het is wel duidelijk hoe je over haar denkt hoor!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze vind echt dat ZIJ overal gelijk in heeft..alleen haar manier is de goede manier. Als iemand haar steunt kan die persoon doodvallen..wat een kuthoer..pleur op naar die hooters, vuile vieze achterbakse domme sloere/slet
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij had het netjes verstopt en zij had zijn kleding in een vuilniszak gepropt met post en in de vijver gegooid samen met Eric.
Ik had die jas ook in de vijver gegooid,na wat zij heeft gedaan. Ik vind Huub nog heel netjes.
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze vind echt dat ZIJ overal gelijk in heeft..alleen haar manier is de goede manier. Als iemand haar steunt kan die persoon doodvallen..wat een kuthoer..pleur op naar die hooters, vuile vieze achterbakse domme sloere/slet
Hulde!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:07 schreef LoveProfusion het volgende:
In Amanda haar geval is dat zoiets als dat haar wandelende sponsor haar dumpt. Kijk ze hebben natuurlijk wel een deal. Amanda is zijn eigendom in ruil voor sex en geld.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:09 schreef Charmian het volgende:
eigendombreuk?? wat is dat?
Vind je d'r zo mooi danquote:Op maandag 26 februari 2007 20:07 schreef noekje het volgende:
Huub mocht echt willen dat die zo'n mokkel kon krijgen die er zo goed uitziet.![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
ok ... ik ga nu even het snelste rondje hond-uitlaten maken wat er ooit geweest is.
PISSEN KRENG ....
Koop Pampers! Die hond moet zich maar aanpassen aan jouw streamschema!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
ok ... ik ga nu even het snelste rondje hond-uitlaten maken wat er ooit geweest is.
PISSEN KRENG .... het is bijna kwart voot negen...
tot zo !
Zijn kleren liggen nog steeds in de bosjes.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij had het netjes verstopt en zij had zijn kleding in een vuilniszak gepropt met post en in de vijver gegooid samen met Eric.
Ik had die jas ook in de vijver gegooid,na wat zij heeft gedaan. Ik vind Huub nog heel netjes.
Dat mens voegt niets toe daar in die villa, kan alleen maar irritant stemgeluid produceren, komt niets zinnigs uit , zorgt ervoor dat Brian het daar makkelijker kan uithouden weg ermeequote:Op maandag 26 februari 2007 20:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Paar cossen terug heeft een ander poster geopperd dat ze een week lang een theeverbod moet krijgen...
Ik begrijp je ook welquote:Op maandag 26 februari 2007 19:44 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ben jij verantwoordelijk voor je ex-(en) ?
Ik niet, jij niet en natasia niet......dat bedoelde ik
En iemand vader noemen die hem er alleen maar even ingeprikt heeft, vind ik een beetje teveel credits voor die vent![]()
Dat is iemand haar doosje open trekken en dan denken dat ze zijn eigendom is.quote:
nee het is zo gebeurd, ik bekijk het niet door een roze brilquote:Op maandag 26 februari 2007 20:09 schreef Ashrak het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bekijk het wel door de roze Huub-bril![]()
Dierenbeulquote:Op maandag 26 februari 2007 20:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
PISSEN KRENG .... het is bijna kwart voot negen...
tot zo !
Goed idee, maar laten we er dan een hele kledinglijn van maken, t-shirt, jas, petje, stropdas etc etc.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:10 schreef StefanPeeters het volgende:
Zullen we met zijn allen lappen voor een t-shirt voor huub met
daarop in de groots-mogelijke letters "NOOIT MEER NAAR HUIS" ?
Nee duh! Vanmorgen ging ze maar door tegen Huub dat hij nooit iemand kon krijgen die er zo goed uitziet zoals zij.quote:
Leuk idee .....quote:Op maandag 26 februari 2007 20:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Goed idee, maar laten we er dan een hele kledinglijn van maken, t-shirt, jas, petje, stropdas etc etc.
En op de achterkant Fok!.nl
Dat gevoel kreeg ik ook al.... maar hoe ze dat recht willen breien?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
En toch... Amanda is te zelfverzekerd, alsof ze weet dat ze er niet uit gaat.
Echt, ik hoop de hele dag al dat ik ongelijk heb!
Nee joh, gewoon 1tje voor huub met voor EN achterop "NOOIT MEER NAAR HUIS!" en diequote:Op maandag 26 februari 2007 20:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Goed idee, maar laten we er dan een hele kledinglijn van maken, t-shirt, jas, petje, stropdas etc etc.
En op de achterkant Fok!.nl
Volgens Brian en Natasia is het een pachtquote:Op maandag 26 februari 2007 20:11 schreef Mika25 het volgende:
btw...als Eric slim is probeert ie een pact (of was het pagt, pacht, pad?) te sluiten met Jaap, want als Jaap weg is dan gaat Eric daarna ook...
En Amanda wil serieus dat daar een straf op staat terwijl ze zelf...quote:Op maandag 26 februari 2007 20:08 schreef Charmian het volgende:
onder het bed, herma had 'm uiteindelijk teruggevonden
Had hij dus bijna ook gedaan, maar is door Syl tegengehouden. En dat werd niet in dank afgenomen door die Amoebe die zat haar helemaal uit te schelden.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ach hoe zelfverzekerd was ze niet met die zogenaamde schop van Huub? Ze hebben haar 'achter' nog staan uitlachenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
En toch... Amanda is te zelfverzekerd, alsof ze weet dat ze er niet uit gaat.
Echt, ik hoop de hele dag al dat ik ongelijk heb!
Blijf het lang genoeg herhalen zodat het wordt gepubliceerd en dan verschijnt het in de Dikke Van Dale ....quote:Op maandag 26 februari 2007 20:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Volgens Brian en Natasia is het een pacht![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Paar cossen terug heeft een ander poster geopperd dat ze een week lang een theeverbod moet krijgen...
Als ze dat denk heeft ze TWEE cellen. Had ik niet verwacht.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:15 schreef Marrije het volgende:
Amanda denkt dat ze eruit moet: de fakkels worden ook al neergezet
Erik: kan ook zijn omdat er een nieuwe komt he
Amanda: maar in de brief staat ook nav ontbijtincident
Erik: das om je zenuwachtig te maken
. . .
Amoebe: dan ben ik vanavond weer thuis!!
Het woord "pacht" staat al jaren in de van Dale.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:15 schreef Ashrak het volgende:
Blijf het lang genoeg herhalen zodat het wordt gepubliceerd en dan verschijnt het in de Dikke Van Dale ....
Noemen we het gewoon ABNN ... Algemeen Beschaafd Nieuw Nederlands.
Thuis bij???????????quote:Op maandag 26 februari 2007 20:15 schreef Marrije het volgende:
. . .
Bij haar zus, daar kan ze altijd terecht.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef Utrecht het volgende:
Waar is in vredesnaam thuis voor Amanda, ze woonde toch bij die Rogier?
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:15 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Blijf het lang genoeg herhalen zodat het wordt gepubliceerd en dan verschijnt het in de Dikke Van Dale ....
Noemen we het gewoon ABNN ... Algemeen Beschaafd Nieuw Nederlands.
Ja ze kan af en toe best helder zijn hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 20:15 schreef Marrije het volgende:
. . .
Rare redenatie!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:15 schreef Marrije het volgende:
. . .
die woont toch bij Rogier?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bij haar zus, daar kan ze altijd terecht.
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het woord "pacht" staat al jaren in de van Dale.
Ik zie hier een connectie Amanda, Natasia en Endstra... dus weet niet of Bram tijd voor hun zal vinden...quote:Op maandag 26 februari 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Amanda wil serieus dat daar een straf op staat terwijl ze zelf...
Laat maar.... domme vraag.
Succes Amandabel Bram Moskovitch even, die heeft nu even tijd voor een nieuw cliënt.
![]()
Hajhahahhahaha ik voel wat jij voelt hoor, zelfde hier maar we blijven lachen toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:13 schreef Cyan het volgende:
Schuif je je eten in record tempo naar binnen, laat je de honden in record tempo naar buiten, ren je naar de laptop om bij te lezen, probeer je ondertussen nog de vaatwasser in te ruimen. Ben je eindelijk klaar om de streams te gaan bekijken voor het moment supreme ... doen die klotedingen het niet!
Tsja haar zus woont bij Rogier dacht ik zo...quote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef Utrecht het volgende:
Waar is in vredesnaam thuis voor Amanda, ze woonde toch bij die Rogier?
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:15 schreef Marrije het volgende:
. . .
Tijd voor een Pammetje Lovequote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef LoveProfusion het volgende:
weg met die hoer!weg met die hoer!weg met die hoer!weg met die hoer!weg met die hoer!weg met die hoer!weg met die hoer!weg met die hoer!weg met die hoer!weg met die hoer!weg met die hoer!weg met die hoer!weg met die hoer!weg met die hoer!weg met die hoer!weg met die hoer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |