En Amanda wil serieus dat daar een straf op staat terwijl ze zelf...quote:Op maandag 26 februari 2007 20:08 schreef Charmian het volgende:
onder het bed, herma had 'm uiteindelijk teruggevonden
Had hij dus bijna ook gedaan, maar is door Syl tegengehouden. En dat werd niet in dank afgenomen door die Amoebe die zat haar helemaal uit te schelden.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij had het netjes verstopt en zij had zijn kleding in een vuilniszak gepropt met post en in de vijver gegooid samen met Eric.
Ik had die jas ook in de vijver gegooid,na wat zij heeft gedaan. Ik vind Huub nog heel netjes.
Ach hoe zelfverzekerd was ze niet met die zogenaamde schop van Huub? Ze hebben haar 'achter' nog staan uitlachenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
En toch... Amanda is te zelfverzekerd, alsof ze weet dat ze er niet uit gaat.
Echt, ik hoop de hele dag al dat ik ongelijk heb!
Blijf het lang genoeg herhalen zodat het wordt gepubliceerd en dan verschijnt het in de Dikke Van Dale ....quote:Op maandag 26 februari 2007 20:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Volgens Brian en Natasia is het een pacht![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Paar cossen terug heeft een ander poster geopperd dat ze een week lang een theeverbod moet krijgen...
Als ze dat denk heeft ze TWEE cellen. Had ik niet verwacht.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:15 schreef Marrije het volgende:
Amanda denkt dat ze eruit moet: de fakkels worden ook al neergezet
Erik: kan ook zijn omdat er een nieuwe komt he
Amanda: maar in de brief staat ook nav ontbijtincident
Erik: das om je zenuwachtig te maken
. . .
Amoebe: dan ben ik vanavond weer thuis!!
Het woord "pacht" staat al jaren in de van Dale.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:15 schreef Ashrak het volgende:
Blijf het lang genoeg herhalen zodat het wordt gepubliceerd en dan verschijnt het in de Dikke Van Dale ....
Noemen we het gewoon ABNN ... Algemeen Beschaafd Nieuw Nederlands.
Thuis bij???????????quote:Op maandag 26 februari 2007 20:15 schreef Marrije het volgende:
. . .
Bij haar zus, daar kan ze altijd terecht.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef Utrecht het volgende:
Waar is in vredesnaam thuis voor Amanda, ze woonde toch bij die Rogier?
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:15 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Blijf het lang genoeg herhalen zodat het wordt gepubliceerd en dan verschijnt het in de Dikke Van Dale ....
Noemen we het gewoon ABNN ... Algemeen Beschaafd Nieuw Nederlands.
Ja ze kan af en toe best helder zijn hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 20:15 schreef Marrije het volgende:
. . .
Rare redenatie!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:15 schreef Marrije het volgende:
. . .
die woont toch bij Rogier?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bij haar zus, daar kan ze altijd terecht.
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het woord "pacht" staat al jaren in de van Dale.
Ik zie hier een connectie Amanda, Natasia en Endstra... dus weet niet of Bram tijd voor hun zal vinden...quote:Op maandag 26 februari 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Amanda wil serieus dat daar een straf op staat terwijl ze zelf...
Laat maar.... domme vraag.
Succes Amandabel Bram Moskovitch even, die heeft nu even tijd voor een nieuw cliënt.
![]()
Hajhahahhahaha ik voel wat jij voelt hoor, zelfde hier maar we blijven lachen toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:13 schreef Cyan het volgende:
Schuif je je eten in record tempo naar binnen, laat je de honden in record tempo naar buiten, ren je naar de laptop om bij te lezen, probeer je ondertussen nog de vaatwasser in te ruimen. Ben je eindelijk klaar om de streams te gaan bekijken voor het moment supreme ... doen die klotedingen het niet!
Tsja haar zus woont bij Rogier dacht ik zo...quote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef Utrecht het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:15 schreef Marrije het volgende:
. . .
Tijd voor een Pammetje Lovequote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef LoveProfusion het volgende:
weg met die hoer!weg met die hoer!weg met die hoer!weg met die hoer!weg met die hoer!weg met die hoer!weg met die hoer!weg met die hoer!weg met die hoer!weg met die hoer!weg met die hoer!weg met die hoer!weg met die hoer!weg met die hoer!weg met die hoer!weg met die hoer!
Inmiddels heb ik streams met vertraging. Maar what the fuck! Bij voetbal laten ze ook altijd het moment supreme in de herhaling zien!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:17 schreef elrosa het volgende:
[..]
Hajhahahhahaha ik voel wat jij voelt hoor, zelfde hier maar we blijven lachen toch?
Hij zal bedoeld hebben als tweede betekenis van het woord pactquote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het woord "pacht" staat al jaren in de van Dale.
Denk dat ze niet eens weet waar ze zelfs woont, toen ze binnen kwam stonden haar spullen bij haar zus, om dat ze ruzie had gehad met rogier, Zus was niet thuis die dag en daarom had ze ook geen kleding bij zich.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef Utrecht het volgende:
Dat zusje woont in een internaat.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:18 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Tsja haar zus woont bij Rogier dacht ik zo...
Nena haar ouders' huis was haar tijdelijke thuis...Nou dat gaat ook niet lukken...Ze heeft wel een andere zus..mss daar wel...Of toch bij Dusty haar ex?
Of gewoon naar België naar mama.
Ik wilde het niet zeggen.... maar volgens mij is dit geen belangenverstrengeling, tenzij haar bontje door de ex van Natasia verstopt is, dan zou het wel eens lastig kunnen worden.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:17 schreef akveor het volgende:
Ik zie hier een connectie Amanda, Natasia en Endstra... dus weet niet of Bram tijd voor hun zal vinden...
Draaien als een trein...quote:Op maandag 26 februari 2007 20:17 schreef elrosa het volgende:
[..]
Hajhahahhahaha ik voel wat jij voelt hoor, zelfde hier maar we blijven lachen toch?
Die zus woont niet bij Rogier, die zou er alleen maar logeren in de tijd dat Amanda in de villa zit.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:18 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Tsja haar zus woont bij Rogier dacht ik zo...
Nena haar ouders' huis was haar tijdelijke thuis...Nou dat gaat ook niet lukken...Ze heeft wel een andere zus..mss daar wel...Of toch bij Dusty haar ex?
Of gewoon naar België naar mama.
Misschien gaat hij zijn tietuh aan Natasia doneren. Of is er een ziekenhuis dat binnenkort aanbiedingen heeft; 2 maagbanden halen 1 betalen.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:19 schreef n1ek het volgende:
Hij verwacht vrienden te worden met Natasia (Jaap)
nog geen scheldende reacties, heeft iedereen z'n pilletje genomen ?
Thnx maar heb je ook 4 in 1?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Draaien als een trein...
<p><a href="http://dgk.servehttp.com/stream.asp?c=1&r=1&pr=2&s=1">DGK stream 1<br></a>
<a href="http://dgk.servehttp.com/stream.asp?c=1&r=1&pr=2&s=2">DGK stream 2</a><br>
<a href="http://dgk.servehttp.com/stream.asp?c=1&r=1&pr=2&s=3">DGK stream 3</a><br>
<a href="http://dgk.servehttp.com/stream.asp?c=1&r=1&pr=2&s=4">DGK stream 4</a></p>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |