Het geheim van Ludo, gedetailleerd na te lezen op wikipediaquote:Op maandag 5 maart 2007 20:31 schreef Majeztic het volgende:
Wat ik niet snap:
Ludo moest 100miljoen betalen.. met moeite kunnen doen. Uurtje later heeft hij een hele Wolkenkrabbergebouw ergens staan![]()
Hoe heette ze nou ook alweer?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:39 schreef Frasier het volgende:
Wie was die meid die ineens binnen kwam en zo geil Zweeds praatte?![]()
![]()
![]()
Dat taaltje is zooooquote:Op maandag 5 maart 2007 20:39 schreef Frasier het volgende:
Wie was die meid die ineens binnen kwam en zo geil Zweeds praatte?![]()
![]()
![]()
Omdat Ludo nu zo een rol als Laura krijgt, niet echt een prominente verhaallijn dus, omdat ze doorhebben gekregen dat een groot aantal kijkers (ik val daar niet onder) nu redelijk Ludo-moe is.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:40 schreef Chryzis het volgende:
Wauw. Vandaag vond ik sinds tijden een aflevering (waar Ludo níet in voorkwam) redelijk interessant.
Ligt vast aan mij..![]()
Echt te debiel voor woorden, ik weet dat dat eiland klein is, maar dat je hem nou exact op dat ene strand moet tegenkomenquote:
Jaquote:Op maandag 5 maart 2007 20:52 schreef Cerubo het volgende:
Ja, had leuker geweest als Arnie daar stond
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:52 schreef Cerubo het volgende:
Ja, had leuker geweest als Arnie daar stond
Skylar geloof ikquote:Op maandag 5 maart 2007 20:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe heette ze nou ook alweer?
Hoe ze ook dat woord 'wonen' herhaalde![]()
Zweedse zijn bijna altijd lekkerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:38 schreef -Jean- het volgende:
Lekkere zweedse!
Kan dat eiland niet exploderen, waarbij Robert, Florien en Noud (ja Noud ook) net kunnen ontkomen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:08 schreef Canisfire het volgende:
Eén week verbleven Wilbert Gieske, Ruud Feltkamp, Carolien Spoor, Charlotte Besijn en Koert-Jan de Bruijn op het zonovergoten eiland
Noud boeit me eigenlijk niet zo, maar ik ben blij dat we het erover eens zijn dat Barbara en Dennis op moeten donderenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:14 schreef Canisfire het volgende:
Mits noud dan voor de rest van zijn leven in coma ligt.
Ja, en dan kan Robert weer een relatie aan met een andere vrouw en dan steeds lekker vreemd gaan. Hopen dat Anita dan ook nog mee explodeert, zodat we ook van haar gezeur (en het aids-lijntje waarin ze dramatisch doodgaat, zie ik nu al tegenopquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Noud boeit me eigenlijk niet zo, maar ik ben blij dat we het erover eens zijn dat Barbara en Dennis op moeten donderen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |