dat is denk ik wel de meest praktische en mooiste oplossing.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:14 schreef becky27 het volgende:
[..]
BESLISSING GENOMEN!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga het gasfornuis tegen de muur plaatsen!! De vloer moet er toch uit en verlijmd worden, dus ik laat een mannetje komen om de gasleiding tegen de muur te plaatsen! Daarnaast mag ie meteen de afzuigkap (stom onhandig ding, hangt te laag en ik stoot mijn hoofd voortdurend en kook voorover gebogen) weghalen en een nieuwe plaatsen! Ook daar ben ik nu al bij mee! duurt nog wel effies maar toch!
ah dat is goed voor de lijn moet je maar denken, al dat heen en weer geloop.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:49 schreef becky27 het volgende:
dat denk ik dus ook.... is wel mijn keuken ineens een stuk groter, waardoor de afstand koken/ spoelen wel groter wordt. Ben benieuwd hoe ik dat vind werken.
Voor een betere hechting. Scheur groter maken/uitkrabben. Dan vullen en afsmeren.quote:Op zondag 29 april 2007 16:42 schreef becky27 het volgende:
behangetje eraf.........gaatjes in de muur
[afbeelding]
dat is zeker!! En dan ook nog eens niet te vet koken, ik wordt slank!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:58 schreef truttebosje het volgende:
[..]
ah dat is goed voor de lijn moet je maar denken, al dat heen en weer geloop.
Heb ik gedaan! nu nog een behangetje!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:40 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Voor een betere hechting. Scheur groter maken/uitkrabben. Dan vullen en afsmeren.
juist! lekker helemaal alleen in mijn bloemetjes slaapkamer!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:18 schreef Adelante het volgende:
wil je dat je vriend niet blijft slapen ofzo?
ze hebben een nestje geklust in de boom tegenover mijn balkonquote:Op woensdag 11 april 2007 10:35 schreef becky27 het volgende:
Iemand enig idee wat ik kan doen tegen duiven op mijn balkon, ze sch**ten alles onder.....klustechnisch gezien dan he!
tsja...lief hoor die kleine vogelpoepjesquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:23 schreef becky27 het volgende:
[..]
ze hebben een nestje geklust in de boom tegenover mijn balkon![]()
.
(nog meer duiven)
Het is beter en makkelijker als je er een apart topic voor opent, zou je dat willen doen?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:43 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Aangezien Becky het hier regelmatig over haar houten vloer heeft gehad breek ik hier stiekem even in (hoop dat je dat niet erg vindt Becky? anders haal ik hem wel weer weg): wie kan me vertellen bij welk bedrijf/welke handel ik mooie wit geoliede houten vloeren kan vinden? En met goede service en niet te duur?(ik weet het..veel gevraagd
)
Heb jij zelf misschien een goed adres Becky?
En die kast is idd stukken beter!
Prima!quote:Op zondag 6 mei 2007 19:45 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Het is beter en makkelijker als je er een apart topic voor opent, zou je dat willen doen?![]()
Ik durf met zekerheid te zeggen dat dit het israpunt is; zie onderstaande voorbeeldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:23 schreef Marsepein het volgende:
Dit is volgens mij het ISRA punt.
ps dit IS/RA punt bevindt zich in de slaapkamer! hoezo vaag!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:46 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik durf met zekerheid te zeggen dat dit het israpunt is; zie onderstaande voorbeeld
[afbeelding]
ISRA staat voor Infrastructuur Randapparatuur, het is het punt waar de telefoonlijn het huis van de klant binnenkomt. Meestal bestaat dit uit een telefoonstopcontact, maar er zijn verschillende typen verschenen in verschillende tijden.
In oudere huizen (gebouwd voor/rond de jaren '70) is het IS/RA punt meestal in de woonkamer te vinden, in de vorm van het grote telefoonstopcontact. Tegenwoordig wordt het IS/RA punt in de meterkast geplaatst.
KPN Telecom heeft verantwoordelijkheid over de bedrading en apparatuur die vóór het IS/RA punt zitten Daarom is het ook voor klanten verboden om zelf werkzaamheden te verrichten aan het IS/RA punt. Bij sommige uitvoeringen breekt er dan een zegel en in het geval van storing kunnen er op de klant kosten verhaald worden.
Gewoon uitzagen vrees ik![]()
Konden ze de tapschakelaar niet meer afstellen?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:54 schreef becky27 het volgende:
jeeeej morgen nieuwe CV!!! yesss yessss yessss nog maar 1 keer onder de wisseldouche!
Zo open en blood ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:46 schreef becky27 het volgende:
naar een centraaldoos
ja ruim die troep op straat eens opquote:Op maandag 21 mei 2007 16:54 schreef becky27 het volgende:
jeeeej morgen nieuwe CV!!! yesss yessss yessss nog maar 1 keer onder de wisseldouche!
Ja heerlijk, zo'n nieuwe ketel hè?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:46 schreef becky27 het volgende:
ik heb voor het eerst in mijn huis zonder wisseldouche gedoucht!! Woehoe!! kost wat maar dan heb je ook wat.....
mmh? sand/ gaat Realbase eindelijk zijn tuin aanpakken ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:42 schreef becky27 het volgende:
@ realbase: wat heb je nu weer buiten gegooid om mij weer de schuld te geven??![]()
![]()
ze zijn al klaar, dus de meuk is weg, maar we heeft verzonnen om een 'kuub' zand voor mijn portiek neer te gooien??![]()
ik ben er heul erg blij mee na een half jaar gekloot met dat warm waterquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja heerlijk, zo'n nieuwe ketel hè?
Ik vond het maar een stom onderdeel van de 'verbouwing' om geld aan uit te geven. Tót hij er was. De weelde van snel warm water hebben en zo![]()
It wasnt mequote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:42 schreef becky27 het volgende:
@ realbase: wat heb je nu weer buiten gegooid om mij weer de schuld te geven??![]()
![]()
ze zijn al klaar, dus de meuk is weg, maar we heeft verzonnen om een 'kuub' zand voor mijn portiek neer te gooien??![]()
oh shuddupquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:13 schreef Charisma het volgende:
[..]
mmh? sand/ gaat Realbase eindelijk zijn tuin aanpakken ?![]()
ooh echt waar? bij mij moet er ook nog het een en ander gebeuren, de aarde loopt helemaal naar rechts af, d etuin van mijn buurman ligt dan ook veel lager dan die van mij ..quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:04 schreef realbase het volgende:
[..]
oh shuddup
Ik zit wel te wachten op een offerte nog ja :x
maar wordt pas na-zomer herfst denk ik.. ut kost nogal wat om 90-100 m2 helemaal opnieuw te laten doen
In principe moeten draden in gesloten buis lopenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:42 schreef becky27 het volgende:
@ klipper: ja ze konden het wel maken, ketel uit volgens mij '90 of '91 en de kosten waren dan +/- 600 euro. Dus ik ben heel blij met deze nieuwe: het is een remeha avanta CW 4 geworden met toch (heeft Marsepein toch gelijk gekregen) een Honeywell Chronotherm Modulation thermostaat.
@ Vonkenboer: het is maar een klein stukje, is denk een cm of 3, het lijkt meer. Volgens mij is dit geen heel groot probleem maar ik ben de expert niet he! En om nou alles aan te pakken, sorry daar heb ik de centen niet voor (moet de loterij nog winnen)
![]()
nee niet eens!!!! kun je voorstellen??quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:51 schreef Adelante het volgende:
aaahw, hij is toch niet weg vanwege het behang he?
ja in principe he......wat ik al zei, ik kan niet overal zelf die buizen veranderen........helaasquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:01 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
In principe moeten draden in gesloten buis lopen![]()
Heb ik iets gemist ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:16 schreef becky27 het volgende:
[..]
nee niet eens!!!! kun je voorstellen??
Stukje flex openknippen overheen schuiven en de draden zitten weer beschermd in buis.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:18 schreef becky27 het volgende:
[..]
ja in principe he......wat ik al zei, ik kan niet overal zelf die buizen veranderen........helaas![]()
Is het uit met de moestuin?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:43 schreef becky27 het volgende:
volgens mij komen er geen medeklussers meer....voorlopig niet iig
en klussen is de beste remedie tegen luduvudu zeg ik dan maar.
dank voor je kusje!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:23 schreef AnneX het volgende:
Sla je niet door ?
Dit is wel errug koud en metallic in vergelijking met de gekleurde bloemen.
kusje op je duim.
het is uit met de moestuin jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is het uit met de moestuin?![]()
Hoop dat het klussen wat afleiding brengt. Goed bezig dame![]()
Haal bij de bouwmarkt een bus PUR schuim. Je hebt niet veel nodig.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:22 schreef becky27 het volgende:
dit is het verrekte stopcontact
[afbeelding]
ja heb ik alleen gedaan, is best makkelijk hoor. In de hal heb ik het ook zelf gedaan evenals lampen ophangen e.d. Vind het niet zo moeilijk, is volgens mij gewoon een kwestie van doen. Overige electradingen als draden verlengen en verleggen, dat laat ik liever aan de expert over.quote:Op maandag 28 mei 2007 09:26 schreef Charisma het volgende:
zo je was weer goed bezig heb j de spotjes alleen installeerd? wauw, ik durf wel aan draatjes en leidingen komen maar dan houd het ook op![]()
ze hadden geloof ik niet zoveel van die andere buizen bij zich, ik heb er wel wat van gezegd.....maar ja als het er niet is.quote:Op maandag 28 mei 2007 09:45 schreef junkiexp het volgende:
Waarom zijn de cv leidingen bij de ketel en de badkamerradiator van koper?
Kost alleen maar meer,en ik vind het er niet uit zien.
Zullen wel luie cv monteurs geweest zijn,buigt lekker dat koper .
knap hoor dat je dat kunt...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:30 schreef becky27 het volgende:
[..]
ja heb ik alleen gedaan, is best makkelijk hoor. In de hal heb ik het ook zelf gedaan evenals lampen ophangen e.d. Vind het niet zo moeilijk, is volgens mij gewoon een kwestie van doen. Overige electradingen als draden verlengen en verleggen, dat laat ik liever aan de expert over.
.
ben inmiddels ook achter op welk nummer realbase woont, mooie GIL ramen zeg ! maar een gordijn hangt wat schreef in de woonkamerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:31 schreef becky27 het volgende:
[..]
ja hoor! maarre jou tuin ziet er toch niet slecht uit?? mooi tuinmeubel e.d.
kloptquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:04 schreef Charisma het volgende:
[..]
ben inmiddels ook achter op welk nummer realbase woont, mooie GIL ramen zeg ! maar een gordijn hangt wat schreef in de woonkamer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |