Het is toch bekend dat de regels altijd aangepast kunnen wordenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:41 schreef Inukshuk het volgende:
DGK-Redactie;
Waarom heeft Amanda geen exit?
Waar staan de regels beschreven?
Mochten die niet allemaal online staan, kunnen jullie die ergens posten?
Ondanks een prachtige entree van Jaapblijf ik met de bovenstaande vragen zitten. Zouden jullie hier eens serieus antwoord op kunnen geven?
Meesterlijk!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:43 schreef avonne het volgende:
Nou, duidelijk.
Hij hoeft maar Brian aan te wijzen en Natasia is exit
(of andersom)
Hij heeft uiteraard opdracht gekregen van "achter" wie hij moet nomineren, Natasja gaat niet weg...quote:Op maandag 26 februari 2007 21:43 schreef avonne het volgende:
Nou, duidelijk.
Hij hoeft maar Brian aan te wijzen en Natasia is exit
(of andersom)
EENSquote:Op maandag 26 februari 2007 21:44 schreef Miraaa het volgende:
Immuniteit op Brian................natasia eruit![]()
Please
![]()
Please
![]()
![]()
Volgens mij ookquote:Op maandag 26 februari 2007 21:43 schreef itsme het volgende:
Hij zag 1 iemand heel vuil naar hem kijken.
bedoelt hij de heks?
Eric is er nog?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Als hij Huub of Sylvia immuniteit geeft, dan kan die persoon ook niet stemmen... en dan kan Huub of Sylvia er dus vrij simpel uitgestemd worden.
Ik wil mee Amanda hatenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Zie je snel weer scanman !! en dan gaan we Amanda intens haten, ok?
en Natasia ookquote:Op maandag 26 februari 2007 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Als hij Huub of Sylvia immuniteit geeft, dan kan die persoon ook niet stemmen... en dan kan Huub of Sylvia er dus vrij simpel uitgestemd worden.
ik zeg het nog een keer. hij is het antwoord op mijn vraag om een personage ah la steve williams (vieze vette vervelende verloofde) de villa in te gooienquote:Op maandag 26 februari 2007 21:42 schreef itsme het volgende:
Ja hoor., Ik heb gelijk
Privilege:
eerste 2 ontslagrondes immuniteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |