abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46719470
quote:
Op maandag 26 februari 2007 23:28 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Hehe, nu zitten we eindelijk op 1 lijn.... of misschien toch nog niet

Natuurlijk ken ik je niet in het echt, maar hoe groot is de kans dat je de zelfde jeugd heb gehad als ik ? Nul komma nul toch ? Ieder plantje komt uit een ander zaadje. Wat ik ook wel eens tegen de vader heb gezegd van de befaamde Kelly... het enige wat Kelly en ik gemeen hebben is dat we weten wie Jos Megens is..
Dat weet ik niet. Ik ken jouw jeugd niet en jij de mijne ook niet. Kelly en jij en ik en nog een aantal hier hebben gemeen dat we allemaal TS zijn.
pi_46719532
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 00:36 schreef AnnaB het volgende:

[..]
Zo moeten we in Nederland ook maar eens van dat omgebouwd af als we het over een transseksueel hebben na de operatie. Zolang in de media die term ook te pas en te onpas gebruikt wordt, zal er niets veranderen vrees ik.
Wat wil jij daar nou aan veranderen . De maatschappij verander je nou eenmaal niet.
En je kan niet alleen de media de schuld geven. Mensen waren er zonder de media ook vast en zeker wel achter gekomen wat een transsexueel is.
pi_46719542
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 00:38 schreef patricia27 het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Ik ken jouw jeugd niet en jij de mijne ook niet. Kelly en jij en ik en nog een aantal hier hebben gemeen dat we allemaal TS zijn.
Statistisch gezien is de kans dat je een zelfde jeugd hebt gehad heel klein. Dat er gemeenschappelijke kenmerken zijn, of kunnen zijn, is iets anders dan dezelfde jeugd hebben. Onze ouders zijn ook allemaal anders, onze omgevingen ook. Onze karakters ook.
pi_46719570
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 00:42 schreef AnnaB het volgende:

[..]

Statistisch gezien is de kans dat je een zelfde jeugd hebt gehad heel klein. Dat er gemeenschappelijke kenmerken zijn, of kunnen zijn, is iets anders dan dezelfde jeugd hebben. Onze ouders zijn ook allemaal anders, onze omgevingen ook. Onze karakters ook.
Dat weet ik natuurlijk ook wel.
Maar we zijn wel allemaal trans (inclusief Kelly)
pi_46719631
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 00:42 schreef patricia27 het volgende:

[..]

Wat wil jij daar nou aan veranderen . De maatschappij verander je nou eenmaal niet.
En je kan niet alleen de media de schuld geven. Mensen waren er zonder de media ook vast en zeker wel achter gekomen wat een transsexueel is.
Dat jij daar niks aan wil veranderen mag je zelf bepalen. Ik ben niet bepaald blij met de term omgebouwd. Bovendien veranderd de maatschappij voortdurend. Er zijn landen waar er toch wel iets meer respect getoond wordt voor mensen die van geslacht veranderd zijn. 100% acceptatie zul je nooit bereiken, maar streef bv eens naar 50% van de mensen die een post-op transseksueel niet als omgebouwd beschouwen. En de invloed van de media is heel erg groot in de maatschappij, vergis je daar niet in.
pi_46719748
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 00:44 schreef patricia27 het volgende:

[..]

Dat weet ik natuurlijk ook wel.
Maar we zijn wel allemaal trans (inclusief Kelly)
Gelukkig zijn we ook allemaal niet even dom als Kelly. (Of doet ze dat expres misschien ?)
Ja, transseksueel zijn geeft een bepaalde mate van gelijkheid. En daar blijft het gelukkig ook bij. Ik moet er niet aan denken als iedereeen gelijk zou zijn aan elkaar (alle vrouwen hetzelfde, alle mannen hetzelfde, een beetje science fiction beeld. Transseksualiteit bestaat dan niet, want je lichaam wordt compleet getransformeerd (klinkt een stuk beter dan omgebouwd...) tot vrouw, inclusief de 4-wekelijkse ongemakjes, die ik graag gehad zou hebben....)
pi_46719759

Ik vind 'm geweldig. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_46719842
Hij IS geweldig.... Is niet respectloos ofzo. Geeft alleen aan dat niet alles altijd is als dan dat je denkt dat het is. Schitterend

(maar ergens zou het me toch verbazen als ze echt een transseksueel voor die foto gebruikt hebben. Zou het wel goed vinden als dat zo is)
pi_46722145
Mannen vinden dit trouwens alleen maar een interessant onderwerp als het gaat om dit:
Verder boeit het ze niet...

Moet een transseksueel... aan een wipkip vertellen dat ze ooit een man was? Moet een transseksueel.....

Kijk en als er hier topics worden geopend over mensen zoals WIJ, dan wordt het aangeduid met transseksuelen.
Kijk maar naar het bovenste voorbeeld. Anders had er wel gestaan: MOET EEN VROUW VERTELLEN AAN EEN WIPKIP DAT ZE OOIT EEN MAN WAS.

En dat verschil zal er altijd blijven. Hoe hard dat voor sommigen hier ook mag zijn...
Het is wel de harde realiteit.

[ Bericht 10% gewijzigd door patricia27 op 27-02-2007 08:06:49 ]
pi_46722176
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 00:53 schreef AnnaB het volgende:

[..]

Ja, transseksueel zijn geeft een bepaalde mate van gelijkheid.
O dus hierbij geef je toch aan dat we allemaal transseksuelen zijn.
  Redactie Frontpage dinsdag 27 februari 2007 @ 07:42:41 #111
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46722221
Lieve Schat, dat is nu juist de insteek van dit topic. Het gaat over transeksuelen, niet over vrouwen van geboorte
pi_46722233
quote:
Op maandag 26 februari 2007 23:24 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Dat is dus jouw werkelijkheid... dat bedoel ik dus, want mijn transitie is helemaal niet zo vervelend.. ik word er moe van dat alles zo zielig moet worden gevonden en zo moeilijk... komop zeg... leef is een beetje... ja daarom reageer ik zo fel...
Hoezo zielig moet worden gevonden? Dus jij denkt, omdat ik een andere realiteit dan jij voor ogen heb, dat daarom ik mijn transitie als vervelend ervaar. Dus niet. Dan sla je de plank wel mis. Het tegendeel is namelijk waar.

Ik blijf gewoon de realiteit onder ogen zien zoals het is en niet anders.

In het UMCG of VU wordt ook duidelijk gezegd in het begin door die dokters, besef goed waar je aan begint en besef wel dat het allemaal kunstmatig (en dus nep) is.
Het wordt gewoon nooit echt. Hoe graag je dat ook zou willen.
En daar ben ik mij dus terdege van bewust. Maar ik kan daar wel mee leven.
HET WORDT GEWOON NOOIT ECHT

Wij zijn nou eenmaal geen echte vrouwen. Wanneer dringt dat eens tot jullie hersens door.

En zoals ik ook al zei, daar zullen jullie ook IRL nog vaak mee geconfronteerd worden.

Hard om te horen he? Maar is wel de waarheid!

Daarom spreek ik dan zelf liever over transvrouw i.p.v. vrouw
En ja, dat ondanks dat ik overal waar ik ook kom gewoon netjes met mevrouw aangesproken wordt.

[ Bericht 2% gewijzigd door patricia27 op 27-02-2007 08:30:51 ]
pi_46722239
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 07:42 schreef SunChaser het volgende:
Lieve Schat, dat is nu juist de insteek van dit topic. Het gaat over transeksuelen, niet over vrouwen van geboorte
Ja hallo, moet je niet tegen mij zeggen. Ik weet het zelf dondersgoed. Praat dat de andere transjes hier maar aan hun verstand. Dat zal je niet lukken. Zij zijn vrouw, klaar punt uit. Dat valt niet met ze over te discussieren.

Ze willen gewoonweg niet horen of weten dat de realiteit toch wel wat anders is.

Nou, ze dromen maar lekker verder in hun "droomwereld".

Je reageerd trouwens wel laat. We zijn inmiddels 3 bladzijden verder

[ Bericht 8% gewijzigd door patricia27 op 27-02-2007 08:13:04 ]
  Redactie Frontpage dinsdag 27 februari 2007 @ 08:15:05 #114
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46722412
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 07:46 schreef patricia27 het volgende:

[..]

Ja hallo, moet je niet tegen mij zeggen. Ik weet het zelf dondersgoed. Praat dat de andere transjes hier maar aan hun verstand. Dat zal je niet lukken. Zij zijn vrouw, klaar punt uit. Dat valt niet met ze over te discussieren.

[q]

En voor hetero's blijven ze voormalig man. Dat dat gevoelig ligt snap ik, maar hoe wij dingen zien en ervaren kun je niet zomaar terzijde schuiven

[q]

Wat ben jij trouwens, heb niet alles gelezen. Even korte update
pi_46722424
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 07:42 schreef SunChaser het volgende:
En schijnbaar zien ze zichzelf toch echt wel zo, anders ga je ook niet reageren in topics over transseksuelen.
Dan zit je wel in topics voor gewone vrouwen Mja, dan houden ze zichzelf weer gigantisch voor de gek, want dat zijn ze niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door patricia27 op 27-02-2007 08:25:25 ]
pi_46722435
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 08:15 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Wat ben jij trouwens, heb niet alles gelezen. Even korte update
Ik ben zelf ook pre-op transsexueel. Gebruik al wel hormonen, maar nog geen operatie gehad dus.
Zo genoeg duidelijk

Gek eigenlijk he, dat ik er dan toch zo realistisch en eerlijk over ben en denk
pi_46722553
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 07:46 schreef patricia27 het volgende:

[..]

Ze willen gewoonweg niet horen of weten dat de realiteit toch wel wat anders is.

Je reageerd trouwens wel laat. We zijn inmiddels 3 bladzijden verder
Hoezo kleinerend... transjes...

Bovendien is tegen mij bij het nooit gezegd dat het allemaal nep is, dat we nepvrouwen zouden zijn. Ik heb tegenover mijn psychologe moeten bewijzen dat het gevoel van vrouw zijn onverdringbaar was...Wat is er dan nep ? mijn vagina ? Zij wordt niet vanzelf vochtig, hebben biologische vrouwen ook weleens last van. Borsten ? Zijn 100% borst, ik heb zelfs een tijdje melkafgifte gehad. En welke man of vrouw behalve transseksuelen moeten bewijzen dat ze anders zijn .Is ook wel logisch, maar wat is nu het belangrijkste, dat schilletje ? Voor mij niet. Ik voel me vrouw, dus ben ik een vrouw. Lees het boek "Ich bin mein eigene frau" maar eens van een duits travestiet/transseksueel maar eens. Die buitenkant is voor de buitenwereld van belang. Ik voel me geen 2e rangs vrouw of wat dan ook. De natuur maakt nog wel meer rare fouten dan alleen transseksuelen......
En ik leef niet in een droomwereld. wat is er mis mee dat ik mezelf geen transvrouw voel ???? Gevoelens zijn persoonlijk, en voor iedereen anders. Accepteer dat nou maar eens ipv van lotgenoten lekker aan te vallen.
Ben je trouwens wel echt transseksueel, of ben je een van die leuke mensen die zich in een forum anders voordoen als dat ze in werkelijkheid zijn ????? En lekker de boel opruien ?
pi_46722565
Jeetje, wat een hoop gezever om niets vannacht.
pi_46722590
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 08:30 schreef AnnaB het volgende:

[..]

Hoezo kleinerend... transjes...
Ik vind dat wel meevallen. Ik gebruik zelf ook vaak 'transjes'. Vind het eigenlijk vriendelijker klinken dan transseksuelen.
pi_46722597
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 08:31 schreef BetaWolff het volgende:
Jeetje, wat een hoop gezever om niets vannacht.
Nog even over die mannen, jij kent ze niet, maar je weet dus wel dondersgoed welke mannen ik bedoel.
pi_46722614
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:52 schreef patricia27 het volgende:

Jij kent ze niet zeg je, dan weet je dus dondersgoed welke mannen ik bedoel.
quote:
Ken jij ze dan BetaWolff, heteromannen die een vaste relatie hebben met een pre-op?
pi_46722620
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 08:34 schreef patricia27 het volgende:

[..]

Nog even over die mannen, jij kent ze niet, maar je weet dus wel dondersgoed welke mannen ik bedoel.
Als je even geduld had gehad had je vanzelf mijn reactie gezien. Maar volgens mij is er een beetje een misverstand ofzo.
pi_46722626
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 08:33 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

Ik vind dat wel meevallen. Ik gebruik zelf ook vaak 'transjes'. Vind het eigenlijk vriendelijker klinken dan transseksuelen.
Ik vindt er zelf ook niets kleinerends aan eerlijkgezegd. We zijn toch ook transjes. Of wil jij "alweer" wat anders beweren.

[ Bericht 7% gewijzigd door patricia27 op 27-02-2007 08:45:26 ]
pi_46722674
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 08:33 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

En ik vindt transvrouw weer net iets vriendelijker klinken dan omgebouwd of transsexueel.
pi_46722687
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 00:57 schreef AnnaB het volgende:
(maar ergens zou het me toch verbazen als ze echt een transseksueel voor die foto gebruikt hebben. Zou het wel goed vinden als dat zo is)
Ja, dat is een transje. Ik ben alleen d'r naam even kwijt. Vrij bekend als model.
"That's the thing about the truth. It'll set you free, but first it'll really piss you off!"
pi_46722766
quote:

[..]

Ben je trouwens wel echt transseksueel, of ben je een van die leuke mensen die zich in een forum anders voordoen als dat ze in werkelijkheid zijn ????? En lekker de boel opruien ?
Ja hoor, je hebt helemaal gelijk! Ik ben een faker en zit hier de boel te faken

Baaj The Weey, we waren toch geen transsexuelen, maar vrouwen
Nu heb je het toch weer over transsexuelen.

Anders had je wel neergezet: Ben je trouwens wel echt vrouw, of ben je een van die leuke mensen die zich in een forum anders voordoen als dat ze in werkelijkheid zijn ????? En lekker de boel opruien ?

[ Bericht 13% gewijzigd door patricia27 op 27-02-2007 09:03:27 ]
pi_46722957
Gelukkig leven we in een vrije wereld. k voel me ondanks mijn transseksueel verleden vrouw. En een ieder heeft zijn eigen gevoelens en ideeën daarover. Laten we elkaar dan ook daarin in elkaars waarde laten !
pi_46723008
quote:

[..]

Volgens mij is Patries een echte vrouw... en jij trouwens ook. En ze mag dan niet al te subtiel zijn wat d'r posts betreft (heb ook wat van d'r op travestie.org langs zien komen, en ze is d'r idd. wel een keiharde realist) maar ze heeft net zo veel recht op d'r mening als jij.

Ze moet niet doen alsof haar mening de Enige Ware is, maar dat is een heel ander punt...
"That's the thing about the truth. It'll set you free, but first it'll really piss you off!"
pi_46723180
Maar dan moet ze niet tegen Anna gaan zeggen dat je de maatschapij kan veranderen, terwijl ze zelf met een nieuwe beschaving aan komt zetten: "De transvrouwen..."

Zover ik me kan herinneren, altans in mijn jeugd, wilde ik gewoon een meisje zijn...en geen transmeisje/vrouw. Tuurlijk zullen we nooit helemaal vrouw zijn. Hoevaak hebben we wel naar ons hoofd geslingerd gekregen dat we geluk zouden moeten hebben dat we niet ongesteld kunnen raken. Met in het achterhoofd gelijk dat stemmetje dat antwoord: "Ja en dus ook niet zwanger..."

Er is inderdaad bij het VU gewaarschuwd voor het een en ander, maar NOOIT dat we nep zijn en als transvrouw door het leven moeten gaan. Zij helpen je juist om zo passabel mogelijk je leven door te zetten als vrouw.
pi_46723332
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 09:15 schreef Meike26 het volgende:
Maar dan moet ze niet tegen Anna gaan zeggen dat je de maatschapij kan veranderen, terwijl ze zelf met een nieuwe beschaving aan komt zetten: "De transvrouwen..."

Zover ik me kan herinneren, altans in mijn jeugd, wilde ik gewoon een meisje zijn...en geen transmeisje/vrouw. Tuurlijk zullen we nooit helemaal vrouw zijn. Hoevaak hebben we wel naar ons hoofd geslingerd gekregen dat we geluk zouden moeten hebben dat we niet ongesteld kunnen raken. Met in het achterhoofd gelijk dat stemmetje dat antwoord: "Ja en dus ook niet zwanger..."

Er is inderdaad bij het VU gewaarschuwd voor het een en ander, maar NOOIT dat we nep zijn en als transvrouw door het leven moeten gaan. Zij helpen je juist om zo passabel mogelijk je leven door te zetten als vrouw.
Schijnbaar heb je niet goed gelezen, want ik zei tegen Anna dat wij de maatschappij nou eenmaal NIET kunnen veranderen.

Kunstmatig is toch hetzelfde als nep, en dus niet echt. Of zie ik dat verkeerd? Kunstmatig is net even iets netter verwoord. Het is maar net hoe jij het wil zien of lezen. Je moet je gewoon realiseren dat alles gemaakt wordt en niet echt is dus. Er wordt naar gestreefd om het zo "natuurlijk" mogelijk te maken
En je hebt mij niet horen zeggen dat het VU zegt dat je als transvrouw door het leven moet gaan. Maar ze waaschuwen je wel dat je je goed moet realiseren dat het nooit echt wordt. Althans daar komt het wel op neer.
Ook een groot deel van de maatschappij zal het altijd zo blijven zien als geen echte vrouw.

[ Bericht 0% gewijzigd door patricia27 op 27-02-2007 10:32:51 ]
pi_46723650
Nog steeds jammer trouwens dat er bijna helemaal geen biologische mannen en vrouwen reageren (terwijl die hier in overgrote meerderheid zitten).
Hier zitten mensen van alle leeftijden en pluimages, dus ik denk dat dat best wel een redelijke afspiegeling is van de maatschappij. Jammer dat zij niet massaal reageren. Ben benieuwd naar hun mening. Dan is het tenminste ook niet zo eenzijdig.

Zij (de mannen dan) vinden het schijnbaar alleen maar belangrijk of een trans tijdens een sexdate vooraf al dan niet eerlijk is over zijn/haar verleden

[ Bericht 13% gewijzigd door patricia27 op 27-02-2007 09:48:10 ]
pi_46723722
Misschien dat die zich even niet willen wagen in dit kippenhok.
pi_46723724
Wij kunnen de maatschappij niet veranderen, maar de maatschappij veranderd wel voortdurend, en als de media langzamerhand eens gingen ophouden met te praten over oa omgebouwd verdwijnen dat soort termen voor een belangrijk deel uit de maatschappij, nooit helemaal, maar wel voor een deel. En alles is meegenomen toch ?
pi_46723802
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 09:47 schreef AnnaB het volgende:
Wij kunnen de maatschappij niet veranderen, maar de maatschappij veranderd wel voortdurend, en als de media langzamerhand eens gingen ophouden met te praten over oa omgebouwd verdwijnen dat soort termen voor een belangrijk deel uit de maatschappij, nooit helemaal, maar wel voor een deel. En alles is meegenomen toch ?
Daar heb je wel gelijk aan, maar dan ben je nog steeds niet af van de term transseksueel. Die is en zal altijd blijven bestaan. Wat wil je daar aan doen dan als je toch niet in dat hokje ingedeeld wilt worden?
pi_46723807
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 09:46 schreef BetaWolff het volgende:
Misschien dat die zich even niet willen wagen in dit kippenhok.
Dat vindt ik geen reden, ik denk dat er hier wel topics zijn waar het een groter kippenhok is als hier.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 09:56:38 #136
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_46723872
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:35 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Aanwezig
Daten?
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_46723931
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 09:52 schreef patricia27 het volgende:

[..]

Dat vindt ik geen reden, ik denk dat er hier wel topics zijn waar het een groter kippenhok is als hier.
Oh, vast wel. Misschien projecteer ik een beetje.
pi_46724003
Ik heb hier trouwens ook nog weinig bijdragen in deze topic gezien van SunChaser.
Of zal die dan toch nog steeds bezig zijn om z'n "angsten" m.b.t. transseksuelen te overwinnen?

Ik heb hem eerlijkgezegd alleen maar gehoord over het feit dat deze topic gaat over transsexuelen en niet over biologisch geboren vrouwen. Dat was allang duidelijk toch dat het daarover gaat
pi_46724135
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 10:04 schreef patricia27 het volgende:
Ik heb hier trouwens ook nog weinig bijdragen in deze topic gezien van SunChaser.
Of zal die dan toch nog steeds bezig zijn om z'n "angsten" m.b.t. transseksuelen te overwinnen?
Misschien heeft hij nu wel een date met een transje.
quote:
Ik heb hem eerlijkgezegd alleen maar gehoord over het feit dat deze topic gaat over transsexuelen en niet over biologisch geboren vrouwen. Dat was allang duidelijk toch dat het daarover gaat
Nouja, er wordt wel een hoop off-topic gepost hier, dus echt vreemd vind ik die reactie dan weer niet.
pi_46724175
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 10:09 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

Misschien heeft hij nu wel een date met een transje.
[..]
Vast en zeker @ChantalC
Misschien is z'n moeder er wel bij om z'n handje vast te houden
  Redactie Frontpage dinsdag 27 februari 2007 @ 10:30:37 #141
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46724670
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 10:04 schreef patricia27 het volgende:
k heb naast werk ook nog andere interesses, ben niet van uur tot uuur bezig met transseksualiteit :_
  Redactie Frontpage dinsdag 27 februari 2007 @ 10:31:24 #142
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46724693
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 09:56 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Daten?
Seksdate?
pi_46725707
Dus toch !! :p
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:50:33 #144
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_46728753
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 10:31 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Seksdate?
Neuh durf je toch niet...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_46728949
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 00:57 schreef AnnaB het volgende:

Hello, meet Caroline Cossey, a.k.a. Tula.

Geopereerd in 1974. Fotomodel en figurant geweest in een James Bond film. (Zie foto, Tula staat helemaal links in de witte bikini.)
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_46730414
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 09:51 schreef patricia27 het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk aan, maar dan ben je nog steeds niet af van de term transseksueel. Die is en zal altijd blijven bestaan. Wat wil je daar aan doen dan als je toch niet in dat hokje ingedeeld wilt worden?
Van hokjes houden doe ik al helemaal niet, want dan zit ik in teveel hokjes naar mijn zin.
De term transseksualiteit krijg je niet weg. Dat je ook na je operatie nog transseksueel BENT okay, maar ik voel me geen transseksueel meer, ik voel me gewoon vrouw. En hoe een ander zich voelt, daar heb ik mij niet mee te bemoeien.
Het gaat mij trouwens ook om de term omgebouwd die ik graag zo min mogelijk gebruikt zou willen zien/horen.

[ Bericht 6% gewijzigd door AnnaB op 27-02-2007 13:43:07 ]
pi_46730541
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:56 schreef MUUS het volgende:

Hello, meet Caroline Cossey, a.k.a. Tula.
Ik had het ondertussen al gelezen. Niks mis mee zou ik zo zeggen. Het voordeel is wel naarmate je jonger van geslacht veranderd, de kans op een meer geslaagde transitie groter is. De manlijke hormonen hebben dan gewoon toch minder lang hun werk kunnen doen in je lichaam. En ja, de een is van nature al vrouwelijker ook, daar verander je (gelukkig) ook niks aan.
  Redactie Frontpage dinsdag 27 februari 2007 @ 13:59:58 #148
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46731164
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:50 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Neuh durf je toch niet...
Met jou wel hoor
  dinsdag 27 februari 2007 @ 14:19:18 #149
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_46731772
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 13:59 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Met jou wel hoor
Je was toch vrij stellig in je opvattingen... Vanwaar die ommeslag?
chantalcoolsma.nl
pi_46733402
Hij is tot inkeer gekomen na de foto van Tula !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')