Deugt niet he? .... ze had gewoon weg gemoetenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben het niet voor niets om kwart voor 9 gepland.
Ik dacht de presentatrice van PH?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:33 schreef Myriam1978 het volgende:
Melissa van Paradise Hotel idd! Ik dacht die Russin uit Robinson.
Ik denk niet dat zij in DGK gaat hoor. Ze heeft er net een baby uitgeperst. Kind is nog geen 4 maanden en ze is een alleenstaande mamaquote:Op maandag 26 februari 2007 21:32 schreef Gigageil het volgende:
Die Melissa gaat dus ook komen......Dan stop ik definitief met kijken naar DGK.....
![]()
Ala Natasja ga ik Amoebe zoveel mogelijk negeren.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Okee, Jaap hebben we nu wel gehad. Kunnen we het nu weer hebben over het feit dat er iemand in het huis zit die er volgens de regels niet meer had mogen zitten. Want dat we nu enkel over jaap kletsen is precies wat ze willen natuurlijk. Even iedereen de mond snoeren met een nieuwe bewoner. Ze hebben het niet voor niets om kwart voor 9 gepland.
die is toch alweer weg??quote:Op maandag 26 februari 2007 21:34 schreef Missy_1974 het volgende:
melissa is echt een vieze snol, maar wel een leuke partij voor natas want dat wijf heeft een bek, teringggggggg
Die hebben tenminste een hartquote:Op maandag 26 februari 2007 21:28 schreef agter het volgende:
Tis wel een echte rotterdammer: "Mijn hart is helemaal ritmisch en presteert"
Echt onbetaalbaar die gozerquote:Op maandag 26 februari 2007 21:34 schreef Dogga het volgende:
Jaap: huub wat heb jij hier voor gedaan
Huub: Hmmm(denkt heel goed na) ff kijken wat ik de vorige keer allemaal gelogen had
in ph wel , wat een bitch was dat zeg...maar hoezo denken jullie dat ze erin komt?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:34 schreef Missy_1974 het volgende:
melissa is echt een vieze snol, maar wel een leuke partij voor natas want dat wijf heeft een bek, teringggggggg
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:34 schreef Myriam1978 het volgende:
Hij is een schaakmeester!
Zie vorige COSquote:Op maandag 26 februari 2007 21:35 schreef Mokum020 het volgende:
http://www.drijfzand.com/series/paradise.html
Melisa.........................![]()
Voor de liefhebbers!!!!
Die krijg ik nog wel weggepest, lijkt me niet moeilijkquote:Op maandag 26 februari 2007 21:35 schreef itsme het volgende:
Hij vertelt al veel te veel aan ze
dat die blonde ff tegen amanda had gezegd:,,hier zijn mijn spullen, wissel ze even om voor die van jou, maak het bed netjes op en over 5 minuten moet je daar in die auto zitten waar ik net uit kwam."quote:Op maandag 26 februari 2007 21:34 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Deugt niet he? .... ze had gewoon weg gemoeten
Vooruit, zal ik nooit meer voor jou postenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:35 schreef snkr-xxx het volgende:
rampzalig dit..
en van mij hoeft de redactie hier ook niet meer perse te posten.
HRMquote:Op maandag 26 februari 2007 21:35 schreef Charmian het volgende:
wat studeert hij eigenlijk?
Ja was veel leuker (en eerlijker) geweestquote:Op maandag 26 februari 2007 21:35 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
dat die blonde ff tegen amanda had gezegd:,,hier zijn mijn spullen, wissel ze even om voor die van jou, maak het bed netjes op en over 5 minuten moet je daar in die auto zitten waar ik net uit kwam."
ja de playboyquote:Op maandag 26 februari 2007 21:35 schreef itsme het volgende:
heeft iemand die blonde gecaptured?
ik denk dat niet hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 21:35 schreef 2live het volgende:
[..]
in ph wel , wat een bitch was dat zeg...maar hoezo denken jullie dat ze erin komt?
duizendmaal dank.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Vooruit, zal ik nooit meer voor jou posten
OK. Ik beken.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:37 schreef tipsch het volgende:
ha, vriendinnetje die hij kent van een forum? welk forum?
Wil je alsjeblieft de streams maken. Hier is het echt rampzalig.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ff een rol van dat inpakspul met luchtbelletjes bestellen, hem inwikkelen en huub heeft een vlot. (ja ik heb wel eens naar jackass gekeken)quote:Op maandag 26 februari 2007 21:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel leuk maat 50, kunnen ze lekker gaan varen in de vijver als het wat mooier weer is
M'n vader zei altijd over dat beeld:quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:37 schreef _Boo_ het volgende:
Heeft Jaap gezegd wat ie studeert?
Hij komt me wel heel bekend voor. Ik wist alleen niet dat ie Jaap heette, wij noemden hem altijd Brutus
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:36 schreef agter het volgende:
[..]
HRM
(Human Resource Manangement)
Personeelsfunctionaris
Ja sorry, we hebben de klacht doorgegeven aan de bewuste providers. Meer kunnen we ook niet doenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:37 schreef F04 het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft de streams maken. Hier is het echt rampzalig.
Mag niets kosten hequote:Op maandag 26 februari 2007 21:37 schreef F04 het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft de streams maken. Hier is het echt rampzalig.
Regel 1) Schaakbord gaat de deur uit.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap heeft aan de Ned kampioenschappen schaken meegedaan .... alsjeblieft ... gaan we nou weer uren naar een suffe schaakpartij zitten kijken ... hou op zeg.
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
M'n vader zei altijd over dat beeld:
''t is net me baas, z'n klauwen staan verkeerd en hij hep geen hart in z'n donder'.....
Was het niet "elk pondje gaat naar het kontje" ? Of geld dat alleen voor Natasja?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:36 schreef HiDiHo het volgende:
Elk pondje gaat door het mondje
Hier heb ik geen last btwquote:Op maandag 26 februari 2007 21:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja sorry, we hebben de klacht doorgegeven aan de bewuste providers. Meer kunnen we ook niet doen![]()
Ik denk het ook.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:35 schreef rooie3 het volgende:
Brian schijt in zijn broek.
Die gaat nu helemaal op huub steunen.
Let maar op.
Duidelijk ja. Maar iedereen hier trapt er ook in, want ze lullen alleen nog maar over die nieuwe.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:34 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Deugt niet he? .... ze had gewoon weg gemoeten
Laat lekker gaan.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Volgens mij baalt ze stiekem dat Amanda niet naar huis is gestuurd.quote:
Dan moet het haast wel dezelfde zijn, Briljant!quote:
Ik verheug me nergens meer op.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:37 schreef Missy_1974 het volgende:
ik denk dat japie aardig gebekt is en goed is voor een aantal clashes
Ja wat moeten we dan? Huilend de streams uitzetten en maar blijven herhalen hoe oneerlijk dit hele spel is? We blijven toch allemaal kijken en iedere week komt er weer iets voorbij dat niet kloptquote:Op maandag 26 februari 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Duidelijk ja. Maar iedereen hier trapt er ook in, want ze lullen alleen nog maar over die nieuwe.
Ik ga even de rest van de avond wat anders doen, want ik word hier kotsmisselijk van.
D'r is niemand zo dik als hij... toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:39 schreef Kinga het volgende:
Ik lach me dood als het een FOKker is.
Ik niet iigquote:Op maandag 26 februari 2007 21:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
D'r is niemand zo dik als hij... toch?
Ik vind hem best sympathiek overkomen moet ik bekennen ..... en met zijn stem is niks mis iddquote:Op maandag 26 februari 2007 21:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Regel 1) Schaakbord gaat de deur uit.
By the way, Jaap heeft iig niet zo'n zaadstem als Eric.
ik ga ook er af.......... zat van........doei allquote:Op maandag 26 februari 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Duidelijk ja. Maar iedereen hier trapt er ook in, want ze lullen alleen nog maar over die nieuwe.
Ik ga even de rest van de avond wat anders doen, want ik word hier kotsmisselijk van.
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230quote:Op maandag 26 februari 2007 21:41 schreef Inukshuk het volgende:
DGK-Redactie;
Waarom heeft Amanda geen exit?
Waar staan de regels beschreven?
Mochten die niet allemaal online staan, kunnen jullie die ergens posten?
Ondanks een prachtige entree van Jaapblijf ik met de bovenstaande vragen zitten. Zouden jullie hier eens serieus antwoord op kunnen geven?
Het is belachelijk dat ze niet weg moest, maar er zullen wel twee redenen voor zijn dat ze alleen een waarschuwling kreegquote:Op maandag 26 februari 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ik zie jullie niet goed...quote:Op maandag 26 februari 2007 21:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
D'r is niemand zo dik als hij... toch?
Ja precies.. de dikste mannelijke fokker die ik ken.. is l... moet ik even goed denken.. tijn?quote:
Dat zou heel erg leuk zijn!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:41 schreef itsme het volgende:
Brief. Ik mag niet weggestemd worden
Ehh, daar is COS toch juist voor? Om de streams live te volgen en live te bespreken? Als je het over bepaalde punten wil hebben die niet op dit moment op de streams gebeuren dan kan dat in één van de andere topics.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:42 schreef agter het volgende:
Tis heel iemand anders. Heel ander karakter. En dat is leuk.
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:42 schreef cityofdelusion het volgende:
laten we even teruggaan naar waar het allemaal om draait:
[afbeelding]
klootzakquote:Op maandag 26 februari 2007 21:42 schreef cityofdelusion het volgende:
laten we even teruggaan naar waar het allemaal om draait:
[afbeelding]
Zie je snel weer scanman !! en dan gaan we Amanda intens haten, ok?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is toch bekend dat de regels altijd aangepast kunnen wordenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:41 schreef Inukshuk het volgende:
DGK-Redactie;
Waarom heeft Amanda geen exit?
Waar staan de regels beschreven?
Mochten die niet allemaal online staan, kunnen jullie die ergens posten?
Ondanks een prachtige entree van Jaapblijf ik met de bovenstaande vragen zitten. Zouden jullie hier eens serieus antwoord op kunnen geven?
Meesterlijk!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:43 schreef avonne het volgende:
Nou, duidelijk.
Hij hoeft maar Brian aan te wijzen en Natasia is exit
(of andersom)
Hij heeft uiteraard opdracht gekregen van "achter" wie hij moet nomineren, Natasja gaat niet weg...quote:Op maandag 26 februari 2007 21:43 schreef avonne het volgende:
Nou, duidelijk.
Hij hoeft maar Brian aan te wijzen en Natasia is exit
(of andersom)
EENSquote:Op maandag 26 februari 2007 21:44 schreef Miraaa het volgende:
Immuniteit op Brian................natasia eruit![]()
Please
![]()
Please
![]()
![]()
Volgens mij ookquote:Op maandag 26 februari 2007 21:43 schreef itsme het volgende:
Hij zag 1 iemand heel vuil naar hem kijken.
bedoelt hij de heks?
Eric is er nog?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Als hij Huub of Sylvia immuniteit geeft, dan kan die persoon ook niet stemmen... en dan kan Huub of Sylvia er dus vrij simpel uitgestemd worden.
Ik wil mee Amanda hatenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Zie je snel weer scanman !! en dan gaan we Amanda intens haten, ok?
en Natasia ookquote:Op maandag 26 februari 2007 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Als hij Huub of Sylvia immuniteit geeft, dan kan die persoon ook niet stemmen... en dan kan Huub of Sylvia er dus vrij simpel uitgestemd worden.
ik zeg het nog een keer. hij is het antwoord op mijn vraag om een personage ah la steve williams (vieze vette vervelende verloofde) de villa in te gooienquote:Op maandag 26 februari 2007 21:42 schreef itsme het volgende:
Ja hoor., Ik heb gelijk
Privilege:
eerste 2 ontslagrondes immuniteit
Ik denk dat Amanda Brian dekt.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:44 schreef logout het volgende:
nou Natas immuniteit geven, dan mag ze niet meer stemmen -> Brian der uit!
Leuk bedacht redactie.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:43 schreef My_ het volgende:
Als hij Brian aanwijst, dan is Natasia eruit
Nee, die heeft Amoebe nog.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:44 schreef logout het volgende:
Probleem: hoe krijg je Amanda zo ver om Brian weg te stemmen?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:44 schreef logout het volgende:
De vraag is of hij er slim gebruik van gaat makenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dit is wel tof, dat hij iemand immuun kan maken.
Hij moet Brian immuniteit geven dan kan iedereen Natasia of Amanda eruit stemmen !!! En is Brian er niet om het tegen te houdenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:43 schreef scanman01 het volgende:
grappig. je hebt gelijk. Beide groepjes hebben dan nog een kans. Eric en Amandaquote:Op maandag 26 februari 2007 21:45 schreef Sense het volgende:
[..]
Probleem: hoe krijg je Amanda zo ver om Brian weg te stemmen?
Dat is wel te hopen ja.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:46 schreef Borga het volgende:
zdngmw of hdnkkk
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
DGK_redactie... Slimme zet. De aandacht van de nieuwe is gestuurd naar het schaakspel tussen de oorspronkelijke bewoners! Nu hopen dat hij in de tussentijd laat zien dat jij zijn gezondheidsprograama ment en aan kan! Goed werk!
nee want natasia stemt dan niet tegen amanda en vice versaquote:Op maandag 26 februari 2007 21:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij moet Brian immuniteit geven dan kan iedereen Natasia of Amanda eruit stemmen !!! En is Brian er niet om het tegen te houden
Als hij Brian kiest, krijgt Amanda een sleutelrol.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:46 schreef Danny het volgende:
ok, als hij Brian kiest ligt natasia eruit.
Kiest hij Syl is het exit huub.
De rest is niet boeiend. Amanda of Natasia kiezen haalt niets uit en levert niets op.
maar als amanda die andere 2 steunt schieten we nog niks op. moeten we toch hopen op een gedwongen vertrek voor amandaquote:Op maandag 26 februari 2007 21:47 schreef raggende_annie het volgende:
eric huub en syl gaan nu samen dus daar gaat er nooit een van de villa uit
Ok dit lees ik dus;quote:Op maandag 26 februari 2007 21:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Dan vliegt Amanda er zeker uit.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij moet Brian immuniteit geven dan kan iedereen Natasia of Amanda eruit stemmen !!! En is Brian er niet om het tegen te houden
Dat zou ook zo maar kunnen ja. Die vieze nicht vertrouw ik sowieso niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:48 schreef farceman het volgende:
Dit kan wel eens het einde van Huub of Sylvia worden.....
Idd. Het wordt Natasia want Amanda stemt Brian niet uit!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:46 schreef Borga het volgende:
zdngmw of hdnkkk
Dat van Amanda was wat zwak... Maar dit is een mooie actie! En een eerlijke kans voor dat "jochie"!!quote:
Leuk bedacht die immuniteit!quote:
Amanda is door iedereen te beïnvloeden!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:47 schreef itsme het volgende:
[..]
nee want natasia stemt dan niet tegen amanda en vice versa
Alsof hij dat niet doorziet.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:50 schreef Myriam1978 het volgende:
Slijmen dus Natas' van Brian: hardcore slijmen!
Of Huub kies cq Natas kiestquote:Op maandag 26 februari 2007 21:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als hij Brian kiest, krijgt Amanda een sleutelrol.
Als hij Sylvia kiest, krijgt Eric de sleutelrol.
dat denk ik ook... leuke actie hoor daar niet van, brengt weer wat roddel en actie in de tentquote:Op maandag 26 februari 2007 21:50 schreef itsme het volgende:
Ik denk dat dit niet veel uitmaakt.
De groepjes bestaan uit 3 mensen.
Als Brian eruit is, volgt Natasia vanzelf. Die heeft dan geen ruggesteun meer.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:49 schreef Missy_1974 het volgende:
oh aub eerst brian eruit en dan natas, pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Alleen dat hete koffie gooien van Amanda kwam een beetje slecht uit, nietwaarquote:
echt niet arogantquote:Op maandag 26 februari 2007 21:48 schreef waldorfsalad het volgende:
Braindead vindt zichzelf een sterke speler...
Ik vertrouw Eric helemaal niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:50 schreef bitwizard het volgende:
[..]
dat denk ik ook... leuke actie hoor daar niet van, brengt weer wat roddel en actie in de tent
WTF? En maar liefst 2 rondes?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:42 schreef Dogga het volgende:
2 ontslag rondes imuuuuum!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |