Nou nou...quote:
Hoezo 15 minuten?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:29 schreef Ferdii het volgende:
ik heb het gevoel dat het een waarschuwing word, 15 min voor een exit is gewoon te kort
Hij doet me denken aan die irritante Menno die voorheen in 6pack zatquote:Op maandag 26 februari 2007 20:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik denk dat ik afhaak wat kijken betreft...ik ben niet zo op mannen met obesitas![]()
Nog meer voordelen?quote:
Ze moet naar huis, daar mag ze drinken wat ze wiltquote:Op maandag 26 februari 2007 20:32 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een week lang geen koffie mag drinken.
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:33 schreef Cyan het volgende:
[..]
Misschien mag ze wel op excursie naar het brandwondencentrum
En is evt wel bereidt om... nou ja vul in en kleur de plaatjesquote:
Dat maakt tie toch niet afquote:Op maandag 26 februari 2007 20:33 schreef Lynn-Live het volgende:
Brian misschien kun je nog even snel een wip maken!!!!!!!!![]()
Vanwege zijn medicijngerelateerde impotentie?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:35 schreef BONG4002 het volgende:
Mocht Amanda weggaan dan heb ik het gevoel dat Brian daar niet zo mee zit ergens
Zoals ik vanmiddag al zei komt die nieuwe gewoon binnen met een brief waarin staat dat Amanda op moet rottenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:35 schreef akveor het volgende:
De redactie heeft toch echt gezegd dat het half negen om Amanda ging...(Coverup)? Of moeten ze gewoon klaar ziiten en wachten op de nieuwe miljonair die dan als verrassing Amanda verteld dat ze op mag rotten.
Ze willen misschien niet zeggen dat er een nieuwe miljonair komt en gebruiken dit dus als coverup?
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:35 schreef maikel112 het volgende:
ben ik de enigste met stotterende streams?
Ja nou je het zegt...maar die weegt zelfs nog minderquote:Op maandag 26 februari 2007 20:34 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan die irritante Menno die voorheen in 6pack zat
Toch raar, als je bedenkt dat het zijn fuckmaatje is.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:35 schreef BONG4002 het volgende:
Mocht Amanda weggaan dan heb ik het gevoel dat Brian daar niet zo mee zit ergens
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:36 schreef Sarah-Louise het volgende:
hijg... hijg .... hond wilde niet plassen. Ik zei 'luister vriend, één woord: jasje!' ... daarna piste hij tegen elke boom die we tegenkwamen .... ik zie dat ik nog op tijd ben voor de exit van Amanda.
Effe kijken ... wijn om mee te gooien, cola om te drinken, sigaretje en de popcorn. OK .... gooi het hek maar open en pleur dat wijf er uit ... ik ben er klaar voor !
Het ging over wat er gebeurd was tijdens het ontbijt, is duidelijk dusquote:Op maandag 26 februari 2007 20:35 schreef akveor het volgende:
De redactie heeft toch echt gezegd dat het half negen om Amanda ging...(Coverup)? Of moeten ze gewoon klaar ziiten en wachten op de nieuwe miljonair die dan als verrassing Amanda verteld dat ze op mag rotten.
Ze willen misschien niet zeggen dat er een nieuwe miljonair komt en gebruiken dit dus als coverup?
Die kijkt al uit naar het derde neukertje dat de redactie voor hem erin gooitquote:Op maandag 26 februari 2007 20:35 schreef BONG4002 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |