dan krijg je de zijkers achter je aan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:43 schreef Gollemrulez het volgende:
Dus in de andere delen is hij niet meer welkom?
ik heb geen scooter en drink geen breezer dus het is gewoon dit deel!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is toch deze deel?
heerlijk inkonsekwentquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, maar nu is de TT niet consequent vaut....
Slapen.
Je bedoelt in Borisz-taal:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:48 schreef Gollemrulez het volgende:
Achja een spelfout is snel gemaakt tenslotte.
die foto staat neem ik aan toch op je nachtkastje?quote:
Nee, die pokerfacequote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:19 schreef rubbereend het volgende:
die foto staat neem ik aan toch op je nachtkastje?
heheh idd...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bedoelt in Borisz-taal:
Een spelvaut eens znel gemaakd?
Mijn mandje roept ook.quote:
En m'n bed maar roepen en tieren.... Maar nu ga ik echtquote:
Nee ik merk hetquote:Op dinsdag 27 februari 2007 06:03 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk dat er niet veel mensen aanwezig zullen zijn Sien.
GIve me a break zeg, ik ben net 15 minuten wakker.quote:
dus ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
GIve me a break zeg, ik ben net 15 minuten wakker.
Hehe. Ik heb vannacht niet gedroomd dat ik me kan herinneren.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dus ?
Toen ik aan het reizen was droomde ik zelfs in het engels.
jij hebt echt fok!-werk nu of niet?quote:
Valt mee hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:42 schreef dndiek het volgende:
[..]
jij hebt echt fok!-werk nu of niet?
de koffie staat klaarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:58 schreef borisz het volgende:
Ik ga spullen pakken en richting het station, richting de hoofdstad![]()
Je kan het ook zonder verdoving proberen natuurlijk!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:19 schreef Messenga het volgende:
Hoe irritant, verdoving bij het eruit halen van een verstandskies
Ja hihi, nu heb ik nog minder verstand.
Was niet verkeerd geweest!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je kan het ook zonder verdoving proberen natuurlijk!
Is dat mogelijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:19 schreef Messenga het volgende:
Wees blij dat je verdoving hebt gehadquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:19 schreef Messenga het volgende:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:41 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:06 schreef Suijk het volgende:
Dat krijg je met die Almeerders.
de blinde mod meldt zich ookquote:
B2 bedoel je?quote:
B één nul nul was ook wel een held.quote:
Een van de eerste met een mobiele telefoonquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:00 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
B één nul nul was ook wel een held.
Is prima.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:15 schreef DIGGER het volgende:
Vaduz: Zal lijstje vanavond even opsturen
Werkt je netwerk nog?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:34 schreef VoreG het volgende:
mogguh
Maar dan kunnen veel mensen alsnog Fokken, dus dat vind ik maar een matig excuusquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Druk aan het werk iedereen ofzo?
En nog bijna in de zelfde minuut ookquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Uiteraard, wanneer ik zo'n post plaats, zijn twee personen me voor.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar dan kunnen veel mensen alsnog Fokken, dus dat vind ik maar een matig excuus
Donequote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Willen jullie me even doorhelpen? Iedereen mag stemmen, dus... Wat je bij de andere duels invult maakt me niet uit. O jawel, Globe, mn zus moet ook door.
XFA User Tournament
Gelukkig mag het.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:15 schreef borisz het volgende:
hoi![]()
Bodies is een hele leuke en intressante tentoonstelling![]()
Donequote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Willen jullie me even doorhelpen? Iedereen mag stemmen, dus... Wat je bij de andere duels invult maakt me niet uit. O jawel, Globe, mn zus moet ook door.
XFA User Tournament
En wee je gebeente als je tegen mij stemtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Vul at random de rest ook maar even in, voor ie afgekeurd wordt.
Ik voorzie een volgende ronde Fir3fly - Vaduz?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En wee je gebeente als je tegen mij stemt.
opeens nieuwe hoolsbezoekers, gezelligquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En wee je gebeente als je tegen mij stemt.
Zou niet mogen, maar heb t toch maar gedaan... Voor je zusjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Vul at random de rest ook maar even in, voor ie afgekeurd wordt.
Water en brood zal het worden deze week.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:03 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Hiddink moet als straf een weekloon inleveren. Dat zal hem leren.
In rusland is kaviaar in overvloedquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Water en brood zal het worden deze week.
Ik neem aan dat hij die 1,4 miljoen alsnog moet betalen en dat daar die boete bovenop komt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:24 schreef lookinforyou het volgende:
En toch, dan heeft ie nog steeds winst.
1,4 miljoen verduisterd en "maar" een boete van 45.000.
Heeft ie het toch nog goed gedaan.
Hij heeft al een deel terugbetaald en hij zal de rest ook wel terug moeten betalen. Ze zijn niet helemaal gek in Nederland.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:24 schreef lookinforyou het volgende:
En toch, dan heeft ie nog steeds winst.
1,4 miljoen verduisterd en "maar" een boete van 45.000.
Heeft ie het toch nog goed gedaan.
Beterschap.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:58 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee weer met hoge koorts en griep naar huis is gestuurd vanmiddag
Net wakker. Jezus, wat kut. Ik ga mn 3e week in zo, en wel twee dagen iets van beter geweest.
Beterschap!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:58 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee weer met hoge koorts en griep naar huis is gestuurd vanmiddag
Net wakker. Jezus, wat kut. Ik ga mn 3e week in zo, en wel twee dagen iets van beter geweest.
ach dan verduistert ie in Rusland weer het een en ander, hij komt er vast wel weer bovenop.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij die 1,4 miljoen alsnog moet betalen en dat daar die boete bovenop komt.
En dat ze niet gek zijn in nederland, daar ondervind ik momenteel meer dan genoeg van.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij heeft al een deel terugbetaald en hij zal de rest ook wel terug moeten betalen. Ze zijn niet helemaal gek in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |