quote:Op maandag 19 februari 2007 09:51 schreef MUUS het volgende:
Samenvatting voor de mensen die niet alle tekst willen lezen: rot op en ga Nijntje lezen.
Nee, je vroeg niks, er stond 'kasthomo?' en meer niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:02 schreef Mojorisin het volgende:
pfffff, ik reageerde serieus. Ik vroeg naar zijn motivatie om deze post te doen.
Sjeez, knuffelmoslim, als je DAT al te ver vind gaan...
ZIJ trouwens...quote:Op maandag 19 februari 2007 10:02 schreef Mojorisin het volgende:
pfffff, ik reageerde serieus. Ik vroeg naar zijn motivatie om deze post te doen.
Neuken?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, je vroeg niks, er stond 'kasthomo?' en meer niet.
En ja, ik ben een kasthomo, een transseksueel, een buitendekasthomo, een lesbo, een travestiet én ik heb een lul van 30 cm en drie tieten op mijn rug.
Zo, kunnen we dan nu verder?
Mooi.
Maahaar, ik weet nog niet wat ik vind wat ze moet doen bij een seksrelatie. Wel vertellen, niet vertellen?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]!
Verder eensch met TS.
(Ik ging eens met een jongen naar bed, bleek later dat ie homo was... blegh!)
OHGODNEE, pak me niet op m'n afkomstquote:Op maandag 19 februari 2007 10:02 schreef Mojorisin het volgende:
Een gat is een gat!quote:Op maandag 19 februari 2007 10:10 schreef SunChaser het volgende:
Niks moet
Al was ik een transseksueel, dan was ik geen kasthomo hè, dropveter. Ik ben dan immers een vrouw en dus volkomen hetero.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:09 schreef Mojorisin het volgende:
[..]
Ik dacht dat DAT nu juist ter discussie stond...
Dat zeg jij en dat vindt Sunchaser, maar de gemiddelde vent? We wachten even op de andere kerels.quote:
Ik ben meer dan de gemiddelde ventquote:Op maandag 19 februari 2007 10:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat zeg jij en dat vindt Sunchaser, maar de gemiddelde vent? We wachten even op de andere kerels.
Oh god, ik herken me hierinquote:Op maandag 19 februari 2007 10:20 schreef Lucille het volgende:
Het doet mij een beetje denken aan mensen die zeggen geen garnalen te lusten, een garnalencocktail krijgen, zeggen dat ze de zalmcocktail erg lekker vinden en als ze te horen krijgen dat het garnalen zijn ineens zeggen 'he gadver' en de rest laten staan.
Disclaimer: dit is een waar gebeurd verhaal uit mijn directe omgeving.
Ja, sorry, maar een man neuken terwijl je denkt dat je een vrouw neukt is toch wel wat anders.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:20 schreef Lucille het volgende:
Het doet mij een beetje denken aan mensen die zeggen geen garnalen te lusten, een garnalencocktail krijgen, zeggen dat ze de zalmcocktail erg lekker vinden en als ze te horen krijgen dat het garnalen zijn ineens zeggen 'he gadver' en de rest laten staan.
Disclaimer: dit is een waar gebeurd verhaal uit mijn directe omgeving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |