quote:Op maandag 26 februari 2007 20:28 schreef ruby het volgende:
Wie wil even aan Eric z'n teen sabbelen? Hij doet zo'n zeer.
Ja een echte studentquote:
Gnagnagnaquote:Op maandag 26 februari 2007 20:26 schreef havefun het volgende:
Die Hoer gewoon afvoeren in een dwangbuis en naar de dichtsbijzijnde nerstfokkerij toe brengen. En dan kan ze als jas de villa weer in.
Ik heb het ook heel vaak mis, hoor.quote:
Ga ff kijken Scanquote:Op maandag 26 februari 2007 20:27 schreef scanman01 het volgende:
Hoe schrijven ze op VOL eigenlijk. Ook unaniem dat Amanda er echt uit moet?
Ze zullen samen veel tijd doorbrengen tijdens het sporten.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hoe kan 'n zichzelf respecterende student nou vrienden worden met Natasia?![]()
Een kat in in het nauw maakt rare sprongen!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:24 schreef Cyan het volgende:
[..]
Och het leven is hard. Al doende leert men. Wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in. Je moet de kat niet op het spek binden. Op een oude fiets moet je het leren. De appel valt niet ver van de boom enz.
Amanda zal er wel uit moeten want Jaap telt voor 2quote:Op maandag 26 februari 2007 20:29 schreef droomkoningin het volgende:
om kwart voor krijgen ze een brief oid waarin staat dat amanda om 10 uur moet vertrekken.. en als iedereen een beetje van de schrik bekomen is.. dan staat jaap op de stoep
kan die ook nog ff amanda uitzwaaien![]()
Juist, dit is niet te verkopen!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:24 schreef Ashrak het volgende:
Maar heel even ... op welke manier zouden ze het nog echt kunnen verkopen als waarschuwing ?
Ze hebben toch aangegeven dat het gooien van drank naar een andere bewoner gelijk staat aan geweld ?
De andere bewoners hebben toch ook langer de tijd gehad om de spullen in te pakken .... Hoeft natuurlijk niet perse binnen een kwartier.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:29 schreef Ferdii het volgende:
ik heb het gevoel dat het een waarschuwing word, 15 min voor een exit is gewoon te kort
En... de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet...quote:Op maandag 26 februari 2007 20:29 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Een kat in in het nauw maakt rare sprongen!
Hieruit kun je helaas ook opmaken dat ze niet van plan zijn 1 vd oude garde eruit te gooien...quote:Op maandag 26 februari 2007 20:29 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja een echte student
20:30-Een nieuwe Miljonair!
Een nieuwe Miljonair!Nu Bart weg is wordt De Gouden Kooi vertegenwoordigd door zes Miljonairs. Je begrijpt het al, het is dus de hoogste tijd voor vers bloed! En dat gaat vanavond gebeuren! . Vanavond om 21:00 uur zal de spraakmakende Jaap De Gouden Kooi betreden. De 24-jarige Jaap is van plan om de Villa op zijn grondvesten te laten schudden. De ruim 200 kilo wegende student betreedt als ambitieus man de Gouden Kooi. Hij wil per direct gaan werken aan zijn overgewicht en zal daarbij begeleid worden door een diëtist en een sportarts. Het zal spannend worden. Hoe ontvangt de groep hem? Met wie zal hij goed door één deur kunnen en met wie absoluut niet? Volg de livestreams om zeker te zijn dat je niks mist! Veel plezier!
Bron:10
exit zal rond 22 uur zijn gok ikquote:Op maandag 26 februari 2007 20:29 schreef Ferdii het volgende:
ik heb het gevoel dat het een waarschuwing word, 15 min voor een exit is gewoon te kort
Huub heeft door toedoen van Amanda geen andere schone en droge kleren meer op dit momentquote:Op maandag 26 februari 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
Zo leuk dat Syl en Huug gewoon de teksten aan het doornemen zijn en nix omkleden.
Ik denk dat ze een week lang geen koffie mag drinken.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:30 schreef Sug4r het volgende:
Ze moet er gewoon uit, ze heeft meerdere keren gezegd dat ze het expres deed en geen spijt van heeft.
Met hete drank gooien is ook fysiek geweld.
Exit voor haar.....zonder pardon !
Nou goed hij volgt het programma dus niet en zal dus binnen no time exit gaan want Natasia EN Huub leuk vinden dat kan niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:31 schreef Cyan het volgende:
Reus Jaap in gouden kooi door Wilma Nanninga Foto: Foto: Roy Beusker AMSTERDAM - De gouden kooi heeft gisteravond een nieuwe reusachtige bewoner gekregen. Ter vervanging van de verliefde Bart maakte de 24-jarige student Jaap zijn entree. "Ik weeg 200 kilo, ik ben 2 meter lang en ik heb schoenmaat 50," prees Jaap zichzelf aan. "Het lijkt met het beste dat ik een eigen bed krijg, want ik ben enorm. Ik slaapwandel en soms gil ik in mijn slaap. Als dat teveel stoort sleept ik voortaan elke avond wel een matras naar de huiskamer." Jaap wil in de kooi om af te vallen tot 150 kilo. Hij verwacht vrienden te worden met Natasia. "Alhoewel ik haar gegil soms ongenuanceerd vind." Het meeste aansluiting verwacht Jaap te vinden bij Huub. "Zijn stijl van feesten spreekt me aan. Ik ben ook student."
Natasia kan lekker kokenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:19 schreef n1ek het volgende:
Hij verwacht vrienden te worden met Natasia (Jaap)
nog geen scheldende reacties, heeft iedereen z'n pilletje genomen ?
Misschien mag ze wel op excursie naar het brandwondencentrumquote:Op maandag 26 februari 2007 20:32 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een week lang geen koffie mag drinken.
Exit amanda is één en al herhaling, dus daar besteden ze 30 minuten aan... en dan staat de nieuwe bewoner stand by om erin gestuurd te worden.. dat staat nog niet vast.quote:
Ik denk dat ik afhaak wat kijken betreft...ik ben niet zo op mannen met obesitasquote:Op maandag 26 februari 2007 20:31 schreef Cyan het volgende:
Reus Jaap in gouden kooi door Wilma Nanninga Foto: Foto: Roy Beusker AMSTERDAM - De gouden kooi heeft gisteravond een nieuwe reusachtige bewoner gekregen. Ter vervanging van de verliefde Bart maakte de 24-jarige student Jaap zijn entree. "Ik weeg 200 kilo, ik ben 2 meter lang en ik heb schoenmaat 50," prees Jaap zichzelf aan. "Het lijkt met het beste dat ik een eigen bed krijg, want ik ben enorm. Ik slaapwandel en soms gil ik in mijn slaap. Als dat teveel stoort sleept ik voortaan elke avond wel een matras naar de huiskamer." Jaap wil in de kooi om af te vallen tot 150 kilo. Hij verwacht vrienden te worden met Natasia. "Alhoewel ik haar gegil soms ongenuanceerd vind." Het meeste aansluiting verwacht Jaap te vinden bij Huub. "Zijn stijl van feesten spreekt me aan. Ik ben ook student."
Vrienden met Natasiaquote:Op maandag 26 februari 2007 20:31 schreef Cyan het volgende:
Nou nou...quote:
Hoezo 15 minuten?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:29 schreef Ferdii het volgende:
Hij doet me denken aan die irritante Menno die voorheen in 6pack zatquote:Op maandag 26 februari 2007 20:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik denk dat ik afhaak wat kijken betreft...ik ben niet zo op mannen met obesitas![]()
Nog meer voordelen?quote:
Ze moet naar huis, daar mag ze drinken wat ze wiltquote:Op maandag 26 februari 2007 20:32 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een week lang geen koffie mag drinken.
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:33 schreef Cyan het volgende:
[..]
Misschien mag ze wel op excursie naar het brandwondencentrum
En is evt wel bereidt om... nou ja vul in en kleur de plaatjesquote:
Dat maakt tie toch niet afquote:Op maandag 26 februari 2007 20:33 schreef Lynn-Live het volgende:
Brian misschien kun je nog even snel een wip maken!!!!!!!!![]()
Vanwege zijn medicijngerelateerde impotentie?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:35 schreef BONG4002 het volgende:
Mocht Amanda weggaan dan heb ik het gevoel dat Brian daar niet zo mee zit ergens
Zoals ik vanmiddag al zei komt die nieuwe gewoon binnen met een brief waarin staat dat Amanda op moet rottenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:35 schreef akveor het volgende:
De redactie heeft toch echt gezegd dat het half negen om Amanda ging...(Coverup)? Of moeten ze gewoon klaar ziiten en wachten op de nieuwe miljonair die dan als verrassing Amanda verteld dat ze op mag rotten.
Ze willen misschien niet zeggen dat er een nieuwe miljonair komt en gebruiken dit dus als coverup?
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:35 schreef maikel112 het volgende:
ben ik de enigste met stotterende streams?
Ja nou je het zegt...maar die weegt zelfs nog minderquote:Op maandag 26 februari 2007 20:34 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan die irritante Menno die voorheen in 6pack zat
Toch raar, als je bedenkt dat het zijn fuckmaatje is.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:35 schreef BONG4002 het volgende:
Mocht Amanda weggaan dan heb ik het gevoel dat Brian daar niet zo mee zit ergens
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:36 schreef Sarah-Louise het volgende:
hijg... hijg .... hond wilde niet plassen. Ik zei 'luister vriend, één woord: jasje!' ... daarna piste hij tegen elke boom die we tegenkwamen .... ik zie dat ik nog op tijd ben voor de exit van Amanda.
Effe kijken ... wijn om mee te gooien, cola om te drinken, sigaretje en de popcorn. OK .... gooi het hek maar open en pleur dat wijf er uit ... ik ben er klaar voor !
Het ging over wat er gebeurd was tijdens het ontbijt, is duidelijk dusquote:Op maandag 26 februari 2007 20:35 schreef akveor het volgende:
De redactie heeft toch echt gezegd dat het half negen om Amanda ging...(Coverup)? Of moeten ze gewoon klaar ziiten en wachten op de nieuwe miljonair die dan als verrassing Amanda verteld dat ze op mag rotten.
Ze willen misschien niet zeggen dat er een nieuwe miljonair komt en gebruiken dit dus als coverup?
Die kijkt al uit naar het derde neukertje dat de redactie voor hem erin gooitquote:Op maandag 26 februari 2007 20:35 schreef BONG4002 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |