Het geheim van Ludo, gedetailleerd na te lezen op wikipediaquote:Op maandag 5 maart 2007 20:31 schreef Majeztic het volgende:
Wat ik niet snap:
Ludo moest 100miljoen betalen.. met moeite kunnen doen. Uurtje later heeft hij een hele Wolkenkrabbergebouw ergens staan![]()
Hoe heette ze nou ook alweer?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:39 schreef Frasier het volgende:
Wie was die meid die ineens binnen kwam en zo geil Zweeds praatte?![]()
![]()
![]()
Dat taaltje is zooooquote:Op maandag 5 maart 2007 20:39 schreef Frasier het volgende:
Wie was die meid die ineens binnen kwam en zo geil Zweeds praatte?![]()
![]()
![]()
Omdat Ludo nu zo een rol als Laura krijgt, niet echt een prominente verhaallijn dus, omdat ze doorhebben gekregen dat een groot aantal kijkers (ik val daar niet onder) nu redelijk Ludo-moe is.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:40 schreef Chryzis het volgende:
Wauw. Vandaag vond ik sinds tijden een aflevering (waar Ludo níet in voorkwam) redelijk interessant.
Ligt vast aan mij..![]()
Echt te debiel voor woorden, ik weet dat dat eiland klein is, maar dat je hem nou exact op dat ene strand moet tegenkomenquote:
Jaquote:Op maandag 5 maart 2007 20:52 schreef Cerubo het volgende:
Ja, had leuker geweest als Arnie daar stond
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:52 schreef Cerubo het volgende:
Ja, had leuker geweest als Arnie daar stond
Skylar geloof ikquote:Op maandag 5 maart 2007 20:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe heette ze nou ook alweer?
Hoe ze ook dat woord 'wonen' herhaalde![]()
Zweedse zijn bijna altijd lekkerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:38 schreef -Jean- het volgende:
Lekkere zweedse!
Kan dat eiland niet exploderen, waarbij Robert, Florien en Noud (ja Noud ook) net kunnen ontkomen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:08 schreef Canisfire het volgende:
Eén week verbleven Wilbert Gieske, Ruud Feltkamp, Carolien Spoor, Charlotte Besijn en Koert-Jan de Bruijn op het zonovergoten eiland
Noud boeit me eigenlijk niet zo, maar ik ben blij dat we het erover eens zijn dat Barbara en Dennis op moeten donderenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:14 schreef Canisfire het volgende:
Mits noud dan voor de rest van zijn leven in coma ligt.
Ja, en dan kan Robert weer een relatie aan met een andere vrouw en dan steeds lekker vreemd gaan. Hopen dat Anita dan ook nog mee explodeert, zodat we ook van haar gezeur (en het aids-lijntje waarin ze dramatisch doodgaat, zie ik nu al tegenopquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Noud boeit me eigenlijk niet zo, maar ik ben blij dat we het erover eens zijn dat Barbara en Dennis op moeten donderen![]()
Het is een zweedse actrice toch die Alexandra Dahlstrom ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:35 schreef heaven7 het volgende:
Uiteindelijk zal ze nederlands leren.
Ik vind het wel leuk, zeker omdat ik het kan verstaan enzo maar het is wel een dom personage en nogal over the top met het constante 'hejhej'.
misschien heeft ze 1 ouder die nederlands is ofzo?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:37 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het is een zweedse actrice toch die Alexandra Dahlstrom ?
Hoe kunnen ze die nou in een keer Nederlands leren?
Wikipedia zegt van nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
misschien heeft ze 1 ouder die nederlands is ofzo?
Dat zweeds is zoooooooooo liefquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:40 schreef Cerubo het volgende:
Ik vind die Zweedse zo geweldig![]()
![]()
![]()
!! 100% erin houden, ik lache me rot. Dat stemmetje, dat hoofd
.
en heeft iemand al caps?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:35 schreef TornadoDK het volgende:
waarom komt hier nou nooit een geile zweedse als mijn ouders op vakantie zijn
Mijn ideequote:
Na het 21e seizoen pas ofzo.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:47 schreef zwambtenaar het volgende:
GTST verjongt te veel. Hopelijk trekken ze de stekker eruit straks, want dat staat wellicht te gebeuren.
quote:Your IP-address 82.73.89.34 is already downloading a file. You have to wait until it is finished
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:56 schreef Renesite het volgende:
http://rapidshare.com/fil(...)xandra_Dahlstrom.avi
Misschien zet ik het zo wel ff op you tube. Ik heb zelf een hekel aan rapidshare![]()
O wacht, rapidshare loopt te kutten
[..]
![]()
Kan jij hem evt. op youtube ofzo zetten? Dat verachterlijke rapidshare wil niets meer doenquote:
Dat constante hejhej is gewoon realiteit, zo praten die zweedse meisjes (mijn god wat mis ik dat na een half jaar Zweden, Zweedse meisjes komen een stuk liever over dan nederlandse, en zijn vele maler assertiever en knapperquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:35 schreef heaven7 het volgende:
Uiteindelijk zal ze nederlands leren.
Ik vind het wel leuk, zeker omdat ik het kan verstaan enzo maar het is wel een dom personage en nogal over the top met het constante 'hejhej'.
quote:
Hij speelde goed vandaag, maar toch blijf ik hem een paniekerig jankertje vinden die elk moment de controle over alles dreigt te verliezen, eigenschappen die bad guys van weleer nooit haddenquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:50 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
[..]
Dat constante hejhej is gewoon realiteit, zo praten die zweedse meisjes (mijn god wat mis ik dat na een half jaar Zweden, Zweedse meisjes komen een stuk liever over dan nederlandse, en zijn vele maler assertiever en knapper).
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:56 schreef Renesite het volgende:
http://rapidshare.com/fil(...)xandra_Dahlstrom.avi
Misschien zet ik het zo wel ff op you tube. Ik heb zelf een hekel aan rapidshare![]()
O wacht, rapidshare loopt te kutten
[..]
![]()
Ehm, probeer je mij nou te vertellen hoe het land en de taal in elkaar zit?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:50 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
[..]
Dat constante hejhej is gewoon realiteit, zo praten die zweedse meisjes (mijn god wat mis ik dat na een half jaar Zweden, Zweedse meisjes komen een stuk liever over dan nederlandse, en zijn vele maler assertiever en knapper). Wat alleen niet realistisch is, is dat deze meid geen Engels kan. Het niveau qua Engels spreken ligt in Zweden hoger dan Nederland, en in Nederland is het al moeilijk iemand te vinden die geen Engels kan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |