en jaap was de lachende derde!quote:Op maandag 26 februari 2007 22:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee ze gingen er heen om te vertellen dat Brainles het plan had vergalt.
Vertel es wat nieuws !quote:Op maandag 26 februari 2007 22:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
OMG Wat kan Brian dom lullen zeg
Ja omdat Brian heeft gezegd dat hij Eric weg wil hebben toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:43 schreef jacqjacq het volgende:
op het notitieblok van jaap stond geschreven:
eric (moet weg)
ohkee, ik ken haar verder ook niet! nee nog een amanda sloerie in de kooi zou te erughh zijnquote:Op maandag 26 februari 2007 22:38 schreef Sense het volgende:
[..]
ze zag er nu vrij classy-sexy uit, maar in Paradise Hotel was het net (bijna) net zo'n ordinaire snol als Amanda hoor.
ja wat een sukkel die vent ik kan dat soort opmerkingen echt niet meer aanhoren ik trek het niet meerquote:
Je begint er zelf al om te lachen. Maar je zegt toch wat je denkt? En als je dat gevoel hebt zal dat zeker wel ergens door ontstaan zijn. Gaat dat gevoel weg als ik zeg dat het onzin is? Volgens mij.... laat je gewoon jezelf overtuigen. Zolang je eerlijk bent in je gevoel naar jezelf dan hoef je je volgens mij niet af te vragen of het verkeerd is en .... zal ik je niet uitlachen......quote:Op maandag 26 februari 2007 22:31 schreef nibbieworld het volgende:
ik zal wel een van de weinige zijn van de fokkers maar ik vind huub steeds minder leuk worden. beetje te aanwezig en TE irritant! misschien dat het wel weer over gaat, maar de laatste week vindt ik hem gewoon zwaar minder! beetje zo`n ik ik ik type en de rest kan stikken mentaliteit heeft ie gekregen. en te popie jopie. of zeg ik nu iets verkeerds, haha.![]()
hij noteert wat Brian wilquote:Op maandag 26 februari 2007 22:43 schreef jacqjacq het volgende:
eric (moet weg)
Dat zou nogeens rellen opbrengen...quote:Op maandag 26 februari 2007 22:45 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
ohkee, ik ken haar verder ook niet! nee nog een amanda sloerie in de kooi zou te erughh zijn![]()
Ja, dat vertelde Jaap.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:44 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Jaap is een schaker, die denken zetten vooruit. Mischien wil ie juist dat Brian dat doorfluisterd.....![]()
ja volgens brainlesquote:Op maandag 26 februari 2007 22:43 schreef jacqjacq het volgende:
eric (moet weg)
Ik hoop dat hij zo sneaky isquote:Op maandag 26 februari 2007 22:45 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, dat vertelde Jaap.
Hij denkt in patronen...niet in moves.
Dus lange termijn.
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:46 schreef jacqjacq het volgende:
brian is coach voor amanda
brian wil jaap helpen met sporten
hoezo inslijmen
Tja, straks geeft ie brian immuniteit..hihi...weg Nataas.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:46 schreef jacqjacq het volgende:
brian is coach voor amanda
brian wil jaap helpen met sporten
hoezo inslijmen
Je vergeet het woord..... bewerkstelligen.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:46 schreef Gigageil het volgende:
Wanneer zal Brian het woord "gestereotypeerd" gebruiken ? En in welke context? Dat wordt weer lachen.....![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:46 schreef de_kolonel het volgende:
Even speltechnisch gezien:
Jaap is een aardige maar zwakke speler die binnen twee uur al zijn kaarten op tafel legt. Dat kan twee kanten uit: of hij is een rock en hij verplettert iedereen die hem wat probeerd te flikken, of hij wordt binnen no-time verpletterd. Zoals het er nu uitziet gok ik op dat laatste, maar ik kan me vergissen...............
Kon niet uitblijven natuurlijkquote:Op maandag 26 februari 2007 22:48 schreef jacqjacq het volgende:
het huub-dissen is begonnen (door brian)
Niks nieuws........quote:Op maandag 26 februari 2007 22:48 schreef jacqjacq het volgende:
het huub-dissen is begonnen (door brian)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |