quote:Op maandag 26 februari 2007 20:05 schreef Marrije het volgende:
Nou, nog net niet compleet, ik zou zeggen zet Natasja ernaast met ik lust je rauw ik lust je rauw ik list je rauw en dán is het plaatje compleet.
Verstopt op Brian wijze: buiden en dusdanig dat er beschadigingen optreden?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:05 schreef Sug4r het volgende:
Haar bontje had Huub verstopt ( naar aanleiding van wat zij had gedaan)
Kan lang en kort over gesproken worden maar het blijft geen fysiek geweld waar hij zich schuldig aan heeft gemaakt dus het doet er ook niet toequote:Op maandag 26 februari 2007 20:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik meen me vaag te herinneren dat Huub gisteren ook veel heeft uitgehaald....
Paar cossen terug heeft een ander poster geopperd dat ze een week lang een theeverbod moet krijgen...quote:Op maandag 26 februari 2007 20:05 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat ze toch minimaal een sanctie krijgt.
Als DGK zich aan de spelregels houdt moet Amanda er gewoon uit.
Een barbie heb je al voor 5.95 bij de Blokker.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:07 schreef noekje het volgende:
Huub mocht echt willen dat die zo'n mokkel kon krijgen die er zo goed uitziet.![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verstopt op Brian wijze: buiden en dusdanig dat er beschadigingen optreden?
Of gewoon in huis: warm en droog toevallig in de verkeerde kast opgeruimd??
Geeeesh LoveProfusion !!!! ..... chillen man. Het feest moet nog gaan beginnenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze vind echt dat ZIJ overal gelijk in heeft..alleen haar manier is de goede manier. Als iemand haar steunt kan die persoon doodvallen..wat een kuthoer..pleur op naar die hooters, vuile vieze achterbakse domme sloere/slet
al uren non stop hierover te mauwen, maar drukmaken? Hoe kom je erbij?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik ga me er echt niet druk om maken, stelt Amanda.
noooouuuuuu Amanda .... hoezo niet druk om maken meissie? ... je bent over de rooie.
Hij had het netjes verstopt en zij had zijn kleding in een vuilniszak gepropt met post en in de vijver gegooid samen met Eric.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verstopt op Brian wijze: buiden en dusdanig dat er beschadigingen optreden?
Of gewoon in huis: warm en droog toevallig in de verkeerde kast opgeruimd??
Het gaat om het ontbijt incident.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik meen me vaag te herinneren dat Huub gisteren ook veel heeft uitgehaald....
het is wel duidelijk hoe je over haar denkt hoor!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze vind echt dat ZIJ overal gelijk in heeft..alleen haar manier is de goede manier. Als iemand haar steunt kan die persoon doodvallen..wat een kuthoer..pleur op naar die hooters, vuile vieze achterbakse domme sloere/slet
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij had het netjes verstopt en zij had zijn kleding in een vuilniszak gepropt met post en in de vijver gegooid samen met Eric.
Ik had die jas ook in de vijver gegooid,na wat zij heeft gedaan. Ik vind Huub nog heel netjes.
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Hulde!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:07 schreef LoveProfusion het volgende:
In Amanda haar geval is dat zoiets als dat haar wandelende sponsor haar dumpt. Kijk ze hebben natuurlijk wel een deal. Amanda is zijn eigendom in ruil voor sex en geld.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:09 schreef Charmian het volgende:
eigendombreuk?? wat is dat?
Vind je d'r zo mooi danquote:Op maandag 26 februari 2007 20:07 schreef noekje het volgende:
Huub mocht echt willen dat die zo'n mokkel kon krijgen die er zo goed uitziet.![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
ok ... ik ga nu even het snelste rondje hond-uitlaten maken wat er ooit geweest is.
PISSEN KRENG ....
Koop Pampers! Die hond moet zich maar aanpassen aan jouw streamschema!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
ok ... ik ga nu even het snelste rondje hond-uitlaten maken wat er ooit geweest is.
PISSEN KRENG .... het is bijna kwart voot negen...
tot zo !
Zijn kleren liggen nog steeds in de bosjes.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij had het netjes verstopt en zij had zijn kleding in een vuilniszak gepropt met post en in de vijver gegooid samen met Eric.
Ik had die jas ook in de vijver gegooid,na wat zij heeft gedaan. Ik vind Huub nog heel netjes.
Dat mens voegt niets toe daar in die villa, kan alleen maar irritant stemgeluid produceren, komt niets zinnigs uit , zorgt ervoor dat Brian het daar makkelijker kan uithouden weg ermeequote:Op maandag 26 februari 2007 20:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Paar cossen terug heeft een ander poster geopperd dat ze een week lang een theeverbod moet krijgen...
Ik begrijp je ook welquote:Op maandag 26 februari 2007 19:44 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ben jij verantwoordelijk voor je ex-(en) ?
Ik niet, jij niet en natasia niet......dat bedoelde ik
En iemand vader noemen die hem er alleen maar even ingeprikt heeft, vind ik een beetje teveel credits voor die vent![]()
Dat is iemand haar doosje open trekken en dan denken dat ze zijn eigendom is.quote:
nee het is zo gebeurd, ik bekijk het niet door een roze brilquote:Op maandag 26 februari 2007 20:09 schreef Ashrak het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bekijk het wel door de roze Huub-bril![]()
Dierenbeulquote:Op maandag 26 februari 2007 20:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
PISSEN KRENG .... het is bijna kwart voot negen...
tot zo !
Goed idee, maar laten we er dan een hele kledinglijn van maken, t-shirt, jas, petje, stropdas etc etc.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:10 schreef StefanPeeters het volgende:
Zullen we met zijn allen lappen voor een t-shirt voor huub met
daarop in de groots-mogelijke letters "NOOIT MEER NAAR HUIS" ?
Nee duh! Vanmorgen ging ze maar door tegen Huub dat hij nooit iemand kon krijgen die er zo goed uitziet zoals zij.quote:
Leuk idee .....quote:Op maandag 26 februari 2007 20:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Goed idee, maar laten we er dan een hele kledinglijn van maken, t-shirt, jas, petje, stropdas etc etc.
En op de achterkant Fok!.nl
Dat gevoel kreeg ik ook al.... maar hoe ze dat recht willen breien?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
En toch... Amanda is te zelfverzekerd, alsof ze weet dat ze er niet uit gaat.
Echt, ik hoop de hele dag al dat ik ongelijk heb!
Nee joh, gewoon 1tje voor huub met voor EN achterop "NOOIT MEER NAAR HUIS!" en diequote:Op maandag 26 februari 2007 20:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Goed idee, maar laten we er dan een hele kledinglijn van maken, t-shirt, jas, petje, stropdas etc etc.
En op de achterkant Fok!.nl
Volgens Brian en Natasia is het een pachtquote:Op maandag 26 februari 2007 20:11 schreef Mika25 het volgende:
btw...als Eric slim is probeert ie een pact (of was het pagt, pacht, pad?) te sluiten met Jaap, want als Jaap weg is dan gaat Eric daarna ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |