neeeeheeee,.. ze was portier/beveiliging.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:03 schreef LoveProfusion het volgende:
huh ze is portier? ze zat in de bijstand
Als je zit te streamen eet je toch niet?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
Zowel Natasia als Jaap als Peter6000 jojo-en.
Het afvallen op zich lukt wel, een paar maandjes op gewicht blijven lukt wel: maar lange termijn gaat niet.
Dat zie je al aan de chips etende Natasia, en Jaap die aangeeft vaker afgevallen te zijn, en weer aangekomen.
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:07 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Als je zit te streamen eet je toch niet?
Ik neem aan dat je het afgelopen half jaar al behoorlijk bent afgevallen.
Eerst BB6 en daarna DGK en daar zijn we nog steeds niet vanaf.![]()
Prachtige opmerkingquote:Op maandag 26 februari 2007 23:07 schreef agter het volgende:
Klikt nu al niet echt tussen Jaap en Nataas.
Als ze weg is zegt ie "fucking hell".
Ja geweldig hoorde het ook !!! HAHAHAHAquote:Op maandag 26 februari 2007 23:07 schreef agter het volgende:
Klikt nu al niet echt tussen Jaap en Nataas.
Als ze weg is zegt ie "fucking hell".
eerlijk?? volgens mij is ze dan wel vergeten om te vertellen dat NIET na 7 maanden weggaatquote:Op maandag 26 februari 2007 23:07 schreef Jm4nski het volgende:
je kan zeggen van natasia wat je wilt maar ze is wel fucking eerlijk !!
omdat ie een dikke vette anti-joker te bieden heeft?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:10 schreef beequeen het volgende:
Waarom gaat iedereen zo makkelijk mee met die newbie'?
Idd, ze slijmde niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vond Natasia wel eerlijk tegen jaap...ze had wel gelijk dat Jaap zelf de discipline moet hebben om te gaan trainen
Ze gaat niet door het stof in ieder geval
Jammer dat ze voor de rest alleen maar schijnheilig zat te doen...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vond Natasia wel eerlijk tegen jaap...ze had wel gelijk dat Jaap zelf de discipline moet hebben om te gaan trainen
pure interesse,.. eindelijk eens met iemand anders praten dan die eeuwige koppen van je medemiljonairs.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:10 schreef beequeen het volgende:
Waarom gaat iedereen zo makkelijk mee met die newbie'?
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Maar hij keek eerst nog even in de camera voor hij deze opmerking maakte...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze lult tegen Jaap of DGK niet bestaan heeft. Hij heeft GVD 4/5 maanden kunnen bekijken.
Ze is weg en hij zegt "Fuckin hell""
Dat was toch zo.quote:
ja oke ... ik heb van begin af een hekel gehad aan natas en afgezien van dat ik het niet eens ben dat ze niet voor haar kids zorgt vind ik wel dat ze een echte persoonlijkheid die dit programma nodig heeftquote:Op maandag 26 februari 2007 23:10 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
eerlijk?? volgens mij is ze dan wel vergeten om te vertellen dat NIET na 7 maanden weggaat![]()
Ik hou toch vast aan mijn post van 23:09quote:Op maandag 26 februari 2007 23:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat was toch zo.
Zoiets heet nuance.
Natasia is niet 100 procent slecht, ze doet af en toe ook wel eens iets okay.
Ik denk dat hij wel wil winnen...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:14 schreef rooie3 het volgende:
Nou ik vind Bolle japie niks.
ik hou van echte winnaars in het spel.
Niet van die mensen die effe daar de echte spelers wegspelen.
nou zo overtuigend zeker weten was het niet van Fantasiaquote:Op maandag 26 februari 2007 23:13 schreef Ning het volgende:
Tot ieders grote verbazing komt toch Natasia binnenlopen. “Natasia, wat kan ik voor jou betekenen en jij voor mij?”, vraagt Jaap wanneer hij haar binnen ziet komen. Natasia is meteen heel duidelijk: “Jij kan niks voor mij betekenen.” Wel vertelt ze dat zij hem kan helpen met het sporten. Jaap vraagt duidelijk wat Natasia zal doen wanneer hij geen zin heeft om te sporten. Ze zegt dat ze hem zeker weten mee zal nemen naar de sportzaal. “Mee sleuren, echt doen hoor! En boos worden!”, zegt Eric. En laat dit nou net één van Natasia’s kwaliteiten zijn…
Ben ik nu gek of 10?
en dat leugen over geen vooroordelen te hebben! Niet vuil kijken.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:10 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
eerlijk?? volgens mij is ze dan wel vergeten om te vertellen dat NIET na 7 maanden weggaat![]()
Ook ik ben geen Natasiafan maar kan me helemaal vinden in je genuanceerde antwoord.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat was toch zo.
Zoiets heet nuance.
Natasia is niet 100 procent slecht, ze doet af en toe ook wel eens iets okay.
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind het een heel zware afknapper als er bewoners zijn die het doel van Jaap om af te vallen willen tegenwerken
Dit hier heeft met gezondheid te maken, vind het idee van Hupert niet okay dat hij dan het liefst overal ij wil neerzetten![]()
LOL veel zuipen ? en dan hebben over alcoholvrij bier laat me nie lachenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:16 schreef Dynabite het volgende:
Jaap wil veel zuipen( dat afvallen kan hij dus wel vergeten, die zuipt rustig een kratje bier op een avond weg).
Het is wel erg suf, jaquote:Op maandag 26 februari 2007 23:15 schreef beequeen het volgende:
WIE TRAPT IN DEZE BULLSHIT??????????????????? Sorry voor de capslock, maar ik erger me 100 slagen in ronte![]()
![]()
![]()
![]()
Huub moet niet vergeten hoe hij zo populair geworden is: niet omdat hij zo leuk was, maar omdat de rest zich zo hufterig gedroeg tegen hem.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind het een heel zware afknapper als er bewoners zijn die het doel van Jaap om af te vallen willen tegenwerken
Dit hier heeft met gezondheid te maken, vind het idee van Hupert niet okay dat hij dan het liefst overal ijs wil neerzetten![]()
vergeet die 20 broodjes frikandel en de shoarmaatjes niet............quote:Op maandag 26 februari 2007 23:16 schreef Dynabite het volgende:
Jaap wil veel zuipen( dat afvallen kan hij dus wel vergeten, die zuipt rustig een kratje bier op een avond weg).
Gaan ze nu al alle namen door elkaar halenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:13 schreef Ning het volgende:
Tot ieders grote verbazing komt toch Natasia binnenlopen. “Natasia, wat kan ik voor jou betekenen en jij voor mij?”, vraagt Jaap wanneer hij haar binnen ziet komen. Natasia is meteen heel duidelijk: “Jij kan niks voor mij betekenen.” Wel vertelt ze dat zij hem kan helpen met het sporten. Jaap vraagt duidelijk wat Natasia zal doen wanneer hij geen zin heeft om te sporten. Ze zegt dat ze hem zeker weten mee zal nemen naar de sportzaal. “Mee sleuren, echt doen hoor! En boos worden!”, zegt Eric Jaap. En laat dit nou net één van Natasia’s kwaliteiten zijn…
Ben ik nu gek of 10?
Hij heeft zijn populariteit denk ik ook wel te danken aan zijn scherpe opmerkingen...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub moet niet vergeten hoe hij zo populair geworden is: niet omdat hij zo leuk was, maar omdat de rest zich zo hufterig gedroeg tegen hem.
Persoonlijk denk ik dat het hem een hele boel populairiteit gaat kosten als hij nu een ander in die underdog-postitie gaat neerzetten. Dat is gewoon niet slim.
Is toch mooi. Ze kletsen allemaal hun hele dagboekje leeg.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:18 schreef beequeen het volgende:
Waar haalt Bolle Japie het recht vandaan om iedereen op het matje te roepen????????????????
Dat doen ze toch zelf...ze gaan netjes 1 voor 1 naar binnen.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:18 schreef beequeen het volgende:
Waar haalt Bolle Japie het recht vandaan om iedereen op het matje te roepen????????????????
Van de Feboquote:Op maandag 26 februari 2007 23:18 schreef beequeen het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:20 schreef pullup het volgende:
Sylvia doet het slim hoor, ze draait meteen de rollen om
TV-momentje he.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:20 schreef pullup het volgende:
Die kaartenactie was voornamelijk omdat iedereen het gedrag van Nathanael & Co. helemaal zat was.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Hij heeft zijn populariteit denk ik ook wel te danken aan zijn scherpe opmerkingen...
We weten toch uit wat voor hout Syl gesneden isquote:Op maandag 26 februari 2007 23:20 schreef pullup het volgende:
Alsof ze over een half uur nog weet wat ze gezegd heeft...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:21 schreef Copycat het volgende:
Amanda houdt van Natasia. Dat gaat 'm dus ook niet worden.
Alhoewel ...
Waarom.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:21 schreef CARLAK het volgende:
[..]
ik vind deze opmerking ongenuanceerd.![]()
Kansloos.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:21 schreef petraa het volgende:
Pact Amanda, Natasia en Brian is net gesloten.
Daarom!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Alsof ze over een half uur nog weet wat ze gezegd heeft...
Geluid viel weg...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:23 schreef ruby het volgende:
Wat zegt Sylvia nu? Ze moeten het gesprek opnieuw doen?
Dus wat de redactie nu bereikt is alleen maar slijmen van de groepjes.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:22 schreef Missy_1974 het volgende:
teringgggggggggggg zijn die brian en natas zich aan het inlikken bij amanda, zodat de stem straks niet naar natas en brian gaat
ben wel benieuwd of japie daar in gaat trappen
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:23 schreef doesss het volgende:
[..]
Waarom.
Denk je dat ik iets probeer te bewerkstellingen.![]()
Hoe kan het ook anders, eigenlijk...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:25 schreef pullup het volgende:
Natasia heeft het al verknald blijkbaar
Dure fout van Natasia.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:24 schreef ItaloDancer het volgende:
Hij wil Natasia weghebben
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:25 schreef pullup het volgende:
Natasia heeft het al verknald blijkbaar
Hoezo deugt Jaap niet ???quote:Op maandag 26 februari 2007 23:24 schreef lies1947 het volgende:
wat denkt die jaap wel niet, hij deugt niet !!!, misschien wel leuk voor het spel zolang de mede bewoners hem belangrijk vinden.
Ik had het niet beloofd, ik zat er zelf bij, ik had het niet beloofd, echt niet, ach sterf toch, ik heb het gewoon nooit beloofd, ik weet wel wat ik beloofd heb, echt niet, ik had het niet beloofd, ik ben toch niet gek........quote:Op maandag 26 februari 2007 23:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda heeft zojuist aan Natasia beloofd dat ze haar er niet zal uitstemmen![]()
Nee, dat heeft ze niet gezegd.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:25 schreef ruby het volgende:
Natasia heeft toch niet direct gezegd dat ze tegen Jaap was?
Hij zit dus nu al bewust info te verdraaien jaquote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:26 schreef Sense het volgende:
Syl moet haar eigen talkshow krijgen na DGK![]()
Dat is zij sinds een tijdje hoor!quote:
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:27 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dat is zij sinds een tijdje hoor!
Breezah light.quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:26 schreef doesss het volgende:
[..]
Ik had het niet beloofd, ik zat er zelf bij, ik had het niet beloofd, echt niet, ach sterf toch, ik heb het gewoon nooit beloofd, ik weet wel wat ik beloofd heb, echt niet, ik had het niet beloofd, ik ben toch niet gek........![]()
Als je dit zo geloofd wel...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:28 schreef HiDiHo het volgende:
Weer zo'n loser met doelen, en weer voor 1 jaar.![]()
tacktiek afgekeken van natasi die zit er zogenaamd ook alleen voor dr doelen en nioet voor de prijsquote:Op maandag 26 februari 2007 23:26 schreef Gigageil het volgende:
Hoe kan iedereen zo naief zijn om die Jaap te geloven ?! Tuurlijk zit ie daar voor de hoofdprijs......
Hij is gewoon bezig met een voorop gezet plan, wat begint met iedereen wijs te maken dat ie niet voor de hoofdprijs gaat.......en dat lukt zelfs bij FOK-lezers......![]()
Angst is een slechte raadgever.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:27 schreef beequeen het volgende:
Ik ben bang dat dit een heeeeeeeeeeeeel eng mannettje is, of we worden weer gefukckt.
Big Golden Diet?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:29 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij zitten we in de verkeerde show. Waarom gaat het nu alleen maar over gewicht?
Ik ben niet echt bang hoor, ik geniet van Syl.quote:
Ik vrees met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid het laatste.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:27 schreef beequeen het volgende:
Ik ben bang dat dit een heeeeeeeeeeeeel eng mannettje is, of we worden weer gefukckt.
Daar was ik dus al bang voor. Nu krijgen we wekenlang gesprekken over afvallen, sporten en macrobiotisch eten.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:29 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij zitten we in de verkeerde show. Waarom gaat het nu alleen maar over gewicht?
Nee, heeft ie niet....hij moet daarvoor 150 kilo wegen...anders geen ingreep.......quote:Op maandag 26 februari 2007 23:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Deze Jaap gaat niet afvallen hij heeft het tot nu toe alleen maar gehad over Breezers light, shoarma en ijs
Heeft hij een maagband trouwens?
volgens mij als ik ergens dat hij een maagband pas kon krijgen als hij op 150 kg max zat. dus eerst avfallen en dan pas die maagbandquote:Op maandag 26 februari 2007 23:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Deze Jaap gaat niet afvallen hij heeft het tot nu toe alleen maar gehad over Breezers light, shoarma en ijs
Heeft hij een maagband trouwens?
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:22 schreef tipsch het volgende:
caramba wat een reus
Nasty sluit toch net een pact met Amandraak!?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:31 schreef Katewalker het volgende:
Waarom oppert niemand om Amanda weg te stemmen. Dat is zo eenvoudig. Brian inmuniteit geven en Natasia stemt haar wel weg en de rest ook....
Ja, goed he!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:31 schreef yellowfirst het volgende:
Meesterlijk, die Sylvia, draait even alles om, de ondervrager ipv de ondervraagster.....en Jaap geeft zich bloot....![]()
ah ja, zo is het ook denk ikquote:Op maandag 26 februari 2007 23:30 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is het veel eenvoudiger om Natasia immuniteit te verlenen:
De kans dat er ruzie tussen Amanda en Brian ontstaat, danwel te regelen is, is veel groter dan tussen Amanda en Natasia.
Dan kun je Brian buiten de deur zetten en als Brian weg is...... dan is het gewoon wachten op het moment dat je Natasia weg kunt stemmen (de eerste donderdag nadat Amanda het hele servies richting Huub geworpen heeft)
dat snap ik dus ook nietquote:Op maandag 26 februari 2007 23:31 schreef Katewalker het volgende:
Waarom oppert niemand om Amanda weg te stemmen. Dat is zo eenvoudig. Brian inmuniteit geven en Natasia stemt haar wel weg en de rest ook....
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:31 schreef Katewalker het volgende:
Wanneer heb je dat ontdekt?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:32 schreef robert2006 het volgende:
wat is die eric een kontkusser!
En toch hapte Eric niet meteen toen Jaap hem een pact aanbood.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:32 schreef robert2006 het volgende:
wat is die eric een kontkusser!
Ja, duhu, Natasia wil dat Amanda haar er niet uit stemt omdat ze denkt dat zij het haasje is, wat wel klopt. Als blijkt dat niet zij maar Amanda het haasje is gaat ze echt wel meequote:Op maandag 26 februari 2007 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nasty sluit toch net een pact met Amandraak!?
Daar heb je een punt...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:33 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja, duhu, Natasia wil dat Amanda haar er niet uit stemt omdat ze denkt dat zij het haasje is, wat wel klopt. Als blijkt dat niet zij maar Amanda het haasje is gaat ze echt wel mee![]()
Denk je? Ik schat Sylvia wel altruïstisch in.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
De vragen van Sylvia komen niet zomaar uit de lucht vallen...zijn ingefluisterd door achter
zonder een spier te vertrekken, zeker weten!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:33 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja, duhu, Natasia wil dat Amanda haar er niet uit stemt omdat ze denkt dat zij het haasje is, wat wel klopt. Als blijkt dat niet zij maar Amanda het haasje is gaat ze echt wel mee![]()
Nee, voor een maagband moet je eerst afvallen.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:34 schreef Lieve het volgende:
Op zich kan het best interessant zijn om te zien hoe iemand een struggel for life met zichzelf aangaat. Hij kan zichzelf zo wel een goeie positieve kans geven. En ik hoop heel erg dat de redactie hem dan wel alle hulp en steun zal geven die hij nodig heeft!
Ik ben benieuwd!
Wat me nu nog niet duidelijk is........heeft hij een maagband of nog niet? Kan dat niet als je zo dik bent dan? Ik snap het niet helemaal, door het bufferenECHT niet door het blonde rammelgehalte
![]()
![]()
200 kiloquote:Op maandag 26 februari 2007 23:35 schreef Day het volgende:
Hoeveel weegt Jaap eigenlijk? Hij moet nog naar de 150?
Tja....dat denk ik ook.....iedereen leert onder het spelen....dus hij ook.....en met zijn voorkennis....quote:Op maandag 26 februari 2007 23:29 schreef gomi het volgende:
[..]
tacktiek afgekeken van natasi die zit er zogenaamd ook alleen voor dr doelen en nioet voor de prijs
Kwam net telefoontje van achter voor Sylvia dus dit is gewoon in opdrachtquote:Op maandag 26 februari 2007 23:35 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Denk je? Ik schat Sylvia wel altruïstisch in.![]()
Ik verlang ernaar.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:35 schreef waxmask het volgende:
The best for last : Amanda!!!!
Ja die snollie die er nu niet meer had moeten zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:35 schreef Soury het volgende:
Komt er nog een sollicitant ?
200 kiloquote:Op maandag 26 februari 2007 23:35 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Afvallen tot 150 kilo>hoeveel weegt ie in godsnaam?![]()
Noem mij een persoon in de GDK die echt iets significants gepresteerd heeft qua doelen?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:34 schreef Lieve het volgende:
Op zich kan het best interessant zijn om te zien hoe iemand een struggel for life met zichzelf aangaat. Hij kan zichzelf zo wel een goeie positieve kans geven. En ik hoop heel erg dat de redactie hem dan wel alle hulp en steun zal geven die hij nodig heeft!
Ik ben benieuwd!
Wat me nu nog niet duidelijk is........heeft hij een maagband of nog niet? Kan dat niet als je zo dik bent dan? Ik snap het niet helemaal, door het bufferenECHT niet door het blonde rammelgehalte
![]()
![]()
Je meent ut ?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens mij heeft Jaap al die schijnheiltjes veilloos door...
Echt? Ik ben fan!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:38 schreef CARLAK het volgende:
Dat vind ik dus leuk aan Jaap. Hij is Rotterdammer.![]()
Nee, zij is een lieverdjequote:Op maandag 26 februari 2007 23:39 schreef jacqjacq het volgende:
amanda wil huub weghebben, ze vindt hem onbeschoft
iets met palen....quote:Op maandag 26 februari 2007 23:38 schreef jacqjacq het volgende:
amanda: ik heb mijn mogelijkheiden
Los daarvan, hij is hier met een missie, of weetikveel, bladiebla.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:38 schreef CARLAK het volgende:
Geen effect?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:36 schreef agter het volgende:
Ik snap wel dat ze Amanda er niet direct uit willen stemmen. Heeft toch geen echt effect.
Je kunt er beter een 'echte' speler uit stemmen als dat lukt.
Dat zou voor mij een A keus zijn. Amanda is een B keuze...
En hij wil dus in dit huis zijn maagband krijgen?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Lieve,
Hij heeft nog geen maagband, dan moet hij 150 kg wegen.
Heeft d'r moeder betaald en die kunnen het makkelijk missen allemaal penosequote:Op maandag 26 februari 2007 23:38 schreef My_ het volgende:
Wat lult Amanda nou over die 10K, die heeft ze toch helemaal niet betaald?!
Jabba the Hut?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:38 schreef Frasier het volgende:
Ik vindt 't alleen wel walgelijk hoe hij daar zit als een dikke vette koning. Wie denkt ie wel niet dat hij is.
Goed he? ..... dat alleen al vind ik leuk aan Jaapquote:Op maandag 26 februari 2007 23:38 schreef CARLAK het volgende:
Ik bedoel dit in vegelijk met het idee dat je er ook een Natasia of Brian uit zou kunnen stemmen. Dan is N of B toch een A keuzen en A is een B keuze...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:40 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Geen effect?
Brian zijn neukertje kwijt..
Natasia heeft Brian weer voor zichzelf..
5 tegen 2
uuuhhh..help me eens..![]()
Hij is zijn hele leven niet gezien door dat soort vrouwen. Hooguit om uitgelachen te worden..quote:Op maandag 26 februari 2007 23:40 schreef jacqjacq het volgende:
jaap zijn bodylanguage zegt al genoeg, hij vindt amanda niks
Dat komt omdat hij hersencellen heeft...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:41 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
![]()
Hij is wel snel klaar met Amandel
Misschien een paar briefjes aan Amanda dat Brian tegen Natasia gezegd heeft dat ze een slet is?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:42 schreef BBW het volgende:
Maar, het zijn nog 9 dagen voordat de stemming er is, hopelijk nog een flinke ruzie tussen amandel en dr maatjes dat dat ervoor zorgt dat zdngmw eruit gaat
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:42 schreef agter het volgende:
[..]
Hij is zijn hele leven niet gezien door dat soort vrouwen. Hooguit om uitgelachen te worden..
Nu is Jaap de baas.
Haha
In tegen steliing tot hdnkkk.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:41 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
![]()
Hij is wel snel klaar met Amandel
straks met zo'n dikke sigaar in zijn mond, achterovergeleund en een bolle buik met bretels lijkt-ie op zo'n maffiabaasquote:Op maandag 26 februari 2007 23:38 schreef Frasier het volgende:
Ik vindt 't alleen wel walgelijk hoe hij daar zit als een dikke vette koning. Wie denkt ie wel niet dat hij is.
Rotterdammers zijn over het algemeen wel leuk, heeeeel erg directquote:Op maandag 26 februari 2007 23:38 schreef CARLAK het volgende:
Nou......dat heb ik nou ookquote:Op maandag 26 februari 2007 23:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik zweer je ... ik kén die gozer ergens van. Kan er maar niet op komen ....
Laat je het ons weten als het kwartje valt?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Bol.comquote:Op maandag 26 februari 2007 23:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Bedoelde je soms BOL.COM?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:43 schreef Maanvis het volgende:
Bolll bo bo bo bo bo bo bolllll bol bol bol bol bol bobobobbobobobo bo bol!
Ken zijn achternaam ook (nog) niet...dus googlen lukt niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik heb hem weleens in Blijdorp gezien geloof ik...of was het nou die reclame van Bol.com...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Loopt Jaap nu in nachtondergoed rond?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:45 schreef My_ het volgende:
Ik val echt elke keer om van het lachen als ik die dikke koe in dat nachtondergoed zie lopen!
"Snoopy"!![]()
Als we hard genoeg proberen denk ik dat de msg wel door te krijgen isquote:Op maandag 26 februari 2007 23:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Misschien een paar briefjes aan Amanda dat Brian tegen Natasia gezegd heeft dat ze een slet is?
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:44 schreef Day het volgende:
Hmmm, Jaap kan 2 dingen doen:
1) als hij echt komt om af te vallen, houdt hij Natasia erin, die zal hem echt wel stimuleren om af te vallen. (iemand van kamp HES immuniteit)
2) als hij komt voor het geld, gooit hij Huub eruit, dat is zijn grootste tegenstander. --> Sylvia immuniteit (Eric gaat echt wel mee)
jaaaaaaaaaaaa ik kan het wetenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Rotterdammers zijn over het algemeen wel leuk, heeeeel erg direct![]()
Je zou eens moeten weten waar ik bij jou allemaal aan twijfel!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig heeft deze Jaap wel verstand meegenomen!
Bij jou betwijfel ik zelfs niet dat je meer verstand van verzekeringen hebt?![]()
![]()
Ja ik ook zat al meteen in Direct Wonen te denken en Bol.com maar zijn het beide niet...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Na morgenavond 9 uur is dat helemaal over.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:47 schreef lies1947 het volgende:
helemaal met je eens, wat denkt die gozer wel niet om zich zo betweterig te gedragen, en iedereen is braaf tegen hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |