quote:Op maandag 26 februari 2007 12:52 schreef slakkie het volgende:
Ik ben momenteel een bezig om een custom live CD te maken.
Ik heb http://www.atworkonline.it/~bibe/ubuntu/custom-livecd.htm als uitgangspunt gebruikt, en dit werkt nu unattended (weggescript).
Ik heb nu een tweetal issues:
1) Ik wil niet dat mijn Ubuntu liveCD opstart met de default ubuntu user (passwordless user) maar met mijn eigen user die wel een password heeft.
2) Ik wil mijn data op de CD encrypted hebben. Ik heb meerdere documenten gelezen die allemaal uitgaan van het feit dat je je HDD encrypt. Hoewel ik de lijnen voor een groot deel kan doortrekken naar een CD twijfel ik nog over hoe ik dit precies moet doen.
1) Waar definieert de liveCD van Ubuntu (Kubuntu in mijn geval) dat ie inlogt als de ubuntu user?
2) Ik denk dat ik een unencrypted root moet hebben, en later 1 of meerdere filesystems (gewone files die een .ext2 en/of ext3 filesystem zijn als je ze mount via een loop device). Al denk ik dat je ook een volledige encrypted root moet kunnen hebben - als het kan met filesystems op je HDD moet je dit, lijkt me, ook kunnen doen op een CD. Heeft iemand hier ervaring mee en/of documenten die uitleggen hoe je dit moet aanpakken?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | There are 2 alternatives which provide `centrale-linuxtopic'. Selection Alternative ----------------------------------------------- *+ 1 /topic/971188 2 /topic/986878 Press enter to keep the default[*], or type selection number: 2 Using `/topic/986878' to provide `centrale-linuxtopic'. whoops@forum.fok.nl:~$ |
Je kan sowieso proberen met een aantal boot parameters te kijken of je de boel aan de praat krijgt...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:42 schreef G.Fawkes het volgende:
Is er iemand die denkt ubuntu op mijn laptop te kunnen te krijgen? Ik ben bereid ervoor te betalen (niet teveel)
Inderdaad. En dan de hele regel die daar staat weghalen en er zoiets neerzetten:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:14 schreef G.Fawkes het volgende:
kun je dat bij de install van ubuntu 6.10 neerzetten? En waar dan? Is dat onder F6?
Ik heb hier zonder problemen(met uitzondering van het aan de gang krijgen van mijn wireless kaart...) ubuntu 6.10 geinstalleerd op mijn laptop.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:50 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ga eens even bedenken welke ik wil gebruiken![]()
edit: Ik heb zowel Ubuntu als Kubuntu nu geprobeerd maar kom op mijn laptop niet verder dat het startscherm. Ik kies voor de optie: Boot cd en dan gaat ie laden, net voordat ie klaar is krijg ik dan een paar rare strepen door het scherm en dan stopt ie ermee.Iemand enig idee wat er aan de hand is?
Mijn laptop is een Fujitsu Siemens Amilo M1437G
Dell D500quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:31 schreef G.Fawkes het volgende:
safe mod vga geprobeerd, lukt ook. Welke laptop heb jij dan?
Die regel houdt in dat je je cd in live mode wil opstarten, en die parameters hebben te maken met het uitschakelen van het powermanagement voor zover ik weet... Heb je dit al geprobeerd?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:18 schreef G.Fawkes het volgende:
en wat betekend die regel dan precies?
too many fingers on keyboard error?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:39 schreef G.Fawkes het volgende:
VFS: Cannot open root device"<NULL>" or unknown block(8,3)
Please append a correct "root=" boot option
Kernel panic - not syncing: VFS : Unable to mount root fs unknown-block(8,3)
Deze fout geeft ie nu...
een raidcontroller in je laptop... dat is erg onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:46 schreef G.Fawkes het volgende:
whats that supposed to mean?
er zit overigens een raidcontroller in mijn laptop. Maar volgens de help van ubuntu moet het gewoon werken met mijn laptop...
Probeer het eens door die parameters achter de huidige regel te zetten? Dus zonder het bestaande commando weg te halen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:39 schreef G.Fawkes het volgende:
VFS: Cannot open root device"<NULL>" or unknown block(8,3)
Please append a correct "root=" boot option
Kernel panic - not syncing: VFS : Unable to mount root fs unknown-block(8,3)
Deze fout geeft ie nu...
Oke, het lijkt er op dat het aan je grafische kaart ligt dus... Je zou de alternate CD kunnen downloaden, die heeft een textonly installer. Je zal dan na de tijd waarschijnlijk wel weer wat moeten doen om je grafische omgeving draaiend te krijgen... Das vervelend...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Hmm er gaat weer iets fout Bovenste deel van scherm is niet te lezen maar onder staat: It is likely that it is not set up correctly. Would you like to view the X server output to diagnose the problem?
En dan kom er een commandline met bullshit
De installatie is alleen text only. Je kan kiezen uit alternate CD's van Kubuntu/Ubuntu/Xubuntu/Edubuntu.. Die zullen ook gewoon je GUI installeren.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:39 schreef G.Fawkes het volgende:
ik wil de laptop voor desktop apps gebruiken dus aan een text only install heb ik niets tenzij ik kde of gnome erna kan installeren. En ik weet niet of ik dat kan...
Daar ga ik wel vanuit jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:51 schreef G.Fawkes het volgende:
kan ik de gui dan wel goed laden? als ie eenmaal ingeinstalleerd is?
Nee, maar het legt zichzelf uit. Tis een ncurses ding, waarbij je dus zeg maar een dosbox hebt. Hij zal dezelfde vragen stellen als bij de normale install, alleen zijn de graphics tijdens de installatie afwezig.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:51 schreef G.Fawkes het volgende:
kan ik de gui dan wel goed laden? als ie eenmaal ingeinstalleerd is?
edit: En is er een tutorial die me uitlegt hoe de tekst only installer werkt?
Ik wil het best wel proberen en hoef er op zich ook geen geld voor te hebben (doe dan maar bierquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:21 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb de file en dir gemaakt maar hij start nogsteeds niet op. Waarom gaat er niemand in op mijn aanbod
wat is andere kant van het land precies? Ik zou het niet erg vinden opzich, heb ov dus dat is geen probleem...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:54 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik wil het best wel proberen en hoef er op zich ook geen geld voor te hebben (doe dan maar bier), maar zie je kans om die laptop aan de andere kant van het land te krijgen?
Dan moet je openssh-server installen. De default install zet deze package er nml. niet op.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:24 schreef HMaster-II het volgende:
SSH verbinding met Putty (wat een drama ding dat Putty) ???
1 2 | PermitRootLogin no |
Ik draai het nu sinds januari en er is nog geeneen update geweest die de boel verstoordequote:Op woensdag 28 februari 2007 11:12 schreef G.Fawkes het volgende:
Trouwens, hoe stabiel is Feisty Fawn? Ik kan ook nog even proberen die te installeren
Mijn motto is: als het werkt niet meer aan zittenquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:46 schreef Lod het volgende:
Misschien mosterd na de maaltijd voor G.Fawkes maar deze kwam ik ook tegen Linux on a Dell Latitude D500
Ik ben echt blij voor je dat het gelukt is, goed dat je hebt volgehouden, that's the spirit...quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:56 schreef G.Fawkes het volgende:
Ahh gister met behulp van een vriend ubuntu 6.06 op mijn laptop gezet. Ik moest eerst fglrx drivers downloaden om X vanaf de live cd aan de praat te krijgen. En na de installatie nog een keer. Daarna gelijkt geupdate naar 6.10.
I am so happy
Dat noemt men in de IT: "never touch a running system"...quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:48 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mijn motto is: als het werkt niet meer aan zitten
http://ubuntu.wordpress.c(...)o-the-previous-page/quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:51 schreef G.Fawkes het volgende:
Overigens, hoe kan ik er voor zorgen dat als ik backspace indruk dat FF dan naar de vorige pagina gaat?
Misschien is dit wat? Ik heb er verder geen ervaring mee, en volgens mij is het programma nog in alpha status...quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:40 schreef G.Fawkes het volgende:
Is er een programma met GUI waarmee je iso's en andere images kunt mounten in linux alsof het cd's/dvd's zijn?
Nee ik had het tijdelijk opgegeven daarmee. Mijn vriendin heeft een Windowsbak, alle muziek is overgezet en ik ben (relatief) blij . Ik zat ff te wachten op een nieuw Ubuntu package voor libgphoto. Ik lees net hier dat hij gesupport is. Enige catch is dat je libgphoto moet verwijderen en daarna zelf de sources moet compilen. Binnenkort eens uitproberenquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:04 schreef G.Fawkes het volgende:
Wat grappig ik zie net een gast op linux forums die problemen had/heeft met zijn Gogear HDD6320. Deze user heette slakkie, is dat onze slakkie en zo ja: is het gelukt nog want ik wil de mijne ook wel graag gebruiiken
Start hem eens handmatig op? Alt-F2 en dan 'gksu /usr/sbin/gisomount'...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:05 schreef G.Fawkes het volgende:
hmm apt-get install resulteerde niet in het gewenste resultaat. Hij is wel geinstalleerd maar staat niet tussen mijn applications.. apart
How do I check the apache version on my server?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:26 schreef SHERMAN het volgende:
Kort vraagje;
Ik ben aan het bekijken of ik een syslog server kan installeren op een Suse installatie, hiervoor moet ik weten welke versie van PHP/MySQL en Apache er op de server draait.
Via Putty en SSH log ik in op de server. Ik dacht dat dit kon met het commando "httpd -v" maar dan krijg ik de error "Command not found"Wat is het dan wel.
Thanks, dat werkt inderdaad wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:55 schreef pierce het volgende:
[..]
How do I check the apache version on my server?
In the default configuration, Apache will be set to display the version information
on most of your error pages. The easiest way to verify what version of Apache
you have, is to visit a link to a file that does not exist. Such as http://domain.com/unknownfile.txt
If for whatever reason, you do not see the version listed, you can find out from
the command line.
You will want to run the binary with the -v option. This will give you a short response,
that includes both the version number, and the date the binary was built.
Dat laatste heb je al geprobeerd, maar je zou die eerste tip nog kunnen uitproberen.
Voorlopig lijkt het geheel mijn charmes te kunnen weerstaan. Hij failed nog steeds, ik heb hetzelfde probleem als voorheen. Als ik gphoto -L voor een tweede keer aanroep, borked ie.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:15 schreef slakkie het volgende:
[..]
Nee ik had het tijdelijk opgegeven daarmee. Mijn vriendin heeft een Windowsbak, alle muziek is overgezet en ik ben (relatief) blij . Ik zat ff te wachten op een nieuw Ubuntu package voor libgphoto. Ik lees net hier dat hij gesupport is. Enige catch is dat je libgphoto moet verwijderen en daarna zelf de sources moet compilen. Binnenkort eens uitproberen
1 2 | FATAL: Error running install command for fglrx |
Ik krijg nu al de rillingen als ik je verhaal lees. M'n vorige laptop met fglrx had ook enorme problemen. Switchen met CTRL ALT F1-6 hing 100% zeker het systeem. Je zou kunnen proberen de alternatieve opensource driver te pakken, die schijnt inmiddels wel redelijk te zijn heb ik gehoord. Ik had toch geen 3D nodig (die was er toen niet in de opensource driver) en dat loste 100% van de problemen op. Opeens kon ik wel wisselen tussen X en werkte de slaapstand perfect.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:22 schreef G.Fawkes het volgende:
Nou shutdown -h 0 is het dus. Maar mijn laptop blijft freezen als ik wil afsluiten of CTRL ALT F1 doe. Heel vervelend, overgens dut ie met de shutdown command nu ook freezen. Bah
Dit is ook vrij raar, ik heb dus de fglrx drivers voor mijn video kaart geinstalleerd een die staan ook in xorg.config maar check dit:
[ code verwijderd ]
Een beetje laat, maar ik kom er nu echt niet meer uit. Doordat ik wat heb zitten prutsen heb ik het nu zo ver dat als ik de kabel in eth0 prik automatisch eth1 uitvalt. 192.168.2.1 kan ik nog wel pingen, maar 192.168.1.254 is onbereikbaar. Mijn route-tabel ziet er nu zo uit:quote:Op zondag 25 februari 2007 23:20 schreef slakkie het volgende:
Beide netwerken moet je configgen.
Dus in je interfaces file moet je ook je default gateway gaan regelen voor beide interfaces. Otherwise it will break... (maar daar was je al achter).
1 2 3 4 5 6 7 | 192.168.1.0 * 255.255.255.0 U 0 0 0 eth1 172.16.89.0 * 255.255.255.0 U 0 0 0 vmnet1 192.168.9.0 * 255.255.255.0 U 0 0 0 vmnet8 link-local * 255.255.0.0 U 0 0 0 eth1 loopback * 255.0.0.0 U 0 0 0 lo default dsldevice.lan 0.0.0.0 UG 0 0 0 eth1 |
1 2 3 4 5 6 7 8 | Destination Gateway Genmask Flags Metric Ref Use Iface 192.168.2.0 * 255.255.255.0 U 0 0 0 eth0 172.16.89.0 * 255.255.255.0 U 0 0 0 vmnet1 192.168.9.0 * 255.255.255.0 U 0 0 0 vmnet8 link-local * 255.255.0.0 U 0 0 0 eth0 loopback * 255.0.0.0 U 0 0 0 lo default 192.168.2.1 0.0.0.0 UG 0 0 0 eth0 |
Er was een backport aanwezig voor libgphoto 2.3.0, maar het werkt nog steeds niet. Ik krijg dezelfde melding als voorheen, hij kan de eerste keer wel contact maken met mijn GoGear, daarna errored ie... Zo op het eerste gezicht lijkt het alsof er wat mis is met de GoGear. Misschien eens de fimrware upgraden op de GoGear en kijken of dat verbetering in de zaak brengt, maar ik betwijfel of het dan wel gaat werken....quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:15 schreef slakkie het volgende:
Nee ik had het tijdelijk opgegeven daarmee. Mijn vriendin heeft een Windowsbak, alle muziek is overgezet en ik ben (relatief) blij . Ik zat ff te wachten op een nieuw Ubuntu package voor libgphoto. Ik lees net hier dat hij gesupport is. Enige catch is dat je libgphoto moet verwijderen en daarna zelf de sources moet compilen. Binnenkort eens uitproberen
Dan kan je beter CentOS nemen, dat is een op Red Hat enterprise gebaseerde distributie.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:29 schreef broodmonkeh het volgende:
Is Fedora goed voor een webserver waar ook directadmin op komt te staan , of raden jullie een andere distro aan ?
Het lijkt er op dat eth0 in 192.168.2/24 zit en eth1 in 192.168.1/24. Als eth0 actief is, dan zit "dsldevice.lan" niet op het lokale netwerk en dus probeert hij die via de default gw, 192.168.2.1 te bereiken. Ik neem aan dat dit de fout is.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:00 schreef Hmail het volgende:
Doordat ik wat heb zitten prutsen heb ik het nu zo ver dat als ik de kabel in eth0 prik automatisch eth1 uitvalt. 192.168.2.1 kan ik nog wel pingen, maar 192.168.1.254 is onbereikbaar. Mijn route-tabel ziet er nu zo uit:
Er wordt een dns lookup gedaan en je nameserver wordt niet gevonden. Test maar eens met netstat -nr (de -n is om dns lookups tegen te gaan).quote:Als ik de kabel voor eth0 erin prik, dan duurt het even voor ik mijn routing table op kan vragen, maar dan krijg ik dit:
Inderdaad, het is de bedoeling dat eth0 verbinding maakt met 192.168.2.1, en eth1 met 192.168.1.254. De reden dat ze niet op elkaars netwerk zitten is omdat het echt twee verschillende netwerken zijn die ik strikt gescheiden wil houden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 05:19 schreef devzero het volgende:
Ik heb dit deel tot nu toe niet gevogld, maar even wat "observaties"
[..]
Het lijkt er op dat eth0 in 192.168.2/24 zit en eth1 in 192.168.1/24. Als eth0 actief is, dan zit "dsldevice.lan" niet op het lokale netwerk en dus probeert hij die via de default gw, 192.168.2.1 te bereiken. Ik neem aan dat dit de fout is.
Waarom heb je eth0 en eth1 niet allebei op het zelfde 192.168.2/24 netwerk zitten?
Ga ik thuis even testenquote:Er wordt een dns lookup gedaan en je nameserver wordt niet gevonden. Test maar eens met netstat -nr (de -n is om dns lookups tegen te gaan).
Tenzij je die schijf/partitie wil delen met windows, zou ik geen fat32 gebruiken. Ext3 is op zich een prima formaat, maar ook reiserfs of xfs zijn prima bruikbaar. Rieserfs en (vrnl) xfs zijn iets aggresiever met dingen in het geheugen cachen en bij een crash is de kans op data verlies wat groter dan bij ext3.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:41 schreef Brun0 het volgende:
Is het het beste om voor een documentenschijf gewoon ext3 of beter fat32 te maken?![]()
openal 0.0.8 zit in de gentoo portage, kun je em niet van een gentoo mirror pakken? Anders kan ik em wel even voor je online zitten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:57 schreef Keiichi het volgende:
Is er toevallig nog iemand die een recente sources van openal bezit?
Hun site werkt niet![]()
En als je per ongeluk toch onder Windows een ext3/ext2 schijf moet benaderen kun je explore2fs gebruiken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:54 schreef devzero het volgende:
Tenzij je die schijf/partitie wil delen met windows, zou ik geen fat32 gebruiken.
Uiteraard kan dat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:13 schreef Geqxon het volgende:
Ik gebruik op het moment een bepaald klein scriptje best vaak, kan ik daar ala windows een .bat batchfile van maken?
Alvast bedankt
1 2 3 4 5 6 7 | if test -z $1 ; then echo "Hello World, geef eens een argument!" else echo "Hello $1" fi |
Linux werkt niet met extensies maar met de executable flag op bestanden. Stel, jij hebt een bashscriptje geschreven, dan kun je die executable maken:quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:13 schreef Geqxon het volgende:
Ik gebruik op het moment een bepaald klein scriptje best vaak, kan ik daar ala windows een .bat batchfile van maken?
Alvast bedankt
Je bedoelt "de shell" werkt niet met extensies. Ik kwam er net achter dat het voor open office weldegelijk uit maakt of ik "file.txt" of "file.csv" gebruik als ik een file in calc wil importeren. Ik vraag me ook af of modules goed werken als je de ko extentie eraf haalt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:56 schreef JeRa het volgende:
Linux werkt niet met extensies maar met de executable flag op bestanden.
Ik heb het met modules nog nooit geprobeerd maar ik weet niet of dat een groot probleem is; wel als je gewend bent modprobe <modulenaam zonder .ko> te doen natuurlijk. Verder is het redelijk applicatiegericht of je extensies moet gebruiken of niet, sommige suites moeten wel afgaan op extensie omdat het verschil tussen een tekstbestand en een CSV lastig automatisch te detecteren valtquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bedoelt "de shell" werkt niet met extensies. Ik kwam er net achter dat het voor open office weldegelijk uit maakt of ik "file.txt" of "file.csv" gebruik als ik een file in calc wil importeren. Ik vraag me ook af of modules goed werken als je de ko extentie eraf haalt.
modprobe is niet het probleem. Zolang alles in de modules.dep maar goed staat, kun je ook .exe voor modules gebruikenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:44 schreef JeRa het volgende:
Ik heb het met modules nog nooit geprobeerd maar ik weet niet of dat een groot probleem is; wel als je gewend bent modprobe <modulenaam zonder .ko> te doen natuurlijk.
Weer in de applicaties dus!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:25 schreef devzero het volgende:
[..]
modprobe is niet het probleem. Zolang alles in de modules.dep maar goed staat, kun je ook .exe voor modules gebruikenHet probleem is depmod, daarin zit de .ko (en .ko.gz) hardcoded in de source (zie ik net).
Dat is niet alleen voor Konqueror maar voor heel KDE. Je moet dus in System Settings kijken, bij Keyboard & Mouse en vervolgens bij Mouse. Daar vind je het op het eerste tabblad.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:56 schreef Lod het volgende:
Vast een domme vraag maar weet iemand hoe je in de Konqueror filebrowser kunt instellen dat je gewoon weer moet dubbelklikken op een item om het te openen? Ik moet dat single-click gebeuren als ik door bestanden browse.
Als je je neus ergens in het deel "Webmin" en "richt hier Apache2 af met Virtualservers" graag neus er dieper in steken en mij verslag doen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:11 schreef buzzer het volgende:
Nah Ubuntu staat erop...
Helemaal geupdate en wel, OO staat er op (of wordt dat vanzelf meegeinstalleerd met 6.10 ?
Morgen gaan we weer verder neuzen op de ontdekkingstocht
WebMin installen is niet het probleem meer..quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:24 schreef Lod het volgende:
Wat snap je niet aan webmin? Hier een handleiding voor de installatie in Ubuntu. De versie is ondertussen trouwens 1.330.
ik zie het verband eigenlijk niet echt. Rebootte het systeem spontaan dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
gratis tip van mij:
Zet ook je Floppydrive op disable in je bios als je die niet hebtheeft me 2 dagen gekost waarom mn server toch elke keer ging rebooten :x
hij reboote dus spontaan jaquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:18 schreef Keiichi het volgende:
[..]
ik zie het verband eigenlijk niet echt. Rebootte het systeem spontaan dan?
Als je je floppy op automatic heb staan, vogelt je bios bij de boot wel uit hoe het zit.
Staat ie op enabled, dan booten de meeste systemen nog eens niet.
Ik ga de tip eens in werking brengen bij een windows systeem dat om de haverklap reboot zonder aanwijsbare redequote:Op donderdag 29 maart 2007 13:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hij reboote dus spontaan jaen nu die uit is niet meer
en hij stond op enabled, maar bootup floppydrive seek stond uit :p
Maar ik heb met geen enkele Linux systeem nog mee gemaakt dat ie rebootte omdat ie de floppy niet kon vindenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
windows reboot er niet om.. die hangt gewoon een poosje tot die timeout krijgt
ik wel dus :/ en ik weet zeker dat dat t probleem wasquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:43 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Maar ik heb met geen enkele Linux systeem nog mee gemaakt dat ie rebootte omdat ie de floppy niet kon vinden![]()
Kun je dan niet beter naar de fout zoeken ipv een tijdelijke "patch" te gebruikenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik wel dus :/ en ik weet zeker dat dat t probleem was![]()
Zal wel dit is een aanklootlaptop, staan geen belangrijke gevens opquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:50 schreef wdn het volgende:
Feisty!?
Heb je je repo's allemaal open staan?
Dat heb ik niet gesugerreerd (spellling?)quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:02 schreef wdn het volgende:
Oh dus je vind dat ik stompzinnig bezig ben?
Leuk, zal nog eens een keer helpen
()
Ik heb het altijd al gewetenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:42 schreef Wollige_Wolly het volgende:
Ik wou even slakkie bedanken voor haar hulp aan mij destijds
Bedoel je soms Xgl?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:00 schreef Qunix het volgende:
Ik zag een ubuntu plaatje met aan alle kanten van een kubus een bureaublad wat kon switchen/draaien.
Ik heb hem!quote:
Heb je de configuratie file van httpd wel eens bekeken? Daar staat letterlijk in wat je moet doen (wat #jes weg halen en een naampje aanpassen en klaar)quote:Op maandag 26 maart 2007 13:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
WebMin installen is niet het probleem meer..
Het is juist de configuratie van Apache2 met Virtual servers...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |