Kom op scan, je weet dat de programmamakers in deze poppekast aan de touwtjes trekken, niet de spelers,Als jij hier de regie had, wat zou jij doen on JdM happy te houden,quote:Op maandag 26 februari 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sylvia kan me eerlijk gezegd niet zo veel schelen, behalve dat Huub mogelijk de volgende is als Sylvia eruit vlieg. Maar Sylvia maakt het programma niet. Het zou veel dramatischer zijn als Huub eruit vliegt.
En op die momenten neemt ze toch Sylvia in vertrouwen, dat heb ik haar al eens eerder zien doen...maf..quote:Op maandag 26 februari 2007 22:30 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia maakt echt een wat verslagen indruk.![]()
Mag ik mij hier geheel en al bij aansluiten.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:28 schreef Lieve het volgende:
[..]
Het is fijn dat jullie de sfeer rond de vergiftiging hebben weten weg te werken? Kan ik me voorstellen! En dan geen exit terwijl je toch probeert te voorkomen dat mensen MET brains dan maar met de dikbleek gaan gooien?
Tsja, maar ik snap het in ieder geval wel.
Ook de timing is erg.... gepast.
Mag me misschien nog wel van het hart.... is Amanda op haar rammelkastgehalte uitgekozen? Dan zijn jullie vast wel blij dat je na het rammelen een ( enigzins overdreven, maar wel binnen de wenselijkheid) gepast gedrag kregen vanmorgen.
Oh, en fijn dat Natasja's verjaardag nu nog niet is gevierd met een touareg. Komt die morgen voor haar? Bonusje voor goed gedrag?
* ja ik ben boos! Behoorlijk boos. Want ik voel me behoorlijk in de maling genomen. Beetje regels zijn regels en iedereen is gelijk, maar sommige zijn gelijker?
Tot Jaap 70 kilo is afgevallen mag het paard hem berijdenquote:Op maandag 26 februari 2007 22:30 schreef Miraaa het volgende:
FF een bezorgt vraagje.........Ik mag hopen dat kleine Japie pas paard gaat rijden als hij een grote Huub ( of anderhalf ) is afgevallen
![]()
Oh ja, dat zou heel goed kunnen.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:30 schreef elsie het volgende:
[..]
ik verstond dat ze haar tv moment moest hebben en Natas had die niet nodig ...
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:32 schreef agter het volgende:
Nou Jaap zit daar de hele avond alleen...
geen speld tussen te krijgenquote:Op maandag 26 februari 2007 22:32 schreef waldorfsalad het volgende:
Brain weer met zijn briljante opmerkingen:
'Als het geen feit is, dan kun je er niet van uitgaan'
Er lijkt alleen niemand heen te gaan.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
Jaap is wat mij betreft al wat té prominent aanwezig. Ook nu met z'n interviews.
Geen slimme zet geloof ik, ook omdat ie daar voorlopig alleen zit denk ik...quote:Op maandag 26 februari 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
Jaap is wat mij betreft al wat té prominent aanwezig. Ook nu met z'n interviews.
Huub met drank op is zwaar minder idd. Maar nuchter is hij helemaal topquote:Op maandag 26 februari 2007 22:31 schreef nibbieworld het volgende:
ik zal wel een van de weinige zijn van de fokkers maar ik vind huub steeds minder leuk worden. beetje te aanwezig en TE irritant! misschien dat het wel weer over gaat, maar de laatste week vindt ik hem gewoon zwaar minder! beetje zo`n ik ik ik type en de rest kan stikken mentaliteit heeft ie gekregen. en te popie jopie. of zeg ik nu iets verkeerds, haha.![]()
Ze gaan ook allemaal weg, dan blijft hij daar nog wel even alleenquote:Op maandag 26 februari 2007 22:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen slimme zet geloof ik, ook omdat ie daar voorlopig alleen zit denk ik...
... nee hoor .... ik vond hem het afgelopen weekend zo vervelend dat ik het gisteravond wel met hem had gehad. Maar ik vind Brian, Natasia én Zij Die Thuis Had Moeten Zitten nog veel erger en Huubie is de enige die tegen ze op staat. Van mij moet Huub dan ook blijven om die anderen eruit te werken. Van Eric verwachtte ik ook wat, maar die is alleen maar lief. Hebben we dus ook niks aan.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:31 schreef nibbieworld het volgende:
of zeg ik nu iets verkeerds, haha.![]()
Hij lokt het zelf uit door mee te doen aan dat interview idee...quote:Op maandag 26 februari 2007 22:35 schreef Myriam1978 het volgende:
Hij is de nieuwe underdog...Ze pesten hem...Zielig hoor.
Ja, voor de eerste avond is zoiets niet leuk.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:35 schreef Myriam1978 het volgende:
Kun je verwachten toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:35 schreef Myriam1978 het volgende:
alleen de eerstequote:Op maandag 26 februari 2007 22:34 schreef tipsch het volgende:
overigens, die immuniteit die Jaap aan een medebewoner kan meegeven, is die ook geldig voor 2 ontslagrondes?
Ik hoorde dat niet, alleen voor de 1e ronde hoorde ikquote:Op maandag 26 februari 2007 22:34 schreef tipsch het volgende:
overigens, die immuniteit die Jaap aan een medebewoner kan meegeven, is die ook geldig voor 2 ontslagrondes?
hadden ze potverdorie beter die melissa in de kooi kunnen laten.... what een vrouw!quote:Op maandag 26 februari 2007 22:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nog 1
http://www.youtube.com/watch?v=sM0HVFHEeMw
Zelfs Nasty vind het een rotstreekquote:Op maandag 26 februari 2007 22:37 schreef Sense het volgende:
wat is het ook een smerige rat he...
schijtbak
Dat was idd een stom idee...quote:Op maandag 26 februari 2007 22:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij lokt het zelf uit door mee te doen aan dat interview idee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |