http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230quote:Op maandag 26 februari 2007 21:41 schreef Inukshuk het volgende:
DGK-Redactie;
Waarom heeft Amanda geen exit?
Waar staan de regels beschreven?
Mochten die niet allemaal online staan, kunnen jullie die ergens posten?
Ondanks een prachtige entree van Jaapblijf ik met de bovenstaande vragen zitten. Zouden jullie hier eens serieus antwoord op kunnen geven?
Het is belachelijk dat ze niet weg moest, maar er zullen wel twee redenen voor zijn dat ze alleen een waarschuwling kreegquote:Op maandag 26 februari 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Duidelijk ja. Maar iedereen hier trapt er ook in, want ze lullen alleen nog maar over die nieuwe.
Ik ga even de rest van de avond wat anders doen, want ik word hier kotsmisselijk van.
ik zie jullie niet goed...quote:Op maandag 26 februari 2007 21:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
D'r is niemand zo dik als hij... toch?
Ja precies.. de dikste mannelijke fokker die ik ken.. is l... moet ik even goed denken.. tijn?quote:
Dat zou heel erg leuk zijn!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:41 schreef itsme het volgende:
Brief. Ik mag niet weggestemd worden
Ehh, daar is COS toch juist voor? Om de streams live te volgen en live te bespreken? Als je het over bepaalde punten wil hebben die niet op dit moment op de streams gebeuren dan kan dat in één van de andere topics.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Duidelijk ja. Maar iedereen hier trapt er ook in, want ze lullen alleen nog maar over die nieuwe.
Ik ga even de rest van de avond wat anders doen, want ik word hier kotsmisselijk van.
Precies.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:42 schreef agter het volgende:
Tis heel iemand anders. Heel ander karakter. En dat is leuk.
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:42 schreef cityofdelusion het volgende:
laten we even teruggaan naar waar het allemaal om draait:
[afbeelding]
klootzakquote:Op maandag 26 februari 2007 21:42 schreef cityofdelusion het volgende:
laten we even teruggaan naar waar het allemaal om draait:
[afbeelding]
Zie je snel weer scanman !! en dan gaan we Amanda intens haten, ok?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is toch bekend dat de regels altijd aangepast kunnen wordenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:41 schreef Inukshuk het volgende:
DGK-Redactie;
Waarom heeft Amanda geen exit?
Waar staan de regels beschreven?
Mochten die niet allemaal online staan, kunnen jullie die ergens posten?
Ondanks een prachtige entree van Jaapblijf ik met de bovenstaande vragen zitten. Zouden jullie hier eens serieus antwoord op kunnen geven?
Meesterlijk!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:43 schreef avonne het volgende:
Nou, duidelijk.
Hij hoeft maar Brian aan te wijzen en Natasia is exit
(of andersom)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |