Het is een zweedse actrice toch die Alexandra Dahlstrom ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:35 schreef heaven7 het volgende:
Uiteindelijk zal ze nederlands leren.
Ik vind het wel leuk, zeker omdat ik het kan verstaan enzo maar het is wel een dom personage en nogal over the top met het constante 'hejhej'.
misschien heeft ze 1 ouder die nederlands is ofzo?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:37 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het is een zweedse actrice toch die Alexandra Dahlstrom ?
Hoe kunnen ze die nou in een keer Nederlands leren?
Wikipedia zegt van nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
misschien heeft ze 1 ouder die nederlands is ofzo?
Dat zweeds is zoooooooooo liefquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:40 schreef Cerubo het volgende:
Ik vind die Zweedse zo geweldig![]()
![]()
![]()
!! 100% erin houden, ik lache me rot. Dat stemmetje, dat hoofd
.
en heeft iemand al caps?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:35 schreef TornadoDK het volgende:
waarom komt hier nou nooit een geile zweedse als mijn ouders op vakantie zijn
Mijn ideequote:
Na het 21e seizoen pas ofzo.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:47 schreef zwambtenaar het volgende:
GTST verjongt te veel. Hopelijk trekken ze de stekker eruit straks, want dat staat wellicht te gebeuren.
quote:Your IP-address 82.73.89.34 is already downloading a file. You have to wait until it is finished
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:56 schreef Renesite het volgende:
http://rapidshare.com/fil(...)xandra_Dahlstrom.avi
Misschien zet ik het zo wel ff op you tube. Ik heb zelf een hekel aan rapidshare![]()
O wacht, rapidshare loopt te kutten
[..]
![]()
Kan jij hem evt. op youtube ofzo zetten? Dat verachterlijke rapidshare wil niets meer doenquote:
Dat constante hejhej is gewoon realiteit, zo praten die zweedse meisjes (mijn god wat mis ik dat na een half jaar Zweden, Zweedse meisjes komen een stuk liever over dan nederlandse, en zijn vele maler assertiever en knapperquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:35 schreef heaven7 het volgende:
Uiteindelijk zal ze nederlands leren.
Ik vind het wel leuk, zeker omdat ik het kan verstaan enzo maar het is wel een dom personage en nogal over the top met het constante 'hejhej'.
quote:
Hij speelde goed vandaag, maar toch blijf ik hem een paniekerig jankertje vinden die elk moment de controle over alles dreigt te verliezen, eigenschappen die bad guys van weleer nooit haddenquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:50 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
[..]
Dat constante hejhej is gewoon realiteit, zo praten die zweedse meisjes (mijn god wat mis ik dat na een half jaar Zweden, Zweedse meisjes komen een stuk liever over dan nederlandse, en zijn vele maler assertiever en knapper).
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:56 schreef Renesite het volgende:
http://rapidshare.com/fil(...)xandra_Dahlstrom.avi
Misschien zet ik het zo wel ff op you tube. Ik heb zelf een hekel aan rapidshare![]()
O wacht, rapidshare loopt te kutten
[..]
![]()
Ehm, probeer je mij nou te vertellen hoe het land en de taal in elkaar zit?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:50 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
[..]
Dat constante hejhej is gewoon realiteit, zo praten die zweedse meisjes (mijn god wat mis ik dat na een half jaar Zweden, Zweedse meisjes komen een stuk liever over dan nederlandse, en zijn vele maler assertiever en knapper). Wat alleen niet realistisch is, is dat deze meid geen Engels kan. Het niveau qua Engels spreken ligt in Zweden hoger dan Nederland, en in Nederland is het al moeilijk iemand te vinden die geen Engels kan...
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:10 schreef heaven7 het volgende:
En het is wel abnormaal dat ze geen engels zou kunnen.
Nee, dat kan niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:30 schreef G-Mart het volgende:
Kun je ook ergens online GTST kijken? Ik woon nu in Madrid namelijk ..
als je bekend bent met (het downloaden vanuit) nieuwsgroepen dan kan je ze daar wekelijks vinden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:30 schreef G-Mart het volgende:
Kun je ook ergens online GTST kijken? Ik woon nu in Madrid namelijk ..
Nee totaal niet, gewoon opmerking. Had je andere post niet gelezen. Snyggingquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:22 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ehm, probeer je mij nou te vertellen hoe het land en de taal in elkaar zit?
Oke, excuus.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:03 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
[..]
Nee totaal niet, gewoon opmerking. Had je andere post niet goed gelezen.
Lieve Schutter?quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:46 schreef Canisfire het volgende:
* Nick krijgt een verleidelijk aanbod van de geheimzinnige schutter
Hoeveel pakken cornflakes zou je daar voor nodig hebben?quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:20 schreef Otmed het volgende:
Dat Zweedse wijf is top! Nu wil ik ook Zweeds leren.
Hmm een stuk of 5000?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hoeveel pakken cornflakes zou je daar voor nodig hebben?![]()
Leerzaam!quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:41 schreef roooosje het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=hejhej&meta=
Als je op google op 'hejhej' zoekt, krijg je ook heeel veel Zweedse sites!
Die chicks mogen er wel wezen. Ruil actie doen? Hun 'Dancing Queens' tegen onze 'Breezah Sletjes'quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:53 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
Leuke site: Hotornot, maar dan Zweeds: http://www.snyggast.se/
Klik links in het menu op Tjejer, en bekijk dan rechts de top 20
Succes gegarandeerd, hehe
Damn echt allemaal he O.oquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:53 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
Leuke site: Hotornot, maar dan Zweeds: http://www.snyggast.se/
Klik links in het menu op Tjejer, en bekijk dan rechts de top 20
Succes gegarandeerd, hehe
Bier is de drank onder de vrouwen in Zweden, dus weer een punt voor de Zweedse wat mij betreftquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:01 schreef Chryzis het volgende:
[..]
Die chicks mogen er wel wezen. Ruil actie doen? Hun 'Dancing Queens' tegen onze 'Breezah Sletjes'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |