Je moet ergens altijd zelf achter staan, anders lukt het sowieso niet, maar het is gewoon een stukje makkelijker als je er niet alleen zelf achter staat, maar er ook nog iemand naast je staat die op het juiste moment "doe nou niet" of "ga nog ff door, je kunt het" tegen je zegt.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:47 schreef NS het volgende:
Beetje vreemd praatje van Jaap. Hij heeft iemand nodig die hem steunt in zijn strijd om af te vallen. Oké, maar als je af wil vallen of stoppen met roken dan is het nog altijd zo dat jij daar zelf achter moet staan. En heel voorzichtig schat ik die Jaap in dat hij dat ook eigenlijk wel zo ziet. Zo niet dan is het voor mij een flapdrol.
Hij was op 14 mensen na de beste schaker van Europa ooit !!!quote:Op maandag 26 februari 2007 22:47 schreef Judah het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hij is echt niet zo slim als mensen denken.
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik zie Jaap aan voor iemand die ongelooflijke woede-uitbarstingen kan krijgen
Gaan we al binnen een paar dagen meemaken let maar op!
Ik denk dat hij slim is in verstand, niet in het spel. Hij zal goed en makkelijk kunnen studeren, maar ik vind hem te soft, laat teveel zien en wordt erop terug gepakt. Ik blijf het zielig vinden, die jongen heeft hulp nodig, eerst over dat ongeluk van zijn broer komen, dan afvallen. Dat gaat hier echt niet lukken.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:47 schreef Judah het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hij is echt niet zo slim als mensen denken. Hij liegt veel volgens mij, als-in het opblazen van verhalen.
Jij dacht dat hij wist waar hij mee bezig was?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:52 schreef koekjesmonstertje het volgende:
LET OP: Brainless zegt: ik ga je helpen en dat doe ik niet om immumiteit proberen te krijgen.
WAAAT? Brayn wil dus graag immumiteit, hij snapt er dus echt niks van.
Brian is gewoon domquote:Op maandag 26 februari 2007 22:52 schreef koekjesmonstertje het volgende:
LET OP: Brainless zegt: ik ga je helpen en dat doe ik niet om immumiteit proberen te krijgen.
WAAAT? Brayn wil dus graag immumiteit, hij snapt er dus echt niks van.
Die blik komt hem nog goed van pas als hij straks Nasty nog moet interviewen. Kan hij gelijk even vragen naar de Endstra-connecties.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:51 schreef Mokum020 het volgende:
Wel een komisch gezicht.........Brainless die zich indekt en Japie KingKorn die met een notitieblok en een blik a-la-Moskowitch alles zit te noteren............![]()
Tuurlijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:50 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wel een beetje poppenkast hoor deze gesprekken met de bewoners. Jaap weet allang wat ie moet doen, is helemaal bijgepraat door God. Dit is niets anders dan bladvulling.
Wat!?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:54 schreef vzzzzzbx het volgende:
jaap is goed bezig!! huub heeft het moeilijk. zoekt naar woorden. *zweet*
Jawel.......>>> ik!quote:Op maandag 26 februari 2007 22:54 schreef doesss het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Er zijn na dat gevalletje met Amandel hier toch geen mensen meer die denken dat Japie zelf mag beslissen wie hij kiest, mag ik toch hopen.![]()
Ja ben ik ook wel met je eens, maar dat werkt in een privé-leven. Jaap is in DGK gestapt en zegt dat ie zich ingelezen heeft? Snap je wat ik bedoel? In deze situatie ken je je medemilionairs helemaal niet en ben je dus op jezelf aangewezen. Wat Brian net deed was belachelijk en dat is wat Jaap niet echt bedoelt (geloof ik).quote:Op maandag 26 februari 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet ergens altijd zelf achter staan, anders lukt het sowieso niet, maar het is gewoon een stukje makkelijker als je er niet alleen zelf achter staat, maar er ook nog iemand naast je staat die op het juiste moment "doe nou niet" of "ga nog ff door, je kunt het" tegen je zegt.
Huub is niet de enige die dat wil geloof ik...quote:Op maandag 26 februari 2007 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
Huub is wel heel zakelijk.
Hij wil dat Jaap Brian immuniteit geeft, dan kan Natasia eruit.
Ooit? Bullshit. Hij kan goed schaken. Vertelt wat over inzicht, maar vertelt verder niets over enige ontwikkeling.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:51 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Hij was op 14 mensen na de beste schaker van Europa ooit !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |