aan zijn einde heeft geholpen? Broer? Of een ander familielid? Of vraag ik nu iets heel doms
Ja hij was één van de weinigen die echt onschuldig in de bak zat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:24 schreef most_wanted het volgende:
Ik denk niet dat die ene gast zelfmoord pleegt, of nouja... dat het lukt.
Hij is toch een te goede persoon geweest in de serie.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:01 schreef magnifor het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 wordt een herhaling van seizoen 1, zal overigens denk ik de cliffhanger van ep22 worden denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, hij was wel schuldig alleen is hij genaaidquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:42 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Ja hij was één van de weinigen die echt onschuldig in de bak zat.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:01 schreef magnifor het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 wordt een herhaling van seizoen 1, zal overigens denk ik de cliffhanger van ep22 worden denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And all the things you do with it
Bellick komt hem zo tegen in het vliegtuig dus dat plannetje gaat niet door.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:17 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik denk dat T-bag die dokter gaat gebruiken om de mensen te laten denken dat ie dood is?
Leuk dat je de promo verteld zonder spoilerquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:32 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Bellick komt hem zo tegen in het vliegtuig dus dat plannetje gaat niet door.
Ik kijk nooit promo'squote:Op donderdag 1 maart 2007 15:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Leuk dat je de promo verteld zonder spoiler![]()
Kon ik het maar zo goed uitleggenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:46 schreef wizl het volgende:
[..]
Nee dus nietPaul Kellerman is zijn echte naam. Op het moment dat iemand bij de Secret Service gaat krijgt hij een alter-ego waarmee hij undercover kan. Dat is dus die Owen Kravecki (visverkoper ofzo). Zijn collega's bij de Secret Service weten gewoon wie hij is, dus die spreken hem gewoon met Paul aan. Toen zijn identiteit werd gewist, werd dus de persoon Paul Kellerman gewist (die hij dus echt is). Wat zou het hem boeien als Owen Kravecki niet meer bestaat? Daarom dus ook: You're now good old Owen Kravecki again. M.a.w. you're fucked
![]()
Gezien Patricia Wettig een vaste rol heeft in de ABC serie Brothers & Sisters verwacht ik niet dat ze al te lang blijft, dus laat het dan maar een knaller wordenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:57 schreef most_wanted het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat Kellerman die president molt a lá John. F. Kennedy style.
Nope, schuldig:quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:42 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Ja hij was één van de weinigen die echt onschuldig in de bak zat.
bijna goedquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:14 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Nope, schuldig:
Michael: schuldig wegens bankoverval.
Lincoln: onschuldig
Sucré: schuldig wegens overval van een winkel.
C-note: schuldig vanwege het vervoer van illegale handel.
T-bag: schuldig vanwege het verkrachten en vermoorden van kinderen( soms in de verkeerde volgorde.)
Abruzzi: schuldig, was hoofd maffia familie van dezelfde naam.
Haywire: schuldig vanwege het vermoorden van zijn ouders.
Tweener: schuldig vangewe zakkenrollen.
Plaatje is toch laatst voor een miljoen verkocht ofzo ?!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:26 schreef reconnect het volgende:
[..]
bijna goedTweener zat niet echt vast vanwege zakkenrollen volgens mij, hij jatte een plaatje, en toen leek dat dat plaatje een paar miljoen waard was, terwijl hij dat niet wist. Daarom werd ie veroordeeld tot een relatief zware straf...
maar het kon ook zo zijn dat hij dat plaatje had gejat tijdens een zakkenrol :p
Hij verkocht beef jerkyquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:46 schreef wizl het volgende:
[..]
Nee dus nietPaul Kellerman is zijn echte naam. Op het moment dat iemand bij de Secret Service gaat krijgt hij een alter-ego waarmee hij undercover kan. Dat is dus die Owen Kravecki (visverkoper ofzo). Zijn collega's bij de Secret Service weten gewoon wie hij is, dus die spreken hem gewoon met Paul aan. Toen zijn identiteit werd gewist, werd dus de persoon Paul Kellerman gewist (die hij dus echt is). Wat zou het hem boeien als Owen Kravecki niet meer bestaat? Daarom dus ook: You're now good old Owen Kravecki again. M.a.w. you're fucked
![]()
Er was volgens mij een bepaalde vleugel waarin zware criminelen zaten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:49 schreef Hagelkaas het volgende:
Toch raar, Fox River werd geschetst als een zwaar beveiligde gevangenis voor gevaarlijke criminelen, maar dat klopt toch helemaal niet met het daderprofiel van C-note, tweener of Sucré?
dan is het wel raar dat iemand die een baseball kaartje gestolen heeft in dezelfde vleugel zit met iemand die kindekes verkracht en vermoorde (en soms andersomquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er was volgens mij een bepaalde vleugel waarin zware criminelen zaten.
meerquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Plaatje is toch laatst voor een miljoen verkocht ofzo ?!
http://www.nlondertitels.com/search/q/prison%20break/1quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:07 schreef Trigalti het volgende:
Ik zoek de ondertiteling voor s02e18.. Iemand gevonden?
Je bent niet verplicht om te kijken. Als je het niet meer leuk vindt kan je ook gewoon stoppen met kijken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:46 schreef Scorpie het volgende:
Nee niet nog een seizoen, tis al veel te veel uitgerekt![]()
Het verhaal moet nu echt een keer eindigen hoor, er blijven maar plot twists en dergelijke komen terwijl de helft echt niet meer geloofwaardig is!
Jammer, maar ja geld he.
Hm, mooie reactie, alle volgende kritiek heb jij preventief gesloopt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:55 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om te kijken. Als je het niet meer leuk vindt kan je ook gewoon stoppen met kijken.
hmm nu je het zegt.. misschien gaat reynolds niet doodquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:20 schreef Woodpecker het volgende:
Leuke week voor Fox in Amerika, in zowel 24 als in Prison Break wordt de president (misschien) vermoord. Raar voor een conservatieve, rechtse zender die altijd achter Bush en co. staat.
Ik denk niet dat Fox erg veel invloed heeft op de inhoud van de series en als Reynolds dood moet voor verhaallijntechnische redenen dan gaan ze dat echt niet veranderen omdat er in 24 ook al een president is vermoord...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:46 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
hmm nu je het zegt.. misschien gaat reynolds niet dood
Wayne palmer leeft toch nog?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Fox erg veel invloed heeft op de inhoud van de series en als Reynolds dood moet voor verhaallijntechnische redenen dan gaan ze dat echt niet veranderen omdat er in 24 ook al een president is vermoord...
aha, dan ken jij Firefly nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Fox erg veel invloed heeft op de inhoud van de series en als Reynolds dood moet voor verhaallijntechnische redenen dan gaan ze dat echt niet veranderen omdat er in 24 ook al een president is vermoord...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |