neeeeheeee,.. ze was portier/beveiliging.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:03 schreef LoveProfusion het volgende:
huh ze is portier? ze zat in de bijstand
Als je zit te streamen eet je toch niet?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
Zowel Natasia als Jaap als Peter6000 jojo-en.
Het afvallen op zich lukt wel, een paar maandjes op gewicht blijven lukt wel: maar lange termijn gaat niet.
Dat zie je al aan de chips etende Natasia, en Jaap die aangeeft vaker afgevallen te zijn, en weer aangekomen.
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:07 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Als je zit te streamen eet je toch niet?
Ik neem aan dat je het afgelopen half jaar al behoorlijk bent afgevallen.
Eerst BB6 en daarna DGK en daar zijn we nog steeds niet vanaf.![]()
Prachtige opmerkingquote:Op maandag 26 februari 2007 23:07 schreef agter het volgende:
Klikt nu al niet echt tussen Jaap en Nataas.
Als ze weg is zegt ie "fucking hell".
Ja geweldig hoorde het ook !!! HAHAHAHAquote:Op maandag 26 februari 2007 23:07 schreef agter het volgende:
Klikt nu al niet echt tussen Jaap en Nataas.
Als ze weg is zegt ie "fucking hell".
eerlijk?? volgens mij is ze dan wel vergeten om te vertellen dat NIET na 7 maanden weggaatquote:Op maandag 26 februari 2007 23:07 schreef Jm4nski het volgende:
je kan zeggen van natasia wat je wilt maar ze is wel fucking eerlijk !!
omdat ie een dikke vette anti-joker te bieden heeft?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:10 schreef beequeen het volgende:
Waarom gaat iedereen zo makkelijk mee met die newbie'?
Idd, ze slijmde niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vond Natasia wel eerlijk tegen jaap...ze had wel gelijk dat Jaap zelf de discipline moet hebben om te gaan trainen
Ze gaat niet door het stof in ieder geval
Jammer dat ze voor de rest alleen maar schijnheilig zat te doen...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vond Natasia wel eerlijk tegen jaap...ze had wel gelijk dat Jaap zelf de discipline moet hebben om te gaan trainen
pure interesse,.. eindelijk eens met iemand anders praten dan die eeuwige koppen van je medemiljonairs.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:10 schreef beequeen het volgende:
Waarom gaat iedereen zo makkelijk mee met die newbie'?
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Maar hij keek eerst nog even in de camera voor hij deze opmerking maakte...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze lult tegen Jaap of DGK niet bestaan heeft. Hij heeft GVD 4/5 maanden kunnen bekijken.
Ze is weg en hij zegt "Fuckin hell""
Dat was toch zo.quote:
ja oke ... ik heb van begin af een hekel gehad aan natas en afgezien van dat ik het niet eens ben dat ze niet voor haar kids zorgt vind ik wel dat ze een echte persoonlijkheid die dit programma nodig heeftquote:Op maandag 26 februari 2007 23:10 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
eerlijk?? volgens mij is ze dan wel vergeten om te vertellen dat NIET na 7 maanden weggaat![]()
Ik hou toch vast aan mijn post van 23:09quote:Op maandag 26 februari 2007 23:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat was toch zo.
Zoiets heet nuance.
Natasia is niet 100 procent slecht, ze doet af en toe ook wel eens iets okay.
Ik denk dat hij wel wil winnen...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:14 schreef rooie3 het volgende:
Nou ik vind Bolle japie niks.
ik hou van echte winnaars in het spel.
Niet van die mensen die effe daar de echte spelers wegspelen.
nou zo overtuigend zeker weten was het niet van Fantasiaquote:Op maandag 26 februari 2007 23:13 schreef Ning het volgende:
Tot ieders grote verbazing komt toch Natasia binnenlopen. “Natasia, wat kan ik voor jou betekenen en jij voor mij?”, vraagt Jaap wanneer hij haar binnen ziet komen. Natasia is meteen heel duidelijk: “Jij kan niks voor mij betekenen.” Wel vertelt ze dat zij hem kan helpen met het sporten. Jaap vraagt duidelijk wat Natasia zal doen wanneer hij geen zin heeft om te sporten. Ze zegt dat ze hem zeker weten mee zal nemen naar de sportzaal. “Mee sleuren, echt doen hoor! En boos worden!”, zegt Eric. En laat dit nou net één van Natasia’s kwaliteiten zijn…
Ben ik nu gek of 10?
en dat leugen over geen vooroordelen te hebben! Niet vuil kijken.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:10 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
eerlijk?? volgens mij is ze dan wel vergeten om te vertellen dat NIET na 7 maanden weggaat![]()
Ook ik ben geen Natasiafan maar kan me helemaal vinden in je genuanceerde antwoord.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat was toch zo.
Zoiets heet nuance.
Natasia is niet 100 procent slecht, ze doet af en toe ook wel eens iets okay.
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind het een heel zware afknapper als er bewoners zijn die het doel van Jaap om af te vallen willen tegenwerken
Dit hier heeft met gezondheid te maken, vind het idee van Hupert niet okay dat hij dan het liefst overal ij wil neerzetten![]()
LOL veel zuipen ? en dan hebben over alcoholvrij bier laat me nie lachenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:16 schreef Dynabite het volgende:
Jaap wil veel zuipen( dat afvallen kan hij dus wel vergeten, die zuipt rustig een kratje bier op een avond weg).
Het is wel erg suf, jaquote:Op maandag 26 februari 2007 23:15 schreef beequeen het volgende:
WIE TRAPT IN DEZE BULLSHIT??????????????????? Sorry voor de capslock, maar ik erger me 100 slagen in ronte![]()
![]()
![]()
![]()
Huub moet niet vergeten hoe hij zo populair geworden is: niet omdat hij zo leuk was, maar omdat de rest zich zo hufterig gedroeg tegen hem.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind het een heel zware afknapper als er bewoners zijn die het doel van Jaap om af te vallen willen tegenwerken
Dit hier heeft met gezondheid te maken, vind het idee van Hupert niet okay dat hij dan het liefst overal ijs wil neerzetten![]()
vergeet die 20 broodjes frikandel en de shoarmaatjes niet............quote:Op maandag 26 februari 2007 23:16 schreef Dynabite het volgende:
Jaap wil veel zuipen( dat afvallen kan hij dus wel vergeten, die zuipt rustig een kratje bier op een avond weg).
Gaan ze nu al alle namen door elkaar halenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:13 schreef Ning het volgende:
Tot ieders grote verbazing komt toch Natasia binnenlopen. “Natasia, wat kan ik voor jou betekenen en jij voor mij?”, vraagt Jaap wanneer hij haar binnen ziet komen. Natasia is meteen heel duidelijk: “Jij kan niks voor mij betekenen.” Wel vertelt ze dat zij hem kan helpen met het sporten. Jaap vraagt duidelijk wat Natasia zal doen wanneer hij geen zin heeft om te sporten. Ze zegt dat ze hem zeker weten mee zal nemen naar de sportzaal. “Mee sleuren, echt doen hoor! En boos worden!”, zegt Eric Jaap. En laat dit nou net één van Natasia’s kwaliteiten zijn…
Ben ik nu gek of 10?
Hij heeft zijn populariteit denk ik ook wel te danken aan zijn scherpe opmerkingen...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub moet niet vergeten hoe hij zo populair geworden is: niet omdat hij zo leuk was, maar omdat de rest zich zo hufterig gedroeg tegen hem.
Persoonlijk denk ik dat het hem een hele boel populairiteit gaat kosten als hij nu een ander in die underdog-postitie gaat neerzetten. Dat is gewoon niet slim.
Is toch mooi. Ze kletsen allemaal hun hele dagboekje leeg.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:18 schreef beequeen het volgende:
Waar haalt Bolle Japie het recht vandaan om iedereen op het matje te roepen????????????????
Dat doen ze toch zelf...ze gaan netjes 1 voor 1 naar binnen.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:18 schreef beequeen het volgende:
Waar haalt Bolle Japie het recht vandaan om iedereen op het matje te roepen????????????????
Van de Feboquote:Op maandag 26 februari 2007 23:18 schreef beequeen het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:20 schreef pullup het volgende:
Sylvia doet het slim hoor, ze draait meteen de rollen om
TV-momentje he.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:20 schreef pullup het volgende:
Die kaartenactie was voornamelijk omdat iedereen het gedrag van Nathanael & Co. helemaal zat was.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Hij heeft zijn populariteit denk ik ook wel te danken aan zijn scherpe opmerkingen...
We weten toch uit wat voor hout Syl gesneden isquote:Op maandag 26 februari 2007 23:20 schreef pullup het volgende:
Alsof ze over een half uur nog weet wat ze gezegd heeft...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:21 schreef Copycat het volgende:
Amanda houdt van Natasia. Dat gaat 'm dus ook niet worden.
Alhoewel ...
Waarom.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:21 schreef CARLAK het volgende:
[..]
ik vind deze opmerking ongenuanceerd.![]()
Kansloos.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:21 schreef petraa het volgende:
Pact Amanda, Natasia en Brian is net gesloten.
Daarom!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Alsof ze over een half uur nog weet wat ze gezegd heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |