een huub's reactie: "zo moet je niet denken... en daar moet je het ook niet over hebben"quote:Op maandag 26 februari 2007 22:57 schreef Kinga het volgende:
lullig voor de show om haar eruit te stemmen?!
Dat is mooi, en dan te bedenken dat Brian immuniteit wilde..... die dacht weer eens niet verder dan een mogelijke kick onder z'n eigen ass.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
Huub is wel heel zakelijk.
Hij wil dat Jaap Brian immuniteit geeft, dan kan Natasia eruit.
Misschien is dat wat Jaap de bewoners wil laten geloven en heeft ie heel wat anders in petto.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:57 schreef snkr-xxx het volgende:
wat laat jaap in z'n kaarten kijken.... ik hoop dat ie weet wat ie doet.
mee eens.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:58 schreef Maanvis het volgende:
Jaap is ook echt iemand volgens mij die met een paar rake woorden iemand op z'n plaats kan zetten.. Bijv hoe ie dat al een paar keer met amanda heeft gedaan. Niet zoals huub dat ie de confrontatie aangaat zodat ze alleen maar agressiever reageren, maar iemand die je tot op het bot toe afbreekt.. 't is een slimme gozer gelukkig
Met knikkende knieën.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Nasty toch naar Ome Japie?
maar dat is zijn enige doelquote:Op maandag 26 februari 2007 22:59 schreef 2live het volgende:
Jaap heeft de goede mensen gesproken buiten, nu nog naar luisteren Jaap!
En niet zeiken over een trainingsmaatje!
Ik verheug me daar ZWAAR op, ik zie hem er momenteel wel voor aanquote:Op maandag 26 februari 2007 22:59 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien is dat wat Jaap de bewoners wil laten geloven en heeft ie heel wat anders in petto.![]()
Tuurlijk anders verwacht dan?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:00 schreef vzzzzzbx het volgende:
is natasia ingefluisterd door brian?
ooit, moet in zijn dromen zijn geweest.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:51 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Hij was op 14 mensen na de beste schaker van Europa ooit !!!
nee, maar ik wist niet of ze elkaar gezien hadden in de tussentijd. alleen de jaap-stream gekekenquote:
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:01 schreef koekjesmonstertje het volgende:
heeft bryan Natasia ingelicht tegen Jaap te zeggen; Ik ga je helpen echt..?
ben ik ook bang voorquote:Op maandag 26 februari 2007 23:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik ben bang dat Jaap Natasia er bij wil houden omdat zij hem kan pushen om mee te gaan sporten...![]()
gisteren nog wel anders!! Als ik win dan betaal ik jouw schulden zei ze toch tegen haar vriendin.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:02 schreef Kinga het volgende:
ZUCHT!!!
"ik zit hier niet voor de eindstreep"
MY ASS!
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:02 schreef Kinga het volgende:
ZUCHT!!!
MY ASS!
dat is zwartquote:Op maandag 26 februari 2007 23:03 schreef LoveProfusion het volgende:
huh ze is portier? ze zat in de bijstand
dat zegt ze dan precies goedquote:Op maandag 26 februari 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
Ik heb nooit geen vooroordelen, ja hoor, wat een contratictie.
Ze zit er voor haar Touaregje, voor haar buikje, haar Picktit-theezakjes, haar haartjes, haar billetjes en voor haar kindjes.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:02 schreef Kinga het volgende:
ZUCHT!!!
MY ASS!
nee, jaap zal eric net weg willen hebben. hij gaat de pacts brekenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:03 schreef bitwizard het volgende:
grappig, iedereen tot nu toe noemt Eric om weg te stemmen, volgens mij is het niet al te moeilijk om die eruit te krijgen, maar dat is (waarschijnlijk) geen winst voor Jaap
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:03 schreef Kinga het volgende:
"ik heb nooit geen vooroordelen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |